Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?
+41
Antibes
Aziraphale
Supertalentje
Viva
Guus
Lenthe
Ella
mosio
Shisha
Tinus
Teddyaapje
Roza
Rush
Bliss
Gympie
Snoes
koNijntje
Jeanette
Ibbeltje
Toet
Evalynn
Lady Starstruck
Twellie
Pien
Poubelle
Lejow
Highway
Raindrop
Blond
Tania
SarahKey
Liadan
Makamba
Minx
Susan
Champagne
CCC
Discordia
JD
Stuiterbal
Bazinga
45 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?
Liadan citeert mij, misschien dat zij in de praktijk het woord 'trut' vervangt door 'booswicht'.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Tania schreef:Ben ik de enige die nu heel nieuwsgierig is naar aan wie jullie dan een hekel hebben? (Ik snap dat er geen namen genoemd worden hoor).
Ik heb aan niemand echt een hekel maar er zijn wel mensen die ik heel irritant vind. Die reacties negeer ik of ik reageer er in ieder geval niet op.
Nieuwsgierigheid is menselijk. Ik stel me gewoon voor dat jullie het waarschijnlijk hebben over dezelfde als ik haha .
Gast- Gast
Ik denk niet dat t slim is om namen te noemen.
Maar anderzijds, als iedereen namen noemt
Gast- Gast
Susan schreef:Liadan citeert mij, misschien dat zij in de praktijk het woord 'trut' vervangt door 'booswicht'.
Gast- Gast
Liadan schreef:maar die 2 mensen hebben het er echt zelf naar gemaakt ooit en ik kan het niet vergeten.Minneke schreef:Liadan schreef:Dit denk ik ook wel eens bij bepaalde mensen.PrinsesBo schreef:Susan schreef:
Ik zal het niet snel aan diegene laten merken, maar als ik haar naam zie staan denk ik wel: zo, trut, ben jij er ook weer?
Liadan, jij?! Ik vind jou altijd zo enorm lief en zacht, dat een woord als 'trut' me bij jou verbaast
Oeoe, nu ben ik wel heel nieuwsgierig haha.
Ik word van dit hele topic wel nieuwsgierig trouwens. En vraag me nu ook wel even af of iemand een hekel heeft aan mij . Hebben jullie dat nu ook (niet die hekel aan mij, maar dat je je dat afvraagt)?
Gast- Gast
Ik denk dat diegene bij wie ik het heb geen idee heeft. Ik laat het ook echt niet merken, en ik denk dat die persoon zich de opmerkingen waarop mijn antipathie gebaseerd is misschien niet eens herinnert.
Susan- Lady Post-a-lot
PrinsesBo schreef:Ik denk niet dat t slim is om namen te noemen.
Lijkt mij vrij nutteloos.
Gast- Gast
Minneke schreef:Liadan schreef:maar die 2 mensen hebben het er echt zelf naar gemaakt ooit en ik kan het niet vergeten.Minneke schreef:Liadan schreef:Dit denk ik ook wel eens bij bepaalde mensen.PrinsesBo schreef:Susan schreef:
Ik zal het niet snel aan diegene laten merken, maar als ik haar naam zie staan denk ik wel: zo, trut, ben jij er ook weer?
Liadan, jij?! Ik vind jou altijd zo enorm lief en zacht, dat een woord als 'trut' me bij jou verbaast
Oeoe, nu ben ik wel heel nieuwsgierig haha.
Ik word van dit hele topic wel nieuwsgierig trouwens. En vraag me nu ook wel even af of iemand een hekel heeft aan mij . Hebben jullie dat nu ook (niet die hekel aan mij, maar dat je je dat afvraagt)?
Ja dat heb ik ook
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Minneke schreef:
Ja, tuurlijk, haha.
Susan- Lady Post-a-lot
booswicht .PrinsesBo schreef:Susan schreef:Liadan citeert mij, misschien dat zij in de praktijk het woord 'trut' vervangt door 'booswicht'.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Susan schreef:Minneke schreef:
Ja, tuurlijk, haha.
Ik denk dat iedereen dat wel even denkt.
Tania schreef:Ben ik de enige die nu heel nieuwsgierig is naar aan wie jullie dan een hekel hebben? (Ik snap dat er geen namen genoemd worden hoor).
Ik heb aan niemand echt een hekel maar er zijn wel mensen die ik heel irritant vind. Die reacties negeer ik of ik reageer er in ieder geval niet op.
Nee, ik herken het (en hoop "stiekem" ook wel een beetje dat men mij geen trut vind, haha).
Gast- Gast
Oh ik weet bijna 100% zeker dat er meiden zijn die een hekel aan me hebben of heelsterknietmogen, maar doet me niet zo heel veel Als iemand me echt kent en dán een hekel aan me heeft, ga ik me rot voelen, anders niet..
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Er zijn hier meerdere mensen die ik bijzonder irritant vind. Maar een hekel, nee.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, er zijn zeker mensen op dit forum die ik niet mag. En vast ook wel die mij niet mogen.
Gast- Gast
Chance schreef:Er zijn hier meerdere mensen die ik bijzonder irritant vind. Maar een hekel, nee.
+1
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
SarahKey schreef:ja en probeer zo veel mogelijk haar topics te vermijden maar soms kriebelt het zo en denk ik: moet even wat domheid lezen.
haaahahaha, herkenbaar
En ik heb aan niemand écht een hekel, ik vind er wel wat niet aardig of heel irritant.
Gast- Gast
Herkenbaar! Ik vraag me dat nu ook af.Minneke schreef:
Dus, dames, wie heeft er een hekel aan mij?
Gast- Gast
Ik heb geen hekel aan mensen maar zit af en toe wel letterlijk met mijn ogen te draaien achter de laptop. Dan erger ik me wel aan een bepaalde manier van denken.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ja, en ook ik ga twijfelen nu hahaha
Echt een hekel, neuh niet echt, maar heb met de ene wel meer dan met de ander.
Echt een hekel, neuh niet echt, maar heb met de ene wel meer dan met de ander.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Er zijn mensen waar ik het vrijwel altijd mee oneens ben, maar om dan maar een hekel aan ze te hebben... neuh...
Om hele irritante posts en reacties lach ik ook maar gewoon hard.
Gast- Gast
Chance schreef:Er zijn hier meerdere mensen die ik bijzonder irritant vind. Maar een hekel, nee.
+1
En net als de meesten vraag ik me af of iemand een hekel aan mij heeft.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Waarom zou je dat willen weten? Ik heb nogal eens een afwijkende mening maar je moet toch wel meer doen om op een forum een hekel aan iemand te hebben?Pixie schreef:Chance schreef:Er zijn hier meerdere mensen die ik bijzonder irritant vind. Maar een hekel, nee.
+1
En net als de meesten vraag ik me af of iemand een hekel aan mij heeft.
Gast- Gast
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Heb je wel eens iemand van/op het forum herkend?
» Denken aan iemand van het forum bij het zien van reclame etc
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Ik heb hier zo'n hekel aan !
» Denken aan iemand van het forum bij het zien van reclame etc
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Ik heb hier zo'n hekel aan !
Pagina 2 van 7
Permissies van dit forum: