Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Muis ma 28 mei 2012 - 19:59

Kruidkoek, ik zou proberen van het beste uit te gaan. Zolang je geen bloeding hebt met krampen, kan het alle kanten op. Verder had ik ook niet elke dag last van mijn kwaaltjes. Als je een heleboel pagina's terug spiekt, zie je dat ik zelfs af en toe in mijn borsten aan het knijpen was om te chechen of ze nog zeer deden. Laughing
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 20:01

Kruidkoek schreef:Mijn laatste menstruatie was 12 april. Ik heb een redelijk regelmatig cyclus en ik denk dat ik mijn eisprong 05 mei had. Toen had ik een paar uur echt steken in rechtereileider. 12 mei positief getest en 14 mei weer. Dus het kan zijn dat ik pas 3 weken zwanger ben en dat ik me zelf een beetje gek maak nu, maar dat komt door die onzekerheid. Mijn vriend zei gister, zolang je geen bloed verliest, moet je niet van het ergste uitgaan, misschien moet ik daar maar wat meer in mee gaan. Maar ja dan bedenk ik me ook meteen stel nou dat het vruchtje wel gestopt is, hoe lang duurt het dan voordat mijn lichaam het afstoot? Pff, niks aan dit.

Je vriend zegt slimme dingen Wink . Hoe moeilijk het ook is, zolang je geen steken, bloed, stolsels hebt, zou ik van het goede uit proberen te gaan! Het zou inderdaad heel goed kunnen dat je korter zwanger bent...

Gast
Gast

Bericht  Kruidkoek ma 28 mei 2012 - 20:06

Bedankt, je zegt hetzelfde als mijn vriend dus ik denk dat ik dat ook moet/ga doen.

Ik hoef niet in mn borsten te knijpen om er achter te komen of ze nog zeer doen, maar ik stap daarvoor bijna elke dag op mijn paard. Ik rij altijd al met een sport bh maar nu overweeg ik bijna om er 2 over elkaar aan te trekken voor extra steun omdat mijn borsten zo gevoelig zijn *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 394967

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Juutjepetuutje ma 28 mei 2012 - 20:36

Hoi meiden,

als het mag wil ik graag met jullie mee komen schrijven. ik lees eigenlijk altijd meer mee dan dat ik schrijf, maar ik merk toch dat ik af en toe even ergens mijn verhaal kwijt wil.

ik ben nu 8 weken zwanger van ons 2e kindje. onze zoon T.hijs is nu ruim 2.5 jaar.

hiervoor heb ik een miskraam gehad bij 10 weken (na goede echo bij 7.5 week) dus deze periode is behoorlijk spannend.
vanmiddag hebben we een echo bij de verloskundige! ik hoop zo dat het allemaal goed zit (al is dat dus nog geen garantie, dat hebben we de vorige keer meegemaakt)

ik las dat er vandaag nog 3 echo's zijn! spannend!! hopen dat het bij iedereen goed zit!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje ma 28 mei 2012 - 21:18

Dames met de echo: succes vandaag!

Kruidkoek, ik vind dat er goede tips gegeven zijn (ook door je vriend) Probeer positief te blijven zolang je geen bloed ziet. Sterkte!

Ik ben ff bij de h.a geweest ivm mijn vitamine b12 en foliumzuurtekort. Heb gelijk maar even bloed laten prikken om de waardes te controleren. Qua foliumzuur moet ik nu gewoon twee tabletjes per dag slikken ipv 1 :-) En ik ga zometteen de vk bellen voor het maken van een intake of afspraak :-) Spannend hoor.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  slaatje ma 28 mei 2012 - 21:44

Oh, wat spannend en fijn, in dit ziekenhuis kun je met zes weken ook al een echo krijgen. Vind dat voor mijn eigen gevoel erg fijn, dan kunnen ze in ieder geval zien of alles nog goed gaat!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Printje ma 28 mei 2012 - 22:23

Hoi meiden

Hier op zich een goede echo gehad, hartje klopte mooi maar ik ben een week minder ver dan ik zelf dacht en dat zit me niet helemaal lekker. Het zou natuurlijk kunnen en ze had er ook een goede verklaring voor, dat het bijv. soms een aantal dagen duurt eer de bevruchting echt plaatsvindt etc maar ik vind een week best veel. 2 juli de volgende echo dus ben benieuwd....

Kwak veel succes vandaag!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 22:31

@ Printje hoe ver ben je nu dan? Het zal wel goed zitten joh !

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 28 mei 2012 - 22:33

6+4 en ik dacht 7+4
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes ma 28 mei 2012 - 22:40

Fijn dat je een goede echo hebt gehad, Printje. Het zal allemaal wel goed zitten hoor!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 22:44

Printje: ik was ook een week korter bij de echo. Op zich is dat niet zo heel spannend hoor, het feit dat je een kloppend hartje ziet zegt volgens mij veel meer *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 561177

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 22:47

Juutjepetuutje: gefeliciteerd meid. Ik kan me je onzekerheid goed voorstellen. Hopelijk heb je een goede echo vandaag!

Gast
Gast

Bericht  kwak ma 28 mei 2012 - 23:58

Laughing Laughing Laughing :lol:We krijgen een klein girafje met een heel mooi kloppend hartje, we hebben het zelfs gehoord!!
De meting kwam om 7,2 uit en ik dacht zelf dat ik 8 week was maar goed, dat mag de pret niet drukken.
ben helemaal opgelucht, was zo zenuwachtig.

Printje wat fijn dat bij jou ook alles goed lijkt!! Dan sta je stralend op de foto!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Lindsya di 29 mei 2012 - 0:05

Hoi meiden,

Mag ik met jullie mee komen schrijven? Ik heb gisteren een test gedaan en ik ben tussen de 4 en 5 weken zwanger. Ik krijg de eerste echo op 18 juni als alles goed gaat.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Juutjepetuutje di 29 mei 2012 - 0:09

printje en kwak: wat fijn dat jullie echo goed was!!
ik was ook 2 keer wat minder ver dan ik zelf dacht, daar zou ik me niet al te veel zorgen om maken hoor!

pff ik ben echt op van de zenuwen, wat vreselijk dit haha! voortaan toch maar 's ochtends plannen.
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Lejow di 29 mei 2012 - 0:12

Wat een hoop zwangeren weer Very Happy
Joehoe voor alle goede Echo's!

Printje, het is ook lastig om precies te berekenen hoe ver je bent volgens mij. Het meetpijltje 0,01 cm te ver op zij zetten en het scheelt al wat dagen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Flip Fluitketel di 29 mei 2012 - 0:20

Kwak Dan zijn we waarschijnlijk op dezelfde dag uitgerekend. Ik ben ook 7+2. En leuk een klein girafje:D ! Wanneer heb je de volgende echo?

Printje Er was in ieder geval een kloppend hartje te zien en dat is al positief op zich! Hopelijk over 2 weken een goede echo!

Juutjepuutje Succes vanavond! En ik kan me enigzins voor stellen hoe je je voelt. Ik heb met 10/11 wkn een MK gehad (ook al een goede echo gehad ervoor). Succes vanmiddag!

Slaatje 6 weken is op zich nog wel erg vroeg voor een echo en vaak is er dan ook nog geen hartactiviteit te zien. Heb je al een intake en echo gepland staan? En na een goede echo te hebben gehad kan het ook nog steeds bij een klein gedeelte van de vrouwen fout gaan.

Kruidkoek Ik heb ook niet echt last gehad van menstruatieachtige krampen. En zoals de meeste al zeggen van het positieve uitgaan en volgende week vrijdag hebben jullie vast een goede echo.

Lindsya Welkom en gefeliciteerd!

Hier is de misselijkheid goed toegeslagen en heb nauwelijks trek in iets. Hopen gauw op vooruitgang, maar is voor een goed doel! Ik ga me zo eens klaarmaken voor een avondje werken!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Snoes di 29 mei 2012 - 1:17

Kwak, wat fijn dat bij jou de echo ook goed was!!!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 2:13

Lindsya: welkom meid. Gefeliciteerd!!!

Kwak: super dat je een goede echo had.

Flip Fluitketel: balen dat je zo misselijk wordt nu, maar inderdaad kwaaltjes zijn altijd een goed teken *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 561177

Nou alleen nog goed nieuws van Flower en Juutjepetuutje vandaag!!!

Gast
Gast

Bericht  Printje di 29 mei 2012 - 3:03

Bedankt voor jullie geruststellende woorden!!

Kwak; fijn dat je een goede echo hebt gehad!!!

Ik ben ook benieuwd naar Flower en Juutjepetuutje.

Lindsay, gefeliciteerd!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mzcharlotte di 29 mei 2012 - 4:19

Kruidkoek schreef:Pff, niks aan dit.

Hee Kruidkoek, ik heb precies dezelfde onzekerheden als jij. Toevallig was de eerste dag van mijn laatste menstruatie ook op 12 april. Ik blijf positief. Heb hier en daar krampjes, maar dat is logisch, er moet immers ruimte komen voor de kleine. Toch voel ik me niet zwanger. Ik durf er niet van uit te gaan dat alles maar in 1x goed gaat!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Susan di 29 mei 2012 - 4:30

Hé, MzCharlotte, leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 14 281626781

Dan is een vakantiehuisje inderdaad wel erg leuk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  mzcharlotte di 29 mei 2012 - 4:45

Dank je Susan! En leuk de link gelegd Wink
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte di 29 mei 2012 - 5:09

Oh ja, Lindsya gefeliciteerd met je zwangerschap!

Kwak & Printje, fijn dat jullie goede echo's hebben gehad. Jammer van die week Printje, maar logisch verklaarbaar.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  meisjesmama di 29 mei 2012 - 5:34

Lindsya schreef:Hoi meiden,

Mag ik met jullie mee komen schrijven? Ik heb gisteren een test gedaan en ik ben tussen de 4 en 5 weken zwanger. Ik krijg de eerste echo op 18 juni als alles goed gaat.

Groetjes

WAUW wat een super goed nieuws zeg!!! Het is jullie zo gegund een broertje of zusje voor jullie mannetje en nog een kleintje voor jullie.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: