Babykriebels, wie ook?
+18
Taeda
SarahKey
Tiara
Jazzlyn
koNijntje
chipa
mickey
Luce
JD
Pompoen
Elodie
PapillonRose
Flower_L
Rush
Bosjesvrouw
Sam
Shopaholic
Wennes
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Babykriebels, wie ook?
Ohh ik heb babykriebels!!
Wie ook?
Mijn oudste is bijna drie en de jongste word eind deze maand 1 jaar, toen de jongste 7 mnd was heb ik helaas een miskraam gehad en we besloten daarna om nog een tijd te wachten om voor n derde kindje te gaan, maar ik heb de laatste weken erge babykriebels, haha!
Wie ook?
Mijn oudste is bijna drie en de jongste word eind deze maand 1 jaar, toen de jongste 7 mnd was heb ik helaas een miskraam gehad en we besloten daarna om nog een tijd te wachten om voor n derde kindje te gaan, maar ik heb de laatste weken erge babykriebels, haha!
Gast- Gast
Re: Babykriebels, wie ook?
Gewoon voor gaan meid!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Wennes schreef:Gewoon voor gaan meid!
Dat zou mijn man ook t liefst willen maar ergens kriebelt ook dat wel. Hahah
Gast- Gast
Hier ook...
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik ook
Maar het kan gewoon echt nog niet.
Maar het kan gewoon echt nog niet.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik ook.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb wel heel erg de kriebels voor m`n neefje/nichtje wat in mei geboren wordt, geldt dat ook?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ik ook alweer...
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:ik ook alweer...
Gaat er bij jullie nog een 3e komen?
Shopaholic- Kletskop
EDC schreef:Flower_L schreef:ik ook alweer...
dat is een vraag voor vriend
ik hoop het wel, en door J is die behoefte eigenlijk alleen maar groter geworden. Meer kindjes is echt wel leuk...die verschillende fases. drie lijkt me mooi aantal! maargoed....ben niet de enige die die keuze kan maken.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:EDC schreef:Flower_L schreef:ik ook alweer...
dat is een vraag voor vriend
ik hoop het wel, en door J is die behoefte eigenlijk alleen maar groter geworden. Meer kindjes is echt wel leuk...die verschillende fases. drie lijkt me mooi aantal! maargoed....ben niet de enige die die keuze kan maken.
Zo denken wij er ook over...4 is te veel maar 3 is een mooi aantal.
Shopaholic- Kletskop
Hier ook kriebels.. Maar door mijn gezondheid even de vraag of ik er ooit nog aan toe zal kunnen geven
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Hier ook kriebels.. Maar door mijn gezondheid even de vraag of ik er ooit nog aan toe zal kunnen geven
Knuffellll! Is het zo erg dat je geen kinderen meer "mag" ?
Door de cholestase mag ik ook niet meer...mits goede begeleiding door diverse artsen.
Shopaholic- Kletskop
Nee, het mag wel, dus op zich zou het ook wel kunnen. Ik twijfel meer of ik het zelf wel zo verstandig vind, ondanks de enorme kriebels. De laatste 8 jaar ga ik van virus naar ziekte naar onverklaarbare klachten en weet ik veel wat, heb altijd wel wat aan de hand. En niemand die weet hoe het komt, dus ook geen idee hoe het zal blijven gaan. En soms met A. voel ik me al schuldig tegenover haar, nog een kindje lijkt me dan zo 'zielig' voor het kindje, een moeder die doorlopend ziek is.EDC schreef:PapillonRose schreef:Hier ook kriebels.. Maar door mijn gezondheid even de vraag of ik er ooit nog aan toe zal kunnen geven
Door de cholestase mag ik ook niet meer...mits goede begeleiding door diverse artsen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Nee, het mag wel, dus op zich zou het ook wel kunnen. Ik twijfel meer of ik het zelf wel zo verstandig vind, ondanks de enorme kriebels. De laatste 8 jaar ga ik van virus naar ziekte naar onverklaarbare klachten en weet ik veel wat, heb altijd wel wat aan de hand. En niemand die weet hoe het komt, dus ook geen idee hoe het zal blijven gaan. En soms met A. voel ik me al schuldig tegenover haar, nog een kindje lijkt me dan zo 'zielig' voor het kindje, een moeder die doorlopend ziek is.EDC schreef:PapillonRose schreef:Hier ook kriebels.. Maar door mijn gezondheid even de vraag of ik er ooit nog aan toe zal kunnen geven
Ik snap het...vervelend meis! Dikke knuffel voor jouw!
Shopaholic- Kletskop
Maar kinderen kunnen juist dan ook wel veel aan elkaar hebben.PapillonRose schreef:Nee, het mag wel, dus op zich zou het ook wel kunnen. Ik twijfel meer of ik het zelf wel zo verstandig vind, ondanks de enorme kriebels. De laatste 8 jaar ga ik van virus naar ziekte naar onverklaarbare klachten en weet ik veel wat, heb altijd wel wat aan de hand. En niemand die weet hoe het komt, dus ook geen idee hoe het zal blijven gaan. En soms met A. voel ik me al schuldig tegenover haar, nog een kindje lijkt me dan zo 'zielig' voor het kindje, een moeder die doorlopend ziek is.EDC schreef:PapillonRose schreef:Hier ook kriebels.. Maar door mijn gezondheid even de vraag of ik er ooit nog aan toe zal kunnen geven
Ik heb gelukkig niet meer echt de kriebels. Maar moet nog wel een beetje wennen aan het feit dat ik niet dit jaar, en de komende jaren, nog een keer mama zal worden.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Hier kriebelt het ook enorm. Het helpt ook niet mee dat ik wekelijks de baby van vrienden zie die nu 5 maanden is, ze komt zometeen ook de hele avond hier, ouders gaan samen naar de bioscoop. Dan kriebelt het helemaal
Gast- Gast
Maar ook lekker van het geknuffel genieten, pippa!
Ik word hopelijk volgend jaar tante, lijkt me echt helemaal geweldig en dan komt dat kindje maar lekker vaak logeren.
Ik word hopelijk volgend jaar tante, lijkt me echt helemaal geweldig en dan komt dat kindje maar lekker vaak logeren.
Elodie- Prater
O dat doe ik ook zeker! Lekker flesje geven, knuffelen, samen spelen
Gast- Gast
Heerlijk. Had ook eigenlijk niet anders verwacht hoor. En ik snap dat het je eigen kriebels niet wegneemt. Misschien makkelijk gezegd, maar probeer niet de hele tijd te denken 'oh dit wil ik ook!'.. Dat is zo zonde.
Mag ik een volgende keer ook komen knuffelen? haha. L vindt baby's ook helemaal leuk.
(Kan even niet terug appen naar je want m'n tel is in beslag genomen;))
Mag ik een volgende keer ook komen knuffelen? haha. L vindt baby's ook helemaal leuk.
(Kan even niet terug appen naar je want m'n tel is in beslag genomen;))
Elodie- Prater
Nee dat doe ik ook veel minder, mijn tijd komt vanzelf, dat weet ik ook gewoon. Het grappige is dat M. wel zelf vaak over kinderen begint als de baby is geweest, haha..
O kom zeker een keer knuffelen, lijkt me leuk! Ik hoor vanzelf wat van je, maakt niet uit..
O kom zeker een keer knuffelen, lijkt me leuk! Ik hoor vanzelf wat van je, maakt niet uit..
Gast- Gast
Ik heb ze ook maar dat telt zeker niet?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Nou nog een reden om die baby vaak te laten komen dan!;-) en dan komt jullie tijd inderdaad vanzelf.
Of het bij mij ooit nog zal gebeuren? Ik betwijfel het.
Binnenkort eengezinswoning weg en al het kinderspul weg...
Of het bij mij ooit nog zal gebeuren? Ik betwijfel het.
Binnenkort eengezinswoning weg en al het kinderspul weg...
Elodie- Prater
Gelukkig maar dat jij ze hebtPompoen schreef:Ik heb ze ook maar dat telt zeker niet?
Elodie- Prater
Ik heb al een paar jaar flinke kriebels, en het leek er even op dat de wens op een kindje uit zou gaan komen (ik was een jaar lang gestopt met de pil), maar helaas.... Mn relatie is uit,dus eerst maar eens op zoek naar een nieuwe vent
Tot die tijd hoop ik dat mn broer en zn vriendin er eens voor gaan zorgen dat ik tante word, maar ook dat is helaas nog niet aan de orde...
Tot die tijd hoop ik dat mn broer en zn vriendin er eens voor gaan zorgen dat ik tante word, maar ook dat is helaas nog niet aan de orde...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Babykriebels, wie ook?
» Babykriebels
» babykriebels
» Babykriebels! Verstand vs gevoel.
» Gaan die babykriebels ooit weer weg?
» Babykriebels