Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 11 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Travelgurly di 22 mei 2012 - 21:28

Wat leuk al jullie reakties, bedankt!

Snoes: veel plezier in het andere topic. wij zullen daar over een paar weken ook binnendruppelen. Ook loesje veel pelzier in het ander topic.

MZcharlotte:oooh vervelend dat ze je zo vroeg heeft laten komen. Maar niet iets om je druk te maken inderdaad. wat is jouw uitgerekende datum? ik heb 7juni afspraak met de VK. daarna een weekje op vakantie en dan die week erna een echo afspraak. Daar kijk ik erg naar uit, wij zullen het verder familie na die echo datum gaan vertellen. Ben jij zo moe? ik op dit moment NOG niet;) . werk je fulltime? ik werk fulltime en sport 3/4 x per week. maar heb wel steeds veel minder zin om te gaan sporten.

Jetje: heerlijk je zo goed voelen en weinig/geen klachten. Ik heb behalve zere borsten ook geen klachten, vooralsnog;) .

Noname: las ook dat je een zwangerschapsmasker kan krijgen inderdaad. Aangezien ik de komende maand 2 x op vakantie ga heb ik dit nagevraagd aan mijn VK en die zei dat ik nog zo vroeg ben dat dat niet uitmaakt. MAAR geloof mij...ik zet een pet op, smeer me in en lig ook onder de parasol hahaha. just to be sure.

Verder ben ik zo blij, maar afentoe ook bang of alles goed gaat. Maar ik voel me goed en het voeld goed. snappen jullie me of praat ik nu raar hahaaha. Is een vlokkentest standaard trouwens?

ben mijn koffer aan het inpakken savonds, vertrek het weekend voor een paar dagen naar portugal met mijn zusje.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 11 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  mzcharlotte wo 23 mei 2012 - 4:42

Voorop gesteld Travelgurly, ik ben altijd moe geweest. Maar het is nu net een gradatie erger. Ik werk full-time ja, heb ook echt een veeleisende baan. Ik probeer er op te letten, maar gisterenavond was ik ook zo vertrokken.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  bolus26 wo 23 mei 2012 - 6:45

pff ik moet toch echt concluderen dat ik extra rust moet gaan nemen.

man man man wat ben ik beroerd zeg! heb alle afspraken voor de avonden deze week afgezegd,dat word niks!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  kwak wo 23 mei 2012 - 6:52

Charlotte, haha wel grappig van je VK dat je direct mocht komen. Maar logisch inderdaad dat je nog niks zag.
ik heb met ongv 5,5/6 week een echo gehad en je zag alleen een "rondje" in je baarmoeder, dat was het vruchtzakje meer zag je niet.
ik heb as dinsdag weer een echo, dan ben ik 8 week en dan zit er als het goed is een kloppend hartje.

bolus, verstandig toch dat je alles hebt afgezegd!zwanger zijn is dan wel geen ziekte maar je mag wel goed voor jezelf zoeken en af en toe je een beetje aanstellen Wink!
Ik heb vandaag een "slechte" dag, zo noem ik het want de ene dag ben ik echt super te pas en een andere dag niet zoals vandaag. Ben ontzettend moe, last van mijn buik, vreselijke hormonen. Morgen heb ik vast weer een goede dag!

hebben jullie ook steeds zn honger? Ik loop de hele dag te eten want ik heb zn honger! weten jullie nog lekkere voedzame verantwoorde tussendoortjes?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  superwoman wo 23 mei 2012 - 7:23

Goeieavond allemaal,
Daar was ik ook weer eens.Zoals al gezegd, lukt het mij heel vaak niet om alles goed bij te houden,sorry daarvoor... Embarassed
Maargoed ben dr weer dus ga het weer proberen.
Ik zag wat nieuwe zwangeren,leuk.

Mzcharlotte: Gefeliciteerd
Travelgurly: Ook gefeliciteerd.

Ik heb vandaag de tweede echo gehad en die was helemaal goed. 10 weken en 2 dagen ben ik nu.Het was nog even spannend omdat ze de vorige niet helemaal zeker wist of het er twee waren maar het is er echt 1 en een drukke want hij/zij was aan het springen haha. Zo leuk om te zien. Verder gaat het eigenlijk best goed op de misselijkheid na,dat duurt best lang vind ik. Elke keer denk ik ervan af te zijn maar toch nog niet....
Ik ben ook al 1,5 kilo aangekomen,dat vond ik ook best jammer... Embarassed
Maarja ik geloof een half kilo per borst in ieder geval...man wat een joekels.

Gelukkig voel ik me nog goed genoeg om te blijven sporten en dit hou ik dan ook stug vol. Over 3 weken doe ik mee met de ladiesrun 10 km en tussendoor blijf ik sporten. Ik geloof dat als ik dat niet zou doen ik al 5 kilo erbij had.

Het is echt de hele dag door eten...pff maar als ik het niet doe,word ik nog misselijker,herkenbaar?

Nu over 2 weken weer een echo.jeeeh...en uitslag van het bloed ed...
Fijne avond iedereen

superwoman
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 120

Bericht  Flip Fluitketel wo 23 mei 2012 - 21:21

Even ego......wij hebben vanmiddag de echo! Vind het zo spannend en ben zo benieuwd!

Vanavond horen zal ik verder reageren op iedereen en hopelijk met goed nieuws.

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Snoes wo 23 mei 2012 - 21:56

Flip, succes vanmiddag! Ik denk aan je en hoop dat alles gewoon goed zit deze keer *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 11 699888

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast wo 23 mei 2012 - 22:18

Oeh spannend Flip!! Heel veel succes straks ik ben erg benieuwd!!

Superwoman: wat fijn dat je echo goed was!

Gast
Gast

Bericht  NoName88 do 24 mei 2012 - 3:03

Zo, je moet de boel wel bijhouden hier, anders loop je meteen achter smile

@ Travelgurly, gefelicteerd

@ Snoes en Mzcharlotte fijn dat de echo's goed waren!

Dat van dat steeds maar eten herken ik wel hoor... Al moet ik wel zeggen dat het per dag verschilt, maar de misselijkheid verschilt ook per dag...

Ben vandaag voor de intake bij de VK geweest. Heb weer heel veel leesvoer. Verder weinig bijzonders, m'n bloed wordt op een aantal dingen extra gecontroleerd ivm met aandoeningen in de familie en voor de 20 weken echo moeten we naar de gyn. ivm ons nichtje wat vorig jaar met heel veel afwijkingen is geboren.

We mogen 1 juni voor de termijnecho... Spannend!!

Van de zon had ik nog gevraagd, ze zei dat het bij iedereen erg verschillend was, moest gewoon zelf goed in de gaten houden of ik snel bruin werd en vlekken kreeg. Ik probeer iig met mn hoofd maar zoveel mogelijk in de schaduw te blijven...
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Jasmine do 24 mei 2012 - 3:24

Flip: hoe was je echo? Hoop zo voor je dat alles goed is (en dan ook blijft dit keer).
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Lejow do 24 mei 2012 - 3:33

Jasmine schreef:Flip: hoe was je echo? Hoop zo voor je dat alles goed is (en dan ook blijft dit keer).

+1!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Flip Fluitketel do 24 mei 2012 - 7:40

Allereerst....de echo zag er vanmiddag goed uit!! Het hartje klopte al en we hebben het hartje zelfs al gehoord. Moet zeggen een hele geruststelling...Over 3,5 week hebben we weer een echo bij de gynaecoloog. Zoals het er nu uitziet ben ik 13 januari uitgerekend.

@ Noname Fijn dat jullie extra in de gaten worden gehouden rondom de zwangerschap.

@ Superwoman Lekker sprotief zo te horen! Fijn dat de echo goed was!

@ Kwak Honger gevoel is hier wisselend! Ehm verantwoorde snacks.....heb je ook tips voor mij?

@ Bolus Goed dat je even aan jezel denkt! Hopelijk helpt het iets...

@ Travelgurly Gefeliciteerd en welkom!

@ Snoes Yehhh 12 weken....hopelijk mogen we je gauw volgen!

@ Jetje En wanneer is jullie zoontje precies jarig? Ik herken het hoor denk ook nog steeds aan hoe de bevalling e.d begon.

@ Mzz Charlotte Een foutje...vond al dat je zo vroeg naar de VK kon. Het is normaal zoals gezegd dat je rond de 4e á 5e week nog weinig ziet.

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jasmine do 24 mei 2012 - 7:42

Wat een fijn nieuws Flip!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 7:43

Jeetje Flip Fluitketel, wil je ons nooit meer zo lang in spanning houden Laughing Wat super dat je het hartje gezien en gehoord (!) hebt. Geweldig!!! Wat moet dat heerlijk voelen.

Jesper is 3 juni jarig. Volgende week zondag. Het is dan echt zo'n week van de terugblikken en herinneringen *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 11 561177 . Als de echo volgende week goed is gaan we het dan ook vertellen aan de mensen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 7:44

Flip wat fijn!*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 11 3920004554

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel do 24 mei 2012 - 7:47

@ Jetje Haha ja, we hadden de afspraak om 15.50 en spreekuur liep 40min uit. Dus wij moesten ook geduld hebben. En hartje gehoord (!).....via echoapparatuur natuurlijk hé! Ik word ook helemaal emo als ik aan die dagen denk Very Happy
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 7:50

Ja maar dat je het ook echt gehoord hebt is (denk ik) dubbel een bevestiging. Dat je het kan zien had je wel verwacht (gehoopt) maar het ook horen is wel een leuke verrassing. Voel je je ook zekerder nu?

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel do 24 mei 2012 - 7:56

De bevestiging dat ik zwanger ben en dat het hartje klopt en dat we het inderdaad ook gehoord hebben. Is zeker wel bevestiging, maar desondanks weet ik ook dat het na een goede echo nog fout kan gaan en die angst zal denk ik zeker tot na de 12e week wel aanwezig zijn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 24 mei 2012 - 7:59

Was dat de vorige keer ook dan? Dat je na het zien/horen van het hartje alsnog een miskraam kreeg? Die angst heb ik ook nog steeds. Maar we hopen op het positieve natuurlijk Wink

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel do 24 mei 2012 - 8:05

We hadden toen al een goede echo met 8.5 week gehad. Met 10+3 intake vk hartje luisteren konden ze het hartje niet vinden. En ik weet dat je geluk moet hebben als je in de 10e week het hartje kan vinden. Maar bij J. hoorde we het wel met 10weken en toen ze het niet konden vinden was ik er niet op gerust gesteld en kreeg ik een echo en daar bleek dat het hartje gestopt moet zijn rond de 9e week.

En tuurlijk gaan we van het positieve uit en vertrouwen we erop. Maar de angst blijft altijd aanwezig dat vind ik al als je nooit een MK heb gehad, maar als je een MK heb meegemaakt is het naar mijn idee nog meer aanwezig.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte do 24 mei 2012 - 8:36

Wat fijn voor je Flip, die goede echo. Ik geloof dat we inmiddels allemaal met elkaar mee hopen dat alles goed gaat en blijft gaan.

Ik heb vandaag een boekje binnengekregen waarin van dag tot dag staat beschreven wat er met de kleine gebeurt. Als het goed is heeft vandaag voor het eerst het hartje geklopt, maar is het natuurlijk nog ienieminie klein en nauwelijks waarneembaar. Ik zou willen dat het alvast eind juni was dat we een termijnecho kunnen laten maken. Stuk ongeduld die ik er ben!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  LDJ do 24 mei 2012 - 8:41

Flip, wat fijn de goede echo en wat een mooie datum Wink .

Laatst aangepast door LDJ op do 24 mei 2012 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Snoes do 24 mei 2012 - 8:42

Wat fijn om te lezen, Flip! Nu op naar de volgende goede echo, zodat je daarna voor de volle 100% kan genieten!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Jasmine do 24 mei 2012 - 8:48

Ik snap precies wat je bedoelt Flip! Ik ben ook heel erg bang dat ik hetzelfde ga krijgen als ik weer zwanger ben. En daar zie ik héél erg tegenop. Hoop echt dat ik wel kan genieten tegen die tijd. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 do 24 mei 2012 - 9:12

Fijn Flip die goede echo!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: