All the single ladies!
+25
Carra
Phileine
Dolphinne
Feline
Jeanette
Japie
Tabbert
Lenthe
Bolleke
SuperGrover
Sweety
Toet
Zwerver
Lolly
ijsjemeisje
Burn
nijntje4
Roza
Esperanza
Sweet Sylvana
Beachgirl
Natural
May
Tinus
Siem
29 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: All the single ladies!
Maura schreef:Sweet Sylvana schreef:Dus.....hoe oud ben je?
Nog vier maanden en dan ben ik 30
Je kunt het ook omdraaien, je bent nog 4 maanden 29
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Sweet Sylvana schreef:Maura schreef:Sweet Sylvana schreef:Dus.....hoe oud ben je?
Haha, je bent een leuke kwebbelaar!
Gast- Gast
Maura schreef:Sweet Sylvana schreef:Maura schreef:Sweet Sylvana schreef:Dus.....hoe oud ben je?
Haha, je bent een leuke kwebbelaar!
Thanks
Niet zo verlegen. Ik kreeg het afgelopen jaar het idee dat het een forum was voor 'de oudjes' die er altijd al waren en nu zie ik allemaal leuke, nieuwe mensen. Leuk, leuk, leuk! En ja, jij bent al een kwebbelaar. (Hoe kom ik toch aan het woord? Oja, goede tijden met hun twitter/kwebbel )
Gast- Gast
Haha ik ben ook niet verlegen hoor! Ik moest gewoon lachen om je opmerking. Ik ben in real life echt een ''kwebbelaar'' maar op het forum eigenlijk niet hoor.
Sweet Sylvana schreef:Haha ik ben ook niet verlegen hoor! Ik moest gewoon lachen om je opmerking. Ik ben in real life echt een ''kwebbelaar'' maar op het forum eigenlijk niet hoor.
Dat wordt dan juist tijd.
Gast- Gast
We zullen zien... Ik heb er een hard hoofd in dus ik beloof niks. Ik ben een vrouw van mijn woord en dan heb ik alleen mezelf er mee haha. Ik ga nu wel slapen (dacht meld me netjes af haha) Ik heb morgen vroeg een tentamen en ik wou eigenlijk nog leren bedankt voor de afleiding haha
Goedemorgen, Maura ja dat klopt, de T bleef hangen haha, mijn toetsenbord heeft daar vaker last van en ik zag het pas toen ik helemaal klaar was.. Achja..
Ik zie gewoon heel snel niet leuke dingen aan een man, en dan ben ik eigenlijk ook vrij snel afgeknapt. Ik ben wel eens verliefd geweest in die jaren en toen was hij ook eindelijk verliefd op mij vond ik hem niet meer leuk . Op een gegeven moment wil ik dan mijn oude leventje terug zonder ook nog te moeten inplannen wanneer ik mijn " date" zie..
Ik zie gewoon heel snel niet leuke dingen aan een man, en dan ben ik eigenlijk ook vrij snel afgeknapt. Ik ben wel eens verliefd geweest in die jaren en toen was hij ook eindelijk verliefd op mij vond ik hem niet meer leuk . Op een gegeven moment wil ik dan mijn oude leventje terug zonder ook nog te moeten inplannen wanneer ik mijn " date" zie..
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Dat laatste wat jij beschrijft Kruimeltje(ik doe lekker wel de T ertussen. ;-)) dat herken ik ook wel een beetje. In het begin echt stapel verliefd, maar toen hij meer verliefder op mij bleek te zijn/worden, was het voor mij vrij snel over. En over dat oude leventje terug...same here!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ik ben sinds 4 weken ook weer vrijgezel.
Tussen m'n 20e en 25e ben ik altijd vrijgezel geweest, vond dat wel prima, werd altijd een beetje 'bang' als iemand mij echt leuk ging vinden en ging er dan gauw vandoor.
Ik werd al onrustig als ik aan vastigheid dacht, niet alleen qua relaties maar ook qua werk.
Sinds anderhalf jaar is dat eindelijk weg, en heb het afgelopen jaar 2 jongen leren kennen waar ik wel heel gek op was.
Naja sinds 4 weken is het dus over, en daar ben ik nog wel erg verdrietig om. Had zo graag gezien dat het anders zou lopen maarja, ik heb dit maar te accepteren.
Ik ben overigens niet bang om alleen over te blijven oid. Ik vermaak me goed zonder relatie, maar met relatie zou toch net wat leuker zijn. Al betekend dit niet dat ik nu druk op zoek ben naar nieuw relatiemateriaal, daar moet ik nog niet aan denken.
Een jongetje uit m'n klas vroeg gister aan me: 'juf, heeft u al een nieuwe vriend?' Ik zei:'Nee, die heb ik niet'. Zegt ie: 'Oh, ik dacht in uw woonplaats zijn vast wel genoeg mannen!'
Heerlijk, die kinderlogica
Tussen m'n 20e en 25e ben ik altijd vrijgezel geweest, vond dat wel prima, werd altijd een beetje 'bang' als iemand mij echt leuk ging vinden en ging er dan gauw vandoor.
Ik werd al onrustig als ik aan vastigheid dacht, niet alleen qua relaties maar ook qua werk.
Sinds anderhalf jaar is dat eindelijk weg, en heb het afgelopen jaar 2 jongen leren kennen waar ik wel heel gek op was.
Naja sinds 4 weken is het dus over, en daar ben ik nog wel erg verdrietig om. Had zo graag gezien dat het anders zou lopen maarja, ik heb dit maar te accepteren.
Ik ben overigens niet bang om alleen over te blijven oid. Ik vermaak me goed zonder relatie, maar met relatie zou toch net wat leuker zijn. Al betekend dit niet dat ik nu druk op zoek ben naar nieuw relatiemateriaal, daar moet ik nog niet aan denken.
Een jongetje uit m'n klas vroeg gister aan me: 'juf, heeft u al een nieuwe vriend?' Ik zei:'Nee, die heb ik niet'. Zegt ie: 'Oh, ik dacht in uw woonplaats zijn vast wel genoeg mannen!'
Heerlijk, die kinderlogica
Gast- Gast
Is het uit Princess? Dat wist ik niet.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik ben al jaren vrijgezel. Heb ooit een korte relatie gehad, maar daarna geen echte relatie meer. Ik vermaak mij prima in mijn eentje, maar soms mis ik het wel. Iedereen om mij heen is aan het settelen, trouwen, kindjes krijgen en ik zit nog in een heel andere fase. Ik heb wel eens scharrels gehad, maar zodra het te dichtbij komt. krijg ik het een beetje benauwd. Nu moet ik ook zeggen dat ik niet zo snel verliefd wordt. Erg jammer, want het is een heerlijk gevoel om verliefd te zijn :-)
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Tabbert schreef:Is het uit Princess? Dat wist ik niet.
Ja, 4 weken geleden heeft 'ie t uitgemaakt.. Er staat ergens nog een topic, 'het is over'.
Gast- Gast
Pff, mannen! Soms baal ik van mijn vrijgezellenbestaan en soms spring ik juist een gat in de lucht!
Tabbert- Prater
Tabbert schreef:Pff, mannen! Soms baal ik van mijn vrijgezellenbestaan en soms spring ik juist een gat in de lucht!
Ja dat had ik eerder ook, toen ik vrijgezel was. Het is toch wel 'makkelijk' soms.
Maar idd, pfff mannen. Ben er voorlopig ook wel even klaar mee, tenminste, heb ex nog in m'n hoofd zitten dus een nieuwe hoeft nog even niet.
Gast- Gast
*weg*
Laatst aangepast door Beachgirl_24 op ma 23 apr 2012 - 1:07; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, heerlijk zo'n topic en te lezen dat ik dus niet de enige ben hahaha!
Ik ben 23 en vanaf mijn 20ste vrijgezel, daarvoor een relatie van 4,5 jaar gehad. In die tijd dat ik vrijgezel ben, heb ik meerdere scharrels gehad. Ik hoor vaak in mijn omgeving dat ze het niet snappen dat ik geen vriend heb, daar word ik soms wel tureluurs van. Ik kom genoeg mannen tegen, maar geen waarvan ik denk 'Oehhh!! Die is wel ERG leuk!!'. En daar baal ik zelf weleens van. Nou ben ik ook wel een beetje kieskeurig en zijn alle leuke mannen bezet haha, dus helaas. En toch zou ik wel weer eens vlinders willen hebben.
Ik ben 23 en vanaf mijn 20ste vrijgezel, daarvoor een relatie van 4,5 jaar gehad. In die tijd dat ik vrijgezel ben, heb ik meerdere scharrels gehad. Ik hoor vaak in mijn omgeving dat ze het niet snappen dat ik geen vriend heb, daar word ik soms wel tureluurs van. Ik kom genoeg mannen tegen, maar geen waarvan ik denk 'Oehhh!! Die is wel ERG leuk!!'. En daar baal ik zelf weleens van. Nou ben ik ook wel een beetje kieskeurig en zijn alle leuke mannen bezet haha, dus helaas. En toch zou ik wel weer eens vlinders willen hebben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Tabbert schreef:Pff, mannen! Soms baal ik van mijn vrijgezellenbestaan en soms spring ik juist een gat in de lucht!
Heeeeel herkenbaar!
Ik wil verliefd zijn, haha wat een heerlijk gevoel is dat toch!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:Ik wil verliefd zijn, haha wat een heerlijk gevoel is dat toch!
Ja, ik wil het ook!
IK OOK! Dan ziet alles er zoveel mooier uit. I love that feeling
Tabbert- Prater
Tabbert schreef:IK OOK! Danziet alleszie ik er zoveel mooier uit. I love that feeling
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik zie er altijd mooi uit hoor, Feline
Tabbert- Prater
Haha.. that's the spirit!