Denken aan iemand van het forum bij het zien van reclame etc
+8
VeryCherry
Caroow
Roodkapje
Marin
Lady4
Femmem
Sorella
rapa nui
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Denken aan iemand van het forum bij het zien van reclame etc
Hebben jullie dat wel eens dat als je een reclame, film, tv-programma of wat dan ook ziet dan je dan aan iemand van het forum moet denken?
En aan wie moet je denken als je wat ziet?
En aan wie moet je denken als je wat ziet?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Denken aan iemand van het forum bij het zien van reclame etc
Dat heb ik echt nooit. Alleen als ik degene echt op de televisie zie. Volgens mij was het toch laatst met Birgit bij Nick en Simon. Dan denk ik:"He, die 'ken' ik.
Gast- Gast
Als ik op topvintage rondsnuffel of een kersjesmotief zie moet ik altijd even aan VeryCherry denken.
Volgens mij heb ik nog wel meer associaties bij forummers, maar kan er niet zo snel op komen.
Volgens mij heb ik nog wel meer associaties bij forummers, maar kan er niet zo snel op komen.
Gast- Gast
Toen ik nog een meelezer was heb ik dat een keer bij de Karwei gehad. Ze hadden servies met de vlag van Amerika en toen moest ik aan Marin denken.
Van de week sloeg ik de grazia open en zag ik een plaatje van iemand die ik heel erg op Punk'd vond lijken! Ik zag dat platje en dacht: Hé, die ken ik!
Deze twee komen nu als eerste in mij op. Van de week moest ik ook aan Leaf denken maar ik weet niet meer waarom
Van de week sloeg ik de grazia open en zag ik een plaatje van iemand die ik heel erg op Punk'd vond lijken! Ik zag dat platje en dacht: Hé, die ken ik!
Deze twee komen nu als eerste in mij op. Van de week moest ik ook aan Leaf denken maar ik weet niet meer waarom
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Minneke schreef:Als ik op topvintage rondsnuffel of een kersjesmotief zie moet ik altijd even aan VeryCherry denken.
Oh ja, ik ook
Sorella- Kletskop
Ik moet dus telkens aan Lady4 denken als ik voorbij het Digitenne info kanaal zap en ik deze vrouw zie:
Slaat nergens op, weet ik maar zit zo wel in mijn hoofd dat ik dan dus even aan Lady 4 denk.
Slaat nergens op, weet ik maar zit zo wel in mijn hoofd dat ik dan dus even aan Lady 4 denk.
rapa nui- Kletskop
Wat suf, maar als ik m´n sloffen aantrek, er staat Bliss in
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Hoeveel 'ken de forummer' topics gaan we nog krijgen?
Gast- Gast
Megara schreef:Hoeveel 'ken de forummer' topics gaan we nog krijgen?
Heb je wel gelijk in , maar ik zie dat filmpje nu al wekenlang en moest het deze week ook weer bekijken om e.e.a. te resetten dus schoot me daarom nu te weer binnen dat ik dan stom genoeg toch telkens aan iemand van het forum denk.
rapa nui- Kletskop
Als ik Joop van Tellingen zie denk ik aan Lejow
Gast- Gast
rapa nui schreef:Ik moet dus telkens aan Lady4 denken als ik voorbij het Digitenne info kanaal zap en ik deze vrouw zie:
Hahaha! Volgens mij lijk ik toch echt niet op haar! Maar fijn dat je zo vaak aan me denkt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Sorella schreef:Toen ik nog een meelezer was heb ik dat een keer bij de Karwei gehad. Ze hadden servies met de vlag van Amerika en toen moest ik aan Marin denken.
Dat servies heb ik ook echt ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Sorella schreef:Toen ik nog een meelezer was heb ik dat een keer bij de Karwei gehad. Ze hadden servies met de vlag van Amerika en toen moest ik aan Marin denken.
Ik kijk er niet van op
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Op mijn werk lees ik wel eens de mijn geheim en de intens, in 1 van de 2 staat een colum van iemand met een te vroeg geboren kindje, dan denk ik aan Lejow. En ik denk aan Rush als ik langs een bepaalde totonde rij. En aan Youandi als ik langs haar huis kom
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Op mijn werk lees ik wel eens de mijn geheim en de intens, in 1 van de 2 staat een colum van iemand met een te vroeg geboren kindje, dan denk ik aan Lejow. En ik denk aan Rush als ik langs een bepaalde totonde rij. En aan Youandi als ik langs haar huis kom
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Op mijn werk lees ik wel eens de mijn geheim en de intens, in 1 van de 2 staat een colum van iemand met een te vroeg geboren kindje, dan denk ik aan Lejow. En ik denk aan Rush als ik langs een bepaalde totonde rij. En aan Youandi als ik langs haar huis kom
Dat met die rotonde heb ik ook!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wat leuk dat er aan mij gedacht wordt bij het zien van kersjes ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha. Jeej, iedereen denkt aan mij bij de rotonde
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Gisteren in de Wibra, kijken naar het katoen, vroeg ik me af welke kleuren VC zou hebben
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marin schreef:Sorella schreef:Toen ik nog een meelezer was heb ik dat een keer bij de Karwei gehad. Ze hadden servies met de vlag van Amerika en toen moest ik aan Marin denken.
Sorella- Kletskop
Rush schreef:Gisteren in de Wibra, kijken naar het katoen, vroeg ik me af welke kleuren VC zou hebben
Whahaha, ik heb heel veel kleurtjes. Liggen alleen al aan katoentjes zo'n 50 bolletjes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Met Pasen moest ik aan Rapa Nui denken. Ik had een film gedownload voor de broertjes van m'n vriend, Hop. De film begon op het paaseiland, en dat plaatje heb jij! Suf hé, haha.
Bij een zekere junkfood keten moet ik denken aan Caroow
Bij een zekere junkfood keten moet ik denken aan Caroow
Gast- Gast
Marin schreef:Dat servies heb ik ook echt ;-)
Ik heb iemand op Facebook die mij doet denken aan Zero (eindelijk kan ik het benoemen!).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik moet vaak aan Powerbabe denken als ik op 9292ov.nl kijk!
En ik moet regelmatig aan Rush denken als ik de vrachtwagens zie rijden met haar achternaam er op
En ik moet regelmatig aan Rush denken als ik de vrachtwagens zie rijden met haar achternaam er op
Gast- Gast
Birgit schreef:Als ik Joop van Tellingen zie denk ik aan Lejow
Haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Aan overleden iemand denken
» Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?
» Wat zou je graag anders zien op het forum?
» Stelling: Je kunt zien welk opleidingsniveau iemand heeft
» Kan iemand mij dan zien?
» Hoe denk jij dat anderen jou zien op het forum?
» Wat zou je graag anders zien op het forum?
» Stelling: Je kunt zien welk opleidingsniveau iemand heeft
» Kan iemand mij dan zien?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: