*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Dankjewel, Yasmine!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Hoeveel rust nemen jullie? Ik was om 2u vanmiddag al doodop.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik neem niet echt extra rust maar ga op mn vrije avonden ( ma en vrij) lekker relaxed op de bank liggen en op woensdag en zondag kan ik ineens uitslapen! normaal was ik rond half 9 wakker.voel me wel veel vaker moe.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
mzcharlotte schreef:Ik meld me dan ook maar officieel hier. Voor mij de eerste zwangerschap met weinig vrienden/vriendinnen die al zwanger zijn geweest, dus kan alle "support" gebruiken!
Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Gefeliciteerd!!! Echt heel erg gaaf en leuk!!!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:mzcharlotte schreef:Ik meld me dan ook maar officieel hier. Voor mij de eerste zwangerschap met weinig vrienden/vriendinnen die al zwanger zijn geweest, dus kan alle "support" gebruiken!
Gefeliciteerd! Gefeliciteerd! Gefeliciteerd!!! Echt heel erg gaaf en leuk!!!
Ieeeehhh, ja he?
mzcharlotte- Ratel
@Printje; jij ook nog gefeliciteerd!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
mz charlotte, gefeliciteerd!!
ik neem wel meer rust, ik houd het anders niet vol. Ik ga altijd met mijn dochtertje slapen.
ik ben wel veel minder moe als bij D., nu ben ik meer misselijk.
is jullie buik ook zo opgezet?
ik ben normaal echt slank, normaal heb ik altijd een "dal" ussen mijn beide heupen maar nu heb ik echt een berg tussen mijn heupen. Ik heb nu broeken aan, zovalt het iets minder op maar met een jurkje zie je het echt heel goed.
ik neem wel meer rust, ik houd het anders niet vol. Ik ga altijd met mijn dochtertje slapen.
ik ben wel veel minder moe als bij D., nu ben ik meer misselijk.
is jullie buik ook zo opgezet?
ik ben normaal echt slank, normaal heb ik altijd een "dal" ussen mijn beide heupen maar nu heb ik echt een berg tussen mijn heupen. Ik heb nu broeken aan, zovalt het iets minder op maar met een jurkje zie je het echt heel goed.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik neem ook geen meer rust, puur omdat dat niet gaat terwijl ik het wel nodig heb. Van de moeheid krijg ik een zere buik en beroerd maarja onze zoon wil bijna niet slapen overdag :-(
Kwak mijn buik kan ook ontzettend opgezet zijn, ene dag erg en dan de andere dag weer normaal.
Kwak mijn buik kan ook ontzettend opgezet zijn, ene dag erg en dan de andere dag weer normaal.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Mz Charlotte --> Gefeliciteerd! ik ben sinds van de week ook meer vermoeid. Als ik niet hoef te werken ga ik even rusten als mijn dochter s'middags slaapt.
Bolus--> KDV hoeven wij niet te regelen, maar ze zeggen vaak dat je dit z.s.m. regelen i.v.m. de wachtlijsten. Kraamzorg kan je het beste aan je verzekering vragen tot wanneer je dit kan regelen. Ik doe het in ieder geval na de 12 weken. Bij de mijn verzekering kan je je zwangerschap tot de 20e week aangeven. Heb je nog een reactie gehad op de mail die je naar je vader had verstuurd?
Kwak--> Bij mij zie je ook al duidelijk een opgezet buikje en moet ook kijken wat ik aantrek anders ben ik bang dat ze het misschien zien. Weten een aantal mensen al van de zwangerschap af? Morgen mochten jullie toch weer voor een echo? Succes!
Snoes--> Veel plezier vanavond tijdens de echo!
De vermoeidheid en de misselijkheid (met name s'avonds en s'nachts bij wakker worden) zijn hier nu steeds meer aanwezig. Maar even doorbijten....
Bolus--> KDV hoeven wij niet te regelen, maar ze zeggen vaak dat je dit z.s.m. regelen i.v.m. de wachtlijsten. Kraamzorg kan je het beste aan je verzekering vragen tot wanneer je dit kan regelen. Ik doe het in ieder geval na de 12 weken. Bij de mijn verzekering kan je je zwangerschap tot de 20e week aangeven. Heb je nog een reactie gehad op de mail die je naar je vader had verstuurd?
Kwak--> Bij mij zie je ook al duidelijk een opgezet buikje en moet ook kijken wat ik aantrek anders ben ik bang dat ze het misschien zien. Weten een aantal mensen al van de zwangerschap af? Morgen mochten jullie toch weer voor een echo? Succes!
Snoes--> Veel plezier vanavond tijdens de echo!
De vermoeidheid en de misselijkheid (met name s'avonds en s'nachts bij wakker worden) zijn hier nu steeds meer aanwezig. Maar even doorbijten....
Laatst aangepast door Flip Fluitketel op ma 21 mei 2012 - 7:36; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
FF, nee volgende week!vind het best spannend. Ik merk wel dat ik nu nog niet echt plannen durf te maken. Ook hebben we het niet zovaak over de zwangerschap nog. We zijn allebei "bang" voor als het mis gaat.
ja, ik moet ook opletten wat ik aantrek. Als de echo goed is gaan we het mijn schoonouders/broers en zussen vertellen.
Alleen mijn ouders en zusje weten het omdat zij toevallig op D. paste toen ik naar de gyn moest, toen moeste ze wat langer oppassen dus hebben we de reden maar verteld.
en bij jou, weten het al mensen?
vervelend he, die misselijkheid? hier is het in vlagen, soms de hele dag misselijk, soms niet en soms alleen savonds.
ja, ik moet ook opletten wat ik aantrek. Als de echo goed is gaan we het mijn schoonouders/broers en zussen vertellen.
Alleen mijn ouders en zusje weten het omdat zij toevallig op D. paste toen ik naar de gyn moest, toen moeste ze wat langer oppassen dus hebben we de reden maar verteld.
en bij jou, weten het al mensen?
vervelend he, die misselijkheid? hier is het in vlagen, soms de hele dag misselijk, soms niet en soms alleen savonds.
kwak- Ratel
Kwak--> Nog even dagen aftellen dus tot volgende week dinsdag! Hier weten alleen mijn schoonouders, moeder en zusje het. Aan de rest van de broers en zussen vertellen we het later, we weten het alleen nog niet wanneer. Mijn man is ook heel bang en onzeker dat het weer fout gaat. Hij sprak het van de week zelfs uit, ik heb het ook wel, maar denk dat ik er ook bewust een beetje afstand van neem op dit moment en het niet echt het gevoel heb dat ik ervan geniet. Neemt niet weg dat ik hartstikke blij bent dat ik weer zwanger mag zijn. Misselijk zijn vind ik het vervelendste wat er is eigenlijk, ik ga me er altijd zo somber van voelen.
Leuk dat ze enthousiast waren snoes!
Mn vader heeft terug gemaild met een felicitatie en wat gemopper maar was wel blij voor ons
Kwaaltjes worden hier ook erger, voel me behoorlijk gaar!
Mn vader heeft terug gemaild met een felicitatie en wat gemopper maar was wel blij voor ons
Kwaaltjes worden hier ook erger, voel me behoorlijk gaar!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
FF, mag je van jezelf ook niet klagen? Ik mag niet klagen van mezelf omdat ik blij moet zijn en ben omdat ik weer zwanger ben en dat de kwaaltjes er bij horen en dat het snel overgaat.
kwak- Ratel
Ik neem ook niet echt extra rust. Ga wel wat eerder naar bed (van mijn man mag ik altijd wel zwanger zijn ) en 't afgelopen weekend heb ik ook wel meer geslapen dan normaal. Heb het idee dat de vermoeidheid weer iets erger wordt dan anderhalve week terug.
Vanaf deze week worden mijn werk-uren minder dus dat scheelt!
Die opgezette buik herken ik ook wel ja. Ik was altijd best wel stevig, ben begin vorig jaar 8 kilo afgevallen en ik was nu de laatste paar maanden weer ong 1.5 a 2 kg aangekomen. Was eigenlijk net weer een beetje aan het lijnen toen ik ontdekte dat ik zwanger was. Denk niet dat mensen het echt opvalt dat ik dikker ben, waarschijnlijk vinden ze het normaal (omdat ik wel vaker dikker ben geweest.) Ik moet wel zeggen dat ik inderdaad bepaalde jurkjes even niet aantrek....
Enne, nog een vraagje kan deze 'gewone' zon nu ook kwaad voor ons?
Vanaf deze week worden mijn werk-uren minder dus dat scheelt!
Die opgezette buik herken ik ook wel ja. Ik was altijd best wel stevig, ben begin vorig jaar 8 kilo afgevallen en ik was nu de laatste paar maanden weer ong 1.5 a 2 kg aangekomen. Was eigenlijk net weer een beetje aan het lijnen toen ik ontdekte dat ik zwanger was. Denk niet dat mensen het echt opvalt dat ik dikker ben, waarschijnlijk vinden ze het normaal (omdat ik wel vaker dikker ben geweest.) Ik moet wel zeggen dat ik inderdaad bepaalde jurkjes even niet aantrek....
Enne, nog een vraagje kan deze 'gewone' zon nu ook kwaad voor ons?
Laatst aangepast door NoName88 op ma 21 mei 2012 - 7:56; in totaal 1 keer bewerkt
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Kwak--> Klagen op zich niet zo, maar wil andere er niet mee opzadelen. Hier kan je gelukkig (hoop ik voor je) wel 'klagen'.
Ik meld mij ook:D Had voor het weekend 2 positieve testen en zou nu rond de 5-6-7 weken zijn?.Heb over 2 weken een afspraak bij de vk. Erg spannend, en nieuw allemaal. Ik heb op het moment alleen last van gevoelige borsten.
Ik moet maar een paar vakanties gaan afzeggen. zoiezo Mexico en Oostenrijk(skien),alleen......wil ik nog even zeker 3 weken wachten daarmee....omdat dan mijn bazin het ook gelijk weet als ik annuleer. Aankomende week eerst paar dagen Portugal en 1,5 week later weekje Rhodos. laatste vakantie samen van mijn vriend en mij als alles loopt zoals het moet. heerlijk.
@ snoes ik was het biechtje in de biechttopic
Ik moet maar een paar vakanties gaan afzeggen. zoiezo Mexico en Oostenrijk(skien),alleen......wil ik nog even zeker 3 weken wachten daarmee....omdat dan mijn bazin het ook gelijk weet als ik annuleer. Aankomende week eerst paar dagen Portugal en 1,5 week later weekje Rhodos. laatste vakantie samen van mijn vriend en mij als alles loopt zoals het moet. heerlijk.
@ snoes ik was het biechtje in de biechttopic
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Gefeliciteerd Travelgurly!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Vandaag ben ik 12 weken! het is snel gegaan maar nu mag ik overstappen naar het andere topic.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Hier nog steeds 0.0 klachten. Ben erg benieuwd naar de echo volgende week dinsdag. Ik neem ook geen rust heb het gelukkig niet nodig en er eigenlijk ook geen tijd voor haha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mzcharlotte: Op mijn werk neem ik geen extra rust, maar ik ben ook echt doodop na een dagje werken. Ik doe het 's avonds altijd wat rustiger aan.
Kwak: Mijn buik is nu ook wel opgezet, maar ik ben nu al 12 weken. Tot ruim een week geleden zag je nog zo goed als niets, terwijl ik er nu niet meer onderuit kan.
Bolus: Fijn dat je vader toch teruggemaild heeft.
Travelgurly: Gefeliciteerd, wat leeeuk!
Flip: Vervelend dat de misselijkheid toeneemt! Hopelijk heb je er niet al te veel last van.
Printje: Ik heb mijn hele zwangerschap ook nog geen klachten gehad, buiten wat sneller moe dan normaal. Maar ik ben er nu alleen maar blij om
Onze echo was goed hoor! Hij wilde eerste uitwendig de echo maken, maar hij kon het kindje niet vinden, ik al lichtjes in paniek. Dus toen inwendig de echo gemaakt en toen zagen we het wel en kregen we weer een mooi hartje te horen. Mijn baarmoeder ligt blijkbaar nog heel ver naar achteren gekanteld, waardoor het uitwendig nog niet te zien was. Hele leuke en mooie echo gehad, ons kindje bewoog goed, zo mooi om te zien!
Kwak: Mijn buik is nu ook wel opgezet, maar ik ben nu al 12 weken. Tot ruim een week geleden zag je nog zo goed als niets, terwijl ik er nu niet meer onderuit kan.
Bolus: Fijn dat je vader toch teruggemaild heeft.
Travelgurly: Gefeliciteerd, wat leeeuk!
Flip: Vervelend dat de misselijkheid toeneemt! Hopelijk heb je er niet al te veel last van.
Printje: Ik heb mijn hele zwangerschap ook nog geen klachten gehad, buiten wat sneller moe dan normaal. Maar ik ben er nu alleen maar blij om
Onze echo was goed hoor! Hij wilde eerste uitwendig de echo maken, maar hij kon het kindje niet vinden, ik al lichtjes in paniek. Dus toen inwendig de echo gemaakt en toen zagen we het wel en kregen we weer een mooi hartje te horen. Mijn baarmoeder ligt blijkbaar nog heel ver naar achteren gekanteld, waardoor het uitwendig nog niet te zien was. Hele leuke en mooie echo gehad, ons kindje bewoog goed, zo mooi om te zien!
Snoes- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Travelgurly!
loesje, ook gefeliciteerd met het afsluiten van je eerste trimester. Wat fijn zal dat zijn!
printje, wat fijn dat je nog geen klachten hebt. Ik ben dan wel moe, maar verder niets eigenlijk. Het maakt me wel een beetje onzeker.
Ik heb vandaag de verloskundige gebeld. Ik kon direct komen. Blijkt dat de inval-assistent een beetje overenthousiast was en eigenlijk te vroeg een afspraak had ingepland. Oftewel, er is echt helemaal niks te zien (nog). De verloskundige verzekerde me dat het normaal is in dit termijn en dat het echt niet wilt zeggen dat ik niet zwanger ben. Ondanks alles maakt het me wel onzeker natuurlijk, ja weet ik veel. Ik heb ook niet echt klachten. Ja ik ben vermoeider dan normaal, maar goed dat hoeft niks met zwangerschap te maken te hebben. Ik moet echt vaak naar de testfoto's kijken om het gevoel een beetje vast te houden.
Nu heb ik eind juni een termijnbepaling en 5 juli maakt de verloskundige weer een echo. Ik weet nu dus nog niet heel veel meer.
loesje, ook gefeliciteerd met het afsluiten van je eerste trimester. Wat fijn zal dat zijn!
printje, wat fijn dat je nog geen klachten hebt. Ik ben dan wel moe, maar verder niets eigenlijk. Het maakt me wel een beetje onzeker.
Ik heb vandaag de verloskundige gebeld. Ik kon direct komen. Blijkt dat de inval-assistent een beetje overenthousiast was en eigenlijk te vroeg een afspraak had ingepland. Oftewel, er is echt helemaal niks te zien (nog). De verloskundige verzekerde me dat het normaal is in dit termijn en dat het echt niet wilt zeggen dat ik niet zwanger ben. Ondanks alles maakt het me wel onzeker natuurlijk, ja weet ik veel. Ik heb ook niet echt klachten. Ja ik ben vermoeider dan normaal, maar goed dat hoeft niks met zwangerschap te maken te hebben. Ik moet echt vaak naar de testfoto's kijken om het gevoel een beetje vast te houden.
Nu heb ik eind juni een termijnbepaling en 5 juli maakt de verloskundige weer een echo. Ik weet nu dus nog niet heel veel meer.
mzcharlotte- Ratel
@mzcharlotte het termijn waarin jij zit, is echt hartstikke normaal dat je niets ziet. Je test is positief, dat betekend dat er een innestelling is geweest. Jij maakt dit namelijk niet aan, de hechtvlokken die het ingenestelde vruchtje maakt dit aan. Dus zwanger ben je zeker. Toen mijn embryootje werd teruggeplaatst, was dit niet groter dan een stofje! Het is allemaal nog zo klein dat het niet te zien is. Pas met 5+ weken zie je een dooierzakje en dan kunnen ze soms zien of er een vruchtje in zit, pas na 6+ weken zie je een knipperlichtje. Dus geen zorgen maken!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Thanks chick! Ja die verlos zei dat ook, ik ben gewoon zo'n twijfelmiep.
mzcharlotte- Ratel
Printje: wat fijn dat je totaal geen klachten hebt. Heerlijk!
MZCharlotte: ik kan helaas niet zo heel veel rust nemen met een rondrennende peuter van bijna 3. Maar zodra hij op bed ligt (rond 7 uur) ga ik ook lekker op de bank zitten. En probeer niet onzeker te worden. Wat 2CK2 ook al zegt: je hebt niet voor niets een positieve zwangerschapstest.
Kwak: ik heb ook al een bol buikje. Ik moet het zelfs al een beetje verbergen...
Flip Fluitketel: lastig dat je nu wat misselijker en moeier bent. Maar aan de andere kant vind ik kwaaltjes altijd een goed teken...
NoName: Je hebt in de zon wel kans op een zwangerschapsmasker.
Travelgurly: gefeliciteerd meid!!
Loesje: jeetje 12 weken alweer. Wat gaat het hard he...
Snoes: wat geweldig om te lezen dat de echo goed was!!! Kan me voorstellen dat je een beetje in de stress schoot toen hij het uitwendig niet goed zag, maar super dat alles er goed uitzag!!!
Vandaag 3 jaar geleden was ik uitgerekend van mijn zoontje. Stom genoeg zit dat al de hele dag in mijn hoofd. Ik weet nog precies wat we deden die dag enz.
Verder voel ik me super. Wel wat lusteloos af en toe, maar verder eigenlijk geen klachten. Voor mijn gevoel gaat het dit keer allemaal veel sneller. Volgende week de termijnecho al weer...
MZCharlotte: ik kan helaas niet zo heel veel rust nemen met een rondrennende peuter van bijna 3. Maar zodra hij op bed ligt (rond 7 uur) ga ik ook lekker op de bank zitten. En probeer niet onzeker te worden. Wat 2CK2 ook al zegt: je hebt niet voor niets een positieve zwangerschapstest.
Kwak: ik heb ook al een bol buikje. Ik moet het zelfs al een beetje verbergen...
Flip Fluitketel: lastig dat je nu wat misselijker en moeier bent. Maar aan de andere kant vind ik kwaaltjes altijd een goed teken...
NoName: Je hebt in de zon wel kans op een zwangerschapsmasker.
Travelgurly: gefeliciteerd meid!!
Loesje: jeetje 12 weken alweer. Wat gaat het hard he...
Snoes: wat geweldig om te lezen dat de echo goed was!!! Kan me voorstellen dat je een beetje in de stress schoot toen hij het uitwendig niet goed zag, maar super dat alles er goed uitzag!!!
Vandaag 3 jaar geleden was ik uitgerekend van mijn zoontje. Stom genoeg zit dat al de hele dag in mijn hoofd. Ik weet nog precies wat we deden die dag enz.
Verder voel ik me super. Wel wat lusteloos af en toe, maar verder eigenlijk geen klachten. Voor mijn gevoel gaat het dit keer allemaal veel sneller. Volgende week de termijnecho al weer...
Gast- Gast
MzCharlotte: Zeker geen zorgen maken meid! Je bent nog geen 5 weken, dan kunnen ze nog niets zien. Dat het maar snel eind juni is, dan heb je weer wat meer zekerheid!
Jetje: Fijn dat jij je ook goed voelt! Heerlijk hé, bijna zonder klachten rondlopen!
Ik ga dit topic ook alweer verlaten, ben morgen 12 weken, dus ik stap stilaan over naar het andere topic! Al zal ik hier natuurlijk wel blijven meelezen!
Jetje: Fijn dat jij je ook goed voelt! Heerlijk hé, bijna zonder klachten rondlopen!
Ik ga dit topic ook alweer verlaten, ben morgen 12 weken, dus ik stap stilaan over naar het andere topic! Al zal ik hier natuurlijk wel blijven meelezen!
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken