Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Juutjepetuutje zo 3 jun 2012 - 2:03

wat leuk dat er zoveel meiden zwanger zijn zeg, lekker druk hier!

gefeliciteerd nieuwe zwangeren!!

je moet ook niet proberen een dagje over te slaan want dan houd je het al niet meer bij haha!

vanmorgen de eerste buikfoto gemaakt! jeetje mijn buik is echt aan het groeien al, kan het niet meer verbergen.

gevoelige tepels heb ik ook heel erg, naja 1 vooral, die jeukt ook ontzettend.
verder last van misselijkheid, zere borsten, moe en rugpijn.

filoria, volgens mij vroeg jij over mijn zoontje, wat voor broer het zal zijn. ik denk dat het wel een heel lief zorgzaam mannetje is, als ik kijk hoe bij andere kindjes/babytjes is. maar ik denk ook dat ik mn handen vol zal hebben want het is een behoorlijke druktemaker en een boefje! Als dit kindje geboren wordt zal hij ongeveer 3 jaar en 3 maanden zijn dus dan hoop ik dat hij weer een stukje zelfstandiger is!
jouw zoon gaat tegen die tijd zeker al naar de basisschool?

nou ik ga nog even verder met inpakken. morgen even heerlijk een weekje naar Limburg. het weer schijnt niet al te best te worden, maar we vermaken ons vast wel!
ik zal even kijken of ik daar ook kan reageren en anders tot volgende week!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lindsya zo 3 jun 2012 - 3:17

Roos en highway, welkom en gefeliciteerd.

Crea, leuk dat je schoonouders leuk reageerde.

Slakje, ik heb gelukkig nog geen kwaaltjes maar dat kan nog komen natuurlijk. Ik heb alleen geen trek in eten.

Juutje, mijn buik is ook al aan het groeien, dat was bij mijn eerste zwangerschap niet zo. Ik heb ook en gevoel dat ik een dikkere buik gaat krijgen dan bij mijn eerste zwangerschap.

Groetjes
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Linnie1985 zo 3 jun 2012 - 3:54

Heb zelf nog geen last van een groeiende buik. Kan dat zo snel gaan dan?
Hongergevoel had ik een paar dagen geleden ook niet, maar die komt nu wel wat meer op gang!

Wel heb ik bijna heel de dag door last van mijn tepels/borsten en ben vandaag echt ontzettend moe. Toen we een stuk waren wezen rijden met mijn ouders ben ik op de terugweg in slaap gevallen haha, ga zometeen maar even een dutje doen, kan ik goed gebruiken!

Uitgerekende datum

Ik kwam deze site tegen, en dit stond er bij mij:

Hoeveel weken zwanger?
Dit is de 7e week van je zwangerschap.
Hoeveel dagen zwanger?
Je bent vandaag 43 dagen zwanger en je hebt nog ongeveer 237 dagen te gaan.
Hoe oud is de baby?
De foetus is nu 6 weken en 1 dag oud

Er staat dat ik 7 weken ben en de baby is 6 weken en 1 dag. Ik niet snap confused

Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Flower_L zo 3 jun 2012 - 4:54

Nou, we zijn weer op weg naar huis, grote nieuws is verteld. Toen mn schoonmoeder en moeder speciaal opstonden om mij te feliciteren, zei mn schoonvader 'nou, dat hoeft voor mij dan ook weer niet'......fijn zo'n reactie. Heeft verder ook weinig op gezegd. Niet gefeliciteers of wat dan ook. Heb totaal geen band met die man, maar vind het een belachelijke reactie en kan me er best boos om maken. Niet voor mij, maar voor mn vriend. Merk wel dat hij er ook mee zit.

Maargoed, hopelijk krijgen we over twee weken leukere reacties.

Highway gefeliciteerd!!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Muppetje zo 3 jun 2012 - 4:56

Flower, wat n belachelijke reactie..

Linnie, vanaf 6w0 zit je in je 7e week, dat bedoelen ze...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Slakje zo 3 jun 2012 - 5:23

Lindsya: Ben je zovaak misselijk?

Ik doe mee. Hihi.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Lindsya zo 3 jun 2012 - 6:22

Slakje schreef:Lindsya: Ben je zovaak misselijk?

Ik doe mee. Hihi.

Nee ook nog helemaal niet. Ik hoop dat dit bij deze zwangerschap bespaart blijft want bij mijn zoontje heb ik twee keer in het ziekenhuis gelegen voor uitdroging, toen was ik extreem veel misselijk.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Filoria zo 3 jun 2012 - 6:28

Highway: gefeliciteerd! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 Had je het verwacht? Hoe voel je je verder?
Linnie: tja, volgens mij kan het idd helemaal niet, maar ik heb toch ook echt al een buikje. Misschien iets teveel gegeten? Laughing Ik lees het in ieder geval vooral van de mama's die al een kindje hebben. Dan gaat het toch sneller.
NoName: jaa we gaan hard hier he? Dat komt ook door al die meiden die maar zwanger worden. Schandalig.
Flower: wat stom zeg, van je schoonvader. Enig idee hoe het komt dat hij zo vlak reageert? Heeft hij iets tegen jou, of doet hij ook zo tegen je vriend?
Slakje: wat fijn dat de knoop is doorgehakt zeg. Hoe is je gevoel erover nu? Denk je dat jullie het allemaal aan kunnen? Ik vind trouwens jouw ticker heel moeilijk uit te lezen, hoeveel weken ben je nu precies?
Lindsya: wat naar van die uitdroging bij je vorige zwangerschap. Ik duim ook voor je dat je dat deze keer bespaard blijft!
Juutjepuutje: veel plezier op vakantie. Klinkt inderdaad druk, een grote drukke peuter en een baby'tje in huis. Mijn zoon gaat inderdaad net naar school als de baby er is. Komt me best goed uit eigenlijk.

Ik heb het nieuws vandaag aan mijn moeder verteld. Ze zei net als de vorige keer: 'ik wist het wel hoor.' Mja, kan best, maar daar heb ik dan niks over gehoord. Beetje typisch vind ik het. Maar verder was ze heel lief en blij Very Happy En ik ben lekker wezen zwemmen met Tomas. Ben wel heel heel moe.

Zo even mijn massagetechnieken oefenen op manlief, voor ik ze vergeet. Dan Van God Los kijken en dan naar bed.

Fijne avond voor alle zwangere meiden!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  NoName88 zo 3 jun 2012 - 6:38

Highway, gefeliciteerd!

Flower, wat een nare reactie van je schoonvader! Waarom doet ie dat?

Slakje, wat zie ik? Je ticker?
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Slakje zo 3 jun 2012 - 6:49

6 of 7 weken berekend op mijn vorige menstruatie. Ik ga morgen bellen voor een aspraak met de gyn.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  Pinkel zo 3 jun 2012 - 6:59

Hallo meiden,

Hier nog een zwangere erbij!! We hebben afgelopen donderdag de 2de echo in het ziekenhuis gehad, en alles zag er helemaal goed uit, en we hebben voor de tweede keer een mooi kloppend hartje gezien.

Voor alle andere zwangere dames: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781
Wat betreft de kwaaltjes, daar kan ik inmiddels ook over meepraten. Zo nu en dan erg misselijk, maar hoef gelukkig niet dagelijks te spugen. Mijn borsten en tepels zijn behoorlijk gevoelig, als manlief er al naar kijkt roep ik AUW! Hahaha
Verder ben ik ook erg snel moe, maar vooral erg blij met die kleine frummel in mijn buik! Very Happy

Ik zal proberen het schrijven een beetje bij te houden hoor!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Roos zo 3 jun 2012 - 7:05

@filoria, 1mm groot nu. Mijn man begon vandaag over verbouwen, maxicosi, wieg enzo.
Klinkt nog zooo ver weg. Laat het eerst maar eind juli worden. Ben jij er al 'gewend'?
Ligt het recept al in de prullenbak?

@slakje, jeetje meid wat een lastige situatie. hug voor jou!
Ik heb af en toe wat krampjes, soms een steek in mijn borsten, soms wat hoofdpijn en misselijk.

@kruidkoek, ja inderdaad! Kunnen we samen aftellen. Al tel ik er voor het gemak 2 weken bij hoor. Zoonlief is ook 2 weken te laat geboren.

@noname, leuk dat je zoveel leuke reacties heb gekregen.

@crea, wat een wonder, wat goed!!

@highway, welkom! Leuk dat je me zo snel al volg Laughing

@flower, wat jammer van de reactie van je schoonvader. Hopelijk krijg je over 2 weken leukere reacties!

Zou het tussen mijn oren zitten of niet, maar ik ben zooo moe. Ow en ik heb het gevoel dat er met grote letters op mijn voorhoofd staat 'ik ben zwanger'. Herkenbaar?
We willen het graag geheim houden tot na de eerste echo. Dan mag iedereen het weten.
Maar owww wat is dat lastig, helemaal voor mijn moeder. Ik ben benieuwd of het me lukt!
Fijne avond!

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931

Bericht  Linnie1985 zo 3 jun 2012 - 7:15

We hebben uiteindelijk besloten het toch te vertellen, omdat ik me niet zo lekker en misselijk voelde in het restaurant. Mijn vriend heeft zn ouders daarna gebeld en ik mijn echte vader, wel vonden ze het jammer dat we het zo verteld hadden, maar was niet anders en anders vonden we het lullig als ze het veel later wisten dan mijn ouders.

En ze vinden het SUPER leuk!!!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 7:26

Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!! Wordt nog druk hier haha.

Crea: geweldig die reactie van je schoonouders. Kan me goed voorstellen dat je niet kan wachten om het je ouders te vertellen!

Juutjepetuutje: veel plezier in Limburg!

Flower: nou ja wat is dat nou voor rare reactie. Ook niet echt leuk voor je man/vriend...

Wachten jullie trouwens met vertellen tot de 'heilige' 12 weken of zouden jullie na een goede echo met 9,5 week (zoals ik had) het al eerder vertellen? Ik kan het gewoon echt niet meer verbergen. Heb het even vergeleken met mijn vorige zwangerschap. Mijn buikomvang is nu bijna net zo groot als toen met 4 (!) maanden... Ik ben het ook een beetje zat om op mijn werk constant wijde kleding te dragen...

Vandaag is mijn grote vent jarig. 3 alweer. Dag vol sentiment... Helaas niet zulk lekker weer als voorgaande jaren, maar het feest was er niet minder om. Hij is gigantisch verwend en het was echt een groot feest!!

Gast
Gast

Bericht  Flower_L zo 3 jun 2012 - 7:33

Jetje gefeliciteerd met jullie 'kleine' man!

*weg*

Laatst aangepast door Flower_L op zo 3 jun 2012 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje zo 3 jun 2012 - 7:39

Wij hebben het al veel mensen verteld, ik hoef niet perse te wachten tot de 12 weken grens. Het kan altijd mis gaan en als het mis zou gaan wil ik het ook met anderen kunnen delen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Filoria zo 3 jun 2012 - 8:27

Pinkel: gefeliciteerd! Wat fijn van de goede echo's. Hoe komt het dat je met 9 weken al twee echo's hebt gehad? Das best dicht op elkaar toch?
Roos: recept heb ik voor de zekerheid bewaard, mocht deze zwangerschap toch misgaan. Wat je zegt over voorbereidingen voor de baby klinkt herkenbaar. Mijn man is daar nu ook al over aan het nadenken, terwijl ik nog aan de gedachte moet wennen dat er écht een baby komt. Ik ben meer met de emotionele kant bezig en hij meer met de praktische.
Linnie: aaw wat fijn zeg dat je het nu hebt verteld *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 699888
Jetje: gefeliciteerd met J *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 Geweldig van die buik, je bent écht écht zwanger he? Maar ik kan me ook voorstellen dat het lastig is met de zichtbaarheid. Na die goede echo kun je het best vertellen toch?
Printje: dat heb ik ook. Ik zou een miskraam ook met de leidinggevende op mijn werk willen delen bijvoorbeeld. Dan weet ze wat er aan de hand is. Zou jij dat ook doen?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 zo 3 jun 2012 - 8:32

Filoria schreef:Pinkel: gefeliciteerd! Wat fijn van de goede echo's. Hoe komt het dat je met 9 weken al twee echo's hebt gehad? Das best dicht op elkaar toch?
Roos: recept heb ik voor de zekerheid bewaard, mocht deze zwangerschap toch misgaan. Wat je zegt over voorbereidingen voor de baby klinkt herkenbaar. Mijn man is daar nu ook al over aan het nadenken, terwijl ik nog aan de gedachte moet wennen dat er écht een baby komt. Ik ben meer met de emotionele kant bezig en hij meer met de praktische.
Linnie: aaw wat fijn zeg dat je het nu hebt verteld *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 699888
Jetje: gefeliciteerd met J *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 281626781 Geweldig van die buik, je bent écht écht zwanger he? Maar ik kan me ook voorstellen dat het lastig is met de zichtbaarheid. Na die goede echo kun je het best vertellen toch?
Printje: dat heb ik ook. Ik zou een miskraam ook met de leidinggevende op mijn werk willen delen bijvoorbeeld. Dan weet ze wat er aan de hand is. Zou jij dat ook doen?

Vond het wel een beetje eng hoor haha, mijn moeder moest BIJNA huilen hahaha.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Filoria zo 3 jun 2012 - 8:34

Wat een bijzonder moment moet dat geweest zijn. Wist alle familie dat jullie bezig waren voor een kindje?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Printje zo 3 jun 2012 - 8:35

Filoria schreef:

Ja hoor ik doe dat zelf ook. Ik kan geen mooi weer spelen als ik, hopelijk niet natuurlijk, net een miskraam gehad heb. Ik deel liever dingen dan dat ik het opkrop.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Linnie1985 zo 3 jun 2012 - 8:41

Filoria schreef:Wat een bijzonder moment moet dat geweest zijn. Wist alle familie dat jullie bezig waren voor een kindje?

Nee ze wisten van niks hehe. Ik zei dat we al 1,5 jaar bezig waren en dat mn ma het wel eens over had, maar dat ik niks kon zeggen. En nu kan ik ongegeneerd op dit topic zitten haha. En het is heerlijk om het er met mijn ma en stiefpa over te hebben, dan steeds zo geheimzinnig met mn vriend te doen Very Happy
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Slakje zo 3 jun 2012 - 8:49

Wat fijn, Linnie!

Ik had hier eigenlijk deze week al mijn zwangerschapskledij opgeborgen, nu kan ik het allemaal terug bovenhalen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Bericht  NoName88 zo 3 jun 2012 - 9:08

Gefeliciteerd Pinkel!

Leuk dat jullie het vertelt hebben Linnie! Bijzonder dat jullie dat die 1,5 jaar ook verborgen hebben kunnen houden dan.

Fijn om te lezen dat jullie eruit zijn Slakje. (Heb net ook even je andere topic doorgelezen.) Samen komen jullie er vast uit!

@ Roos is inderdaad leuk om te vertellen. Vanmiddag waren we weer even bij mijn ouders. M'n vader had tegen m'n moeder gezegd: 'jij als moeder had dat allang in de gaten zeker?' Nou, zegt m'n moeder, dinsdagavond zei ze iets en toen dacht ik wel, zou ze misschien?? Maar die gedachte ben ik meteen weer vergeten, want daar zijn ze nog heel niet mee bezig *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 561177

En m'n schoonvader stuurde vandaag nog een smsje dat ze het heel bijzonder vonden dat beide schoondochters in verwachting waren. En zeker van ons hadden ze het (nog) niet verwacht, dus het was echt groot nieuws!

Enne.. die moeheid is echt wel herkenbaar hoor! Pas dacht ik een paar weken dat het iets minder was, maar nu is het voor mijn gevoel weer erger.

@ Jetje gefeliciteerd met je zoontje! En dat gaat goed met je buik! Wink

@ *weet niet meer wie het vroeg* wij hoeven niet perse te wachten tot de beruchte 12 weken. We hebben het dan afgelopen weekend aan de naast familie verteld (na de goede echo) Als ik tijd had gehad had ik het ook tegen mijn beste vriendin verteld, maar zover ben ik niet gekomen. Dat word waarschijnlijk aankomend weekend. En dan gaan we het langzaamaan iedereen vertellen als het zo uitkomt. Op m'n werk hebben we werkoverleg in de week dat ik 12 weken ben, dan ga ik het vertellen. Als ik niet net een andere baan had, had ik het misschien al wel eerder vertelt.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Highway zo 3 jun 2012 - 9:15

@Flower_L: wat een nare reactie.. jammer, lijkt me voor je vriend erg lastig. Hopelijk trekt je schoonvader nog een beetje bij
@ Filoria: nee ik had het niet verwacht.. was wel sinds vrijdag niet lekker, buikpijn en gisteravond ineens misselijk erbij, borrelende darmen etc en toen ineens viel er een kwartje en heb ik maar getest! Maar ik voel me knap beroerd, hele nacht en vandaag ook misselijk.. gelukkig niet tot overgeven toe maar wel het gevoel alsof er iets in me keel zit en alsof ik gisteravond veeeel te veel heb gedronken haha.
@Slakje: lees net over je lastige situatie en de keuzes welke jullie inmiddels hebben gemaakt.. ik mag je dan nu feliciteren met je zwangerschap denk ik! Hopelijk kunnen jullie er ook gauw echt van genieten smile
@Pinkel: jij ook gefeliciteeeeerd! Lijkt me zo leuk, een echo! Kon je al echt iets zien?
@ Roos: Ik volg met alle liefde (L) haha. Ik herken je gevoel qua dat het lijkt alsof het op je voorhoofd staat nog niet, maar dat zal misschien morgen op het werk nog wel komen smile
@Linnie1985:Fijn dat ze het leuk vonden!
@Jetje: ik wil het denk ik na een goede echo al vertellen, wat grappig dat je buik al zo groeit, wel lastig lijkt me dat zeg! Gefeliciteerd met je zoon

Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Filoria zo 3 jun 2012 - 9:53

Wat mooi dat het een verrassing was Linnie I love you

Highway schreef:het gevoel alsof er iets in me keel zit
Dat heb ik ook!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: