*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Knap als je dat volhoudt Linnie!
Ik sprak mijn moeder gister en het is me gelukt om mijn mond te houden Maar dat was een telefoongesprek van 5 minuten...
Ik sprak mijn moeder gister en het is me gelukt om mijn mond te houden Maar dat was een telefoongesprek van 5 minuten...
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Jaaa hoe gaaf is dat Crea ook zwanger!! Dat ze zich maar gauw hier mag komen melden
Travelgurly: wij gaan naar Albufeira. Zit die markt daar in de buurt? Klinkt wel heel leuk in ieder geval.
Veel plezier Linnie!!
Filoria: heerlijk even vrij! Lekker genieten van het geweldige nieuws!!
Travelgurly: wij gaan naar Albufeira. Zit die markt daar in de buurt? Klinkt wel heel leuk in ieder geval.
Veel plezier Linnie!!
Filoria: heerlijk even vrij! Lekker genieten van het geweldige nieuws!!
Gast- Gast
Dankje! Albufeira ben ik vorige zomer geweest. Heel toeristisch, maar wel mooi en lekker warm.
Filoria- Ratel
Linnie1985 schreef:NoName88 schreef:Linnie1985 schreef:Lekker onderweg naar de veluwe voor een weekje met mn vriend en mijn ouders
Wat leuk! Waar zit je op de Veluwe? (Ik woon op de Veluwe)
Putte geloof ik, haha ouders hebben het geregeld. Ze weten helemaal van niks van ons. Moet dus uitkijken dat we ons niet verspreken n week lang hahaha.
Denk dat je PutteN bedoelt. Putte ligt heel ergens anders. Dan kom je trouwens heel dicht bij mij in de buurt!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
oeh dat lijkt me inderdaad wel ff lastig travel! maar goed een alternatief aanbieden is denk ik een goede optie!
@filoria ik werk 4 dagen op school (speicaal onderwijs)en qua uren ongeveer 1 a anderhalve dag voor mn eigen bedrijfje. de afgelopen weken en de komende weken moet ik vaak 5 dagen op school werken en veel in t weekend doen ivm vernieuwde zorgcyclus en hp´s en rapportages etc. dus dat begint een beetje op te breken.. normaal begin ik ruim op tijd aan al mn plannen zodat ik niet teveel p t laatst moet doen maar pas afgelopen week hebben we de nieuwe regels etc doorgekregen dus nu komt t allemaal tegelijk en over 2 weken met het af zijn! dus even bijgetankt dan komt t goed!
@filoria ik werk 4 dagen op school (speicaal onderwijs)en qua uren ongeveer 1 a anderhalve dag voor mn eigen bedrijfje. de afgelopen weken en de komende weken moet ik vaak 5 dagen op school werken en veel in t weekend doen ivm vernieuwde zorgcyclus en hp´s en rapportages etc. dus dat begint een beetje op te breken.. normaal begin ik ruim op tijd aan al mn plannen zodat ik niet teveel p t laatst moet doen maar pas afgelopen week hebben we de nieuwe regels etc doorgekregen dus nu komt t allemaal tegelijk en over 2 weken met het af zijn! dus even bijgetankt dan komt t goed!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Jasmine schreef:Linnie1985 schreef:NoName88 schreef:Linnie1985 schreef:Lekker onderweg naar de veluwe voor een weekje met mn vriend en mijn ouders
Wat leuk! Waar zit je op de Veluwe? (Ik woon op de Veluwe)
Putte geloof ik, haha ouders hebben het geregeld. Ze weten helemaal van niks van ons. Moet dus uitkijken dat we ons niet verspreken n week lang hahaha.
Denk dat je PutteN bedoelt. Putte ligt heel ergens anders. Dan kom je trouwens heel dicht bij mij in de buurt!
En bij mij Jasmine waar woon jij dan? (mag ook via pm hoor)
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Jeetje dat klinkt druk zeg! Ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Al dat papierwerk lijkt me ook balen. Wat voor eigen bedrijfje heb je?bolus26 schreef:@filoria ik werk 4 dagen op school (speicaal onderwijs)en qua uren ongeveer 1 a anderhalve dag voor mn eigen bedrijfje. de afgelopen weken en de komende weken moet ik vaak 5 dagen op school werken en veel in t weekend doen ivm vernieuwde zorgcyclus en hp´s en rapportages etc. dus dat begint een beetje op te breken.. normaal begin ik ruim op tijd aan al mn plannen zodat ik niet teveel p t laatst moet doen maar pas afgelopen week hebben we de nieuwe regels etc doorgekregen dus nu komt t allemaal tegelijk en over 2 weken met het af zijn! dus even bijgetankt dan komt t goed!
En denk je dat je minder gaat werken als je straks een kindje hebt?
Filoria- Ratel
Zo, ik ben weer thuis en heb weekend!
NoName88, leuk hoor om het aan je ouders te vertellen. Mijn moeder zei toen we daar op visite waren, "ik jank momenteel om alles". Ze had haar cadeautje (een slab met "mijn oma is de allerliefste") nog maar net uitgepakt en daar begon ze inderdaad al
Filoria, ik had mijn bus nog gehaald vanmorgen, scheelde niet veel omdat ik ook nog mijn mobiel kwijt was en daar een poosje om heb lopen zoeken. Ik heb hem nog niet gevonden, dus ik denk dat ik hem gister met mijn domme kop in de auto heb laten liggen.
Edit, inmiddels weet ik het zeker, vriend belde net naar de vaste telefoon. Hij had mijn mobiel al gehoord en die naast zich in de auto horen trillen
Jetje, mooie echo
Slakje, heftig! Kun je al een beetje aan het idee wennen?
Ik weet niet meer wie het had over zwangerschapsdementie, maar ik heb er ook last van. Ben normaal al een ontzettende zeef en ik vergeet veel, maar dat wordt nu alleen maar erger
Ik heb vandaag op mijn werk aan mijn manager verteld dat ik zwanger ben, ze vond het heel leuk voor ons. Ze gaf ook aan dat als ik te misselijk ben of me te slecht voel, dat ik dan gewoon later kan beginnen, bijvoorbeeld om 10 uur ipv 8 uur. Heel fijn, want de ochtenden zijn af en toe echt een drama...
NoName88, leuk hoor om het aan je ouders te vertellen. Mijn moeder zei toen we daar op visite waren, "ik jank momenteel om alles". Ze had haar cadeautje (een slab met "mijn oma is de allerliefste") nog maar net uitgepakt en daar begon ze inderdaad al
Filoria, ik had mijn bus nog gehaald vanmorgen, scheelde niet veel omdat ik ook nog mijn mobiel kwijt was en daar een poosje om heb lopen zoeken. Ik heb hem nog niet gevonden, dus ik denk dat ik hem gister met mijn domme kop in de auto heb laten liggen.
Edit, inmiddels weet ik het zeker, vriend belde net naar de vaste telefoon. Hij had mijn mobiel al gehoord en die naast zich in de auto horen trillen
Jetje, mooie echo
Slakje, heftig! Kun je al een beetje aan het idee wennen?
Ik weet niet meer wie het had over zwangerschapsdementie, maar ik heb er ook last van. Ben normaal al een ontzettende zeef en ik vergeet veel, maar dat wordt nu alleen maar erger
Ik heb vandaag op mijn werk aan mijn manager verteld dat ik zwanger ben, ze vond het heel leuk voor ons. Ze gaf ook aan dat als ik te misselijk ben of me te slecht voel, dat ik dan gewoon later kan beginnen, bijvoorbeeld om 10 uur ipv 8 uur. Heel fijn, want de ochtenden zijn af en toe echt een drama...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Whahahahaa hier moest ik even heel hard om lachenBimbam schreef:Ik weet niet meer wie het had over zwangerschapsdementie, maar ik heb er ook last van
Filoria- Ratel
Travelgurl, dat is inderdaad niet leuk om te vertellen, ik snap dat je er tegen op ziet. Misschien dat ze inderdaad wel een andere vakantie met jullie willen doen. Ik zou nu ook voor veiligheid kiezen. Hoe lang ben je al zwanger? IK heb niet echt opgezetten buiken, heel af en toe maar die trekken dan weer weg.
Filoria, ik ben ook niet aangekomen, mijn buik is echt al aan het vormen. Ik draag nu ook wat wijde dingen dan zie je het niet zo.
Linnie, veel plezier dit weekend.
Bimbam, leuk dat ze op je werk leuk reageerde en ze rekening met je ochtend misselijkheid houden, werk toch een stuk fijner.
Filoria, ik ben ook niet aangekomen, mijn buik is echt al aan het vormen. Ik draag nu ook wat wijde dingen dan zie je het niet zo.
Linnie, veel plezier dit weekend.
Bimbam, leuk dat ze op je werk leuk reageerde en ze rekening met je ochtend misselijkheid houden, werk toch een stuk fijner.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk! Waar aan de Vlaamse kust gaan jullie heen?Filoria schreef:
Ik voel me nog bijna net zo hyper als gisteren. Gelukkig heb ik vanaf vandaag vakantie. Eerst een weekje uitrusten, en daarna gaan we 11 dagen naar de Vlaamse kust. Al die vrije tijd komt echt precies op het goede moment. Even alles laten bezinken. Fijn.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Filoria schreef:Jeetje dat klinkt druk zeg! Ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Al dat papierwerk lijkt me ook balen. Wat voor eigen bedrijfje heb je?bolus26 schreef:@filoria ik werk 4 dagen op school (speicaal onderwijs)en qua uren ongeveer 1 a anderhalve dag voor mn eigen bedrijfje. de afgelopen weken en de komende weken moet ik vaak 5 dagen op school werken en veel in t weekend doen ivm vernieuwde zorgcyclus en hp´s en rapportages etc. dus dat begint een beetje op te breken.. normaal begin ik ruim op tijd aan al mn plannen zodat ik niet teveel p t laatst moet doen maar pas afgelopen week hebben we de nieuwe regels etc doorgekregen dus nu komt t allemaal tegelijk en over 2 weken met het af zijn! dus even bijgetankt dan komt t goed!
En denk je dat je minder gaat werken als je straks een kindje hebt?
nou normal is het goed te doen hoor maar nu even niet! heb een bedrijfje in kinderfeestjes en workshosp voor kinderen en volwassenen. Straks ga ik 2 1/2 dag op school werken waarvan ik die halve dag eerst nog ouderschapsverlof ga opnemen. wat mn bedrijfje betreft: is een beetje uit de hand gelopen hobby dus ik kijk wel wat haalbaar is! uiteindelijk wil ik een kinderpraktijk beginnen voro t begeleiden van kinderen met problemen op t gebied van gedrag en evt. leerproblemen. maar met alle bezuinigingen nu is die stap nog een te groot financieel risico. Later wellicht als de kids naar school gaan!
leuk een paar dagen weg!! geniet ervan!
@ bimbam fijn zo n baas die meedenkt!
bolus26- Ratel
Ik denk max. een maand. Ik heb maandag een afspraak in een abortuscentrum.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Slakje, denk je na over abortus? Wat moet dat moeilijk zijn, sterkte!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
....ach jee slakje.....vier maanden na bevalling is wel erg snel, maar hoop dat je er goed over nadenkt....!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:....ach jee slakje.....vier maanden na bevalling is wel erg snel, maar hoop dat je er goed over nadenkt....!
inderdaad er even rustig over nadenken! is echt een enorme beslissing. vind het echt naar voor je
bolus26- Ratel
Slakje schreef:Ik denk max. een maand. Ik heb maandag een afspraak in een abortuscentrum.
Heftig meid. Staat je besluit al vast of is het meer een informatieve afspraak? Ik kan me voorstellen dat het wel heel erg moeilijk is allemaal. Sterkte met wat je ook besluit.
Gast- Gast
Slakje, ik snap je keuze goed maar natuurlijk ook heel veel sterkte.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik weet het niet. Mijn hart zegt natuurlijk dat het kindje welkom is, echt héél erg. Financieel kan het ook zonder problemen. Maar we hebben het laatste jaar in zo'n emotionele rollercoaster gezeten en we zijn nog maar sinds november verhuist... Hier is er absoluut geen plaats meer voor nog een kindje, dan zouden we al terug moeten verhuizen. Het is echt absoluut even teveel. We komen eindelijk op ons plooien, eindelijk komt er regelmaat in, ...
Ik denk wel dat de keuze vaststaat.
Ik denk wel dat de keuze vaststaat.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wat moeilijk moet dit voor jullie zijn. Heel veel sterkte Slakje.
Filoria- Ratel
Slakje: wat een ontzettend lastige situatie. Ik ga er verder niet op in, dan ga ik me teveel laten leiden door mijn eigen situatie en emoties. Ik wil je wel héél héél veel sterkte wensen bij het maken van de juiste beslissing. Denk er goed en rustig over na, neem geen overhaaste beslissingen. Voor alles is een oplossing, maar je moet doen wat voor jullie als het juiste voelt. Zowel emotioneel als verstandelijk. Sterkte
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Zoals Jasmine zegt wij kunnen hier gewoon niet over oordelen, zoals ik al zei ik snap jou erg goed maar dat maakt voor jullie de keuze idd niet makkelijker of minder emotioneel. Hoe staat je vriend tegenover je beslissing?
Nogmaals erg veel sterkte met wat je beslissing ook zl zijn.
Nogmaals erg veel sterkte met wat je beslissing ook zl zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ben ik nou de enige die de keuze niet goed snapt? Ik lees ook 2 hele sterke argumenten om het WEL te houden?
Mizzie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 416
Punten : 571
Slakje: lijkt me een hele lastige beslissing als het zo welkom is en het financieel ook geen probleem is. Ruimte en regelmaat lijken mij juist de minste redenen om voor abortus te kiezen. Daar is altijd wel een mouw aan te passen.
Maar het is natuurlijk jullie beslissing en je moet doen wat voor jullie goed voelt op dit moment. Ik hoop alleen dat jullie er goed over nadenken en het even de tijd geven en eventuele andere opties doornemen. Het gaat wel om een leventje (hoe klein het nu ook nog is)
Maar het is natuurlijk jullie beslissing en je moet doen wat voor jullie goed voelt op dit moment. Ik hoop alleen dat jullie er goed over nadenken en het even de tijd geven en eventuele andere opties doornemen. Het gaat wel om een leventje (hoe klein het nu ook nog is)
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Mizzie schreef:Ben ik nou de enige die de keuze niet goed snapt? Ik lees ook 2 hele sterke argumenten om het WEL te houden?
Ik zie ook goede argumenten hoor, plus feit dat de baby niet 123 komt....nog aantal maanden om voor te bereiden.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken