Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  bolus26 do 3 mei 2012 - 10:55

Welkom! Hopelijk snel een echo.

Vandaag was mn broer hier (heeft verstandelijke beperking en praat niet) en we gingen pannenkoeken eten. Ik sloeg op mn buik en zei pfff die zit vol pannenkoeken.schudt mn broer nee en maakt gebaar van een baby!

Vond dit echt bijzonder, grapje van een volle buik maak ik vaker en nooit reageert hij zo, terwijl niemand het nog weet! Goed aangevoeld van hem dus! Ik heb maar gezegd dat het nog een geheim is

Laatst aangepast door bolus26 op do 3 mei 2012 - 20:23; in totaal 1 keer bewerkt
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 5 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  kwak do 3 mei 2012 - 18:18

mijn hcg is gestegen....jeej!!
bij de mk was dit nl niet zo, ik ga vanmiddag mijn ha even bellen kijken wat ze voor me kan doen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 19:13

Kwak: gefeliciteerd meid! Wat leuk. Ik zou het gewoon proberen. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een vroege echo gehad omdat ik me vreselijk ongerust voelde. Alleen ik was pas 5 weken. Dus ze zag geen kloppend hartje. Maar vertelde wel dat alle tekenen van een gezonde zwangerschap er zaten. Dat stelde me al grotendeels gerust.

Flip Fluitketel: jij ook gefeliciteerd meid! Ik zou inderdaad ook zeker informeren voor een vroege echo. Wat een hoop zwangeren ineens weer!!

Bolus: wat bijzonder dat hij zo reageerde!

Iedereen nog leuke weekendplannen?

Net toch maar even de huisarts gebeld. Ik had een oproep voor het bevolkindsonderzoek (baarmoederhalskanker) gekregen en tsja dat gaat nou niet. Maar na 2 dagen geen bloed afgeveegd te hebben, veegde ik toch vanmorgen weer bloed af. Het maakt me meteen zo onzeker. De assistente zei meteen dat ik vanmiddag om 3 uur terecht kan. Eerst een gesprek met de huisarts en als ik me dan nog zo onzeker voel, krijg ik een doorverwijzing voor een echo...

Gast
Gast

Bericht  bolus26 do 3 mei 2012 - 20:27

Fijn kwak!

@jetje hopelijk kan de huisarts je wat gerust stellen, ik kan me goed voorstellen dat je je druk maakt hierover!

In t weekend gaan we weer verder met het huis! Dozen uitpakken naar t stort etc. en nog op verjaardag.helaas dus geen bevrijdingsfestival voor mij dit jaar.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 3 mei 2012 - 20:48

Jetje, anders zou je ook nog kunnen bellen voor n pretecho in O.egstgeest. Kost wel wat natuurlijk, maar onwijs aardig mens, heeft mij heel erg gerust gesteld toen. Ok, dat was pas met zeventien weken, maar eerder kun je ook gaan natuurlijk... Ze heeft zelf ervaring met meerdere miskramen vertelde ze me, dus ze weet hoe spannend het kan zijn

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 21:01

Oh wat een goed idee Muppet! Dat kan ik ook altijd nog doen. Ik stel me maar gerust met de gedachte dat ik geen krampen of steken of iets dergelijks heb. Maar ik kan niet wachten tot het drie uur vanmiddag is haha

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 3 mei 2012 - 21:12

Jetje schreef:Oh wat een goed idee Muppet! Dat kan ik ook altijd nog doen. Ik stel me maar gerust met de gedachte dat ik geen krampen of steken of iets dergelijks heb. Maar ik kan niet wachten tot het drie uur vanmiddag is haha

Inderdaad, dat is goed om aan vast te houden, en anders kun je het altijd overwegen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown do 3 mei 2012 - 21:13

Jetje schreef:Oh wat een goed idee Muppet! Dat kan ik ook altijd nog doen. Ik stel me maar gerust met de gedachte dat ik geen krampen of steken of iets dergelijks heb. Maar ik kan niet wachten tot het drie uur vanmiddag is haha

Bloed hoeft echt helemaal niets te zeggen hoor. OK het is niet echt een goed teken voor je eigen gemoedstoestand maar er worden perfect gezonde babies geboren als er bloedverlies is.

Je test is toch positief?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 21:35

2CKC2 schreef:

Bloed hoeft echt helemaal niets te zeggen hoor. OK het is niet echt een goed teken voor je eigen gemoedstoestand maar er worden perfect gezonde babies geboren als er bloedverlies is.

Je test is toch positief?

Dat is ook zeker zo 2CK2. Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook bloedverlies. Op zich kan ik het best goed relativeren, maar vanmorgen was het geen oud bloed en dat maakte me zo onzeker, dat de assistente zei dat ik langs kon komen voor een gesprek en misschien een echo. Hoe is het met jou?

Gast
Gast

Bericht  NoName88 vr 4 mei 2012 - 1:09

@ Bolus, wat super dat je broer zo reageerde! Kan hij wel een 'geheimpje' bewaren?

@ Jetje, succes zo bij de HA

Ik heb vanochtend afspraak gemaakt bij de verloskundige. 24 mei intake!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Flip Fluitketel vr 4 mei 2012 - 1:56

N0nome88--> Heb je tijdens de intake gelijk de echo?

Jetje--> Succes bij de HA! Ben benieuwd of hij/zij iets voor je kan betekenen!

Kwak--> Wat fijn dat hij donkerder wordt. Is enigzins toch een hele geruststelling!

Bolus--> Bijzonder en mooi hoe je broer reageerde! Nou moet hij jullie geheim natuurlijk niet gaan verklappen Very Happy .

Weekendplannen--> Ik mag gaan werken. Heb 2 dagdiensten maar is een leuk team dus dag is zo voorbij hoop ik!

Hier was mijn test trouwens vanmorgen ook weer een stuk donkerder.... Very Happy Very Happy Very Happy

Is er hier ook een lijstje van degene die meeschrijven in dit topci?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  bolus26 vr 4 mei 2012 - 2:24

Lijstje was er wel ergens maar waar?

mn broer snapte het wel en omdat hij niet kan praten en pas moederdag weer hier is zal t wel goed komen denk ik.Wink

I k vind t wel moeilijker worden om t geheim te houden!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 2:41

Goed en slecht nieuws van de huisarts gekregen. Het goede nieuws is dat ik een verwijzing voor een echo heb, maar het slechte nieuws is dat er geen echoscopiste meer was vanmiddag in het zkh... Ze had even gebeld, maar woensdag 9 mei is pas de eerste plek. Op zich ben ik daar heel blij mee, want dan ben ik zeker 6 weken. Volgens mijn menstruatiecyclus zou ik dan 7,5 week moeten zijn, maar het kan zijn dat ik 6,5 week ben. Hoe dan ook zou er dan zeker een hartje te zien moeten zijn.

Ze maakte zich overigens geen zorgen over mijn bloedverlies. Er zitten geen stolsels bij en ik heb geen krampen. Dus het is puur om me gerust te stellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 3:07

Jetje: heeft het zkh dan geen gyn behandelunit waar ze echo's maken? In 'mijn' ziekenhuis ga je daar heen bij dat soort 'noodgevallen'.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 4 mei 2012 - 3:15

Jetje, jammer dat je woensdag pas terecht kan. Maar ik blijf erbij, alles is gewoon goed! Kan je evt niet naar het 'grote' ziekenhuis?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 3:19

Stofzuiger: nee helaas. 'echte' spoedgevallen gaan bij ons door naar het universitair medisch centrum. Ik ga naar het 'streekziekenhuis'. Dat is een bewuste keuze geweest om naar dit zkh te gaan, maar helaas moet ik daardoor nu een paar dagen langer wachten op mijn echo. Op zich vind ik dat niet zo heel erg, ik ben al lang blij dat ik niet nog 5 weken hoef te wachten op een echo.

Muppet: lief van je. Als ik mijn verstand laat spreken voel ik me ook wel zwanger enz. Maar ja het is dat onzekere stemmetje elke keer door dat bloed. Ik had wel heel hard aan kunnen dringen om naar het andere zkh te gaan, maar eigenlijk stelde mijn huisarts me al grotendeels gerust. En nu weet ik woensdag zeker meer, omdat er dan hoe dan ook een hartje te zien is (hoop ik dan natuurlijk haha)

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 4 mei 2012 - 3:23

Woensdag is een goede dag hoor, dan is mijn lieve mamma jarig. Dus ik stem voor alleen maar goed nieuws die dag Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  bolus26 vr 4 mei 2012 - 3:28

Muppetje schreef:Woensdag is een goede dag hoor, dan is mijn lieve mamma jarig. Dus ik stem voor alleen maar goed nieuws die dag Wink

Ik stem ook! Komt vast allemaal goed!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Paper Crown vr 4 mei 2012 - 3:42

Hebben meer meiden hier die pril zwanger waren last van spierpijn in de buik? Haha, het lijkt alsof ik veel pushups heb gedaan maar dat valt tegen kan ik je zeggen..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flip Fluitketel vr 4 mei 2012 - 3:46

2CKC2 schreef:Hebben meer meiden hier die pril zwanger waren last van spierpijn in de buik? Haha, het lijkt alsof ik veel pushups heb gedaan maar dat valt tegen kan ik je zeggen..

Nu nog niet, maar toen ik zwanger was van de 1e had ik daar ook erg last van. Het is het uitrekken van je baarmoeder. Ze noemen het ook wel bandenpijn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown vr 4 mei 2012 - 3:50

Flip Fluitketel schreef:
2CKC2 schreef:Hebben meer meiden hier die pril zwanger waren last van spierpijn in de buik? Haha, het lijkt alsof ik veel pushups heb gedaan maar dat valt tegen kan ik je zeggen..

Nu nog niet, maar toen ik zwanger was van de 1e had ik daar ook erg last van. Het is het uitrekken van je baarmoeder. Ze noemen het ook wel bandenpijn.

Hmmm, nee het voelt echt als 700 push-ups. Het zit zeg maar niet laag in de buik waar je baarmoeder zit, die zit namelijk nog onder je schaambeen, pas na week 8 gaat ie omhoog groeien.. raar hoor, ik heb nooit spierpijn in mijn buik.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flip Fluitketel vr 4 mei 2012 - 3:53

2CKC2 schreef:
Flip Fluitketel schreef:

Hmmm, nee het voelt echt als 700 push-ups. Het zit zeg maar niet laag in de buik waar je baarmoeder zit, die zit namelijk nog onder je schaambeen, pas na week 8 gaat ie omhoog groeien.. raar hoor, ik heb nooit spierpijn in mijn buik.

Dan zou ik het niet weten. Hoop dat je er niet al te lang last van heb dan.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:02

Lief van jullie bolus en Muppet!! Hoe meer positievelingen hoe beter

2CK2: ik had dat bij mijn vorige zwangerschap heel erg. Alsof ik ik weet niet hoeveel buikspieroefeningen gedaan had, terwijl ik totaal niet gesport had. Deze keer heb ik het niet, maar ik herken het dus wel Wink

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel vr 4 mei 2012 - 4:05

Jetje--> Fijn dat je nog 'redelijk' snel terecht kan voor een echo! Laat het maar snel woensdag zijn voor je....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  bolus26 vr 4 mei 2012 - 5:08

Ik heb t ook ckc2, de ene keer erger als de andere!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: