Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

+41
Antibes
Aziraphale
Supertalentje
Viva
Guus
Lenthe
Ella
mosio
Shisha
Tinus
Teddyaapje
Roza
Rush
Bliss
Gympie
Snoes
koNijntje
Jeanette
Ibbeltje
Toet
Evalynn
Lady Starstruck
Twellie
Pien
Poubelle
Lejow
Highway
Raindrop
Blond
Tania
SarahKey
Liadan
Makamba
Minx
Susan
Champagne
CCC
Discordia
JD
Stuiterbal
Bazinga
45 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  luenca wo 2 mei 2012 - 4:55

geen hekel want ken niemand persoonlijk, behalve de meiden die ik ontmoet heb maar heb ik zeker geen hekel aan. wel kan ik een aantal meiden hier op t forum niet uitstaan en erger ik me dood aan ze.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Paper Crown wo 2 mei 2012 - 4:58

Nee ik heb aan niemand hier een hekel. Soms kan ik me wel ergeren aan forumsters, dan denk ik: 'Kóm op zeg, grijp jezelf bij de ballen en doe niet zo zielig..' maar dan probeer ik wel weer te denken dat iedereen anders is en dat iedereen anders met situaties omgaat.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 5:01

2CKC2 schreef:Nee ik heb aan niemand hier een hekel. Soms kan ik me wel ergeren aan forumsters, dan denk ik: 'Kóm op zeg, grijp jezelf bij de ballen en doe niet zo zielig..' maar dan probeer ik wel weer te denken dat iedereen anders is en dat iedereen anders met situaties omgaat.

Laughing
Wat ben je ook een topwijf! Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 8:44

Nee, ik haat niemand, dat is ook nogal een sterke emotie hè. Er zijn wel meiden die ik totaal niet begrijp of sommige reacties waar ik me aan erger. Maar dat laat ik meestal voor wat het is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  loura wo 2 mei 2012 - 8:53

Nee.. Ik vind haat ook wel een groot woord. Ik ken niemand echt persoonlijk dus dat zou wel dom zijn om dan iemand te haten
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Bazinga wo 2 mei 2012 - 9:15

Haten is ook niet waar we 't over hebben.... Haten is echt een diepe emotie van afschuw, waarbij je 'the object of your hate' 't liefst zou willen kwetsen of vernietigen. In de volksmond wordt haat gebruikt tijdens 't mopperen en bitchen en is de lading ervan minder sterk.

Een hekel hebben aan is afkeer van iets of iemand hebben, iets vervelend vinden, maar er nog wel mee kunnen leven.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 20:42

Jop schreef:Haten is ook niet waar we 't over hebben.... Haten is echt een diepe emotie van afschuw, waarbij je 'the object of your hate' 't liefst zou willen kwetsen of vernietigen. In de volksmond wordt haat gebruikt tijdens 't mopperen en bitchen en is de lading ervan minder sterk.

Een hekel hebben aan is afkeer van iets of iemand hebben, iets vervelend vinden, maar er nog wel mee kunnen leven.

Precies. Haten en hekel aan is een groot verschil. Er is hier wel een aantal meiden die ik stom vind smile Of echt het bloed onder mijn nagels vandaan kunnen halen, haha. Nouja, 2 denk ik. Valt nog mee Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 20:51

Nee. Wel eens het 'zucht-hebben-we-haar-weer' gevoel, maar verder niks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  CarpeDiem wo 2 mei 2012 - 22:03

Jolicious schreef:Nee. Wel eens het 'zucht-hebben-we-haar-weer' gevoel, maar verder niks.

+1
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  loura wo 2 mei 2012 - 22:48

Ja irritaties zijn er altijd wel natuurlijk, dat blijft met zoveel meiden bij elkaar Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 23:01

loura schreef:Ja irritaties zijn er altijd wel natuurlijk, dat blijft met zoveel meiden bij elkaar Wink
Volgens de mannen af en toe een groot kippenhok. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Susan wo 2 mei 2012 - 23:18

Ja, want bij mannen zijn er natuurlijk nooit irritaties. Rolling Eyes
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 23:21

Haha Susan was een grapje, natuurlijk kunnen mannen nog irritanter zijn, helaas maak ik het vaak genoeg mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum? - Pagina 7 Empty Re: Heb jij 'een hekel' aan iemand van t forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum