Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 8 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  bolus26 vr 11 mei 2012 - 22:55

Snoes schreef:Bolus, hoe ver ben je nu?
B ijna9 weken, as vrijdag echo.we vonden het wel leuk om het met moeder dag te vertellen

@muis balen van je bloedruk, ik vrees er ook voor is hier een familie kwaal.

Mn man wilde zn moeder een bos bloemen geven met een kaartje voor oma er aan en voor mijn moeder heb ik t boek mam je wordt oma gekocht van carry slee.

edit: is mn schoonvader morgen ineens een dag weg!! naja we gaan er straks eten dus nemen het cadeautje dan maar gelijk mee want dat is wel zo leuk voor mn man, als zn pa er ook bij is!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 8 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  NoName88 za 12 mei 2012 - 7:15

@ Kwak gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Ckc ook ik heb last van slijm en afscheiding, echt smerig. Voel het af en toe gewoon lopen, in het begin schrok ik telkens, dacht ik dat ik (bloed) vloeide.

@ Jetje wat leuk van je zoontje, jou zwangerschap blijft niet lang meer geheim!

@ Bolus en Muis, ik ben benieuwd hoe het vertellen vandaag en morgen is... en Muis, vervelend van je bloeddruk!

@ Mistery, fijn dat het bij hem zo goed is gegaan. Ja bij haar was er nog veel meer aan de hand, ze had niet voldoende hersenen en maar 1 long geloof ik. Borstkas zag er ook heel vreemd uit, ze had maar 1 tepeltje.

Hier ontdekte ik zojuist onder de douche m'n eerste striae-strepen op m'n borst :shock: Grrrrr, als dat nu al begint...
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 6:16

Muis: oh wat naar dat je zo'n hoge bloeddruk hebt. Fijn dat je echo goed was!!

Mistery-girl: lekker dat je je over het algemeen zo goed voelt.

NoName: heb je ook al het gevoel dat je borsten groter gegroeid zijn? Balen als de striae nu al begint...

Wij hebben vandaag als verrassing mijn schoonouders opgehaald van Schiphol (ze waren lekker een weekje op vakantie). Heerlijk vliegtuigjes gekeken en ijsje gegeten in de zon.

Eenmaal thuis viel mijn zoontje heel ongelukkig met als gevolg een dikke tand door zijn lip. Ik ben al niet zo'n held en tot nu toe heeft hij nog nooit iets ernstigs gehad, dus ik vond het wel super zielig die dikke lip. Hopelijk heeft hij er niet te veel last van vannacht, want ik ben doodmoe...

Gast
Gast

Bericht  Flower_L zo 13 mei 2012 - 11:02

Niet alles gelezen hoor, maar fijn dat echo goed was jetje!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Snoes zo 13 mei 2012 - 17:55

Flower, hoe is het nu met jou?

Jetje, hebben jullie het al aan (schoon)ouders verteld?

NoName, dat is snel, nu al striae Sad

Bolus & Muis, hoe was het vertellen gegaan? Hoe reageerden ze? Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 zo 13 mei 2012 - 20:07

het was erg leuk! mn schoonvader was helemaal van slag,mn schoonmoeder in tranen( normaal nooit!) en mn moeder en zusje waren helemaal door t dolle heen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes zo 13 mei 2012 - 22:27

Ah, wat leuk Bolus! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  NoName88 ma 14 mei 2012 - 9:21

@ Jetje, ja, ik heb wel het idee dat ze wat groter zijn en vooral zwaarder! En vanochtend dacht ik dat de strepen weg waren, maar vanmiddag zaten ze er weer Sad (kon natuurlijk ook niet) Ben al wel met creme aan het smeren, maar vraag me eigen ook wel af of dat helpt... Hoe is het met je zoontje?

@ Bolus, Leuk! Ik wil ook vertellen *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 8 2474380249
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Snoes ma 14 mei 2012 - 18:08

Wanneer gaan jullie het vertellen, NoName? Hoeveel weken ben je nu ook alweer?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 14 mei 2012 - 18:13

Flower_L: dank je wel meid!! Hoe gaat het met jou?

Snoes (haha ik wil nog steeds Alyssa zeggen...): ja mijn (schoon)ouders weten het. Van te voren hadden we helemaal leuke speciale manieren bedacht om het te zeggen, maar ik was zo stomverbaasd dat ik positief getest had dat ik ze 'gewoon' gebeld heb haha. Hoe is het met jou?

Bolus: leuk die reacties!!

NoName: ja smeren is het enige dat enigszins zou moeten helpen... Hopelijk blijft het hierbij... Met mijn zoontje gaat het weer goed gelukkig. Hij heeft nog steeds een dikke lip en een wondje, maar de pijn is weg en de zwelling is echt al meer dan gehalveerd.

Morgen heb ik de intake bij de vk.

Gast
Gast

Bericht  NoName88 di 15 mei 2012 - 8:23

@ Snoes, ben nu ongeveer 8 weken. We willen in ieder geval wachten met vertellen totdat ik bij de vk geweest ben (volgende week) en ik denk dat we ook wachten tot na de echo (die wss 1 of 2 weken later is.) Als we het zo lang vol kunne houden natuurlijk smile

@ Jetje, fijn dat het beter gaat met je zoontje. Succes morgen.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  bolus26 di 15 mei 2012 - 20:30

Succes vandaag jetje! Ik ben stiekem al een beetje nerveus voor de echo vrijdag! Ben dan 9 1/2 week.iemand een idee wanneer je dan weer een volgende echo krijgt?

Ik heb vandaag lekker vrij dus doe alles op t gemakje, heerlijk! Voel me best gaar namelijk!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Flip Fluitketel di 15 mei 2012 - 20:52

@Bolus Is die echo met 9.5 week al je termijnecho? Meestal krijg je rond 11 á 12 wkn nog een termijnecho om de datum vast te zetten. Geniet van je vrije dag!

@ Noname Ze zeggen vaak dat smeren niet helpt. Maar ik heb tijdens mijn 1e zwangerschap ook regelmatig mijn buik e.d. ingesmeerd en heb geen striae gekregen gelukkig.

@ Jetje Fijn dat het weet wat beter gaat met je zoontje! Succes vandaag bij de VK! Krijg je ook een echo?

@ Snoes Mijn moeder, zus en schoonouders weten het al. De rest willen we voorlopig nog even mee wachten.

@ Mystery Girl Fijn dat je in het algemeen goed voel

@ Muis Balen van je hoge bloeddruk, maar wel fijn dat ze het in de gaten gaan houden. Fijn een goede echo!

Nu lekker een paar dagen vrij. En vandaag lekker lui doen samen met m'n dochtertje. qua zwangerschap heb ik wel wat last van misselijkheid en darmkrampen. Volgende week donderdag alweer de echo....was het maar alvast 24 mei!

Hoe is het met de kwaaltjes bij jullie?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast di 15 mei 2012 - 21:49

Bolus: spannend meid vrijdag!! Komt vast goed. Wanneer de volgende echo is, is vaak verschillend. Is dit al echt je termijnecho? Anders kan het zijn dat je die nog krijgt met 12 weken en dan natuurlijk de 20 weken echo...

Flip Fluitketel: ik denk niet dat ik een echo krijg vandaag. Volgens mij is dit alleen de intake. Maar 31 mei mag ik weer voor een echo dus dat is wel te overzien. Spannend hoor 24 mei voor jou! Vervelend he die kwaaltjes. Lekker genieten met je meisje vandaag!

Ik heb wel gedroomd dat ik de boel onderkotste van de misselijkheid haha, maar in het echt is het gelukkig nog niet voorgekomen. Ik ben alleen doodmoe. Ik vraag me echt af hoe anderen dat doen bij een zwangerschap van de tweede. Ik heb ook nog de 'pech' dat mijn zoontje niet meer slaapt overdag dus ik kan ook niet tussendoor even bijtanken...

Gast
Gast

Bericht  mystery mom di 15 mei 2012 - 21:52

Hoi!

Ik meld me hier ook maar even, voorlopig nog even onder deze naam ivm meelezers.

Ik had vanmorgen een dikke streep op de test staan dus dat was wel duidelijk, ik ben zwanger! Mijn laatste menstruatie was op 19-4 dus ik ben een kleine 4w zwanger nu. Heb (nog) geen klachten.

Groetjes MM
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  Kruidkoek di 15 mei 2012 - 21:53

Hallo,

Ik weet sinds dit weekend dat ik zwanger ben, als het goed is nu 4 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje. Het kan dat ik langer zwanger ben, mijn laatste menstruatie in april was namelijk korter en lichter dan normaal. Ik heb toen geen test gedaan en daarom ben ik door de huisarts doorverwezen naar de gyn voor een termijnecho. Vanmorgen een afspraak kunnen maken voor eind volgende week!

Mijn vriend en ik zijn heel blij met deze zwangerschap, het is ontzettend gewenst maar er komen ook een hoop nieuwe dingen op mij/ons af. Het lijkt me leuk om dit in de eerste 12 spannende weken te delen met andere (toekomstige) mama's!

Laatst aangepast door Kruidkoek op di 15 mei 2012 - 22:30; in totaal 1 keer bewerkt

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  bolus26 di 15 mei 2012 - 22:28

welkom mystery mom en kruidkoek!! altijd leuk nieuwe zwangeren!

@ flip en jetje ik weet eigenlijk niet zo goed of ditmn termijn echo is maar denk t wel eigenlijk. vanacht droomde ik dat ik schijnzwanger was en er dus niks te vinden was.Schaamde me kapot!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 15 mei 2012 - 23:12

Jetje, ik verwonder me ook nog altijd over het feit dat ik zolang heb kunnen zwijgen. Zowel over ons zwanger-worden-traject als nadat ik positief getest had. Met mij gaat het goed hoor, nog steeds erg moe, maar verder geen klachten! Lekker relaxed dus Very Happy Ik ben benieuwd hoe de intake bij de VK vandaag is meid, laat maar iets weten!

Noname, wow ja dan heb je wel heel snel last van striae. Knap dat je zolang kan wachten met het aan o.a. je ouders te vertellen, dat kon ik echt niet haha.

Bolus, veel plezier met de echo vrijdag! Normaal krijg je rond 11/12 weken de termijnecho!

Flip, spannende week nog voor jullie! Hopelijk zit alles deze keer goed bij jullie! Had je vorige keer last van bloedverlies of zagen ze het toen ook pas op de echo? Ik duim voor je!

Mystery Mom, welkom! Gefeliciteerd, ik ben benieuwd wie je bent haha smile.

Kruidkoek, jij ook welkom! Er komen zeker een hoop nieuwe dingen af, dat is bij ons ook zo. Maar ik vind dat je er vanzelf wel een beetje in mee'groeit'.

Hier gaat alles goed! Vandaag alweer 11 weken, gaat snel. Maandag de termijnecho, leukleuk!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje wo 16 mei 2012 - 0:57

Ik wil me hier ook een beetje melden alvast. Gisteren onverwacht positief getest en moet nog even aan het idee wennen. Aan de ene kant heel blij natuurlijk maar aan de andere kant vind ik het ook spannend, hoe gaan we dat doen met twee kindjes etc etc.

Heb tot nu toe 0,0 klachtjes en bij mijn zoontje was dat de hele zwangerschap zo dus daar hopen we nu weer op hahaha.

29 mei eerste echo..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Snoes wo 16 mei 2012 - 1:07

Welkom, Printje! Hoever denk je nu te zijn?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje wo 16 mei 2012 - 1:18

Ik denk bijna 6 weken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Kruidkoek wo 16 mei 2012 - 2:06

Gefeliciteerd Printje!

@All, is het normaal dat ik (nu al) zo snel moe ben? Ik was er vanmorgen om 08:00 uit, paar dingen in huis gedaan en van 11:30 tot 14:00 dingen voor mijn werk gedaan. Ik ben nu net weer thuis en heb het gevoel alsof ik een ontzettend lange/zware avonddienst heb gehad ..... Dit gevoel heb ik normaal alleen dus na een lange hectische dienst Neutral

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  bolus26 wo 16 mei 2012 - 2:08

leuk printje! gefeliciteerd!

@kruidkoek ik ben ook sneller moe,heb met name last van een behoorlijke middagdip,´s avonds gaat het wel weer! verder wat gedoe met darmen en wat last van misselijkheid maar vind het wel goed te doen hoor!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 3:48

Gefeliciteerd Printje, Kruidkoek en Mistery mom

Bolus: haha vreselijk zulke dromen, maar ga daar maar niet vanuit hoor

Snoes: jeetje 11 weken alweer. Je gaat echt zo hard!!

Kruidkoek: zou goed kunnen hoor. Bij mij kwam de moeheid vooral vanaf week 6, maar iedereen is natuurlijk anders Wink

Intake was goed. Mijn vorige bevalling kort doorgenomen. En ik krijg rond de 20 weken een gesprek met de gyneacoloog om te kijken of ik een geplande keizersnede krijg of dat er wel een kans is op een normale bevalling. Daar ben ik wel heel blij om, want ik ben wel heel bang voor de bevalling. Daarna bloed geprikt. 13 juni mag ik weer terugkomen... Het voelt wel veel echter nu...

Gast
Gast

Bericht  bolus26 wo 16 mei 2012 - 4:31

wat fijn dat je een gesprek krijgt jetje,zal een boel schelen denk ik!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: