*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Jeetje, Kruidkoek, wat een onzekerheid! Sterkte!
En Jetje, inderdaad al een buik! Dan valt het bij mij nog wel mee
Gisteravond waren we bij mijn schoonouders. Zegt mijn zwager ineens: 'nou, jij wordt er ook niet echt dunner op sinds je getrouwd bent' ik: ja, ja, ik zorg goed voor mezelf
Ik gisteren in de douche nog eens ff goed kijken, maar ik heb ook echt wel t idee dat ik nu een 'zwangere' dikke buik krijg. Het zijn geen vetrollen meer, t blijft 1 geheel als ik ga zitten... En ik kan mijn buik ook niet meer inhouden
En Jetje, inderdaad al een buik! Dan valt het bij mij nog wel mee
Gisteravond waren we bij mijn schoonouders. Zegt mijn zwager ineens: 'nou, jij wordt er ook niet echt dunner op sinds je getrouwd bent' ik: ja, ja, ik zorg goed voor mezelf
Ik gisteren in de douche nog eens ff goed kijken, maar ik heb ook echt wel t idee dat ik nu een 'zwangere' dikke buik krijg. Het zijn geen vetrollen meer, t blijft 1 geheel als ik ga zitten... En ik kan mijn buik ook niet meer inhouden
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Trouwens nog een vraagje. Ben vorige week dan voor intake geweest, kreeg ik formulier mee voor bloedonderzoek. Dat kan hier alle werkdagen 's ochtends 2 uurtjes geloof ik. Dat hoeft dan toch niet perse zo snel mogelijk te gebeuren? t komt mij namelijk het beste uit als ik dat as vrijdag doe voordat ik de echo ga maken (dan ben ik er toch).
Ik neem aan dat de uitslag, als er niks bijzonders is, gewoon besproken wordt bij de eerstvolgende afspraak bij de VK?
Ze heeft dit niet echt duidelijk gezegd en en het drong op dat moment niet echt tot me door dus ik heb er ook niet naar gevraagd.
Ik neem aan dat de uitslag, als er niks bijzonders is, gewoon besproken wordt bij de eerstvolgende afspraak bij de VK?
Ze heeft dit niet echt duidelijk gezegd en en het drong op dat moment niet echt tot me door dus ik heb er ook niet naar gevraagd.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Woooow, Jetje, wat n buik al
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Goedenavond lady's
Ik kom me hier ook maar melden om gezellig met jullie mee te kletsen, vinden jullie dat goed?
Ik kom me hier ook maar melden om gezellig met jullie mee te kletsen, vinden jullie dat goed?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
helemaal goed! gezellig slaatje!
deze week ben ik erg gaar en krijg ik steekjes e.d. in mn buik.ook mn broeken zitten s avonds al wat krapper dus dr gebeurt van alles!
deze week ben ik erg gaar en krijg ik steekjes e.d. in mn buik.ook mn broeken zitten s avonds al wat krapper dus dr gebeurt van alles!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Jetje, je ziet het al goed inderdaad!
Printje, succes met de echo overmorgen!
Printje, succes met de echo overmorgen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dank je Bolus :-)
Volgens mij vroeg ik het laatst ook al, maar ik ben het weer vergeten. Hoe ver ben je ookweer?
Volgens mij vroeg ik het laatst ook al, maar ik ben het weer vergeten. Hoe ver ben je ookweer?
slaatje- Kletskop
Morgen 11 weken ( mn ticker lukt niet )
Vrienden weten het nu ook, erg leuk allemaal!
Vrienden weten het nu ook, erg leuk allemaal!
bolus26- Ratel
Ik wou dat ik ook al zo ver was haha, tegen die tijd heb ik de kleine ook gezien. Nog 4,5 week (tot de termijnbepaling)!
@ slaatje: Ik ben met 4w4d al voor een intake geweest incl. bloedprikken en echo. Op die echo was nog niks, nada te zien, maar dat was volgens de verlos ook logisch. Ik was ook te vroeg, maar weet ik veel hoe dat allemaal gaat en ik werd ingedeeld door de inval-assistent (1e jaars verloskundige). Ik moet ook wel zeggen dat ik meer naar de wc moet, maar dat kan bij mij ook komen omdat ik nu meer drink vanwege de warmte. Dus ik zoek zelf overal oplossingen voor 'ja, maar het komt door...'. Mijn borsten zijn sowieso ook groot (heb cup F), maar zitten nu alleen nog fijn (maar gepropt) in bh. Anders zijn ze wel pijnlijk, maar ook dat zie ik niet echt als kwaal.
@ slaatje: Ik ben met 4w4d al voor een intake geweest incl. bloedprikken en echo. Op die echo was nog niks, nada te zien, maar dat was volgens de verlos ook logisch. Ik was ook te vroeg, maar weet ik veel hoe dat allemaal gaat en ik werd ingedeeld door de inval-assistent (1e jaars verloskundige). Ik moet ook wel zeggen dat ik meer naar de wc moet, maar dat kan bij mij ook komen omdat ik nu meer drink vanwege de warmte. Dus ik zoek zelf overal oplossingen voor 'ja, maar het komt door...'. Mijn borsten zijn sowieso ook groot (heb cup F), maar zitten nu alleen nog fijn (maar gepropt) in bh. Anders zijn ze wel pijnlijk, maar ook dat zie ik niet echt als kwaal.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Ik wou dat ik ook al zo ver was haha, tegen die tijd heb ik de kleine ook gezien. Nog 4,5 week (tot de termijnbepaling)!
Hihi, wat jij hebt zijn ook symthomen, ik denk alleen dat je bang bent dat het toch niet zo is, of dat je bang bent dat het alsnog mis gaat. Ik blijf ook wel realistisch hoor, maar probeer er ook echt van te genieten. Mocht het mis gaan, dan zal ik net zo verdrietig zijn. Ik heb trouwens ook cup f, een gewone bh zit al niet zo lekker meer, dus heb ik zo'n elastieken ding van die reclame aan, dat geeft wel iets verlichtiing.
slaatje- Kletskop
ik heb ook een grote cup en vooral voorgevormde bh´s zitten niet super lekker meer, s avonds heb ik thuis gewoon een strak hemd aan als ik op de bank lig, kunnen ze even ´luchten ´
bolus26- Ratel
Slaatje Gefeliciteerd en welkom!
Printje en Kwak succes morgen met de echo!
Noname Volgens mij hoeft het niet echt veel uit te maken als je pas a.s. vrijdag bloed gaat prikken. Als het maar gebeurd is voor je volgende afspraak dnek ik.
Printje en Kwak succes morgen met de echo!
Noname Volgens mij hoeft het niet echt veel uit te maken als je pas a.s. vrijdag bloed gaat prikken. Als het maar gebeurd is voor je volgende afspraak dnek ik.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Zoo...we zijn weer thuis. ladingen was...krijgt mn vriend machine niet aan de praat....grrrr
Ben flink zenuwachtig vr morgeb...de echo.
Lees vanavond terug en reageer dan uitgebreider, eerst nog even uiteusten
Ben flink zenuwachtig vr morgeb...de echo.
Lees vanavond terug en reageer dan uitgebreider, eerst nog even uiteusten
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Dat is begrijpelijk dat je zenuwachtig bent. Ik hoop op het beste voor jullie morgen! Hoe voel je je verder? En volgens mij hebben jullie verder wel een leuke vakantie gehad? Heb je er nog van kunnen genieten ondanks alles?
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
logisch dat je zenuwachtig bent! ik hoop dat je van je reis hebt kunnen genieten.Lijkt me fantastisch!
bolus26- Ratel
Wow, wat een echo's morgen. Printje, Kwak en Flower_L, ik ben heel erg benieuwd! Succes morgen!
Ik heb zelf sinds 2 uurtjes pijn in mijn onderbuik, voornamelijk aan de linkerkant. Het voelt niet echt als (menstruatie)krampen, maar het zeurt gewoon. Ik neem aan dat dit normaal is en dat alles gewoon aan het rommelen is om plaats te maken voor de kleine?
Ik heb zelf sinds 2 uurtjes pijn in mijn onderbuik, voornamelijk aan de linkerkant. Het voelt niet echt als (menstruatie)krampen, maar het zeurt gewoon. Ik neem aan dat dit normaal is en dat alles gewoon aan het rommelen is om plaats te maken voor de kleine?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Dag meiden,
Het is me weer niet gelukt om dit topic een beetje bij te houden. Inmiddels ben ik alweer 13 weken en 3 dagen en heb ik hier dus eigenlijk niets mee te zoeken.
Maar ik wilde nog wel even laten weten dat hier nog alles goed gaat.
Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en geniet ervan!
Alle meiden die zenuwachtig zijn, onzeker zijn of waarbij het allemaal nog niet gaat zoals het moet: veel succes en geluk toegewenst dat het een voorspoedige zwangerschap mag zijn!
en natuurlijk voor alle meiden bij we het lekker loopt: houden zo en geniet ervan!
meiden, bedankt voor alles en ik hoop voor een ieder dat jullie dit topic allemaal op den duur positief mogen verlaten!
Het is me weer niet gelukt om dit topic een beetje bij te houden. Inmiddels ben ik alweer 13 weken en 3 dagen en heb ik hier dus eigenlijk niets mee te zoeken.
Maar ik wilde nog wel even laten weten dat hier nog alles goed gaat.
Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en geniet ervan!
Alle meiden die zenuwachtig zijn, onzeker zijn of waarbij het allemaal nog niet gaat zoals het moet: veel succes en geluk toegewenst dat het een voorspoedige zwangerschap mag zijn!
en natuurlijk voor alle meiden bij we het lekker loopt: houden zo en geniet ervan!
meiden, bedankt voor alles en ik hoop voor een ieder dat jullie dit topic allemaal op den duur positief mogen verlaten!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Voor de dames met een echo morgen: Heel veel succes, ik ga duimen dat het voor jullie alledrie helemaal goedzit!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
dank jullie! Ben wel een beetje zenuwachtig voor morgen.
ik voel me wel echt zwanger, ik pas mijn bh's niet meer, heb al vreselijke meegroeibh aan en mijn borsten doen ook echt zeer. moet elk half uur naar de wc en met name snachts dus ik slaap echt beroerd. Helaas slaap ik ook niet meer lekker zonder kussen tussen mijn benen, iets wat ik met D. pas op het einde had. Mijn buik voel ik gewoon uittrekken en dat voel heel vervelend dus ik verwacht eigenlijk wel dat het goed zit.
als de echo morgen goed is vertellen we het as zondag aan mijn schoonfamilie en mijn broertjes en voor de buiten wereld houden we het nog even geheim tot ik nog een echo heb gehad tussen de 10&12 week waarschijnlijk.
printje & flower, succes morgen! ik hoop dat we alle 3 met goed nieuws komen!
ik voel me wel echt zwanger, ik pas mijn bh's niet meer, heb al vreselijke meegroeibh aan en mijn borsten doen ook echt zeer. moet elk half uur naar de wc en met name snachts dus ik slaap echt beroerd. Helaas slaap ik ook niet meer lekker zonder kussen tussen mijn benen, iets wat ik met D. pas op het einde had. Mijn buik voel ik gewoon uittrekken en dat voel heel vervelend dus ik verwacht eigenlijk wel dat het goed zit.
als de echo morgen goed is vertellen we het as zondag aan mijn schoonfamilie en mijn broertjes en voor de buiten wereld houden we het nog even geheim tot ik nog een echo heb gehad tussen de 10&12 week waarschijnlijk.
printje & flower, succes morgen! ik hoop dat we alle 3 met goed nieuws komen!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
NoName: leuk dat je ook al een buikje krijgt...
Slaatje: welkom meid. Gefeliciteerd!
Printje en Kwak heel veel succes en plezier bij de echo morgen!
Flower heel begrijpelijk dat je zo onzeker bent. Ik ga onwijs voor je duimen morgen!!! Hoe laat is de echo?
Ik mag donderdag weer voor een echo... Toch wel spannend weer...
Slaatje: welkom meid. Gefeliciteerd!
Printje en Kwak heel veel succes en plezier bij de echo morgen!
Flower heel begrijpelijk dat je zo onzeker bent. Ik ga onwijs voor je duimen morgen!!! Hoe laat is de echo?
Ik mag donderdag weer voor een echo... Toch wel spannend weer...
Gast- Gast
Succes vandaag bij jullie echo's!
bolus26- Ratel
Iedereen succes/plzier bij de echo's. Ik hoop voor jullie dat hier alles goed zit.
Ik vrees hier dat het vruchtje gestopt is met groeien. De eerste weken (ik zou nu 7 weken geweest zijn, gerekend vanaf laatste menstruatie) had ik soms wat krampjes in de baarmoeder en ook steken in mijn liesen als ik nieste of snel opstond. Dat heb ik deze week helemaal niet meer. Ik verlies nog geen bloed, maar voel ook niks meer. Enige is dat mijn borsten nog gevoelig en iets gezwollen zijn, maar ik weet niet hoe lang dat aanhoud als het nu wel mis is? Of hebben meer meiden het hier, dat je in de eerste weken krampjes had en daarna een paar dagen niks meer?
Volgende week vrijdag pas een echo, tot die tijd in onzekerheid dus, bah!
Ik vrees hier dat het vruchtje gestopt is met groeien. De eerste weken (ik zou nu 7 weken geweest zijn, gerekend vanaf laatste menstruatie) had ik soms wat krampjes in de baarmoeder en ook steken in mijn liesen als ik nieste of snel opstond. Dat heb ik deze week helemaal niet meer. Ik verlies nog geen bloed, maar voel ook niks meer. Enige is dat mijn borsten nog gevoelig en iets gezwollen zijn, maar ik weet niet hoe lang dat aanhoud als het nu wel mis is? Of hebben meer meiden het hier, dat je in de eerste weken krampjes had en daarna een paar dagen niks meer?
Volgende week vrijdag pas een echo, tot die tijd in onzekerheid dus, bah!
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Bij mij verschilt dat ook wel kruidkoek. Nou is het bij jou natuurlijk een ander verhaal, maar bah wat vreselijk lastig die onzekerheid. Je hebt zelf geen idee wanneer je eisprong was? Wanneer had je precies positief getest? En had je een regelmatige cyclus (ik ben het even kwijt...) Ik blijf in ieder geval voor je duimen!
Gast- Gast
Kruidkoek, ik had ook niet dagelijks last van mijn buik. Soms voelde ik vanalles, soms dagen weer niets. En bedenk dat er ook een hoop vrouwen zijn die überhaupt geen kwaaltjes hebben!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Mijn laatste menstruatie was 12 april. Ik heb een redelijk regelmatig cyclus en ik denk dat ik mijn eisprong 05 mei had. Toen had ik een paar uur echt steken in rechtereileider. 12 mei positief getest en 14 mei weer. Dus het kan zijn dat ik pas 3 weken zwanger ben en dat ik me zelf een beetje gek maak nu, maar dat komt door die onzekerheid. Mijn vriend zei gister, zolang je geen bloed verliest, moet je niet van het ergste uitgaan, misschien moet ik daar maar wat meer in mee gaan. Maar ja dan bedenk ik me ook meteen stel nou dat het vruchtje wel gestopt is, hoe lang duurt het dan voordat mijn lichaam het afstoot? Pff, niks aan dit.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken