All the single ladies!
+25
Carra
Phileine
Dolphinne
Feline
Jeanette
Japie
Tabbert
Lenthe
Bolleke
SuperGrover
Sweety
Toet
Zwerver
Lolly
ijsjemeisje
Burn
nijntje4
Roza
Esperanza
Sweet Sylvana
Beachgirl
Natural
May
Tinus
Siem
29 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: All the single ladies!
Ik meld me ook!
Ik ben sinds een flinke tijd weer vrijgezel en eerlijk gezegd ben ik daar op dit moment ook blij om. Er is in de afgelopen maanden heel erg veel gebeurd (met/door mijn ex) en ik zit er momenteel niet op te wachten om een relatie aan te gaan. Ben ik nog helemaal niet aan toe.
Wil nu eerst wat rust en tijd voor mezelf. Alles verwerken wat er is gebeurd en een plekje geven. Vervolgens zie ik wel wie of wat er nog op mijn pad komt. Ik hoop veel goeds uiteraard.
Ik ben sinds een flinke tijd weer vrijgezel en eerlijk gezegd ben ik daar op dit moment ook blij om. Er is in de afgelopen maanden heel erg veel gebeurd (met/door mijn ex) en ik zit er momenteel niet op te wachten om een relatie aan te gaan. Ben ik nog helemaal niet aan toe.
Wil nu eerst wat rust en tijd voor mezelf. Alles verwerken wat er is gebeurd en een plekje geven. Vervolgens zie ik wel wie of wat er nog op mijn pad komt. Ik hoop veel goeds uiteraard.
Laatst aangepast door Makamba op ma 30 apr 2012 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Kerel schreef:Nog dames die door hun moeder op de vrijmarkt zijn aangeboden? Haha komt ineens bij me op..
Gelukkig niet!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Haha, Kerel. Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Er waren hier dames die riepen dat hun moeder een bord in de tuin had geplaatst. Nou ja, dan had diezelfde moeder ook voor de vrijmarkt kunnen kiezen?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:Nog dames die door hun moeder op de vrijmarkt zijn aangeboden? Haha komt ineens bij me op..
Whahahaha, gelukkig niet!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha ik gelukkig ook niet
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben nu dan single MET kind.
NADELEN:
Zoals nu heb ik het ff moeilijk met kindlief, nou niemand die het dan kan/wil overnemen... Het is best zwaar om single huismoeder te zijn. Je bent het 24/7! Ik mis ook het knusse van een relatie, het delen van lief en leed.
VOORDELEN:
Als kindlief bij zijn papa is dan kan ik wel stappen enzo of uitslapen!! Gaan en staan waar ik maar wil... Ik merk wel dat het stappen enzo wel heel anders is dan eerst, want nu whatsapp ik steeds "hoe gaat het met hem?" hihi...
Voor de rest kan ik nu kijken naar de mooie mannen/vrouwen Ik kan flirten met ze wat ik wil...
NADELEN:
Zoals nu heb ik het ff moeilijk met kindlief, nou niemand die het dan kan/wil overnemen... Het is best zwaar om single huismoeder te zijn. Je bent het 24/7! Ik mis ook het knusse van een relatie, het delen van lief en leed.
VOORDELEN:
Als kindlief bij zijn papa is dan kan ik wel stappen enzo of uitslapen!! Gaan en staan waar ik maar wil... Ik merk wel dat het stappen enzo wel heel anders is dan eerst, want nu whatsapp ik steeds "hoe gaat het met hem?" hihi...
Voor de rest kan ik nu kijken naar de mooie mannen/vrouwen Ik kan flirten met ze wat ik wil...
Yaelynn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 396
Registratiedatum : 09-11-11
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen ladies!
» Ben ik dan de enige single?
» Ladies night.
» gezellige ladies
» Trouwring ontbreekt, dus single?
» Ben ik dan de enige single?