All the single ladies!
+25
Carra
Phileine
Dolphinne
Feline
Jeanette
Japie
Tabbert
Lenthe
Bolleke
SuperGrover
Sweety
Toet
Zwerver
Lolly
ijsjemeisje
Burn
nijntje4
Roza
Esperanza
Sweet Sylvana
Beachgirl
Natural
May
Tinus
Siem
29 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: All the single ladies!
Ik meld mij ook. Leuk topic! Ik heb op mijn 15e een half jaar met een jongen gehad, maar daar was ik eigenlijk niet echt verliefd op. Sinds die tijd was ik vrijgezel.
Pas afgelopen zomer heb ik korte tijd een relatie gehad (toen ook voor het eerst seks ). Ik had eindelijk een verliefd gevoel (nog nooit echt gehad) en was gelukkig, maar helaas waren zijn gevoelens niet sterk genoeg en pasten we ook niet bij elkaar, dus na een paar maanden was dat over, nu een half jaar geleden. Heb daar wel moeite mee gehad, omdat ik hem echt leuk vond en ik het heel jammer vond weer vrijgezel te zijn.
Nu ben ik het vrijgezel zijn eigenlijk wel zat. Ik heb gemerkt hoe leuk een relatie hebben is en wil verliefd zijn, maar ik word eigenlijk bijna nooit verliefd. Ik ga wel veel uit en kijk ook wel rond, maar kom eigenlijk nooit iemand tegen. Bijna al mijn vrienden en vriendinnen zijn gesetteld of ermee bezig en ik ben de eeuwige vrijgezel. Ben nu bijna 25.
Pas afgelopen zomer heb ik korte tijd een relatie gehad (toen ook voor het eerst seks ). Ik had eindelijk een verliefd gevoel (nog nooit echt gehad) en was gelukkig, maar helaas waren zijn gevoelens niet sterk genoeg en pasten we ook niet bij elkaar, dus na een paar maanden was dat over, nu een half jaar geleden. Heb daar wel moeite mee gehad, omdat ik hem echt leuk vond en ik het heel jammer vond weer vrijgezel te zijn.
Nu ben ik het vrijgezel zijn eigenlijk wel zat. Ik heb gemerkt hoe leuk een relatie hebben is en wil verliefd zijn, maar ik word eigenlijk bijna nooit verliefd. Ik ga wel veel uit en kijk ook wel rond, maar kom eigenlijk nooit iemand tegen. Bijna al mijn vrienden en vriendinnen zijn gesetteld of ermee bezig en ik ben de eeuwige vrijgezel. Ben nu bijna 25.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Kruimelje, is de T blijven hangen toen je jouw naam aanmaakte. Sorry , maar dat vraag ik me al af sinds ik geen Kruimeltje meer lees.
Mijn vader vraagt me geregeld of ik de lat voor een man niet te hoog leg. Of ik niet teveel verwacht van een manspersoon in mijn leven. Ik heb dit altijd onkent, tot ik jouw post las. Want mijn lat voor mezelf ligt erg hoog en ik wil een man die net als ik een bepaald doel voor ogen heeft. Het is niet dat iemand die deze standaard niet heeft minder is, maar hij boeit me na een paar uur wel minder. Ik weet niet of je dat echt bedoelde met jouw post, maar wel bedankt dat je het zei, want het heeft mij weer stof tot nadenken gegeven.
Mijn vader vraagt me geregeld of ik de lat voor een man niet te hoog leg. Of ik niet teveel verwacht van een manspersoon in mijn leven. Ik heb dit altijd onkent, tot ik jouw post las. Want mijn lat voor mezelf ligt erg hoog en ik wil een man die net als ik een bepaald doel voor ogen heeft. Het is niet dat iemand die deze standaard niet heeft minder is, maar hij boeit me na een paar uur wel minder. Ik weet niet of je dat echt bedoelde met jouw post, maar wel bedankt dat je het zei, want het heeft mij weer stof tot nadenken gegeven.
Gast- Gast
Sweet Sylvana schreef:Haha straks vallen we ook nog op dezelfde mannen al vinden we nooit iemand leuk haha
Dan wordt het hopen op een tweeling
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Hebben jullie net ook Evenblij met Singles gekeken? Da's ook geen pretje hoor. Ik vind het heel vervelend om erover na te denken dat ik single ben. Ik kom ook maar niet in de modus dat ik het wel oké vind, of zelfs blij ben dat ik vrijgezel ben. Vroeger had ik dat wel, maar 't is helemaal verdwenen en da's klote.
Gast- Gast
Bloempie schreef:Sweet Sylvana schreef:Haha straks vallen we ook nog op dezelfde mannen al vinden we nooit iemand leuk haha
Dan wil ik die met donker haar en groene ogen deal?
Sweet Sylvana- Fluisteraar
- Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11
Rood schreef:Hebben jullie net ook Evenblij met Singles gekeken? Da's ook geen pretje hoor. Ik vind het heel vervelend om erover na te denken dat ik single ben. Ik kom ook maar niet in de modus dat ik het wel oké vind, of zelfs blij ben dat ik vrijgezel ben. Vroeger had ik dat wel, maar 't is helemaal verdwenen en da's klote.
Ik heb het niet gekeken. Ik kan even niet vinden hoelang jij al single bent en hoe oud je bent? Ik vind het jammer om te lezen dat je het heel vervelend vindt om er over na te denken. Waarom is dat gevoel nu verdwenen (dat je het vroeger ok vond)?
Ik ben twee jaar single en ik ben 28. (het lijkt wel de AA hier)
Ik weet niet precies waarom dat gevoel verdwenen is. Waarschijnlijk omdat ik door mijn laatste relatie heb gevoeld hoe leuk het kan zijn om een lieve man te hebben. En doordat vrienden en vriendinnen zich langzamerhand terugtrekken in hun eigen relaties en kinderen. Dan val je toch buiten de boot. Vrijheid is leuk, maar je moet het wel met iemand kunnen delen.
Ik weet niet precies waarom dat gevoel verdwenen is. Waarschijnlijk omdat ik door mijn laatste relatie heb gevoeld hoe leuk het kan zijn om een lieve man te hebben. En doordat vrienden en vriendinnen zich langzamerhand terugtrekken in hun eigen relaties en kinderen. Dan val je toch buiten de boot. Vrijheid is leuk, maar je moet het wel met iemand kunnen delen.
Gast- Gast
Ik snap de post van Rood niet helemaal. Ik lees hem na en na, maar misschien komt dat omdat ik het programma niet ken? Als het al een programma is?
Gast- Gast
Rood schreef:Ik ben twee jaar single en ik ben 28. (het lijkt wel de AA hier)
Haha de AA, mag ik je er aan herinneren dat jij dit topic hebt geopend
Ik ben het met je laatste zin eens. Je moet je vrijetijd wel leuk kunnen invullen. Ik hou er van om altijd wat te doen en vind veel dingen leuk. Als ik alles alleen moest doen zou ik me denk ik ook een stuk minder prettig voelen. Ik heb vriendinnen die zijn getrouwd 3 kinderen en als ik daar ben denk ik wel eens 'hmm wel leuk'. Maar ja dan moet je wel de geschikte persoon tegekomen.
Maura schreef:Ik snap de post van Rood niet helemaal. Ik lees hem na en na, maar misschien komt dat omdat ik het programma niet ken? Als het al een programma is?
Ik ken het programma ook niet. Ik heb er alleen van begrepen dat Rood naar aanleiding van het programma aan haar single leventje dacht (als ik het goed begrepen heb;) )
Was vanavond een programma op Nederland 3.Sweet Sylvana schreef:Ik ken het programma ook niet. Ik heb er alleen van begrepen dat Rood naar aanleiding van het programma aan haar single leventje dacht (als ik het goed begrepen heb;) )Maura schreef:Ik snap de post van Rood niet helemaal. Ik lees hem na en na, maar misschien komt dat omdat ik het programma niet ken? Als het al een programma is?
Gast- Gast
Sweet Sylvana schreef:Bloempie schreef:Sweet Sylvana schreef:Haha straks vallen we ook nog op dezelfde mannen al vinden we nooit iemand leuk haha
Gelukkig ik val op blond met blauwe ogen
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Bloempie schreef:Sweet Sylvana schreef:Bloempie schreef:Sweet Sylvana schreef:Haha straks vallen we ook nog op dezelfde mannen al vinden we nooit iemand leuk haha
En nu op zoek naar tweelingsbroers!
Gast- Gast
Bloempie schreef:Sweet Sylvana schreef:Bloempie schreef:Sweet Sylvana schreef:Haha straks vallen we ook nog op dezelfde mannen al vinden we nooit iemand leuk haha
Haha daar kan ik ook opvallen :p maar als die ander donker haar heeft en groene ogen ga ik daarvoor blauwe ogen mag ook
Maura schreef:Bloempie schreef:Sweet Sylvana schreef:Bloempie schreef:Sweet Sylvana schreef:Haha straks vallen we ook nog op dezelfde mannen al vinden we nooit iemand leuk haha
En nu op zoek naar tweelingsbroers!
Haha ja we dacht het is al zo moeilijk, laten we het nog moeilijker maken!
Laat mij maar weten als je 2ling broers tegenkomt dan.....Ik kom ze eigenlijk nooit tegen haha
Sweet Sylvana schreef:Laat mij maar weten als je 2ling broers tegenkomt dan.....Ik kom ze eigenlijk nooit tegen haha
Ik heb een tweeling in de familie. Maar helaas zijn ze beiden bezet. En wellicht iets te oud voor jullie?
Gast- Gast
Bij bezet al no deal he en tja wat is te oud....
Misschien moeten we met z'n allen een single clubje oprichtje
Misschien moeten we met z'n allen een single clubje oprichtje
Mijn opmerking was meer om erachter te komen hoe oud jullie zijn. Maar mislukt dus.
Gast- Gast
Haha BETRAPT blijkbaar niet het hele topic gelezen . Ik word volgende week 27 staat er echt hoor
Sweet Sylvana schreef:Haha BETRAPT blijkbaar niet het hele topic gelezen . Ik word volgende week 27 staat er echt hoor
Heb wel alles gelezen. Maar ik vergeet ik ook weer zoveel. Twee keer lezen behoed me voor fouten, dus liever dan dat een ander het twee keer leest. En ik heb hier nooit gezegd hoe oud ik ben en ik geloof dat ik daar meer van heb gevonden.
Gast- Gast
Dus.....hoe oud ben je?
Sweet Sylvana schreef:Dus.....hoe oud ben je?
Nog vier maanden en dan ben ik 30
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen ladies!
» Ben ik dan de enige single?
» Ladies night.
» gezellige ladies
» Trouwring ontbreekt, dus single?
» Ben ik dan de enige single?
» Ladies night.
» gezellige ladies