Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

All the single ladies!

+25
Carra
Phileine
Dolphinne
Feline
Jeanette
Japie
Tabbert
Lenthe
Bolleke
SuperGrover
Sweety
Toet
Zwerver
Lolly
ijsjemeisje
Burn
nijntje4
Roza
Esperanza
Sweet Sylvana
Beachgirl
Natural
May
Tinus
Siem
29 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

All the single ladies! - Pagina 2 Empty Re: All the single ladies!

Bericht  ijsjemeisje wo 18 apr 2012 - 9:06

Ik ben alweer een poosje vrijgezel. Eigenlijk vind ik het wel heerlijk. In mijn vorige relaties ben ik vaak gekwetst. Ik voel mij vaak onzeker in een relatie als ik echt verliefd ben.

Ik trek ook vaak de verkeerde mannen aan die alleen maar een ding willen. Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad een jongen die gewoon gezellig bij mij wil zijn om wie ik ben zonder sex.
Maarja misschien trek ik dat ook wel aan.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lolly wo 18 apr 2012 - 9:25

ijsjemeisje schreef:Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad een jongen die gewoon gezellig bij mij wil zijn om wie ik ben zonder sex..

Ik heb dat soort jongens inderdaad ook nog niet ontmoet. Als je vrienden met ze bent willen ze uiteindelijk altijd meer en in een relatie al helemaal. Hoe vermoeiend!
Lolly
Lolly
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 47
Registratiedatum : 18-04-12

Bericht  Zwerver wo 18 apr 2012 - 9:29

Ik mag mij ook melden! Ik ben nu 4 weken single. Heb er af en toe nog behoorlijk last van, zoals gisteren avond. Miste mijn ex ontzettend! Ook vind ik het klote dat ik alles kwijt ben(ons huis en de plek) en woon nu weer bij mijn mams. Terug naar het niets!

Ik hoop echt, ook al gebeurt het dan vaak neit, dat ik snel verliefd wordt op en ander. Lekker makkelijk ;-) maar of het juist is..... haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ijsjemeisje wo 18 apr 2012 - 9:35

Lolly schreef:
ijsjemeisje schreef:Ik heb dat eigenlijk nog nooit gehad een jongen die gewoon gezellig bij mij wil zijn om wie ik ben zonder sex..

Ik heb dat soort jongens inderdaad ook nog niet ontmoet. Als je vrienden met ze bent willen ze uiteindelijk altijd meer en in een relatie al helemaal. Hoe vermoeiend!

Klopt! En terwijl ik gewoon veel meer ben dan alleen maar voor de sex....
Jammer dat de meeste mannen dat niet snappen All the single ladies! - Pagina 2 827601 All the single ladies! - Pagina 2 827601 All the single ladies! - Pagina 2 827601
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Bericht  Zwerver wo 18 apr 2012 - 9:39

Jeetje, dat heb ik totaal niet gehad met mijn ex! Ik hou niet zoveel van seks, maar dat heeft hij altijd heeel lief geaccepteerd Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  ijsjemeisje wo 18 apr 2012 - 9:49

wc-eend schreef:Jeetje, dat heb ik totaal niet gehad met mijn ex! Ik hou niet zoveel van seks, maar dat heeft hij altijd heeel lief geaccepteerd Very Happy

Maar jou ex vond jou ook heel erg leuk om wie je was toch?Very Happy
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Bericht  Zwerver wo 18 apr 2012 - 9:58

ijsjemeisje schreef:
wc-eend schreef:Jeetje, dat heb ik totaal niet gehad met mijn ex! Ik hou niet zoveel van seks, maar dat heeft hij altijd heeel lief geaccepteerd Very Happy

Maar jou ex vond jou ook heel erg leuk om wie je was toch?Very Happy
Mag ik hopen van wel! haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Siem wo 18 apr 2012 - 10:05

@ sweet sylvana Het is niet dat mijn familie het kwaad bedoelt, maar zij zitten gewoon anders in elkaar zij kunnen zich geen leven voorstellen zonder partner. Ik doe ook alles op mijn manier en anders, net zoals jij al aangaf ik doe waar ik zin in heb en doe wat ik zelf wil en dat is voor hen een hele andere wereld. Al wordt ik wel eens moe van die opmerkingen All the single ladies! - Pagina 2 561177

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 10:22

Wat ik een aantal jaren heb gehad is dat mensen bleven vragen waarom ik nog geen vriend had. Ik heb ze daardoor weleens voor de gek gehouden. Mijn vader was op het centrum en moest naar het toilet, dus hij dacht:"Ik bel even bij Maura aan". Hij komt binnen, zit er een onbekende jongen op de bank. Hij stelt zich voor, gaat naar het toilet en zegt dat hij er snel weer vandoor gaat. De volgende dag een verjaardag bij mijn vader. Ik kom binnen, geef hem een kus en hij kijkt achter mij en zegt:"Heb je jouw vriend niet meegenomen?" Waarop mijn tante gierde (en geloof me dat kan ze) "Heeft Maura een vriend? Waaaaaaatttttt lllleeeeeeuuuukkkkk! Waar is hij?" We waren in de tuin gaan zitten en ik had haar nog steeds geen antwoord gegeven en opeens ging de bel, waarop ik zei:"Oh, kijk daar is mijn vriendje". En als bijen op de honing iedereen naar de voordeur. Stond mijn broertje daar met zijn vriendin. Twisted Evil Sindsdien geen last meer gehad. :P (Trouwens, de jongen was gewoon mijn beste vriend. Maar vader dacht, man + Maura = Liefde laughcry )

En trouwens, op mijn broer na, zijn alle kleinkinderen nog vrijgezel. En ik ben niet de oudste. angel

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 10:35

Ik ben officieel sinds juni 2010 vrijgezel, als ik de scharrels daarna niet meereken en de laatste scharrel zou ik kunnen wegschrijven als prille relatie, maar door hoe het is geëindigd vind ik scharrel voldoende. ;-)

Ik ben 30 en godzijdank heb ik niet zo'n omgeving die me bevraagd op mijn vrijgezel zijn of nog debieler: waarom heb je geen vriend? Ik weet niet hoor, maar 'I won't settle for less' en daarnaast is er geen enkel normaal antwoord mogelijk, lijkt me.

Ben overigens niet bang dat ik 'alleen' over zal blijven, want dan gaat dus op dat ik liever vrijgezel en gelukkig ben, dan dat ik me maar in een relatie stort omdat mijn omgeving dat leuk vindt en/of beter zou passen in het perfecte plaatje. Ik merk wel dat ik veel aandacht krijg van mannen de laatste tijd en me daar helemaal niet prettig bij voel. Verliefdheid overkomt je en dat kan ik echt niet afdwingen, maar ben dus wel 2,5 wk in contact gekomen met een echt leuke man. Walgelijk mooie ogen! Wink We hebben dagelijks contact via whatsapp en we gaan afspreken binnenkort. Ben benieuwd. smile

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 18 apr 2012 - 11:39

Leuk topic! Ik ben ook vrijgezel, officieel al 2 jaar maar mijn ex en ik hebben daarna nog een 'knipperlichtrelatie' (ik haat dat woord) gehad. Sinds september 2011 zijn we helemaal van elkaar af. Ik vind het echt heerlijk en hoef voorlopig nog geen relatie. Vooral doen waar ik zelf zin in heb en meer tijd voor mijn vriendinnen vind ik erg fijn. Ondanks dat mis ik mijn ex soms nog wel, had nooit verwacht dat het zo lang zou duren over iemand heen te komen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sweety wo 18 apr 2012 - 11:49

Zoals wel bekend ( Wink ) ben ik ook vrijgezel. Ik ben sinds september 2010 single, dan tel ik de scharrel van vorig jaar niet mee. Ik ben het eigenlijk wel zo goed als zat om single te zijn. Maar ik moet ook aan mijzelf werken, heb een aantal dates gehad maar ik kijk dan weer te ver vooruit wat mannen afschrikt.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SuperGrover wo 18 apr 2012 - 22:51

Ik ben ook single, sinds altijd. Ik ben 19, dus ik voel niet iets van stress, of een omgeving die me erop aankijkt. Maar ik ben nu praktisch de enige vrijgezel in mijn vriendinnengroep, en dat vind ik echt rot. Vooral als iedereen hun vriendje meesleept als we uitgaan. Daarnaast voel ik niets voor one night stands, dus over mijn seksleven kunnen we heel kort zijn laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sweet Sylvana do 19 apr 2012 - 0:13

Bloempie schreef:@ sweet sylvana Het is niet dat mijn familie het kwaad bedoelt, maar zij zitten gewoon anders in elkaar zij kunnen zich geen leven voorstellen zonder partner. Ik doe ook alles op mijn manier en anders, net zoals jij al aangaf ik doe waar ik zin in heb en doe wat ik zelf wil en dat is voor hen een hele andere wereld. Al wordt ik wel eens moe van die opmerkingen All the single ladies! - Pagina 2 561177

Ik kan begrijpen dat je daar soms moe van wordt. Maar ja aan de andere kant....wij zijn gelukkig daar gaat het om toch? Very Happy

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Bericht  Tinus do 19 apr 2012 - 6:39

Sweet Sylvana schreef:Ik word volgende week 27 en heb 1 relatie gehad van 2.5 jaar. Ik ben nog NOOIT in mijn leven verliefd geweest en heb het gevoel dat dit ook nooit zal gebeuren. Ik vroeg me af hoe oud iedereen is? Soms heb ik het idee dat ik altijd alleen zal blijven. Ik vermaak me prima alleen en heel erg vind ik dit niet (is dit erg)?

Ik herken me heel erg in jou. In de relatie die ik heb gehad was ik (achteraf gezien) niet verliefd op hem. Ook ik denk vaak dat het niet voor mij is weggelegd en dat ik alleen zal blijven. Ik kan ook heerlijk op mezelf zijn, heb niet echt iemand om me heen nodig. Vraag me ook af of dat wel normaal is...
Ben 28 trouwens.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Siem do 19 apr 2012 - 8:13

Sweet Sylvana schreef:
Bloempie schreef:@ sweet sylvana Het is niet dat mijn familie het kwaad bedoelt, maar zij zitten gewoon anders in elkaar zij kunnen zich geen leven voorstellen zonder partner. Ik doe ook alles op mijn manier en anders, net zoals jij al aangaf ik doe waar ik zin in heb en doe wat ik zelf wil en dat is voor hen een hele andere wereld. Al wordt ik wel eens moe van die opmerkingen All the single ladies! - Pagina 2 561177

Ik kan begrijpen dat je daar soms moe van wordt. Maar ja aan de andere kant....wij zijn gelukkig daar gaat het om toch? Very Happy

Dat is inderdaad wel waar, nu hopen dat de rest dat ook gaat inzien en dan wordt ik nog gelukkiger zonder al dat gezeur aan mijn hoofd All the single ladies! - Pagina 2 166342

Siem
Prater
Prater

Bericht  Zwerver do 19 apr 2012 - 8:18

ik was 16 toen ik een relatie kreeg wat 2,5 jaar duurde. Toen ben ik 3 maand vrijgezel geweest en kreeg ik een relatie van 3 jaar wat nu net 4 week over is. Inmiddels ben ik 21
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Bericht  Sweet Sylvana do 19 apr 2012 - 8:21

Tinus schreef:
Sweet Sylvana schreef:Ik word volgende week 27 en heb 1 relatie gehad van 2.5 jaar. Ik ben nog NOOIT in mijn leven verliefd geweest en heb het gevoel dat dit ook nooit zal gebeuren. Ik vroeg me af hoe oud iedereen is? Soms heb ik het idee dat ik altijd alleen zal blijven. Ik vermaak me prima alleen en heel erg vind ik dit niet (is dit erg)?

Ik herken me heel erg in jou. In de relatie die ik heb gehad was ik (achteraf gezien) niet verliefd op hem. Ook ik denk vaak dat het niet voor mij is weggelegd en dat ik alleen zal blijven. Ik kan ook heerlijk op mezelf zijn, heb niet echt iemand om me heen nodig. Vraag me ook af of dat wel normaal is...
Ben 28 trouwens.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel mensen om mij heen nodig heb. Ik hou echt van gezelschap (vriendinnen gezelligheid) ik zou hier ook echt niet zonder kunnen. Maar een man tja.....lastig. Ik heb niet het gevoel dat ik dat mis Embarassed. We zijn wel normaal Wink dat moet toch haast wel haha. Ik denk dat wij gewoon nog niet iemand tegen gekomen zijn die wij de moeite waard vinden (hmmm of zoiets haha)

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sweet Sylvana do 19 apr 2012 - 8:22

Bloempie schreef:
Sweet Sylvana schreef:

Dat is inderdaad wel waar, nu hopen dat de rest dat ook gaat inzien en dan wordt ik nog gelukkiger zonder al dat gezeur aan mijn hoofd All the single ladies! - Pagina 2 166342

Haha dat hoop ik ook voor jou en misschien komt er wel een leuk iemand je leven binnen wandelen je weet het maar nooit Wink

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sweet Sylvana do 19 apr 2012 - 8:23

wc-eend schreef:ik was 16 toen ik een relatie kreeg wat 2,5 jaar duurde. Toen ben ik 3 maand vrijgezel geweest en kreeg ik een relatie van 3 jaar wat nu net 4 week over is. Inmiddels ben ik 21

Ik was 20 toen ik voor het eerst een relatie kreeg. Ik ben dus een tijd vrijgezel geweest. Ik kan mij voorstellen dat het voor jou wel wennen is..... en als ik het goed begrepen heb wil jij je ex wel terug? Dan is het nog lastiger Sad

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Siem do 19 apr 2012 - 8:25

Ik zou het inderdaad niet erg vinden als er een leuk iemand mijn leven binnen komt wandelen, maar dan moet hij wel heel leuk zijn :P

Siem
Prater
Prater

Bericht  Sweet Sylvana do 19 apr 2012 - 8:26

Haha ik ben het WEER met je eens!

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Siem do 19 apr 2012 - 8:27

we're so much alike :P

Siem
Prater
Prater

Bericht  Sweet Sylvana do 19 apr 2012 - 8:30

Haha straks vallen we ook nog op dezelfde mannen :P al vinden we nooit iemand leuk haha

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Bolleke do 19 apr 2012 - 8:46

Ik ben 27 en bijna 5 jaar single. Tussendoor een paar scharrels gehad en 2x met dezelfde jongen een korte relatie proberen op te bouwen, maar ik denk dat het er niet meer inzit. Sowieso ben ik ontzettend blij met mijn leven en heb ik gewoon een hele hoge standaard. Een beetje zoals Maura het verwoord zo voel ik het ook, krijg de kriebels als een man langer dan 12 uur in mijn huis is, dan wil ik alweer gewoon mijn gang kunnen gaan. En dan vind ik die persoon ook ineens minder leuk.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: