Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?
+29
Gympie
Didi
Pussycat
Mermaid
Atelier Madame
FireButterfly
Puggle
Liadan
Verona
schuddebuikje
Caramba
Jeanette
Lenthe
Summerlovin
Le Chat Noir
Siem
Lejow
Phileine
Flower_L
loura
Ibbeltje
Lima
Rovine
Bosjesvrouw
Poisongirl
VeryCherry
Ella
Chocolate Cookie
Susan
33 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?
die van vandaag bedoel je susan? Ik ben het helemaal met je eens! Gatver, dat ze dit 3 jaar heeft geslikt zeg..
Gast- Gast
Ik krijg het niet helemaal mee, volgens mij.
Het enige wat ik mee heb gekregen is dat ze van maatje 38 naar maatje ??? is gegaan? En dat hij dat maar lelijk vindt en dat ze zegt er wat aan te doen, maar dat ze vervolgens wel met een zak chips op de bank zit en niet haar best doet om weer mooi voor hem te zijn ofzo? Zei al tegen de televisie dat er een stofje in chips zit waardoor je de zak leeg wilt eten.
Maar heeft hij nog meer eigenaardigheden?
Het enige wat ik mee heb gekregen is dat ze van maatje 38 naar maatje ??? is gegaan? En dat hij dat maar lelijk vindt en dat ze zegt er wat aan te doen, maar dat ze vervolgens wel met een zak chips op de bank zit en niet haar best doet om weer mooi voor hem te zijn ofzo? Zei al tegen de televisie dat er een stofje in chips zit waardoor je de zak leeg wilt eten.
Maar heeft hij nog meer eigenaardigheden?
Gast- Gast
Ja, die van vandaag inderdaad.
Overigens snap ik die ambtenaar van de burgerlijke stand ook niet, je gaat toch niet tijdens de huwelijksvoltrekking zeggen dat de bruid volgens hem geen fotomodel is, maar wel mooi van binnen? Ik zou al een ongemakkelijk gevoel krijgen als de aanstaande bruidegom dit tijdens het voorbereidende gesprek zou zeggen en het dan een beetje negeren, laat staan dat ik het nog eens zou herhalen als ze echt gaan trouwen, waar iedereen bij zit.
Overigens snap ik die ambtenaar van de burgerlijke stand ook niet, je gaat toch niet tijdens de huwelijksvoltrekking zeggen dat de bruid volgens hem geen fotomodel is, maar wel mooi van binnen? Ik zou al een ongemakkelijk gevoel krijgen als de aanstaande bruidegom dit tijdens het voorbereidende gesprek zou zeggen en het dan een beetje negeren, laat staan dat ik het nog eens zou herhalen als ze echt gaan trouwen, waar iedereen bij zit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
dat vond ik inderdaad ook raar, ik snap ook niet waarom je daarvoor als ambtenaar voor zou kiezen.
en wat een zooi daar in huis
Gast- Gast
Susan schreef:Zo, wat een vervelende vent. Ik geef haar groot gelijk dat ze wil scheiden.
+1. Wat een eikel. En dan ook een beetje dom zitten lachen als ie zegt dat zijn 'grapjes' toch wel wat te ver gaan.
Laatst aangepast door Didi op wo 25 apr 2012 - 8:03; in totaal 1 keer bewerkt
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Ik heb het huis net niet gezien, ik was even in de keuken.
Susan- Lady Post-a-lot
Oh ja, inderdaad. Misschien hadden ze beter eerst dat programma 'Mijn leven in puin' kunnen inschakelen om de zooi weg te werken, daarna de TV Makelaar om het huis te restylen en daarna pas scheiden.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Oh ja, inderdaad. Misschien hadden ze beter eerst dat programma 'Mijn leven in puin' kunnen inschakelen om de zooi weg te werken, daarna de TV Makelaar om het huis te restylen en daarna pas scheiden.
precies mijn gedachten, ik vond dat het al meer op een ander programma begon te lijken
Gast- Gast
Susan schreef:Ja, die van vandaag inderdaad.
Echt?????? Dat zou ik dus serieus niet pikken! Ik ben geen fotomodel en dat weet ik maar dat hoeft mijn man en zeker de ambtenaar van de burgelijke stand niet te bevestigen.
Ik vind het programma te ver gaan. Zeker als er kinderen bij betrokken zijn hoor je deze vuile was niet an publiek buiten te hangen.
Als je met kinderen scheidt, zorg dan in ieder geval voor een respectvolle, stille afhandeling.
Gast- Gast
Men heb met verbazing zitten kijken. Die man heeft altijd van die opmerkingen gemaakt. Heeft hij nou zo'n bord voor zijn kop
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Susan schreef:Oh ja, inderdaad. Misschien hadden ze beter eerst dat programma 'Mijn leven in puin' kunnen inschakelen om de zooi weg te werken, daarna de TV Makelaar om het huis te restylen en daarna pas scheiden.
En dubbeltje op z'n kant/uitstel van excutie waren ze ook geschikt voor.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Sunprincess schreef:Susan schreef:Ja, die van vandaag inderdaad.
Echt?????? Dat zou ik dus serieus niet pikken! Ik ben geen fotomodel en dat weet ik maar dat hoeft mijn man en zeker de ambtenaar van de burgelijke stand niet te bevestigen.
Ik vind het programma te ver gaan. Zeker als er kinderen bij betrokken zijn hoor je deze vuile was niet an publiek buiten te hangen.
Als je met kinderen scheidt, zorg dan in ieder geval voor een respectvolle, stille afhandeling.
De ambtenaar zei dat hij dat gezegd had daarna zei ze er achteraan dat ze het daar niet mee eens was waarop hij zei dan heb je haar in het dagelijks leven nog niet gezien.
Ik had echt zo met die vrouw te doen. Die man heeft echt al haar zekerheid weg genomen. Vond het ook echt niet gek dat het haar niet lukte om het huishouden te doen en af te vallen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb gister heb begin gemist. Gezien jullie posts zijn er dus nogal wat lelijke dingen gezegd door Richard. Uiteindelijk zie ik dat het doel van het programma is om mensen op hun weg van scheiden te steunen en zoals ik het nu zie doen ze dat zo slecht nog niet. Sommige momenten vind ik niet leuk in beeld gebracht. Vooral het afscheid nemen van de kinderen. Scheiden is natuurlijk een (langdurig) proces. En zoals ik het zie brengen ze niet alles in beeld en sommige momentopnames die ze wél in beeld brengen daar word ik ook niet blij van.
Maar als ik dan over scheiden nadenk van mensen die ik in mijn omgeving zie dan doen de stellen uit het programma het zo slecht nog niet. Sommige echtscheidingen lopen zo uit de hand of van mensen die uit elkaar (zonder getrouwd te zijn geweest) gaan met kinderen. Als stellen weten dat het niet meer gaat mét elkaar en dit wel op een 'goede' manier willen doen, met hun handen in hun haar zitten omdat ze niet weten hóe dan, dan kan ik me voorstellen dat ze dit programma als een oplossing zien.
Dat er natuurlijk veel verschillende oplossingen zijn om alles goed te regelen weet ik, maar een tv programma zoekt mensen via oproepen op tv. Dit wordt bij de mensen thuis 'gebracht'. Als je andere hulp zoekt zoals bijvoorbeeld een mediator, maatschappelijk werker, etc. moet je maar net van hun bestaan weten, krijg je niet een totaalpakket 'aangeboden'. Via dit programma wel en misschien dat dit veel mensen over de streep trekt om mee te doen.
Bovendien laat het aan ons als kijkers zien hoe een scheiding precies in zijn werk gaat. Hoe verschillende zaken geregeld kunnen worden. Dat het dan op een sensatiebeluste manier op de kijker over wordt gebracht is jammer (zacht uitgedrukt).
Maar als ik dan over scheiden nadenk van mensen die ik in mijn omgeving zie dan doen de stellen uit het programma het zo slecht nog niet. Sommige echtscheidingen lopen zo uit de hand of van mensen die uit elkaar (zonder getrouwd te zijn geweest) gaan met kinderen. Als stellen weten dat het niet meer gaat mét elkaar en dit wel op een 'goede' manier willen doen, met hun handen in hun haar zitten omdat ze niet weten hóe dan, dan kan ik me voorstellen dat ze dit programma als een oplossing zien.
Dat er natuurlijk veel verschillende oplossingen zijn om alles goed te regelen weet ik, maar een tv programma zoekt mensen via oproepen op tv. Dit wordt bij de mensen thuis 'gebracht'. Als je andere hulp zoekt zoals bijvoorbeeld een mediator, maatschappelijk werker, etc. moet je maar net van hun bestaan weten, krijg je niet een totaalpakket 'aangeboden'. Via dit programma wel en misschien dat dit veel mensen over de streep trekt om mee te doen.
Bovendien laat het aan ons als kijkers zien hoe een scheiding precies in zijn werk gaat. Hoe verschillende zaken geregeld kunnen worden. Dat het dan op een sensatiebeluste manier op de kijker over wordt gebracht is jammer (zacht uitgedrukt).
Lady1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 255
Gympie_ schreef:Susan schreef:Oh ja, inderdaad. Misschien hadden ze beter eerst dat programma 'Mijn leven in puin' kunnen inschakelen om de zooi weg te werken, daarna de TV Makelaar om het huis te restylen en daarna pas scheiden.
En dubbeltje op z'n kant/uitstel van excutie waren ze ook geschikt voor.
Ja, ze zouden echt een hele televisiecarrière kunnen beginnen met z'n tweeën. Na de scheiding konden ze het ook nogal goed vinden samen, dus misschien komen ze wel weer bij elkaar en kunnen ze dan een real-life soap krijgen a la Barbies Droombruiloft.
Susan- Lady Post-a-lot
Ze hadden gewoon andere hulp moeten hebben met hun huis/geldproblemen etc...
Als ze wat meer hun best hadden gedaan i.p.v. het zo uit de hand te laten lopen hadden ze makkelijk bij elkaar kunnen blijven volgens mij... maar goed ik weet natuurlijk niet alle ins en outs.
Maar zo kwam het wel op mij over in ieder geval.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Het lijkt me vreselijk, zoveel schuld. Hoeveel was het nou per persoon?
Gympie- Kletskop
Elk 50.000 toch? Maar heb het einde gemist dus het nog anders zijn.
Didi- Prater
Ja zoiets was het inderdaad. Wat een geld. Volgens mij kwamen ze er nog slechter uit omdat het huis veel minder waard bleek te zijn.
Gympie- Kletskop
Ja vreselijk, je zal er maar zo voor zitten. Ze hadden ook nog een krediet van 32.000.
Didi- Prater
Pussycat schreef:
Ze hadden gewoon andere hulp moeten hebben met hun huis/geldproblemen etc...
Als ze wat meer hun best hadden gedaan i.p.v. het zo uit de hand te laten lopen hadden ze makkelijk bij elkaar kunnen blijven volgens mij... maar goed ik weet natuurlijk niet alle ins en outs.
Maar zo kwam het wel op mij over in ieder geval.
Inderdaad, hulp met de praktische zaken, maar die man had ook gewoon eerder een wake-up-call moeten hebben over zijn opmerkingen naar haar toe. Ik denk ook dat er nog wel mogelijkheden waren geweest.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik zou dus nooit aan zulke programma's mee doen. Kunnen ze niet beter het programma; Hoe zet ik mij zelf voor lul op de televisie? maken
Gast- Gast
Didi schreef:Ja vreselijk, je zal er maar zo voor zitten. Ze hadden ook nog een krediet van 32.000.
Ik vraag me af hoe iemand dat durft...mijn hart zal mijn lijf uitkloppen als ik voor een krediet van 32.000 teken denk ik. Dat gaat toch veel te ver...
Gympie- Kletskop
Anniej_S schreef:Ik zou dus nooit aan zulke programma's mee doen. Kunnen ze niet beter het programma; Hoe zet ik mij zelf voor lul op de televisie? maken
die zijn er, we noemen ze talenten jachten
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Fairytale schreef:Anniej_S schreef:Ik zou dus nooit aan zulke programma's mee doen. Kunnen ze niet beter het programma; Hoe zet ik mij zelf voor lul op de televisie? maken
die zijn er, we noemen ze talenten jachten
Dat is nog om te gieren, maar dat echt scheiden....echt waar..hoe zet je je zelf voor lul.....
Gast- Gast
Fairytale schreef:Sunprincess schreef:Susan schreef:Ja, die van vandaag inderdaad.
De ambtenaar zei dat hij dat gezegd had daarna zei ze er achteraan dat ze het daar niet mee eens was waarop hij zei dan heb je haar in het dagelijks leven nog niet gezien.
Ik had echt zo met die vrouw te doen. Die man heeft echt al haar zekerheid weg genomen. Vond het ook echt niet gek dat het haar niet lukte om het huishouden te doen en af te vallen.
Wat een l*l
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Nee dat gaat écht niet gebeuren..
» Gaat dit verdriet echt (een keer) over?
» zucht.. het gaat niet..
» Infectie gaat niet over
» Het gaat niet zo goed met m'n oma.
» Gaat dit verdriet echt (een keer) over?
» zucht.. het gaat niet..
» Infectie gaat niet over
» Het gaat niet zo goed met m'n oma.
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: