*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Laatst aangepast door Makamba op za 2 jun 2012 - 11:28; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Makamba, fijn om te lezen dat het beter gaat! Het moet natuurlijk slijten, maar dat is logisch. Je verhaal heeft me toen erg aangegrepen. Lief dat je ook zo met mij hebt meegeleefd. Het is gewoon allemaal naar gegaan, soms word ik er nog verdrietig van als ik eraan denk, maar nu gaat alles gelukkig super! We krijgen inderdaad een zoontje, helemaal leuk, we zijn zo gelukkig. Bedankt voor je interesse, erg lief!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Sorry meiden heb de laatste tijd totaal geen energie om mee te schrijven en nu bijna 12 weken.
Wat leuk weer nieuwe zwangere meiden, gefeliciteerd!
Lindsya super zeg dat het gelukt is! Hoe gaat het met je?
Slaatje sterkte!! Hopelijk mag het snel weer zo ver zijn voor jullie.
Slakje dat is schrikken, succes en sterkte met de voor jullie juiste beslissing.
Wat leuk weer nieuwe zwangere meiden, gefeliciteerd!
Lindsya super zeg dat het gelukt is! Hoe gaat het met je?
Slaatje sterkte!! Hopelijk mag het snel weer zo ver zijn voor jullie.
Slakje dat is schrikken, succes en sterkte met de voor jullie juiste beslissing.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Limburg, dank je wel. Ik voel me tot nu nog goed. Hoe voel jij je? Gaat alles goed?
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya schreef:Limburg, dank je wel. Ik voel me tot nu nog goed. Hoe voel jij je? Gaat alles goed?
Wat fijn dat je je goed voelt, afkloppen en hopelijk blijft het zo! Is het uiteindelijk de 1e keer gelukt? Of die 1e poging na die is afgebroken?
Ik voel me beter dan de vorige zwangerschap toen zat ik met 10 weken volledig ziek thuis. Maar heb totaal geen energie en erg last van me buik en weer een te lage bloeddruk waardoor ik geregeld (bijna) flauwval. Beroerdheid is gelukkig aan het afnemen mits ik wel constant blijf eten. Kortom eigenlijk vind ik dat ik niet mag klagen!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Limburg, dat is fijn dat deze zwangerschap nu iets beter verloop dan de andere. Hopelijk blijft het zo. Ik was bij mijn eerste zwangerschap ook niet ziek tot 8 weken en toen begon de ellende, hopelijk blijft het me nu bespaart want ik heb natuurlijk ook mijn zoontje lopen. Ik moet mezelf ook dwingen te eten want ik heb nergens trek in maar dat zou hoop ik wel terug komen.
De eerste was toen gestopt omdat ik teveel eitjes had en toen zijn we verder gegaan en toen had ik te weinig eitjes om de ivf behandeling door te laten gaan en toen heeft de arts het om gezet naar een iui behandeling en die is in één keer aangeslagen. Ik heb 18 juni de eerste echo dus super spannend.
De eerste was toen gestopt omdat ik teveel eitjes had en toen zijn we verder gegaan en toen had ik te weinig eitjes om de ivf behandeling door te laten gaan en toen heeft de arts het om gezet naar een iui behandeling en die is in één keer aangeslagen. Ik heb 18 juni de eerste echo dus super spannend.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Lindsya, wat leuk je bent zwanger. Van harte gefeliciteerd.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
FF een update vanaf Putten.
Via mijn stiefpa internet op mijn laptop
Vanochtend lekker even wezen winkelen, en net met mijn mannetje een heerlijke boswandeling gemaakt. EN we kwamen hertjes tegen! Eentje liep een stukje verder en die zat even naar ons te kijken en toen met mooie sprongen wastie weer weg
Valt btw niet mee, mams houdt nogal van heet eten :S. En aaargh als de rest zit te genieten van een lekker chippie ofzo, houdt me lief mij in de gaten dat ik niet te veel snack
Vanochtend lekker even wezen winkelen, en net met mijn mannetje een heerlijke boswandeling gemaakt. EN we kwamen hertjes tegen! Eentje liep een stukje verder en die zat even naar ons te kijken en toen met mooie sprongen wastie weer weg
Valt btw niet mee, mams houdt nogal van heet eten :S. En aaargh als de rest zit te genieten van een lekker chippie ofzo, houdt me lief mij in de gaten dat ik niet te veel snack
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:FF een update vanaf Putten.
Met mate kan het geen kwaad... Mijn vriend was in het begin ook zo, maar echt... wees duidelijk dat je gewoon normaal kunt eten en lekkere dingen met mate want dat gaat je echt irriteren. Je moet nog zo lang...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Linnie1985 schreef:FF een update vanaf Putten.
Met mate kan het geen kwaad... Mijn vriend was in het begin ook zo, maar echt... wees duidelijk dat je gewoon normaal kunt eten en lekkere dingen met mate want dat gaat je echt irriteren. Je moet nog zo lang...
pfff zo herkenbaar!mijn vriend is al een gezondheidsfreak maar nu! zo mag ik alleen campina melk halen, niks echt niks ongezonds eten. gren sausjes
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
gng niet helemaal goed
geen sausjes! geen vette chips want oh daar zot veel suiker zout en troep in. geen vet vlees....t liefst alleen kip en tofu.
zo irri afentoe. weet dat t goed bedoeld is maar hallo doe even normaal hahaha. ik eet afentoe handje chips of chocolade of gewoon lekker een schnitzel hahaha.
heb nu wel als ik rlecht trek heb crackers gekocht en ongezouten nootjes en japanse mix.
fijn weekend allemaal!
geen sausjes! geen vette chips want oh daar zot veel suiker zout en troep in. geen vet vlees....t liefst alleen kip en tofu.
zo irri afentoe. weet dat t goed bedoeld is maar hallo doe even normaal hahaha. ik eet afentoe handje chips of chocolade of gewoon lekker een schnitzel hahaha.
heb nu wel als ik rlecht trek heb crackers gekocht en ongezouten nootjes en japanse mix.
fijn weekend allemaal!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Ook zoiets net wezen gourmetten, zegt mn ma in de supermarkt en Linda jij wil whiskey cocktailsaus he die vind jij lekker... Zit maar 0,5% whiskey in, maar toch. Heb maar een klein beetje van genomen.
En ik nam altijd al campina boerenlandmelk, daar ben ik dol op!
Haha heb het net ff aan mn vriend laten lezen, hij dacht dat ik aan het klagen was over hem, maar zei al dat het niet zo was, en is ook niet zo. Was gewoon benieuwd of ik de enige was haha.
En ik nam altijd al campina boerenlandmelk, daar ben ik dol op!
Haha heb het net ff aan mn vriend laten lezen, hij dacht dat ik aan het klagen was over hem, maar zei al dat het niet zo was, en is ook niet zo. Was gewoon benieuwd of ik de enige was haha.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik heb ook gewoon wisky cocktailsaus gegeten de hele zwangerschap hoor... Heb er nooit bij stil gestaan, en volgens mij is het ook zo dat de alcohol meerendeels verdampt is...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Linnie: mooi dat alles goed gaat daar!
Mzcharlotte: wat een lastige situatie. Fijn dat je er even tussenuit kunt.
Vandaag een ontspannen Filoria. Ik ben de hele dag op massagecursus geweest met mijn man. Heerlijk.
Mzcharlotte: wat een lastige situatie. Fijn dat je er even tussenuit kunt.
Vandaag een ontspannen Filoria. Ik ben de hele dag op massagecursus geweest met mijn man. Heerlijk.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik zou mij hier voorzichtig willen melden. Heb vanmiddag positief getest.
Helemaal bevatten doen we het dus nog niet. Maar zijn er superblij mee!
Morgen ga ik het topic op mijn gemak lezen en reageren! Voor nu, slaap lekker alvast!
Helemaal bevatten doen we het dus nog niet. Maar zijn er superblij mee!
Morgen ga ik het topic op mijn gemak lezen en reageren! Voor nu, slaap lekker alvast!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Welkom Roos! Het is echt even wennen he, de gedachte?
Ik vind het vooral zo'n gek idee dat het kindje nu nog maar zo groot als een speldenkopje is... Waar maak ik al die heisa eigenlijk om?
Hoe voel je je?
Ik vind het vooral zo'n gek idee dat het kindje nu nog maar zo groot als een speldenkopje is... Waar maak ik al die heisa eigenlijk om?
Hoe voel je je?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Gefeliciteerd Roos!
Hoeveel last hebben jullie van zwangerschapskwaaltjes?
Hoeveel last hebben jullie van zwangerschapskwaaltjes?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje; ik heb helemaal nergens last van, alleen van grote gevoelige borsten, dit was bij R ook al zo dus we krijgen er vast een jongetje bij hahaha
Roos; gefeliciteerd!!
Roos; gefeliciteerd!!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Slakje; ik heb helemaal nergens last van, alleen van grote gevoelige borsten, dit was bij R ook al zo dus we krijgen er vast een jongetje bij hahaha
Roos; gefeliciteerd!!
Oeh, dat heb ik ook! Nou dan weet ik nu alvast dat we ons kunnen voorbereiden op een zoon
@Roos: Gefeliciteerd! Aan onze tickers te zien zijn we even lang, of nou ja eigenlijk kort zwanger. Grappig!
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Zoooooo. Je moet hier echt geen anderhalve dag afwezig zijn! Heb wel alles doorgelezen, maar op iedereen reageren valt niet mee met die vergeetachtigheid
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
Slakje, moelilijk! Ik hoop echt dat jullie er goed over nadenken voor jullie beslissen!
Wij hebben het gisteren en eergisteren aan (schoon)ouders (schoon)zussen en zwagers vertelt. Leuk! Mijn beide zwagers (broertjes van man) hadden al eerder gedacht dat ik zwanger was Ik dacht dat vrouwen daar kijk op hadden!
Ouders en schoonouders hadden het beiden niet verwacht. Het eerste wat m'n moeder zei ´ik denk dat duurt nog jaaaaren´. Niet dus!
En m´n schoonouders hadden een duur jaar in het vooruitzicht dachten ze (m'n schoonzusje is in oktober uitgerekend). Hun eigen nieuwe bed moest nog maar even wachten dachten ze
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!
Slakje, moelilijk! Ik hoop echt dat jullie er goed over nadenken voor jullie beslissen!
Wij hebben het gisteren en eergisteren aan (schoon)ouders (schoon)zussen en zwagers vertelt. Leuk! Mijn beide zwagers (broertjes van man) hadden al eerder gedacht dat ik zwanger was Ik dacht dat vrouwen daar kijk op hadden!
Ouders en schoonouders hadden het beiden niet verwacht. Het eerste wat m'n moeder zei ´ik denk dat duurt nog jaaaaren´. Niet dus!
En m´n schoonouders hadden een duur jaar in het vooruitzicht dachten ze (m'n schoonzusje is in oktober uitgerekend). Hun eigen nieuwe bed moest nog maar even wachten dachten ze
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Allereerst hartstikke bedankt voor alle felicitaties en welkom heten!
Roos: gefeliciteerd!
Slakje: jeetje, wat een moeilijke beslissing. Het enige wat ik kan doen is je heel veel sterkte wensen! Je hoort vaak dat voor de praktische bezwaren altijd wel een oplossing komt, maar het is en blijft jullie beslissing.
Printje: lees net dat jij ook in het onderwijs zit, leuk! Ik ben ook juf bij de kleuters Heb jij ook een combinatie 1/2? Ik zit met hetzelfde 'probleem'. Wil het ook nog niet vertellen voor de zomervakantie, dan ben ik 10 weken en wil net nog wat meer zekerheid. Maar ik zou het ook zo graag aan mijn kleutertjes vertellen!
Filoria: nog steeds aan het stuiteren meid? Wij zijn ook echt superblij, maar kunnen het ook nog niet helemaal bevatten...we hadden echt nooit verwacht dat we spontaan zwanger zouden raken, echt zo bijzonder!
De rest weet ik al niet meer...sorry! Ik ga echt mijn best doen om volgende keer wat meer op jullie te reageren.
Wij hebben gisteren het goede nieuws aan mijn schoonouders verteld, die kwamen een dagje naar ons toe. Onze ouders wisten natuurlijk dat wij in de mmm zaten en zijn ook op de hoogte van onze behandelingen ed. Ze hebben ons heel erg gesteund na de mk, dus vandaar dat zij het ook zo vroeg weer mochten weten.
Mijn schoonouders waren echt net zo stomverbaasd als wij, en ook heel erg blij! We hebben met z'n vieren wel even een traantje gelaten. Van de week gaan we het aan mijn ouders vertellen, kijk er echt zo naar uit. Zij hebben natuurlijk ook al ons verdriet meegemaakt en vind het zo leuk dat ik nu weer leuk nieuws heb.
Fijne zondag nog!
Roos: gefeliciteerd!
Slakje: jeetje, wat een moeilijke beslissing. Het enige wat ik kan doen is je heel veel sterkte wensen! Je hoort vaak dat voor de praktische bezwaren altijd wel een oplossing komt, maar het is en blijft jullie beslissing.
Printje: lees net dat jij ook in het onderwijs zit, leuk! Ik ben ook juf bij de kleuters Heb jij ook een combinatie 1/2? Ik zit met hetzelfde 'probleem'. Wil het ook nog niet vertellen voor de zomervakantie, dan ben ik 10 weken en wil net nog wat meer zekerheid. Maar ik zou het ook zo graag aan mijn kleutertjes vertellen!
Filoria: nog steeds aan het stuiteren meid? Wij zijn ook echt superblij, maar kunnen het ook nog niet helemaal bevatten...we hadden echt nooit verwacht dat we spontaan zwanger zouden raken, echt zo bijzonder!
De rest weet ik al niet meer...sorry! Ik ga echt mijn best doen om volgende keer wat meer op jullie te reageren.
Wij hebben gisteren het goede nieuws aan mijn schoonouders verteld, die kwamen een dagje naar ons toe. Onze ouders wisten natuurlijk dat wij in de mmm zaten en zijn ook op de hoogte van onze behandelingen ed. Ze hebben ons heel erg gesteund na de mk, dus vandaar dat zij het ook zo vroeg weer mochten weten.
Mijn schoonouders waren echt net zo stomverbaasd als wij, en ook heel erg blij! We hebben met z'n vieren wel even een traantje gelaten. Van de week gaan we het aan mijn ouders vertellen, kijk er echt zo naar uit. Zij hebben natuurlijk ook al ons verdriet meegemaakt en vind het zo leuk dat ik nu weer leuk nieuws heb.
Fijne zondag nog!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Creabea; wat leuk dat je ook kleuterjuf bent. Ik heb idd ook een groep 0/1/2
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hebben jullie ook van die gevoelige tepels? Ik merk de laatste week dat mijn tepels heel snel hard zijn/worden, net alsof ik het koud heb zeg maar, maar dat is dan niet zo. Erg vervelend, door mijn cupmaat zitten voorgevormde bh's niet lekker maar nu zie je dus door t- shirts heel snel mijn tepels. Wie herkend dit en heeft tips?
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Ik kom me ook maar voorzichtig melden hire, ik zou het leuk vinden om mee te schrijven in dit topic! Vanochtend positief getest, het is allemaal dus erg pril. Ik vind het enorm spannend allemaal en hoop dat alles goed blijft gaan. Omdat het nog zo pril is ga ik a.s. woensdagochtend nog een testje doen (heb er nog 1 liggen).
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Welkom Roos & Highway! Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken