Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Migraine

+20
sarah
Flip Fluitketel
PapillonRose
Antibes
Koffieleut
Bruintje Beer
Summerlovin
Linnie1985
Esperanza
May
Schaapke
jena
Leine
smurfie
loesje
Mysterious
Lindsya
Floor
Niene
Bay
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Migraine - Pagina 3 Empty Re: Migraine

Bericht  Gast do 9 aug 2012 - 18:37

Ik ben ook een migrainepatiënt. Ik heb het sinds mijn 20e, en ik weet dat het bij mij samenhangt met hormonen. Die balans is door mijn pco al verstoord.

En heel af en toe slik ik de pil om ongesteld te worden, voor de doorbloeding van de baarmoeder. Anders word ik echt nauwelijks ongesteld.

Maar ook ik krijg van de pil sneller migraine, ik kan er vrijwel zeker van zijn dat ik in week 2 of 3 en in de week dat ik ongesteld ben minimaal 1 aanval krijg. Het is gewoon troep, de pil.
Ook krijg ik het van ( teveel ) cafeïne.
Bij mij gaat migraine altijd gepaard met een aura, daar word ik misselijk van. Als de aura wegtrekt begint de pijn.
Die hoofdpijn is wel dragelijk, met behulp van ibuprofen. Licht en geluid zijn me teveel en in bed onder de deken uitzieken is het enige wat helpt.

Sterkte voor de meiden die er echt vreselijk veel last van hebben. Het kan je enorm belemmeren in je dagelijks leven en er is veel onbegrip, vooral door werkgevers. ( First hand ervaring )

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: