Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 2:02

CKC: echt misselijk ben ik niet, maar loop wel de hele dag met zo'n misselijke smaak in mijn mond.

Flip Fluitketel: ja hij weet het nu dus wel, hij raadde het en ik heb het niet ontkend, maar we leggen er maar geen nadruk op nu. Hopelijk 'vergeet' hij het weer dan... Spannend de 24ste. Nog maar twee weekjes.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  kwak do 10 mei 2012 - 6:57

FF, fijn dat je snel een echo hebt! ik hoop dat alles goed is dan! Ik heb de 24ste een intake en waarschijnlijk geen echo maar ik ga me heel dom houden die dag dus ik hoop dat ik hem wat eerder krijg.

jetje, haha wat schattig van je zoontje! wil je het tot de termijn echo geheim houden? succes dan maar met je zoontje dat hij zijn mond niet voorbij praat Wink

ckc, ik ben misselijk in vlagen, afgelopen dag had ik geen last maar op dit moment ben ik echt goed misselijk.
zolang ik nog niet hoef te kotsen vind ik het prima Wink

24 mei heb ik een intake en dan 2 week later ofzo de echo, vind het heel spannend!
morgen komt MVM langs, ik ga weer mee doen dat heb ik met D. ook gedaan.
ik heb gister mijn zusje verteld dat D. grote zus word, ik dacht dat ik doof werd zo hard gilde ze! ze was zo blij en heeft beloofd haar examens te halen want ik wou haar wat motivatie geven nu haar verkering uit is. Als ze de examens haalt heb ik nog een verrassing voor d'r, als alles goed mag gaan mag zij de baby vast houden tijdens de doop tzt.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Snoes do 10 mei 2012 - 7:33

2CKC2 schreef:Zijn jullie misselijk?
En wanneer begon jullie misselijkheid?
Nee, ik ben niet misselijk (geweest).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:42

Jeeeeeeej je bent uit de kast!!!!
Gefeliciteerd snoesje van me!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 10 mei 2012 - 7:43

Heeeeeee Snoes, jij ook hier Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Snoes do 10 mei 2012 - 7:44

Parel schreef:Jeeeeeeej je bent uit de kast!!!!
Very Happy Hier al wel, op FB nog niet haha!

Maar dankjewel!

En Muppetje, leuk hé, had je helemaal niet verwacht hè? Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 7:46

Ik heb het even hier in een nieuw topic geslingerd!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 10 mei 2012 - 7:46

Snoes schreef:
Parel schreef:Jeeeeeeej je bent uit de kast!!!!
Very Happy Hier al wel, op FB nog niet haha!

Maar dankjewel!

En Muppetje, leuk hé, had je helemaal niet verwacht hè? Wink

Nee, ik val bijna van de bank hier Razz

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Snoes do 10 mei 2012 - 7:47

Haha, gekkerds! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 2474380249

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- do 10 mei 2012 - 8:03

Zooo wat een verrassing Wink
Moet er nu wel aan wennen dat ik snoes kan zeggen haha
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Snoes do 10 mei 2012 - 8:04

Ik voel me ook aangesproken als je Alyssa zegt hoor Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex do 10 mei 2012 - 8:32

Jeeeeeeeeej, Snoes! Wat onwijs leuk! Gefeliciteerd! cheers
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  NoName88 do 10 mei 2012 - 8:32

@ Jetje, ach ja, dat ik misselijk ben is wel een teken dat er in ieder geval iets aan de hand is in mijn lichaam! Wat leuk van je zoontje. Zal inderdaad wel niet lang meer geheim blijven nee J

@ Flip, zelfde dag een afspraak, alleen heb jij meteen de echo, daar moet ik dan nog weer iets langer op wachten. Maar jij hebt natuurlijk een andere achtergrond.

@ CKC, ik ben soms misselijk, met vlagen. Heb gelukkig nog niet hoeven overgeven. Vandaag bijna geen last van gehad, maar eergisteren toen ik aan het eten koken was, vreselijk, al die geuren!

@ Kwak ook de 24e intake J en wat leuk voor je zusje, mooie stok achter de deur.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Snoes do 10 mei 2012 - 17:44

Alex schreef:Jeeeeeeeeej, Snoes! Wat onwijs leuk! Gefeliciteerd! cheers
Dankjewel! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown do 10 mei 2012 - 23:44

Hello preggo chica's!

Hebben jullie ook veel afscheiding? Zo waterig? En slijmerig? Ik wel and I am not amused.. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 1270000679
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  kwak vr 11 mei 2012 - 0:07

ckc, ja ik ook! ik lijk soms wel incontent zo erg! bah.. echt vies!
bij D. had ik het ook en dat heeft de hele zwangerschap geduurd.

ik heb trouwens de HA gebeld of ik een vroege echo kon krijgen bij de gyn. De ass. had zelf ook een MK gehad dus ze begreep me heel goed wat heel fijn was. Zij vertelde dat een vroege echo niet echt nut heeft omdat het je nog geen zekerheid geeft, pas na 8 week kunnen ze op de echo zien of het er goed uitziet ect en dan je onzekerheid wegnemen dus ik wacht maar een paar week af.
vanmiddag kom MVM en morgen ben ik jarig, hopelijk ben ik dan niet al te misselijk want anders valt het op dat ik niks eet. Visite komt ook pas na 3 uur dus ik kan met D. nog even slapen tussen de middag en want anders trek ik het savonds niet. Ik heb al taart gemaakt en ga zo nog hapjes maken zodat ik dat allemaal morgen niet hoef te doen en dan ben ik vanavond goed moe en dan kan ik vroeg naar bed, goed bedacht vond ik zelf al wil ik nu ook even slapen maar dat mag niet omdat ik nog veel te veel moet doen en om half 3 komt er ook nog iemand voor iets anders.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Flip Fluitketel vr 11 mei 2012 - 4:40

@ Kwak Hoe was het vanmiddag met de dame MvM? Morgen jarig.....alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen! Hoop de vermoeidheid en de misselijkheid meevalt.

@ CkC Ik heb ook last van afscheiding. Voel het soms gewoon lopen...

@ Snoes Wat een coming out! Leuk!

@ Noname De 24e mogen er veel naar de VK/gyn!

@ Jetje Extra de nadruk op leggen zou ik ook niet doen. Wel leuk dat J. het al weet!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  L!ND@ vr 11 mei 2012 - 7:14

Hey meiden,

Het is al weken geleden dat ik in de topic gepost heb, en ik kan meteen weer afscheid komen nemen aangezien ik inmiddels de 12 weken gepasseerd ben. Ik was de laatste weken wat minder actief en postte alleen 'korte" berichtjes. Ik ben namelijk behoorlijk beroerd, al gaat de ene dag beter als de andere. Maar...als ik misselijk ben, ben ik dat ook meteen de hele dag. Ik kan wel blijven eten en dat moet ik ook wel, want anders ga ik overgeven. Ik voel me dus heel vaak alsof ik een kater heb. Gelukkig gaat verder alles goed hoor, maar ik heb wel het idee dat ik enorm geleefd word. De weken vliegen voorbij en behalve werken, lig ik vooral veel op de bank, dus daar kan het niet aan liggen. Ik baal er een beetje van, want ik had me nog zo voorgenomen om er dit keer nog meer van mijn zwangerschap te gaan genieten...Komt vast wel goed hoor, waarschijnlijk als ik contact ga krijgen met mijn kindje. Dan wordt alles weer wat tastbaarder. Goed genoeg gezeur!
Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik wil jullie heel veel succes wensen de 1e weken, vooral de meiden die door omstandigheden wat onzekerder zijn. Ik ga voor jullie duimen en hoop jullie snel weer te zien in het 12+ topic. Fijn weekend!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 7:51

Kwak: goed dat je weer met mvm mee gaat doen. Ik plas ook sinds dinsdag weer in een potje *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 561177 . Wat superleuk dat je je zus zo bij de doop wilt betrekken straks! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

2CK2: die vieze afscheiding heb ik ook. Je hebt wel echt onwijs last van 'kwaaltjes' he. Wat is de status nu?

Flip Fluitketel: hoe voe jij je meid?

L!nd@: hopelijk breken er nu betere tijden aan voor je.

Nou mijn zwangerschap zal zeker niet lang geheim blijven haha. Ik haalde J. op bij de opvang en toen zei hij tegen de leidster: mijn mama heeft een baby in haar buik. Dus die leidster keek me vragend aan. Ik heb maar wel gezegd dat het een beetje vroeg is en toen ik uitlegde hoe hij erachter kwam moest ze hard lachen. Ze vonden het wel superleuk voor ons. Gaat een leuke worden de komende weken Laughing

Nog leuke weekendplannen? Wij gaan morgen nieuwe spullen kopen voor de kamer van J. De commode gaat vast weg en hij krijgt een nieuwe kledingkast.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 11 mei 2012 - 7:57

Oh haha, wat grappig dat je zoontje het zo enthousiast verteld, Jetje! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  bolus26 vr 11 mei 2012 - 19:12

Haha je zoontje heeft echt zin in een broertje of zusje!
Wij gaan t morgen aan obze schoonouders en mn moeder vertellen.spannend!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Snoes vr 11 mei 2012 - 19:44

Bolus, hoe ver ben je nu?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muis vr 11 mei 2012 - 20:37

Hey meiden,

Hier ben ik ook weer eens. Afgelopen woensdag extra controle gehad ivm mijn bloeddruk, en die was helaas weer te hoog. Word nu doorverwezen naar de gyn, en dan gaan ze kijken of ik echt een hoge bloeddruk heb, of dat het komt omdat ik mezelf heel snel druk maak. Heb 30 mei een afspraak, dus ben benieuwd.

Verder gister een echo gehad, en alles zag er goed uit. Ze kon al 1 armpje en 2 beentjes ontdekken. Bij 12 a 13 weken mag ik even terug komen want ze konden de structuren nog niet goed zien. Ik schrok er een beetje van, maar hoefde me ECHT geen zorgen maken zei ze. Ik ben 2 dagen vooruit gezet, dus ben nu 2 december uitgerekend. Verder gingen ze kijken naar mijn baarmoeder en eistokken, maar er is maar 1 eistok te vinden. Volgende keer gaan ze dat dus ook bekijken.

Morgen gaan we het tegen de families vertellen, hoe gaan jullie dat doen Bolus? Veel plezier in ieder geval.

Snoes, ik wist het natuurlijk al, maar leuk dat je het bekend hebt gemaakt! Hoe voel je je?

Ckc, ik heb ook best veel last van afscheiding. Ik schrik dan steeds want het voelt een beetje als ongesteld zijn. Wanneer hoor je weer meer?

Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Snoes vr 11 mei 2012 - 21:58

Muis, vervelend dat je een te hoge bloeddruk hebt. Hopelijk word je wat wijzer bij je afspraak van 30 mei! Wij zijn iig vlak na elkaar uitgerekend, leuk! Very Happy Ik voel me verder goed hoor, alleen wat moe enz, maar zolang dat alles is smile.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  M-G vr 11 mei 2012 - 22:53

Jetje: super dat de echto goed was!

Noname88: eigenlijk wat jij omschrijft. Hij is geboren met zijn buik open en alle ingewanden hingen er naast. Ze gaven hem destijds ook weinig tot geen kans maar hij was blijkbaar een vechtertje want inmiddels is bij 30 zonder verdere problemen. Hij heeft alleen geen navel maar verder is hij net zo als iedere andere man. Na de geboorte is hij direct overgebracht van het streekziekenhuis naar het sophia kinderziekenhuis en daar hebben ze hem met spoed geopereerd en zijn leven gered.
Wat ontzettend naar dat het bij je schoonzusje zo is afgelopen, vreselijk.

Superwoman: het is zeker fijn dat ze het allemaal extra in de gaten houden. Mijn vriend hoopt stiekem dat we nu al eerder weten of het een jongen of meisje wordt omdat we nu nog een extra echo krijgen.
Geduld opbrengen is soms moelijke hé!

2CKC: ik heb geen enkel keer last gehad van misselijkheid en zit nu op 11 weken. Afscheiding en slijm heb ik inderdaad wel last van.

KWak: gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier!

Verder gaat alles prima hier.
Af en toe nog en beetje moe en een middag dipje op het werk maar verder is het allemaal goed te doen!
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: