*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Gefeliciteerd Flip met de goede echo, TG met je zwangerschap en de meiden die de 12 weken hebben behaald!
Kennen jullie het boek: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun? Ik had het begin deze week op internet op naam van mijn vriend (zonder dat hij het wist) besteld en vandaag is het bezorgd. Ik was aan het werk en hij smste mij dat er een pakketje was en of ik wist wat het was. Terug gestuurd dat hij het maar moest openen en net kom ik thuis en tref hem in de tuin met een glimlach op zijn gezicht en verdiept in het boek aan, is dus wel een succes ;-)
We hebben morgen een afspraak bij de gyn voor de eerste echo (preciese termijnbepaling) en ik heb er zin in!
Ik voel me eigenlijk nog wel goed, ben 1 keer misselijk geweest (van de lucht van kattenvlees) en verder inderdaad ook veel meer trek, vooral rond 21:30/22:00 uur en dan iets hartigs. Ik ben momenteel gek op luchtige crackers met kaas
Kennen jullie het boek: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van Kluun? Ik had het begin deze week op internet op naam van mijn vriend (zonder dat hij het wist) besteld en vandaag is het bezorgd. Ik was aan het werk en hij smste mij dat er een pakketje was en of ik wist wat het was. Terug gestuurd dat hij het maar moest openen en net kom ik thuis en tref hem in de tuin met een glimlach op zijn gezicht en verdiept in het boek aan, is dus wel een succes ;-)
We hebben morgen een afspraak bij de gyn voor de eerste echo (preciese termijnbepaling) en ik heb er zin in!
Ik voel me eigenlijk nog wel goed, ben 1 keer misselijk geweest (van de lucht van kattenvlees) en verder inderdaad ook veel meer trek, vooral rond 21:30/22:00 uur en dan iets hartigs. Ik ben momenteel gek op luchtige crackers met kaas
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
FF, wat fijn zeg! ik kan me de onzekerheid goed voorstellen hoor!hopelijk zijn de 12 week snel voor bij en heb je weer een goede echo gehad!
nee, geen gezonde tips voor jou, zit nu aan een frikandel en kroket, maar ik heb net gewerkt dus dan mag het
nee, geen gezonde tips voor jou, zit nu aan een frikandel en kroket, maar ik heb net gewerkt dus dan mag het
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ja Flip, wat fijn zeg!
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Kruidkoek schreef:Ik voel me eigenlijk nog wel goed, ben 1 keer misselijk geweest (van de lucht van kattenvlees) en verder inderdaad ook veel meer trek, vooral rond 21:30/22:00 uur en dan iets hartigs. Ik ben momenteel gek op luchtige crackers met kaas
Ik wist niet dat dat soort dingen zo vroeg konden, die honger en trek in bepaalde dingen. Ik moest en zou van de week dus appelsap drinken. Heb iemand dat ook laten halen (die toch al boodschappen ging doen). Verder eet ik veel fruit en af en toe Liga.
Wat leuk dat je kado goed ontvangen is!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Kruidkoek, ik heb dat boek ook aan mijn vriend cadeau gedaan! Ga het zelf ook wel lezen hahaha
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Flip wat fijn, een goede echo! Laat die 12 weken maar snel voorbij gaan!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Flip: ik kan me je onzekerheid zo goed voorstellen! Laten we maar gauw twee maandjes verder zijn he!
Kruidkoek: dat boek heb ik bij mijn eerste zwangerschap aan mijn man gegeven, maar heb hem zelf ook gelezen. Errug leuk!! (vind sowieso de boeken van Kluun leuk)
Kruidkoek: dat boek heb ik bij mijn eerste zwangerschap aan mijn man gegeven, maar heb hem zelf ook gelezen. Errug leuk!! (vind sowieso de boeken van Kluun leuk)
Gast- Gast
Wow super flip de goed echo! geeft je vast een heerlijk gevoel!
Kruidkoek: wat leuk je kado voor je vriend. en leuk dat hij hem gelijk aan het lezen was! schijnt echt een goed boek te zijn. Het kluun boek wil ik inderdaad ook nog voor mijn vriend gaan halen.
Ik eet ook echt veel groente en fruit, verder.....afentoe trek in iets zouts. herkenbaar?
We gaan een heerlijk weekend tegemoet! Lekker met de zon! geniet er allemaal van.
Ik vlieg morgen voor een paar dagen naar Portugal dus zal pas vanaf volgende week vrijdag weer kunnen bijlezen/schrijven:D
Flipfluitketel: ja denk dat iedereen wel aan een MK denk. Gister bleef ik maar aan mijn borsten voelen...want had even geen-zwanger gevoel zeg maar. heel apart. pfff en dan nog zeker 3 volle weken wachten tot de echo.....duurt lang! maar komt goed, wachten moet nu eenmaal hahaha.
fijn weekend allemaal.
Kruidkoek: wat leuk je kado voor je vriend. en leuk dat hij hem gelijk aan het lezen was! schijnt echt een goed boek te zijn. Het kluun boek wil ik inderdaad ook nog voor mijn vriend gaan halen.
Ik eet ook echt veel groente en fruit, verder.....afentoe trek in iets zouts. herkenbaar?
We gaan een heerlijk weekend tegemoet! Lekker met de zon! geniet er allemaal van.
Ik vlieg morgen voor een paar dagen naar Portugal dus zal pas vanaf volgende week vrijdag weer kunnen bijlezen/schrijven:D
Flipfluitketel: ja denk dat iedereen wel aan een MK denk. Gister bleef ik maar aan mijn borsten voelen...want had even geen-zwanger gevoel zeg maar. heel apart. pfff en dan nog zeker 3 volle weken wachten tot de echo.....duurt lang! maar komt goed, wachten moet nu eenmaal hahaha.
fijn weekend allemaal.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Hier ook even een teken van leven van onze kant. Het is erg druk op school zo met de laatste weken voor de vakantie. As dinsdag dus de eerste echo ben zo benieuwd. Ben bang dat het of fout is of dat het er twee zijn. Na de echo moet ik meteen naar mijn klas voor onze klassenfoto en sávonds mijn oudergesprekken, niet heel handig gepland maar dat stond allemaal al vast voor de echo.
Ik reageer snel op iedereen.
Ik reageer snel op iedereen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik kom me ook melden hier. Ik heb vorige week vrijdag een positieve test in mijn handen gehad, ik was toen 5 dagen overtijd.
Maar door mijn drie miskramen vind ik het allemaal extra spannend.
Vandaag is Moeders voor Moeders gekomen , toch altijd spannend zo een nieuwe test.
Maar die was overduidelijk!
Ik mag over 12 dagen al voor een echo door mijn miskramen, ik vind de tijd echt traag voorbij gaan.
Collega zag al gelijk aan me dat ik zwanger was, zij : 'M. mag ik je wat vragen? Je bent weer zwanger hè?'
Had echt zoiets van: Hoe zie je dat???
Na mijn positieve echo vertel ik het ook op mijn werk tegen iedereen.
Prit: Hier hebben we ook soms het idee dat het er 2 zijn , hopelijk heb je een goede echo zodat je straalt op de klassenfoto.
Maar door mijn drie miskramen vind ik het allemaal extra spannend.
Vandaag is Moeders voor Moeders gekomen , toch altijd spannend zo een nieuwe test.
Maar die was overduidelijk!
Ik mag over 12 dagen al voor een echo door mijn miskramen, ik vind de tijd echt traag voorbij gaan.
Collega zag al gelijk aan me dat ik zwanger was, zij : 'M. mag ik je wat vragen? Je bent weer zwanger hè?'
Had echt zoiets van: Hoe zie je dat???
Na mijn positieve echo vertel ik het ook op mijn werk tegen iedereen.
Prit: Hier hebben we ook soms het idee dat het er 2 zijn , hopelijk heb je een goede echo zodat je straalt op de klassenfoto.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Bang dat het er 2 zijn? Een tweeling is af en toe pittig, maar ook zo ontzettend leukPrintje schreef:Ben bang dat het of fout is of dat het er twee zijn.
Gast- Gast
Mama Titty Gefeliciteerd en welkom!
Printje Waarom ben je bang dat het er 2 zijn? Over 4 dagen weten jullie het..... Ik had het gevoel zelf ook heel erg dat het er misschien 2 zouden zijn, maar het bleek er gewoon 1 te zijn. Trouwens zou een 2-ling hier net zo welkom zijn maar het heeft zo zijn voor en nadelen.
Travelgurly Fijne vakantie! En denk maar zo...als je terug bent is er alweer een week voorbij.
MzzCharlotte Hoever ben je nu ongeveer? Leuk hé z'on boek om het allemaal te volgen.
Kruidkoek Hoe was de echo?
Printje Waarom ben je bang dat het er 2 zijn? Over 4 dagen weten jullie het..... Ik had het gevoel zelf ook heel erg dat het er misschien 2 zouden zijn, maar het bleek er gewoon 1 te zijn. Trouwens zou een 2-ling hier net zo welkom zijn maar het heeft zo zijn voor en nadelen.
Travelgurly Fijne vakantie! En denk maar zo...als je terug bent is er alweer een week voorbij.
MzzCharlotte Hoever ben je nu ongeveer? Leuk hé z'on boek om het allemaal te volgen.
Kruidkoek Hoe was de echo?
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flip Fluitketel schreef:MzzCharlotte Hoever ben je nu ongeveer? Leuk hé z'on boek om het allemaal te volgen.
Ik denk 5w1d. Ik vind het boekje fantastisch, heb de eerste weken ook net aan mijn man voorgelezen en al wat verder gelezen. Ik vind het echt bizar dat het al zo snel echt een mensje is.
@Mama Titty: welcome en gefeliciteerd. Spannend!
mzcharlotte- Ratel
Nog even verlaat berichtje van mij.
Vanmorgen met vriend naar ziekenhuis voor echo, daarna boodschappen en met hond gewandeld en toen moest ik alweer werken. Ben nu net pas thuis
Maar goed, de echo.... tsjah de gyn kon wel zien dat er wat zat maar het was nog heel pril. Mijn laatste menstruatie was 12 april dus vanaf daar gerekend en dan zou ik nu dus 6 weken zijn maar daar was het nog te klein voor.
Er zijn 2 opties, of ik zou nu 6 weken zwanger zijn geweest maar het vruchtje is gestopt met groeien of ik ben korter zwanger en dat past dan bij dit beeld. Om het zeker te weten over 2 weken terug komen voor nieuwe echo.... Ik hoop zo dat het de 2e optie is, 1e optie lijkt me, hoe klein en pril het nog was echt heel erg. Beetje dubbel gevoel dus.
Vanmorgen met vriend naar ziekenhuis voor echo, daarna boodschappen en met hond gewandeld en toen moest ik alweer werken. Ben nu net pas thuis
Maar goed, de echo.... tsjah de gyn kon wel zien dat er wat zat maar het was nog heel pril. Mijn laatste menstruatie was 12 april dus vanaf daar gerekend en dan zou ik nu dus 6 weken zijn maar daar was het nog te klein voor.
Er zijn 2 opties, of ik zou nu 6 weken zwanger zijn geweest maar het vruchtje is gestopt met groeien of ik ben korter zwanger en dat past dan bij dit beeld. Om het zeker te weten over 2 weken terug komen voor nieuwe echo.... Ik hoop zo dat het de 2e optie is, 1e optie lijkt me, hoe klein en pril het nog was echt heel erg. Beetje dubbel gevoel dus.
Kruidkoek- Fluisteraar
Ah kruidkoek, wat balen dat je nog geen zekerheid hebt
Hoe kwam het dat je zo vroeg al een echo had?
Ik hoop dat je over 2 weken een mooie echo hebt en dat je nu gewoon nog wat te vroeg bent in je zwangerschap!
Hoe kwam het dat je zo vroeg al een echo had?
Ik hoop dat je over 2 weken een mooie echo hebt en dat je nu gewoon nog wat te vroeg bent in je zwangerschap!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Bedankt.
Ik had zo vroeg een echo omdat mijn menstruatie 12 april veel korter en lichter is geweest dan normaal. Het was dus niet duidelijk of dit innestelingbloeding was of wel menstruatie en dus ook niet hoe lang ik zwanger zou zijn, vandaar.
Maar goed, nu maar hopen dat het vruchtje over 2 weken gegroeid blijkt te zijn op de echo, heb mijn ticker maar alvast aangepast.....
Ik had zo vroeg een echo omdat mijn menstruatie 12 april veel korter en lichter is geweest dan normaal. Het was dus niet duidelijk of dit innestelingbloeding was of wel menstruatie en dus ook niet hoe lang ik zwanger zou zijn, vandaar.
Maar goed, nu maar hopen dat het vruchtje over 2 weken gegroeid blijkt te zijn op de echo, heb mijn ticker maar alvast aangepast.....
Laatst aangepast door Kruidkoek op vr 25 mei 2012 - 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
Kruidkoek- Fluisteraar
Wat een onzekerheid Kruidkoek! Hopelijk over 2 weken een mooie echo waaruit blijkt dat er gewoon een kleintje in je buik zit.
Travelgurly: heel herkenbaar hoor haha. Ik ging soms heel hard op en neer springen of in mijn boobies knijpen om zeker te weten of ze nog zeer deden
Printje: waarom heb je dat voorgevoel?
Mama Titty: welkom meid. Hoe voel je je?
Jeetje Kruidkoek wat vervelend. Hopelijk gaan de komende twee weken heel gauw voorbij en krijg je goed nieuws bij de echo.
Jeetje meiden ik heb echt al een buik.
Mijn beste vriendin was hier woensdag en toen ze binnen kwam riep ze meteen: zo en hoe is het met jou terwijl ze naar mijn buik knikte (ze wist nog van niks). Ik kan het gewoon echt niet meer verbergen... Hebben anderen die eerder zwanger geweest zijn dat ook al zo vroeg?
Printje: waarom heb je dat voorgevoel?
Mama Titty: welkom meid. Hoe voel je je?
Jeetje Kruidkoek wat vervelend. Hopelijk gaan de komende twee weken heel gauw voorbij en krijg je goed nieuws bij de echo.
Jeetje meiden ik heb echt al een buik.
Mijn beste vriendin was hier woensdag en toen ze binnen kwam riep ze meteen: zo en hoe is het met jou terwijl ze naar mijn buik knikte (ze wist nog van niks). Ik kan het gewoon echt niet meer verbergen... Hebben anderen die eerder zwanger geweest zijn dat ook al zo vroeg?
Gast- Gast
Kruidkoek: Wat verschrikkelijk die onzekerheid. Ik ga voor je duimen dat alles goed is over 2 weken .
Jetje: Foto, foto, foto .
Jetje: Foto, foto, foto .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Het is dan weliswaar 's avonds, maar toch voor 9 weken... (ik schaam me er bijna voor zo bol vind ik hem al...) Ik eet echt niks bijzonders of extreem veel...
Gast- Gast
Mooooi Jetje .
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Jetje ja je ziet het wel al bij je hoor! Ik heb zelf ook het idee dat mijn buikje begint te groeien. Ik denk ook niet dat ik het lang geheim kan houden. Bij de MK zwangerschap was het een aantal ook al opgevallen dat ik toen zwanger was. Ik moet echt bedenken wat trek ik aan. Bij een jurkje zie je het echt goed en het liefste doe ik een broek aan, maar is een beetje warm op dit moment.
Trouwens leuk jurkje...zoiets zoek ik ook nog. Mag ik vragen waar je hem gekocht heb?
Trouwens leuk jurkje...zoiets zoek ik ook nog. Mag ik vragen waar je hem gekocht heb?
Dank jullie wel! Flip Fluitketel, bij een jurkje zie je het inderdaad nog beter. Ik draag veel wijdere tuniekjes nu om het te verbergen... Dit jurkje komt bij de Vero Moda vandaan, maar ik weet dat ze ook zoiets bij de H&M hebben.
Gast- Gast
Sodeju Jetje, dat zie je echt duidelijk!
mzcharlotte- Ratel
Ik ben 'bang' dat het er twee zijn omdat ik altijd het idee gehad heb dat ik als tweede kindje er meteen twee zou krijgen. Uiteraard zou het welkom zijn maar ik zou er echt even heel goed aan moeten wennen denk ik.
Hier trouwens nog steeds geen klachtjes, maar heb wel het idee dat mijn buik al groter is, dat zegt mijn moeder ook. Nog maar twee dagen tot de echo ben zo benieuwd...
Hier trouwens nog steeds geen klachtjes, maar heb wel het idee dat mijn buik al groter is, dat zegt mijn moeder ook. Nog maar twee dagen tot de echo ben zo benieuwd...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken