Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aanraken van rauw vlees met bestek en daarvan eten.

+23
CCC
Sarah1985
Caulfield
Herfstblaadjes
Thunder
SoGood
Lady Starstruck
JustMeDaan
Susan
Lejow
Monte
Rush
Joontjuh
silly-one
litllejoy
Steep
Jerry
Mermaid
Mamsie
mezzoforte
boekenwurm83
Highway
Caribbeanlover
27 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Aanraken van rauw vlees met bestek en daarvan eten. Empty Aanraken van rauw vlees met bestek en daarvan eten.

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 22:02

Mijn schoonfamilie incl. m'n man draait het rauwe vlees met het gourmetten met een vork om en gaat vervolgens met diezelfde vork eten. Dus zonder de vork af te vegen oid.

Dat is ontzettend onhygenisch, slecht en je kan er goed ziek van worden.

Hoe denken jullie daarover?

Als je vlees bakt, dan draai je dat misschien wel eens om met een vork alleen eet je daarna niet met dezelfde je eten op neem ik aan.

Het is toch algemeen bekend dat het slecht is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aanraken van rauw vlees met bestek en daarvan eten. Empty Re: Aanraken van rauw vlees met bestek en daarvan eten.

Bericht  Highway do 3 mei 2012 - 22:03

Dat zou ik zelf inderdaad ook niet doen, zeker niet met rauwe kip.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Aanraken van rauw vlees met bestek en daarvan eten. Empty Re: Aanraken van rauw vlees met bestek en daarvan eten.

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 22:03

Jij bent niet echt he? Jij bent iemand die zich al 10 jaar rotlacht om al onze reacties op dit forum, heb ik gelijk?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 22:03

Ik doe dat eigenlijk ook altijd.. Haha!

Gast
Gast

Bericht  boekenwurm83 do 3 mei 2012 - 22:04

Haha mijn vriend kan zich daar ook altijd druk om maken. Als we gaan gourmetten wil hij altijd aparte vorken voor het vlees om op het gourmetstel te leggen en te draaien en om mee te eten.

Mij maakt het niks uit eerlijk gezegd. Ik leg het erop, draai en eet met dezelfde vork.

Ik weet wel dat het niet goed is, maar vind het zo'n gedoe al die vorken. Ben er nog nooit ziek van geworden dus zo lang dat niet gebeurt, doe ik gewoon lekker eigenwijs door met 1 vork.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  boekenwurm83 do 3 mei 2012 - 22:05

Charlie schreef:Jij bent niet echt he? Jij bent iemand die zich al 10 jaar rotlacht om al onze reacties op dit forum, heb ik gelijk?

hahaha
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 22:06

Highway schreef:Dat zou ik zelf inderdaad ook niet doen, zeker niet met rauwe kip.

Met rundvlees maakt het niet echt uit, maar zij doen het idd ook met kip en varkensvlees. Denk dat ik nu maar eens ga zeggen dat ze niet goed bezig zijn.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 22:06

boekenwurm83 schreef:Haha mijn vriend kan zich daar ook altijd druk om maken. Als we gaan gourmetten wil hij altijd aparte vorken voor het vlees om op het gourmetstel te leggen en te draaien en om mee te eten.

Mij maakt het niks uit eerlijk gezegd. Ik leg het erop, draai en eet met dezelfde vork.

Ik weet wel dat het niet goed is, maar vind het zo'n gedoe al die vorken. Ben er nog nooit ziek van geworden dus zo lang dat niet gebeurt, doe ik gewoon lekker eigenwijs door met 1 vork.

Al die vorken?! Gewoon 2 pp hoor, meer niet, is geen gedoe ofzo.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 22:08

CBL, maak je toch eens niet zo druk om alles. Als hun dat met dezelfde vork willen doen laat ze doen. Dan pak jij toch een extra vork voor jou vlees om te draaien...

Wij gebruiken hier altijd een vork bij het vlees om het vlees op de bakplaat te leggen en iedereen heeft dan 2 spateltjes om het vlees om te draaien.

Gast
Gast

Bericht  mezzoforte do 3 mei 2012 - 22:11

Ik gebruikte eerst ook maar 1 vork, maar ja ik wist eerst ook niet dat het zo niet goed was zeg maar. Tegenwoordig gebruik ik altijd 1 vork om vlees om te draaien op gourmetstel, en 1tje om het mee op te eten nerd
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 22:12

mezzoforte schreef:Ik gebruikte eerst ook maar 1 vork, maar ja ik wist eerst ook niet dat het zo niet goed was zeg maar. Tegenwoordig gebruik ik altijd 1 vork om vlees om te draaien op gourmetstel, en 1tje om het mee op te eten :nerd:

Goed zo!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie do 3 mei 2012 - 22:12

Aah ik miste de gourmet topics al!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mermaid do 3 mei 2012 - 22:13

haha dit is toch niet serieus he?
wij hebben er in ieder geval vaak van die spatels bij liggen om het vlees te draaien.
Maar ik gebruik ook wel eens mijn vork bij rauw vees en gebruik die vervolgens weer als mijn vlees wel gaar is. Ben er nog nooit ziek van geworden en heb me er ook nog nooit druk om gemaakt .
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jerry do 3 mei 2012 - 22:23

Ik probeer vaak te ontdekken op welke dagen je vrij bent, want dan wordt er weer een hele bups aan topics geopend Laughing
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  boekenwurm83 do 3 mei 2012 - 22:24

Caribbeanlover schreef:
boekenwurm83 schreef:Haha mijn vriend kan zich daar ook altijd druk om maken. Als we gaan gourmetten wil hij altijd aparte vorken voor het vlees om op het gourmetstel te leggen en te draaien en om mee te eten.

Al die vorken?! Gewoon 2 pp hoor, meer niet, is geen gedoe ofzo.

is ook een slap excuus, weet ik.

maar kan me er verder niet drukken om maken dus zal wel altijd met 1 vork blijven gourmetten.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Steep do 3 mei 2012 - 22:24

Zijn ze in al die jaren dat er gegourmet wordt ziek geworden? Als dat niet het geval is zou ik me er niet zo druk over maken. Dan kan jij toch met andere vorken je vlees en kip omdraaien?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Jerry do 3 mei 2012 - 22:25

is goed voor je weerstand Razz
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 22:28

Steep schreef:Zijn ze in al die jaren dat er gegourmet wordt ziek geworden? Als dat niet het geval is zou ik me er niet zo druk over maken. Dan kan jij toch met andere vorken je vlees en kip omdraaien?

CBL is vegetarier hoor!

Gast
Gast

Bericht  Steep do 3 mei 2012 - 22:29

Carrie schreef:
Steep schreef:Zijn ze in al die jaren dat er gegourmet wordt ziek geworden? Als dat niet het geval is zou ik me er niet zo druk over maken. Dan kan jij toch met andere vorken je vlees en kip omdraaien?

CBL is vegetarier hoor!

Owja, vergeten! Dan snap ik het probleem geloof ik niet helemaal.. Aanraken van rauw vlees met bestek en daarvan eten. 827601
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  litllejoy do 3 mei 2012 - 22:51

Ik let er niet zo op.. Meestal gebruik ik dezelfde vork om het vlees erop te leggen en op te eten.
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Bericht  silly-one do 3 mei 2012 - 23:01

Kip pak ik een spatel voor, maar verder pak ik alles met mijn vork. Ik denk er niet echt over na eigenlijk. Tja, dat er een kans is op ziek worden dat is pech. Een dag goed boven de wc hangen is jammer, maar ga er niet dood aan.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 23:27

silly-one schreef:Kip pak ik een spatel voor, maar verder pak ik alles met mijn vork. Ik denk er niet echt over na eigenlijk. Tja, dat er een kans is op ziek worden dat is pech. Een dag goed boven de wc hangen is jammer, maar ga er niet dood aan.

Eens. Vaak ligt er een vork om het vlees op de plaat te leggen. Bij het omdraaien let ik er nooit zo op, ben allang blij al ik dat niet vergeet Laughing

Gast
Gast

Bericht  Joontjuh vr 4 mei 2012 - 3:22

Beetje bacteriën zijn goed voor je weerstand en daarbij... wat maakt het uit als ze het al jaren zo doen en nog nooit ziek zijn geworden?
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755

http://www.jonisbadeendjes.nl

Bericht  Rush vr 4 mei 2012 - 3:35

Ik ben er heel gevoelig voor is in januari wel gebleken, helaas. Dus ik doe dat idd niet opnieuw. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:00

Charlie schreef:Jij bent niet echt he? Jij bent iemand die zich al 10 jaar rotlacht om al onze reacties op dit forum, heb ik gelijk?

Dat idee heb ik nu ook al jaren. smile

Maar om toch de vraag te beantwoorden. Vlees wordt omgedraaid met een aparte vork of vleesprikker.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: