Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

+41
Antibes
Aziraphale
Supertalentje
Viva
Guus
Lenthe
Ella
mosio
Shisha
Tinus
Teddyaapje
Roza
Rush
Bliss
Gympie
Snoes
koNijntje
Jeanette
Ibbeltje
Toet
Evalynn
Lady Starstruck
Twellie
Pien
Poubelle
Lejow
Highway
Raindrop
Blond
Tania
SarahKey
Liadan
Makamba
Minx
Susan
Champagne
CCC
Discordia
JD
Stuiterbal
Bazinga
45 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 22:57

Ik zou trouwens niet willen weten wie een hekel aan mij heeft of vreselijk stoord. Das echt een deuk voor mijn zelfvertrouwen en dat is een puntje waar ik hard voor aan het knokken ben. Embarassed


Laatst aangepast door Cimic op ma 30 apr 2012 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 22:57

Nee niet echt een hekel, maar je kan niet met iedereen vriendjes zijn.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 22:59

laatst in een topic las ik dat iemand mij irritant vond, maar dan niet mij persoonlijk maar de manier waarop ik postte doordat ik blijkbaar overal op reageern (dus soms posts met alleen oke) Toen ik dat las ben ik er op gaan letten en hopelijk ben ik nu minder irritant. Ook hoorde ik laatst dat ik het nogal vaak over geld had en dat ik het snel te duur vind. Ook hier ben ik nu op gaan letten want ik wil niet overkomen als een irritante poster en vlerk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 22:59

Ik vind genoeg mensen irritant en ook als ze de hele tijd willen laten merken dat ze dat van mij ook vinden. Gelukkig zijn er ook genoeg leuke mensen en voel ik in 90% van de tijd gewoon niet de behoefte om op de irritante mensen te reageren. In het dagelijks leven ben ik nou eenmaal ook niet met iedereen beste vriendinnen. Net als in het dagelijks leven stoort hypocriet en dom gedrag me hier ook, maar ik probeer het te ontwijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Roza ma 30 apr 2012 - 23:00

Er is niemand die ik haat. Maar er zijn er wel een paar die ik niet zou missen als ze weggaan hier..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 23:01

Cimic schreef:Ik zou trouwens niet willem weten wie een hekel aan mij heeft of vreselijk stoord. Das echt een deuk in mijn zelfvertrouwen en dat is een puntje waar ik hard voor aan het knokken ben. Embarassed
Echt? Ik heb dat helemaal niet....eerlijk gezegd zou ik me er niks van aantrekken als er iemand een hekel aan mij heeft of mij irritant vind. Ook als mensen van dit forum zouden roddelen over mij via WhatsApp ofzo boeit me niks.
Ik zou wel willen weten wie er een hekel aan mij zou hebben, dat wel. Maar dan zou ik eerder verbaasd mijn wenkbrauwen optrekken en er verder niks mee doen.

Ook wat Stofzuiger zegt over mensen op een voetstuk plaatsen herken ik niet.

Ik denk maar zo, dit is een forum, mensen kennen mij niet in het echt, dan is het onmogelijk om een hekel aan mij te hebben angel angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 23:03

Lily schreef:laatst in een topic las ik dat iemand mij irritant vond, maar dan niet mij persoonlijk maar de manier waarop ik postte doordat ik blijkbaar overal op reageern (dus soms posts met alleen oke) Toen ik dat las ben ik er op gaan letten en hopelijk ben ik nu minder irritant. Ook hoorde ik laatst dat ik het nogal vaak over geld had en dat ik het snel te duur vind. Ook hier ben ik nu op gaan letten want ik wil niet overkomen als een irritante poster en vlerk Wink
Haha, ik vind het echt al een hele verbetering hoor. Kreeg soms echt het idee dat je van jezelf het idee had dat je 'moest' reageren Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 561177
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 23:09

Zelda schreef:
Cimic schreef:Ik zou trouwens niet willem weten wie een hekel aan mij heeft of vreselijk stoord. Das echt een deuk in mijn zelfvertrouwen en dat is een puntje waar ik hard voor aan het knokken ben. Embarassed
Echt? Ik heb dat helemaal niet....eerlijk gezegd zou ik me er niks van aantrekken als er iemand een hekel aan mij heeft of mij irritant vind. Ook als mensen van dit forum zouden roddelen over mij via WhatsApp ofzo boeit me niks.
Ik zou wel willen weten wie er een hekel aan mij zou hebben, dat wel. Maar dan zou ik eerder verbaasd mijn wenkbrauwen optrekken en er verder niks mee doen.

Ook wat Stofzuiger zegt over mensen op een voetstuk plaatsen herken ik niet.

Ik denk maar zo, dit is een forum, mensen kennen mij niet in het echt, dan is het onmogelijk om een hekel aan mij te hebben angel angel
Ow zal echt niet in tranen uitbarsten hoor haha. Maar ik ben toch geneigd om bepaalde dingen te persoonlijk aan te trekken en daar ben ik voor mijzelf aan het werken omdat ik het vervelend vind.Ik wil graag minder onzeker worden en wat steviger in mijn schoenen staan. Zelfde het het topic van Stofzuiger, ik begeer niemand op zijn knieen hoor. Dat is wel erg overdreven maar er zijn meiden hier die een heel andere kijk hebben dat ik daar juist van kan leren. En dat is wel fijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gympie ma 30 apr 2012 - 23:09

Ik zou me er wel iets van aantrekken als iemand mij niet aardig vind. Ten eerste zal ik kijken of het klopt en ik misschien inderdaad te. .... (vul maar in) ben en sowieso maak ik me er druk om. Ook al is het een forum, er wordt hier zoveel vanuit het echte leven gedeeld, dat ik dat niet leuk zou vinden. Aan de andere kant kan je niet met iedereen vriendjes zijn. Het zou me alleen wel wat doen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 23:12

Fijn om te horen rush smile En nee ik heb niet het idee dat ik moet reageren maar was denk ik automatisme ofzo. Maar kijk als ik zoiets lees/hoor dan kan ik er wat mee. Dat heb ik liever dan dat er achter m`n rug om van alles wordt gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gympie ma 30 apr 2012 - 23:15

Wordt er trouwens via whatsapp geroddeld? of denk je dat alleen?
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 23:17

Gympie_ schreef:Wordt er trouwens via whatsapp geroddeld? of denk je dat alleen?
Whatsapp, msn, e-mail, twitter, facebook, sms etc.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gympie ma 30 apr 2012 - 23:19

Rush schreef:
Gympie_ schreef:Wordt er trouwens via whatsapp geroddeld? of denk je dat alleen?
Whatsapp, msn, e-mail, twitter, facebook, sms etc.

Echt? Oke...haha. Wat apart.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 23:21

Gympie_ schreef:
Rush schreef:
Gympie_ schreef:Wordt er trouwens via whatsapp geroddeld? of denk je dat alleen?
Whatsapp, msn, e-mail, twitter, facebook, sms etc.

Echt? Oke...haha. Wat apart.
In real life op meetings. Tja, vrouwen onder elkaar...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 23:22

Gympie_ schreef:
Rush schreef:
Gympie_ schreef:Wordt er trouwens via whatsapp geroddeld? of denk je dat alleen?
Whatsapp, msn, e-mail, twitter, facebook, sms etc.

Echt? Oke...haha. Wat apart.
Vrouwen onder elkaar haha. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gympie ma 30 apr 2012 - 23:24

Ja, vind je? Hm. Ik vind het best triest.

En nu allemaal gaan roddelen over mij. Wink
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 23:26

Als ik me iets aan moet trekken van wat mensen hier van mij zouden vinden, was ik niet terug gekomen.
Het boeit mij echt niet. (behalve vriendinnen van mij die hier ook komen, als zij een bepaalde mening zouden hebben zou ik het wel erg vinden)

@ Stofzuiger: Ik denk echt dat jij niet hoeft te denken dat iemand hier een hekel aan je heeft.
Misschien dat mensen zich niet in je herkennen en/of niks met je hebben maar dat lijkt me vrij logisch.
Dat kan ook niet, maar een hekel... Nee dat geloof ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 23:27

Een hele hoop vrouwen roddelen, en als het niet in real life kan, dan maar anders.

Ik wil het trouwens niet perse roddelen noemen, maar als ik iets opzienbarends lees, dan wordt dat wel eens met een andere forumster besproken. Op meetings wordt er toch ook over forumsters gesproken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 23:29

Roddelen hoeft ook niet negatief te zijn. Heftige dingen die hier aan de orde komen zoals in het biechttopic, bevallingen etc bespreek ik echt weleens buiten het forum om met bepaalde meiden. Maar dan niet in negatieve zin.
Sommige dingen maken indruk en wordt over gepraat. Is denk ik ook een deel betrokkenheid bij het forum en met meeleven met anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 23:29

Idd Stofzuiger!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Teddyaapje ma 30 apr 2012 - 23:30

Echt een hekel niet maar ik lees wel eens reacties die voor mij een hoog diepezuchtgehalte hebben.

Of er echt iemand een hekel aan me heeft weet ik niet, maar ik denk wel dat er mensen zijn die zich aan mij irriteren. Een tijdje terug kreeg ik te horen dat ik belerend was, maar zo zijn mijn posts absoluut niet bedoeld, vind t soms lastig om dingen goed te formuleren, en vooral hier. Om iets te laten overkomen zoals je het eigenlijk bedoeld is best lastig op een forum. Ik vind dat dingen vaak anders worden opgevat dan hoe ze bedoeld zijn waardoor irritaties ontstaan.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 23:32

Teddyaapje schreef:Echt een hekel niet maar ik lees wel eens reacties die voor mij een hoog diepezuchtgehalte hebben.

Of er echt iemand een hekel aan me heeft weet ik niet, maar ik denk wel dat er mensen zijn die zich aan mij irriteren. Een tijdje terug kreeg ik te horen dat ik belerend was, maar zo zijn mijn posts absoluut niet bedoeld, vind t soms lastig om dingen goed te formuleren, en vooral hier. Om iets te laten overkomen zoals je het eigenlijk bedoeld is best lastig op een forum. Ik vind dat dingen vaak anders worden opgevat dan hoe ze bedoeld zijn waardoor irritaties ontstaan.
Helemaal mee eens, bij geschreven reacties mis je de toon die de muziek maakt.

Lees van mezelf ook weleens dingen terug waarvan ik denk: Mmm... het staat er toch net iets anders als dat ik het bedoelde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gympie ma 30 apr 2012 - 23:36

Oke, dat kan inderdaad. Ik vat zelf roddelen op als iets negatiefs (achter andermans rug om praten, en dat gaat dan niet over koetjes en kalfjes).

Jullie bedoelen het anders, ik dacht dat er dan forummers worden afgekraakt/uitgelachen/whatever.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Rush ma 30 apr 2012 - 23:39

Dat zal ook vast wel gebeuren denk ik, maar dat weet ik niet verder, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast ma 30 apr 2012 - 23:47

Naar mijn idee gaat het vaak ook meer over de gebeurtenis of situatie waar de persoon in zit als over de persoon van de forummer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 5 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum