Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?
+29
Gympie
Didi
Pussycat
Mermaid
Atelier Madame
FireButterfly
Puggle
Liadan
Verona
schuddebuikje
Caramba
Jeanette
Lenthe
Summerlovin
Le Chat Noir
Siem
Lejow
Phileine
Flower_L
loura
Ibbeltje
Lima
Rovine
Bosjesvrouw
Poisongirl
VeryCherry
Ella
Chocolate Cookie
Susan
33 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?
Weet je wat ik triest vind? Dat zij zijn koffer inpakt, zodat die vent naar zijn vriendin kan gaan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ja? Snap je dat? Ik ben nu al in staat die vent op te wachten en in elkaar te trappen.
Ow ik hoop dat zijn vriendin bij jou in de buurt woont
Gast- Gast
ook even op RTL4 gezet...net het voorstukje voor na de pauze.
ik snap serieus niet dat je als ouder zijnde dit op de tv wil hebben. Niet zozeer voor hun eigen positie, maar de kinderen.....dit kan echt niet.
moet meteen denken aan paar huizen verderop. Die mensen zijn paar maanden geleden ook uit elkaar gegaan, en in het begin kwam vader elke zondag de kinderen terugbrengen en op het moment dat vader wegreed, twee huilende kindjes van 5 en 7 gok ik....die met de auto gingen meerennen 'papa, papa...blijf bij ons'. Vond zo naar om te zien.
Ik snap dat sommige relaties niet werken, en het misschien beter is om uit elkaar te gaan. Maar op deze manier...nee, daar kan ik echt niet bij.
ik snap serieus niet dat je als ouder zijnde dit op de tv wil hebben. Niet zozeer voor hun eigen positie, maar de kinderen.....dit kan echt niet.
moet meteen denken aan paar huizen verderop. Die mensen zijn paar maanden geleden ook uit elkaar gegaan, en in het begin kwam vader elke zondag de kinderen terugbrengen en op het moment dat vader wegreed, twee huilende kindjes van 5 en 7 gok ik....die met de auto gingen meerennen 'papa, papa...blijf bij ons'. Vond zo naar om te zien.
Ik snap dat sommige relaties niet werken, en het misschien beter is om uit elkaar te gaan. Maar op deze manier...nee, daar kan ik echt niet bij.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
VeryCherry schreef:Weet je wat ik triest vind? Dat zij zijn koffer inpakt, zodat die vent naar zijn vriendin kan gaan.
Ja dat vind ik ook heel triest. Dat zou ik never nooit doen.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Men haar liefde kent echt geen grenzen.......
Ze pakt gewoon zij koffer in als hij naar haar gaat:affraid:
Ze pakt gewoon zij koffer in als hij naar haar gaat:affraid:
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Dat zou wel leuk zijn hè Reva
En anders stuur ik de Vaderloze Troepen op hem af
zoek maar op op youtube
En anders stuur ik de Vaderloze Troepen op hem af
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Deze kwestie op zich, zonder de kinderen daarbij te bedenken, vind ik al schrijnend. Hij gaat niet bij zijn vriendin wonen, omdat hij de kosten ook van het huis met Miranda moet bekostigen. Ow, mijn god. Ik had het de deur uitgezet en uitgebuit. Maar misschien ben ik daar iets te hard in?
Gast- Gast
Dit is ook echt niet goed voor de kinderen, hun situatie bedoel ik. Geld speelt misschien een rol, maar kom op, na tweeënhalf jaar moet het toch echt een keer afgelopen zijn. Ik had hem er direct uitgezet.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Ow, ow, ow. Wat een klootzak!
Ze moet maar bezuinigen op de vaste lasten. Luxe mag ze niet hebben. Ze heeft niets, maar ze moet ook niets overhouden. Ow, ik zou hem.
Ze moet maar bezuinigen op de vaste lasten. Luxe mag ze niet hebben. Ze heeft niets, maar ze moet ook niets overhouden. Ow, ik zou hem.
Gast- Gast
Vind het inderdaad heel sneu van haar, maar ze stelt zich heel afhankelijk op. Volgens mij heeft ze ook geen baan? Omdat ze financieel gezien zo afhankelijk van hem is. Maar het zijn niet de financien alleen, ze zit alleen maar te wachten tot hij terugkomt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Vind het inderdaad heel sneu van haar, maar ze stelt zich heel afhankelijk op. Volgens mij heeft ze ook geen baan? Omdat ze financieel gezien zo afhankelijk van hem is. Maar het zijn niet de financien alleen, ze zit alleen maar te wachten tot hij terugkomt.
Dat vind ik ook wel hel erg. Ik snap wel dat ze ontzettend veel van haar man houdt. Maar hij wil niet meer bij haar zijn en wellicht had ze daar de grens moeten stellen.
Gast- Gast
Rovine schreef:Vind het inderdaad heel sneu van haar, maar ze stelt zich heel afhankelijk op. Volgens mij heeft ze ook geen baan? Omdat ze financieel gezien zo afhankelijk van hem is. Maar het zijn niet de financien alleen, ze zit alleen maar te wachten tot hij terugkomt.
Ze werkt parttime bij een bouwmarkt.
Gast- Gast
Wat een eihoofd...
Als hij naar zn n**kertje pakt zij zijn koffers, en als zij moet werken komt n**kertje gezellig bij hun thuis eten... Ze moet echt van zich af bijten.
Als hij naar zn n**kertje pakt zij zijn koffers, en als zij moet werken komt n**kertje gezellig bij hun thuis eten... Ze moet echt van zich af bijten.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat ik nooit begrijp van deze situaties is waarom niemand in haar omgeving heeft ingegrepen en haar in heeft laten zien dat ze een voetveeg is en dat hij haar niet meer wil.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Oh, zijn opmerkingen, daar gaan mijn handen van jeuken
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Bloempie schreef:Wat ik nooit begrijp van deze situaties is waarom niemand in haar omgeving heeft ingegrepen en haar in heeft laten zien dat ze een voetveeg is en dat hij haar niet meer wil.
dat vraag ik me ook af. maar heb het idee dat haar kring heel klein is
Ella- Ratel
Yvette schreef:Bloempie schreef:Wat ik nooit begrijp van deze situaties is waarom niemand in haar omgeving heeft ingegrepen en haar in heeft laten zien dat ze een voetveeg is en dat hij haar niet meer wil.
+1
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Yvette schreef:Bloempie schreef:Wat ik nooit begrijp van deze situaties is waarom niemand in haar omgeving heeft ingegrepen en haar in heeft laten zien dat ze een voetveeg is en dat hij haar niet meer wil.
Dat moet toch haast wel, het is niet alsof dit te verbergen valt. Aangezien hij elk weekend erop uitgaat naar zijn vriendin en de kinderen haar ook al kennen. Maar er moet toch wel 1 familielid/kennis/vriendin zijn die haar eens een spiegel had kunnen voorhouden?
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Bloempie schreef:Yvette schreef:Bloempie schreef:Wat ik nooit begrijp van deze situaties is waarom niemand in haar omgeving heeft ingegrepen en haar in heeft laten zien dat ze een voetveeg is en dat hij haar niet meer wil.
Dat moet toch haast wel, het is niet alsof dit te verbergen valt. Aangezien hij elk weekend erop uitgaat naar zijn vriendin en de kinderen haar ook al kennen. Maar er moet toch wel 1 familielid/kennis/vriendin zijn die haar eens een spiegel had kunnen voorhouden?
ja dat lijkt mij ook
Ella- Ratel
Yvette schreef:Bloempie schreef:Yvette schreef:Bloempie schreef:Wat ik nooit begrijp van deze situaties is waarom niemand in haar omgeving heeft ingegrepen en haar in heeft laten zien dat ze een voetveeg is en dat hij haar niet meer wil.
ja dat lijkt mij ook
Waarschijnlijk de rede dat zij zichzelf voor dit programma heeft opgegeven.
Lima- Fluisteraar
- Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11
Vind t in ieder geval een egoïstische kl**tzak die vent zeg!!!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Waar ik me zo over verbaasde was dat zijn vriendin zei: jaaa dimitri kan nog wel komen slapen, maar voor de andere 2 hebben we geen ruimte hoor... Arme kinderen..
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Bloempie schreef:Wat ik nooit begrijp van deze situaties is waarom niemand in haar omgeving heeft ingegrepen en haar in heeft laten zien dat ze een voetveeg is en dat hij haar niet meer wil.
Ik heb het programma niet gezien, maar ik vind dit soort programma's echt te ver gaan. Mensen zijn zo kwetsbaar en ik vind het echt zielig, omdat ik denk dat ze niet in de gaten hebben wat voor een invloed zo'n programma op hun leven heeft.
Om in te gaan op de quote van Bloempie... Ik ken zo'n jongen die zich compleet laat inpalmen door zijn vriendin. Hij mag niks! Werkelijk helemaal niks! Ze is ontzettend jaloers en bezitterig en het is net een klein jongetje die zich direct uit school thuis moet komen melden. Daarnaast snauwt ze hem af en trapt ze hem soms helemaal de grond in.
Iedereen denkt hetzelfde over haar en over hun relatie en er zijn heel veel mensen die al geprobeerd hebben in te grijpen door serieus met hem te praten. Op dat moment snapt hij waarom mensen zich zorgen over hem maken, maar hij doet er niks aan en de relatie duurt nu al een paar jaar. Hij is gek op haar en laat zich zo behandelen. Hij laat het gebeuren.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Vreselijk dat kinderen bij deze emo-televisie betrokken moeten worden. Ik snap sowieso die figuren niet die zich hiervoor opgeven.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Nee dat gaat écht niet gebeuren..
» Gaat dit verdriet echt (een keer) over?
» zucht.. het gaat niet..
» Infectie gaat niet over
» Het gaat niet zo goed met m'n oma.
» Gaat dit verdriet echt (een keer) over?
» zucht.. het gaat niet..
» Infectie gaat niet over
» Het gaat niet zo goed met m'n oma.
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: