Aanraken van rauw vlees met bestek en daarvan eten.
+23
CCC
Sarah1985
Caulfield
Herfstblaadjes
Thunder
SoGood
Lady Starstruck
JustMeDaan
Susan
Lejow
Monte
Rush
Joontjuh
silly-one
litllejoy
Steep
Jerry
Mermaid
Mamsie
mezzoforte
boekenwurm83
Highway
Caribbeanlover
27 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Aanraken van rauw vlees met bestek en daarvan eten.
Lejow schreef:Liedje zongen we altijd op de basisschool.
Oh en Cbl, wie is hier nou dom.. je man weet (volgens jou) dus echt wel heel veel mbt eten. Maar purt wel met één en dezelfde vork in zowel z'n mond als t rauwe vlees?!?!
Daar geef ik je gelijk in en vind dat zeer dom van hem. Heb het al tig keer gezegd, maar hij blijft het doen! Heb gister ook gezegd dat je er zelfs dood aan kan gaan en nu ik dat weet van hier wil i niet dat hij meer zo eet aangezien ik hem niet kwijt wil.
Het zal je maar gebeuren en met de ervaring van iemand hier bewijst maar des te meer dat het gewoon dom is om zo te eten.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Puggle schreef:chococupcake schreef:Zucht...het is de moeite niet waard om in discussie te gaan met CBL... kansloos....
Ik word steeds verbaasder van haar vage reacties het word met de jaren vager
Gelukkig, dacht werkelijk dat ik de enige was zeg...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Zo CBL ,gaat weer lekker he, meid?
Inhoudelijk reactie: ik heb altijd bij elk soort vlees een apart vorkje liggen en gebruik zeer zeker nooit mijn vork waarmee ik eet om het vlees mee om te draaien of van de schaal te pakken. Ik ben zelf bijna dood gegaan aan salmonellavergiftiging. Heb serieus een wit licht gezien. Was vreselijk, heb nog nooit zo'n pijn gehad. Mijn darmen werden helemaal opgevreten van binnen. Deed zo gruwelijk veel pijn, ik beval liever nog een keer dan dat ooit weer mee te maken. Ik ben dus (misschien wel overdreven) voorzichtig met vlees.
Inhoudelijk reactie: ik heb altijd bij elk soort vlees een apart vorkje liggen en gebruik zeer zeker nooit mijn vork waarmee ik eet om het vlees mee om te draaien of van de schaal te pakken. Ik ben zelf bijna dood gegaan aan salmonellavergiftiging. Heb serieus een wit licht gezien. Was vreselijk, heb nog nooit zo'n pijn gehad. Mijn darmen werden helemaal opgevreten van binnen. Deed zo gruwelijk veel pijn, ik beval liever nog een keer dan dat ooit weer mee te maken. Ik ben dus (misschien wel overdreven) voorzichtig met vlees.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Jezus wat erg zeg. Je doet zeker niet overdreven vind ik.
Btw, heeft iemand een goede link-site waar je iig kan lezen wat het met je kan doen als je op deze manier eet, dus de feiten! Vraagteken doet het niet vandaar.
Btw, heeft iemand een goede link-site waar je iig kan lezen wat het met je kan doen als je op deze manier eet, dus de feiten! Vraagteken doet het niet vandaar.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Zijn er ook mensen die rauw vlees geven aan hun katten?
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Zelf uit beker drinken/met bestek eten
» Vlees eten
» vlees eten
» Minder vlees eten/vegetarisch eten
» Zelf uit beker drinken/met bestek eten
» Vlees eten
» vlees eten
Pagina 5 van 5
Permissies van dit forum: