Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+62
Weegschaal
Puggle
Jella
tweeling
Pinkel
Highway
Roos
woezel
Makamba
blondje1313
Floor
Twellie
koNijntje
Creabea_28
Mizzie
Jade
Slakje
Filoria
Bimbam
Clapperdie
CCC
Linnie1985
Joss1
meisjesmama
Susan
Lindsya
Juutjepetuutje
slaatje
Mama Titty
Travelgurly
Supertalentje
mzcharlotte
Annemoontje
Printje
Kruidkoek
mystery mom
L!ND@
Alex
Amber-
Snoes
Jasmine
LDJ
M-G
Paper Crown
Muppetje
Flip Fluitketel
kwak
Puzzle
NoName88
Lejow
nina86
Limburg85
bolus26
MAS
loesje
lente
Knof
Viva
Flower_L
superwoman
Alyssa
Muis
66 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Snoes wo 16 mei 2012 - 6:49

Kruidkoek, ik ben ook veel sneller moe hoor, dus dat is niet abnormaal!

Jetje, ja gaat hard he! Fijn dat je intake goed ging. Is je vorige bevalling niet goed gegaan/een keizersnede geworden? Ik was toen nog niet actief in deze pijler smile.

Printje, kan je het al een beetje bevatten? Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Flip Fluitketel wo 16 mei 2012 - 7:05

@ Jetjes Fijn dat je intake gesprek toch heeft gebracht dat je op gesprek mag komen bij de gynaecoloog in de loop van de zwangerschap. Is denk ik een hele geruststelling voor je!

@ Kruidkoek Welkom en gefeliciteerd! Ik ben ook eerder moe met name als ik gewerkt heb merk ik het goed. Maar het is goed te doen!

@ Printje Welkom en gefeliciteerd!

@ Snoes Gaat snel soms en voordat je het weet heb je je kleintje in de armen! We zijn erachter gekomen toen we met 10wkn naar het hartje gingen luisteren bij de VK. S'middags spoedecho gehad en daar bleek dat het hartje rond de 9wkn gestopt was. Een hele domper aangezien we 2 wkn eerder een goede echo hadden gehad. Ik heb tot de opwekking van de Mk ook nog heel veel last van misselijk zijn e.d. gehad. Een dubbel gevoel.

@ Mystery Mom Welkom en gefeliciteerd!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 7:44

Snoes: mijn eerste bevalling is na ruim 30 uur geeindigd in een keizersnede omdat J in een aangezichtsligging bleek te liggen en niet paste (ruim 4 kilo). Op zich vond ik die 30 uur en die keizersnede nog niet eens het ergst, maar het idee dat ze het van te voren hadden kunnen weten en ik dus eigenlijk niet zo lang had hoeven ploeteren. Ik heb zelfs een uur geperst en dat maakt je echt moedeloos. Zij hadden dus veel eerder in kunnen grijpen. Deze dingen wil ik heel graag met mijn gyn bespreken. Wanneer grijpen ze in, kan ik uberhaupt wel vaginaal bevallen? Dat soort dingen. Ze begon er zelf over tijdens het gesprek dus ik werd daar wel blij van *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 561177

Gast
Gast

Bericht  loesje wo 16 mei 2012 - 7:51

voor de mama's die voor de tweede keer zwanger zijn konden jullie verschil zien met de kindjes in jullie buik met de echo's
Ik had vandaag een echo en dit kindje lijkt wat dikker en is beweegelijker maar of het nou een meisje of jongentje is geen idee.
oja ik ben aan de diaree iemand anders daar ook last van?
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  bolus26 vr 18 mei 2012 - 0:11

Had een mooie echo vanmorgen en ben inderdaad 9 1/2 week!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Flip Fluitketel vr 18 mei 2012 - 1:14

@ Bolus Fijn dat de echo goed was! Krijg je over een paar weken nogmaals een echo? Of is de 20wkn echo de eerst volgende?

@ Loesje Wij hebben nog geen echo gehad. Kan je vraag dus niet beantwoorden en daarbij denk ik dat het nog erg vroeg is om naar evt verschillen te kijken bij de 1e of de 2e baby.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  kwak vr 18 mei 2012 - 4:25

bolus, fijn dat de echo goed was! mooi he?

ik mag dinsdag over een week weer naar de gyn, dan krijg ik weer een echo om te kijken of het hartje klopt dit ivm bloedverlies afgelopen woensdag.
ben heel blij dat ik zo vroeg een echo krijg! Ik was misschien achteraf ook wel heel erg in paniek, heb nog geen uur gebloed maar zat zo in de stress!
Ik voel me nu dan ook echt goed zwanger, moe, goed misselijk, zere borsten een vreselijk onzuivere huid om te schamen gewoon. maar goed, dit is een goed teken toch?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Annemoontje vr 18 mei 2012 - 4:38

Gefeliciteerd Printje met je zwangerschap!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  mzcharlotte vr 18 mei 2012 - 20:10

Ik meld me dan ook maar officieel hier. Voor mij de eerste zwangerschap met weinig vrienden/vriendinnen die al zwanger zijn geweest, dus kan alle "support" gebruiken!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Snoes vr 18 mei 2012 - 20:16

Hoever denk je te zijn, Mzcharlotte?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mzcharlotte vr 18 mei 2012 - 20:20

Pff echt geen idee. We hebben maar wat gedaan haha! Volgens een berekensite ben ik 24 januari uitgerekend. Oh dan is het 4w2d volgens die site.

Laatst aangepast door mzcharlotte op vr 18 mei 2012 - 20:24; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 18 mei 2012 - 20:24

Nog bedankt voor alle felicitaties!!

Ik heb nog steeds 0,0 klachtjes (zelfs nog minder als bij mijn zoontje toendertijd)en daarom denk ik wel, ben ik eigenlijk wel zwanger?? Vooral als ik lees dat andere meiden die zwanger zijn van een tweede eerder last hebben van vanalles dat heb ik totaal niet. Maar goed 29 mei de echo en ik ga me er maar niet druk om maken.

Vandaag lekker bij mijn moeder eten met zoonlief en morgen naar Thomas de trein in het Spoorwegmuseum. Zoonlief vraagt al de hele tijd wanneer we gaan..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  bolus26 vr 18 mei 2012 - 20:25

@ jetje dat lijkt me inderdaad wel een goed teken hoor!

@mz charlotte welkom en gefeliciteerd!

Ik moest gisteren even de vk bellen en over 3 weken heb ik weer een echo

Gisteren ook mn vader gemaild over mn zwangerschap, ben benieuwd of en hoe hij reageert.
ik was er gisteren gewoon een beetje naar van! Nu voel ik me gelukkig weer beter

Iemand nog leuke plannen voor t weekend?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte vr 18 mei 2012 - 20:26

Oh printje, jij ook gefeliciteerd. Ik heb ook helemaal geen klachten eigenlijk. Heb wel wat zuur gehad en mijn borsten deden van de week pijn, maar dacht gewoon dat ik verkeerd had gegeten en ik had me van de week gestoten, dus ik heb er niet bij stil gestaan.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Printje vr 18 mei 2012 - 20:28

Vergeet ik jou gewoon te feliciteren MzCharlotte! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!

De eerste zwangerschap heb ik ook vrijwel klachtenloos doorlopen en daar hoop ik nu uiteraard weer op Laughing Maar toen voelde ik bijv. wel al vrij snel dingen die iets anders waren dan normaal. Het enigste tot nu toe is dat mijn borsten wel flink aan het groeien zijn, tot groot genot van manlief Cool
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Annemoontje vr 18 mei 2012 - 20:52

mzcharlotte Proficiat met je zwangerschap!

Leuk dat er weer veel meiden zwanger zijn!
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Kruidkoek vr 18 mei 2012 - 21:19

Gefeliciteerd MZCharlotte!

Ik heb me aangemeld voor Moeders voor Moeders en maandag komt "mijn" contactpersoon kennismaken en verdere uitleg geven, ben benieuwd. Ik voel me verder tot nu toe eigenlijk wel goed, wel goevoelige borsten maar nog geen andere klachten. Die vermoeidheid was gelukkig maar 2 dagen.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  bolus26 za 19 mei 2012 - 21:11

Hebben jullie je al aangemeld voor kraamzorg en kinderopvang?
Las op internet dat je dat ivm plaats nu al moet regelen!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 19 mei 2012 - 22:37

Kraamzorg: voor de 12e week
KDV: Zo snel mogelijk, vanwege wachtlijsten. Wij hebben het na de eerste goede echo gedaan. Hier bleek geen wachtlijst, maar je weet maar nooit.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  NoName88 za 19 mei 2012 - 22:42

Leuk, al die nieuwe zwangeren! Welkom en gefeliciteerd!

Jeetje, moet dat echt nu al geregeld worden? Ik weet nog niet eens precies of (waarschijnlijk wel) en hoeveel ons kind naar opvang zal moeten...
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  bolus26 za 19 mei 2012 - 22:49

ik hoorde dat dus ook noname dus vandaar mijn vraag! snel he! ik ga t maandag op mn werk vetrellen dus ben benieuwd..
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 mei 2012 - 3:53

Het KDV waar mijn zoontje heen gaat doet niet aan wachtlijsten. Je kan je aanmelden en is er plek dan is er plek, zo niet dan niet. Voor een tweede kindje geldt dat deze altijd terecht kan. Maar wij twijfelen nu heel erg of ons we tweede kindje niet toch naar een gastouder willen brengen. Het kdv is niet heel praktisch zodra ons zoontje naar school gaat. We zijn er dus totaal nog niet uit...

Gast
Gast

Bericht  Snoes zo 20 mei 2012 - 7:52

Wij zijn ook al naar de kinderopvang geweest toen ik nog geen 10 weken zwanger was, gewoon omdat ik dat allemaal geregeld wil hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flower_L zo 20 mei 2012 - 12:59

Gefeliciteerd mzcharlotte en printje!! Niet echt bijgelezen, of mis ik nu nog andere nieuwe zwangeren?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Jasmine zo 20 mei 2012 - 18:55

Snoes: succes vandaag!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: