Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babykriebels, verstand versus gevoel

+27
Jade
Jazzlyn
SarahKey
studiebol
Makamba
Ezzer
_Lana_
Lejow
Thunder
Laced
Annemie
Linda
Fearie
Guus
Star007
Coco
Parisienne
koNijntje
Annemoontje
tuttebel
Steep
PapillonRose
Mom-Of-3
Theezakje13
Susan
Novalee
Happydobby
31 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:14

Ik word er gek van. Ik heb zulke babykriebels. Ik wil weer zwanger zijn!

Nou ja, ergens wil ik het niet, maar die hormonen van mij zijn totaal op hol. En het kan niet, het is niet verstandig, maar toch... Droomde vannacht zelfs al over een positieve test.

Herkenbaar? En hoe gingen jullie er mee om?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:15

Willen jullie in de toekomst nog meer kinderen? En is er dan een grote(re) kans op een tweeling?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:17

Pippa schreef:Willen jullie in de toekomst nog meer kinderen? En is er dan een grote(re) kans op een tweeling?
Mijn man vind het zo ook prima, maar als ik er nog 1 bij wil vind hij dat ook prima, alleen nu nog niet.

Zo ver ik weet is dit puur 'toeval', de tweeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Happydobby wo 2 mei 2012 - 22:19

Heel herkenbaar hoor, als ik nu weer een kleintje zie krijg ik ook weer kriebels.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:21

Zooooo herkenbaar, helaas...
ik probeer het weg te stoppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Novalee wo 2 mei 2012 - 22:21

Hier ook herkenbaar! Maar m'n vriend wil nog niet. En het is nu ook nog niet verstandig, maar ik vind het zo lastig omdat je sowieso 9 maanden verder bent voor het tweede kindje er is en dan kan alles er al weer zo anders uit zien, hebben jullie dat ook?
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Susan wo 2 mei 2012 - 22:29

Herkenbaar, maar ik moet het voor nu echt uit mijn hoofd zetten, het zou veel te zwaar worden met een baby erbij, dat zou tegenover Ezra en Yrsa ook oneerlijk zijn. Ik hou me maar voor dat de omstandigheden ooit misschien anders zijn en het dan wel kan, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet meer zal gebeuren.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 22:31

Susan schreef:Herkenbaar, maar ik moet het voor nu echt uit mijn hoofd zetten, het zou veel te zwaar worden met een baby erbij, dat zou tegenover Ezra en Yrsa ook oneerlijk zijn. Ik hou me maar voor dat de omstandigheden ooit misschien anders zijn en het dan wel kan, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet meer zal gebeuren.
Dat lijkt me helemaal lastig, als je diep in je hart denkt dat het niet meer zal gebeuren en de opties eigenlijk niet meer open liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Theezakje13 wo 2 mei 2012 - 22:52

Heel herkenbaar. Sinds een paar werken kriebelt het enorm... maar voorlopig wordt eer nog niks mee gedaan...
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Mom-Of-3 wo 2 mei 2012 - 23:22

Hier ook mega kriebels, liever vandaag dan morgen. Maar ik ben nu nog met een studie bezig dus mijn verstand zegt het is beter om nog even te wachten tot ik bijna klaar ben met me studie maarrrr me gevoel schreeuwt NU!!!!!
Vreselijk en het wordt steeds erger.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Woonplaats : ergens in brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  PapillonRose wo 2 mei 2012 - 23:49

Herkenbaar! Hier ook flinke kriebels! Gelukkig weet mijn verstand wel dat het nu echt de tijd nog niet is, maar zoals ik er nu tegenaan kijk gaat het ook geen jaren meer duren voordat ik er weer voor wil gaan. Tot die tijd mijn hormonen maar in bedwang houden :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Steep wo 2 mei 2012 - 23:52

Mom-Of-2 schreef:Hier ook mega kriebels, liever vandaag dan morgen. Maar ik ben nu nog met een studie bezig dus mijn verstand zegt het is beter om nog even te wachten tot ik bijna klaar ben met me studie maarrrr me gevoel schreeuwt NU!!!!!
Vreselijk en het wordt steeds erger.

+1, al zwakt het nu wel vaak af moet ik zeggen. Ik ben zo druk nu met afstuderen en ik vind het behoorlijk zwaar met een kleintje. Ik kan me er eigenlijk ook geen voorstelling van maken hoe het is met 2 kinderen. Als ik zie hoe het bij mijn broer gaat, is dat heel gemoedelijk (maar zij is huismoeder, niet dat dat het makkelijker maakt maar misschien wel behapbaarder?). Maar ik zie mezelf dat nu nog niet klaarspelen. Een baan en 2 (kleine) kinderen, het lijkt me loodzwaar.. Maar dus wel kriebels haha! Lekker tegenstrijdig Wink
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  tuttebel do 3 mei 2012 - 0:00

hier ook herkenbaar, maar heb zelf nog geen kinderen. het lijkt me echt fantastisch om moeder te worden maar dat kan echt nog niet. Mijn vriend is er nog niet klaar voor en ik wil ook eigenlijk klaar zijn met mijn opleiding voor we er aan beginnen. Maarja, mijn gevoel wilt zo graag. Ik zal gewoon moeten wachten tot het wel kan, hoewel het soms wel heel moeilijk is.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 0:06

Steep schreef:
Mom-Of-2 schreef:Hier ook mega kriebels, liever vandaag dan morgen. Maar ik ben nu nog met een studie bezig dus mijn verstand zegt het is beter om nog even te wachten tot ik bijna klaar ben met me studie maarrrr me gevoel schreeuwt NU!!!!!
Vreselijk en het wordt steeds erger.

+1, al zwakt het nu wel vaak af moet ik zeggen. Ik ben zo druk nu met afstuderen en ik vind het behoorlijk zwaar met een kleintje. Ik kan me er eigenlijk ook geen voorstelling van maken hoe het is met 2 kinderen. Als ik zie hoe het bij mijn broer gaat, is dat heel gemoedelijk (maar zij is huismoeder, niet dat dat het makkelijker maakt maar misschien wel behapbaarder?). Maar ik zie mezelf dat nu nog niet klaarspelen. Een baan en 2 (kleine) kinderen, het lijkt me loodzwaar.. Maar dus wel kriebels haha! Lekker tegenstrijdig Wink
Hoeveel wil je gaan werken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Steep do 3 mei 2012 - 0:07

Stofzuiger schreef:
Steep schreef:
Mom-Of-2 schreef:Hier ook mega kriebels, liever vandaag dan morgen. Maar ik ben nu nog met een studie bezig dus mijn verstand zegt het is beter om nog even te wachten tot ik bijna klaar ben met me studie maarrrr me gevoel schreeuwt NU!!!!!
Vreselijk en het wordt steeds erger.

+1, al zwakt het nu wel vaak af moet ik zeggen. Ik ben zo druk nu met afstuderen en ik vind het behoorlijk zwaar met een kleintje. Ik kan me er eigenlijk ook geen voorstelling van maken hoe het is met 2 kinderen. Als ik zie hoe het bij mijn broer gaat, is dat heel gemoedelijk (maar zij is huismoeder, niet dat dat het makkelijker maakt maar misschien wel behapbaarder?). Maar ik zie mezelf dat nu nog niet klaarspelen. Een baan en 2 (kleine) kinderen, het lijkt me loodzwaar.. Maar dus wel kriebels haha! Lekker tegenstrijdig Wink
Hoeveel wil je gaan werken?

24-28 uur. Ik maak het denk ik ook in mijn hoofd heel groot hoor..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 0:08

Ik werk 16 uur en ik red het ook, ondanks mijn FM, met 2 baby's en niet ideale woonomstandigheden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Annemoontje do 3 mei 2012 - 0:09

Hier ook de babykriebels, soms zo erg dat ik niet weet waar ik het zoeken moet.. Droom er ook over en overdag kan ik nergens anders aandenken. Heb dan soms ook helemaal nergens zin in, omdat ik dan alleen nog maar een kindje wil en verder niks anders op die momenten. Einde van dit jaar willen we ook voor een kindje gaan, na jarelang wachten, maar nu het zo dichtbij is, lijkt het toch nog een eeuwigheid te duren.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Steep do 3 mei 2012 - 0:10

Stofzuiger schreef:Ik werk 16 uur en ik red het ook, ondanks mijn FM, met 2 baby's en niet ideale woonomstandigheden.

Ja daarom! Ik zie gewoon beren op de weg haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  koNijntje do 3 mei 2012 - 0:24

ook hier kriebelt het enorm! wel de ene keer meer als de andere keer.. op het moment is het wat rustiger en dat vind ik wel fijn, want ik wil toch nog wel wachten voordat we er weer voor gaan. maar als ik dan mijn zwangere collega zie of een pasgeboren baby dan komen de kriebels Yes zoo bijzonder en ik hoop dit écht nog een keer mee te mogen maken Very Happy
tips heb ik niet voor je.. gewoon lekker zwijmelen bij mooie plaatjes en ondertussen genieten van je mannen die steeds meer zelf kunnen enzo.. en dan denk je 'dit is ook wel makkelijk zo' Wink
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 0:26

Hier ook zeer herkenbaar hoor. Ik had dat sowieso na alle zwangerschappen wel. Ik heb me bij de tweeling wel bewust voor gehouden dat dit ws. de laatste keer was, en heb dat ook zo beleefd, maar toch blijft het kriebelen.

Voor nu moet ik verstandelijk zeggen dat we het beter hierbij kunnen laten, maar we sluiten het niet uit.

Ik heb het hier al vaker gezegd, volgens mij gaat dat gevoel bij mij (en wat ik zo lees hebben dat er heel veel) nooit weg, ook niet na 10, dus waar blijf je dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Parisienne do 3 mei 2012 - 0:30

Ik herken het niet echt.. momenteel overheerst mijn verstand hier nog heel erg gelukkig Wink Ik weet gewoon dat het voor ons allemaal beter is als wij nog even wachten, al hebben mijn vriend en ik het er wel steeds vaker over. Hij zag laatst op tv een pasgeboren baby en verraste me door te zeggen: "Ik wil ook weer zo'n klein baby'tje! Leuk toch, vind je niet?". Dat had ik van hem helemaal niet verwacht.. haha! Maar mijn babykriebels overheersen hier gelukkig niet momenteel. Eerst afstuderen en een ander huis en daarna mogen de babykriebels komen!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Coco do 3 mei 2012 - 0:32

Ook hier herkenbaar. Maar wil sowieso wachten tot deze bengels naar (bijna) school gaan. Ik wil de volgende baby zoveel mogelijk aandacht geven en genieten van de zwangerschap. Dat zie ik met twee puberpeuters niet zitten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Star007 do 3 mei 2012 - 0:47

Herkenbaar! .. wij wachten tot we in Juni lekker gesetteld zijn in ons nieuwe huisje en dan zie ik als enige beer op de weg nog mijn litteken van de keizersnee. Deze moet een jaar de tijd krijgen, voordat je weer zwanger wordt. Maargoed ik las ergens anders dat een halfjaar ook prima is. Op zich kriebelt het nu nog niet zo erg als voordat ik zwanger was van D. Dus er zit ook niet echt haast achter ofzo. We zouden het allebei wel heel leuk vinden om nog een kindje te mogen krijgen.

* edit: in mijn familie ( vaders kant En moeders kant) komen twee eiige tweelingen voor. Dit speelt voor mij wel mee in het twijfelen of we nog even wachten of niet, omdat wij dan gewoon een grotere kans hebben op een tweeling. Al is daar ook wel overheen te komen, mochten er ineens 2 kleintjes bij komen Very Happy

@Stofzuiger: Hebben jullie wel genoeg ruimte in de bovenwoning? of zouden jullie dan ook nog moeten verhuizen, mochten jullie voor een 3e gaan.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Guus do 3 mei 2012 - 1:01

Ik heb echt veel babykriebels, en mijn vriend eigenlijk ook...

maargoed we hebben beide geen vaste baan en verdienen echt nog niet genoeg...

bummer

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 1:07

Star007 schreef:@Stofzuiger: Hebben jullie wel genoeg ruimte in de bovenwoning? of zouden jullie dan ook nog moeten verhuizen, mochten jullie voor een 3e gaan.
Ruimte zat. Nog een kleine slaapkamer en zolder over, maar die trappen is gewoon niet grappig. Eerst de wagen, dan kind voor kind naar beneden... Dus 1 alleen boven achterlaten en 1 alleen buiten. Het is maar even, maar toch, als er dan nog een 3e kruimeldiefje is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Babykriebels, verstand versus gevoel Empty Re: Babykriebels, verstand versus gevoel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum