Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gevoel vs verstand, verstand gewonnen

4 plaatsers

Ga naar beneden

Gevoel vs verstand, verstand gewonnen Empty Gevoel vs verstand, verstand gewonnen

Bericht  Live Laugh Love do 13 jan 2011 - 2:28

Ik heb hier al meerdere malen berichtjes geplaatst over onze grote wens om een kleine ukkepuk te mogen opvoeden/ zien opgroeien.. De situatie is nog steeds niet ideaal. Ik heb zoo veel getobt, echt mijn gevoel tegen verstand.
Van het weekend samen een heel goed gesprek gehad en besloten een jaar te wachten.
Ook al duurt het in mijn ogen nog mega lang.. het geeft wel rust om soort van te kunnen aftellen.
Over een jaar hopen we de situatie iets idealer te hebben (ook al wordt het niet perfect)
Begin september gaan we allebei stage lopen en mijn vriend is in feb klaar, in in juni.. dan kan hij iig fulltime gaan werken en kunnen we naar een andere woning zoeken. Stel dat het dan in 1 keer raak zou zijn, hebben we nog 9 maanden om een ander huis te zoeken en lukt dat niet.. hier is ook nog een kamertje over.

Ppffff. Ik hoop dat ik het een jaar volhoud!!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevoel vs verstand, verstand gewonnen Empty Re: Gevoel vs verstand, verstand gewonnen

Bericht  Ugly Betty do 13 jan 2011 - 3:06

Fijn dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad en dat jullie nu ook wat duidelijkheid hebben geschept. Je kunt er nu naar toe leven en dat is denk ik heel goed. Al zal het soms moeilijk zijn om het geduld op te brengen. Succes met het in bedwang houden van de kriebels!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevoel vs verstand, verstand gewonnen Empty Re: Gevoel vs verstand, verstand gewonnen

Bericht  PapillonRose do 13 jan 2011 - 4:55

Fijn dat je in elk geval zicht hebt op wanneer jullie er voor willen gaan. Een jaar lijkt misschien lang, maar voor je het weet is het voorbij (al lijkt dat soms niet zo)!

Bedacht me van de week dat het alweer bijna een jaar geleden is dat ik erachter kwam dat ik zwanger was, terwijl het echt veeeel korter geleden lijkt voor mn gevoel.

Maarja, als je iets graag wilt dan duurt wachten lang. Veel succes met wachten en probeer ondertussen te genieten van andere dingen (bijvoorbeeld dingen die je minder snel kunt doen als je zwanger bent of met een kleine). En hopelijk mag het over een jaar dan snel raak zijn voor jullie!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevoel vs verstand, verstand gewonnen Empty Re: Gevoel vs verstand, verstand gewonnen

Bericht  Live Laugh Love do 13 jan 2011 - 19:52

Dank jullie wel! Het zal niet meevallen, maar we bekijken het maar positief.
We hebben afgesproken nog zoveel mogelijk samen naar het buitenland te gaan, lekker te fantaseren over hoe het zal zijn. En ondertussen ervoor zorgen dt de dingen die wij nodig vinden gebeuren (vast contract etc). Spannend hoor!!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevoel vs verstand, verstand gewonnen Empty Re: Gevoel vs verstand, verstand gewonnen

Bericht  joyce0606 vr 14 jan 2011 - 0:24

ik voor je dat het allemaal maar goed mag verlopen, en dat je volgend jaar, zonder veel kopzorgen mag beginnen aan een nieuwe stap in jullie leven!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gevoel vs verstand, verstand gewonnen Empty Re: Gevoel vs verstand, verstand gewonnen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum