Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

+41
Antibes
Aziraphale
Supertalentje
Viva
Guus
Lenthe
Ella
mosio
Shisha
Tinus
Teddyaapje
Roza
Rush
Bliss
Gympie
Snoes
koNijntje
Jeanette
Ibbeltje
Toet
Evalynn
Lady Starstruck
Twellie
Pien
Poubelle
Lejow
Highway
Raindrop
Blond
Tania
SarahKey
Liadan
Makamba
Minx
Susan
Champagne
CCC
Discordia
JD
Stuiterbal
Bazinga
45 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 0:07

Ik heb eigenlijk nooit een hekel aan iemand. Soms vind ik iemand irritant, maar dat komt eigenlijk ook niet zo vaak voor. Allemaal verspilde energie, dus dan sla ik of de reactie over of ik denk er gewoon niets van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Tinus di 1 mei 2012 - 0:08

Geen hekel, maar soms wel een beetje irritatie.

Over dat roddelen...het woord vind ik zelf een negatieve lading hebben en daarom zie ik het ook als iets negatiefs. Ik heb er zelf een hekel aan, probeer het niet te doen, maar ook ik maak me er wel eens schuldig aan. Vooral als er dus van die irritaties zijn.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 0:15

Stofzuiger schreef:
Teddyaapje schreef:Echt een hekel niet maar ik lees wel eens reacties die voor mij een hoog diepezuchtgehalte hebben.

Of er echt iemand een hekel aan me heeft weet ik niet, maar ik denk wel dat er mensen zijn die zich aan mij irriteren. Een tijdje terug kreeg ik te horen dat ik belerend was, maar zo zijn mijn posts absoluut niet bedoeld, vind t soms lastig om dingen goed te formuleren, en vooral hier. Om iets te laten overkomen zoals je het eigenlijk bedoeld is best lastig op een forum. Ik vind dat dingen vaak anders worden opgevat dan hoe ze bedoeld zijn waardoor irritaties ontstaan.
Helemaal mee eens, bij geschreven reacties mis je de toon die de muziek maakt.

Lees van mezelf ook weleens dingen terug waarvan ik denk: Mmm... het staat er toch net iets anders als dat ik het bedoelde.

Ja dat heb ik ook smile

Ik heb aan niemand een hekel hier maar ik irriteer me wel aan 2 á 3 forumsters

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Shisha di 1 mei 2012 - 0:20

Powerbabe schreef:Ik heb eigenlijk nooit een hekel aan iemand. Soms vind ik iemand irritant, maar dat komt eigenlijk ook niet zo vaak voor. Allemaal verspilde energie, dus dan sla ik of de reactie over of ik denk er gewoon niets van.

+1

Daarnaast ken ik hier niemand goed genoeg om er een hekel aan te hebben.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  mosio di 1 mei 2012 - 1:09

Ik heb aan niemand een hekel hier op het forum. Wel kan ik me aan sommige reacties irriteren, maar daar probeer ik meestal overheen te lezen.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Ella di 1 mei 2012 - 1:28

Ik heb geen hekel aan iemand hier. Vind dat zo'n raar woord. Wel irriteer ik me soms aan iemand. maar dat lijkt me niet meer als menselijk
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 1:31

TBIB schreef:
Susan schreef:Ik denk dat diegene bij wie ik het heb geen idee heeft. Ik laat het ook echt niet merken, en ik denk dat die persoon zich de opmerkingen waarop mijn antipathie gebaseerd is misschien niet eens herinnert.

Was dat niet voor mij bedoeld??

Anyway, een hekel is een groot woord maar wel een enorm hoog irritatiefactortje.



Ik was er altijd van overtuigd dat het voor mij was bedoeld. Ik heb zelf aan niemand een hekel, ook niet in het dagelijks leven en ik kom hier te weinig om me aan mensen te storen. Ik was me er wel bewust van de een aantal forumsters hier zich stoorden aan mij, dat was dan ook een reden om niet meer te posten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Lenthe di 1 mei 2012 - 1:55

Ik kom hier te weinig, reageer te weinig en ken niemand persoonlijk om echt een hekel aan iemand te hebben, maar ik heb wel een aantal mensen waarvan de reacties me heel vaak irriteren. Dan denk ik wel: "zucht, heb je diegene weer..."
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Poubelle di 1 mei 2012 - 1:59

Ecrits schreef:
TBIB schreef:
Susan schreef:Ik denk dat diegene bij wie ik het heb geen idee heeft. Ik laat het ook echt niet merken, en ik denk dat die persoon zich de opmerkingen waarop mijn antipathie gebaseerd is misschien niet eens herinnert.

Was dat niet voor mij bedoeld??

Anyway, een hekel is een groot woord maar wel een enorm hoog irritatiefactortje.



Ik was er altijd van overtuigd dat het voor mij was bedoeld. Ik heb zelf aan niemand een hekel, ook niet in het dagelijks leven en ik kom hier te weinig om me aan mensen te storen. Ik was me er wel bewust van de een aantal forumsters hier zich stoorden aan mij, dat was dan ook een reden om niet meer te posten.

Wat zonde, ik denk dat er een heleboel meiden zijn die jouw posts wel waardeerden en jou een leuke forumster vinden. smile
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Susan di 1 mei 2012 - 2:05

Het zinnetje gaat niet over TBIB en ook niet over Ecrits. Het citaat is wel een eigen leven gaan leiden geloof ik.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 2:14

Pixie schreef:
Ecrits schreef:
TBIB schreef:
Susan schreef:Ik denk dat diegene bij wie ik het heb geen idee heeft. Ik laat het ook echt niet merken, en ik denk dat die persoon zich de opmerkingen waarop mijn antipathie gebaseerd is misschien niet eens herinnert.

Was dat niet voor mij bedoeld??

Anyway, een hekel is een groot woord maar wel een enorm hoog irritatiefactortje.



Ik was er altijd van overtuigd dat het voor mij was bedoeld. Ik heb zelf aan niemand een hekel, ook niet in het dagelijks leven en ik kom hier te weinig om me aan mensen te storen. Ik was me er wel bewust van de een aantal forumsters hier zich stoorden aan mij, dat was dan ook een reden om niet meer te posten.

Wat zonde, ik denk dat er een heleboel meiden zijn die jouw posts wel waardeerden en jou een leuke forumster vinden. Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 561177



Dat is lief! Toch was er best wat commentaar op mijn schrijfstijl en instelling, dat mag. Maar ik wilde niet veranderen en tegelijkertijd had ik zelf last van het commentaar in de zin dat het forum er voor mij minder aantrekkelijk door werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Rush di 1 mei 2012 - 2:15

Maar je kreeg er ook positieve reacties op Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 2:18

Rush schreef:Maar je kreeg er ook positieve reacties op Wink



Haha ja dat klopt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Poubelle di 1 mei 2012 - 2:22

Ik snap wel dat negatieve reacties zwaarder wegen en eerder bij je blijven hangen en dat je daarom die keuze hebt gemaakt.
Hopelijk word je weer wat actiever!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Guus di 1 mei 2012 - 5:31

Powerbabe schreef:Ik heb eigenlijk nooit een hekel aan iemand. Soms vind ik iemand irritant, maar dat komt eigenlijk ook niet zo vaak voor. Allemaal verspilde energie, dus dan sla ik of de reactie over of ik denk er gewoon niets van.

Idem

Al moet ik zeggen dat ik bepaalde uitspraken of eigenlijk meer gebruik van woorden en de Nederlandse taal bijzonder irritant vind.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Viva di 1 mei 2012 - 8:49

Nee, volgens mij niet smile
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 8:51

Ik heb aan niemand een hekel, misschien dat sommige mensen dat bij mij wel denken. Want ik merk dat het vaak als negatief wordt geïnterpreteerd wanneer je met mensen een discussie aangaat. Dat is helemaal verkeerd gedacht, ik vind mensen met wie je kan discussiëren juist de leuksten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Supertalentje di 1 mei 2012 - 11:06

Sorry Susan, ik heb 'm erin staan Embarassed Volgens mij dacht iemand dat jij altijd iedereen aardig vond en heb je hierop gereageerd. Ik heb geen idee over wie het gaat en of dit iets van 'nu' is of dat je dat door de jaren heen forummen weleens gehad hebt. Ik vond het iig een geniale quote omdat ik jou altijd zie als iemand die met iedereen door een deur kan en het woord 'trut' heb ik jou ook nooit zien gebruiken!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Twellie di 1 mei 2012 - 11:15

Susan schreef:Het zinnetje gaat niet over TBIB en ook niet over Ecrits. Het citaat is wel een eigen leven gaan leiden geloof ik.

Haha ja, ik heb me ook al afgevraagd of die voor mij bedoeld was, maar ik geloof het niet.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 11:50

Ja hoor, er zijn wel een aantal forummers waar ik me aan kan ergeren qua starre manier van denken, maar ik ben ook lomp genoeg om dat te laten merken (als het onderwerp me wel aanspreekt, dus niet bitchen om het bitchen). Maar ik maak er geen dagtaak van om diegene met de grond gelijk te maken, aangezien forummers die ik niet persoonlijk ken (al dan niet elkaar hebben ontmoet), me bovenal te weinig kunnen schelen om er door van de kaart te raken, zegmaar.

Ecrits, ik vind het erg leuk dat je er weer even bent! Oh, en ik mail morgen. Kwam vanavond iets tussendoor. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Aziraphale di 1 mei 2012 - 19:46

Ik erger me aan mensen die 'ik irriteer me aan ...' zeggen Yes

Nee, ik heb in het dagelijks leven geen hekel aan iemand, laat staan hier. Soms staat de visie van sommige forummers erg ver van me af, maar dat is aan de andere kant leuk om te lezen. Ik vind dat ook vermakelijk en interessant.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 22:08

Ik heb aan niemand een hekel, hoe kan je echt een hekel aan iemand hebben die je niet persoonlijk kent? Ik vind soms mensen wel vervelend posten, maar daar lees ik steeds meer overheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 22:20

Nee ik heb aan niemand een hekel van het forum. Als ik iets vervelend vind om te lezen skip ik er gewoon overheen.

Andersom weet ik niet of iemand een hekel aan mij heeft. Ik ga volgens mij nooit heel diep mee in onderwerpen dus kan me haast niet voorstellen dat ik een grote irritatiefactor rond mij heb hangen Razz

Maar goed.. je weet het niet haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Antibes di 1 mei 2012 - 22:21

Er staat "een hekel" tussen aanhalingstekens, dus ja, dan kan ik wel antwoorden met een oprechte Ja. Een hekel als in me ergeren aan haar reacties/foto's en ook wel aan de persoonlijkheid (maja, dat is natuurlijk de posts) op zich. Dit dan wel alleen als ik dat op het forum tegenkom, dus heb er verder geen last van en kost me nauwelijks negatieve energie hoor.. Verder heb ik ook af en toe wel dat ik iemand een stomme reactie vind geven, of "heb je die weer", maar daar kan ik me eigenlijk niet echt druk om maken.

Valt al met al best mee, dus ga ik vrolijk verder met 'een hekel' hebben.. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Blond di 1 mei 2012 - 22:25

Ecrits schreef:
Pixie schreef:
Ecrits schreef:
TBIB schreef:
Susan schreef:Ik denk dat diegene bij wie ik het heb geen idee heeft. Ik laat het ook echt niet merken, en ik denk dat die persoon zich de opmerkingen waarop mijn antipathie gebaseerd is misschien niet eens herinnert.

Was dat niet voor mij bedoeld??

Anyway, een hekel is een groot woord maar wel een enorm hoog irritatiefactortje.



Ik was er altijd van overtuigd dat het voor mij was bedoeld. Ik heb zelf aan niemand een hekel, ook niet in het dagelijks leven en ik kom hier te weinig om me aan mensen te storen. Ik was me er wel bewust van de een aantal forumsters hier zich stoorden aan mij, dat was dan ook een reden om niet meer te posten.

Wat zonde, ik denk dat er een heleboel meiden zijn die jouw posts wel waardeerden en jou een leuke forumster vinden. Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 561177



Dat is lief! Toch was er best wat commentaar op mijn schrijfstijl en instelling, dat mag. Maar ik wilde niet veranderen en tegelijkertijd had ik zelf last van het commentaar in de zin dat het forum er voor mij minder aantrekkelijk door werd.

Ik waardeer jouw posts juist wel! Vind het erg leuk dat je weer terug bent:)
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 6 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum