Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?

+29
Gympie
Didi
Pussycat
Mermaid
Atelier Madame
FireButterfly
Puggle
Liadan
Verona
schuddebuikje
Caramba
Jeanette
Lenthe
Summerlovin
Le Chat Noir
Siem
Lejow
Phileine
Flower_L
loura
Ibbeltje
Lima
Rovine
Bosjesvrouw
Poisongirl
VeryCherry
Ella
Chocolate Cookie
Susan
33 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet? - Pagina 3 Empty Re: Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?

Bericht  Caramba wo 11 apr 2012 - 11:48

Heb niet alles gezien, maar van wat ik gezien heb trok ik mij iets te persoonlijk aan.
Misschien ook wel omdat mijn ouders gescheiden zijn?, mijn moeder buiten de deur vrat? En ook mannen mee nam naar huis? Wij moesten onze mond houden, anders zwaaide er wat! Mensen die het mee kregen durfden hun mond niet open te trekken, bang voor de reactie van mijn moeder? Mijn moeder was geen leuk iemand. Nu nog steeds niet, kom er ook niet!
Mijn moeder bleef op een gegeven moment langer dan 1 nacht weg, bij haar huidige man ingetrokken. Mijn zus had ze het verteld, alleen mijn zus mocht niets van haar vertellen! Toch gedaan, ze is er de eerste jaren, na de scheiding, niet weer geweest.

Ik snap die man van deze aflevering niet. Dochter snapt er niet veel van, krijgt er niet veel van mee. Uhm... Een kind van die leeftijd krijgt er heus wel iets van mee!

Dit programma ga ik ook niet weer kijken. Vind het niets!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet? - Pagina 3 Empty Re: Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?

Bericht  schuddebuikje wo 11 apr 2012 - 20:43

opzich snap ik die man dus wel. hij doet zich stoer en gevoelloos voor maar dat is denk ik ook om zichzelf te beschermen.
hij is er klaar mee en zal zich heel sterk moeten opstellen om het niet '' nog '' eens te gaan proberen omdat hij het zo zielig vind voor zijn ( ex ) vrouw of zijn omgeving.

voor zijn kinderen vind ik het wel heel zielig. dat hij zegt dat er geen ruimte is 3 kinderen om te slapen. wel voor 1 ( zijn zoon uit een ander huwelijk ) er is altijd wel wat te verzinnen... zoals matrassen op de grond tegen elkaar aan. desnoods in hun slaapkamer of woonkamer.... gezellig met ze alle...
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 20:56

Naja wat is te ver. Het is wel realiteit. Er scheiden zoveel ouders. Natuurlijk doen ze dit niet zomaar, maar vind best dat er wel wat aandacht aan besteed kan worden. Misschien beter op een andere manier dan deze. heb het programma ook niet gezien.

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 11 apr 2012 - 20:57

Maar er zijn toch genoeg huwelijken die stranden en waar de situatie weliswaar ook pijnlijk en verdrietig is, maar waar de afhandeling veel en veel respectvoller gaat dan hier? Nee, sorry, ik heb echt totaal geen begrip voor die man. Hij is nota bene al een keer gescheiden, hij heeft dus al die ervaring, ze krijgen nota bene bij deze scheiding nog professionele hulp, dus hij zou écht beter moeten weten dan dit. Wat mij betreft is er geen enkel excuus voor zijn lompe en nare gedrag.

Ik kreeg ook echt geen moment het gevoel dat hij ook maar een greintje medelijden had met zijn ex of met zijn kinderen. De indruk die ik heb na alles wat hij zei en deed was dat hij echt letterlijk schijt heeft aan anderen en alleen maar denkt aan zichzelf. Als hij het maar naar zijn zin heeft kan de rest doodvallen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 21:15

Natasha Froger was gisteren bij RTL Boulevard om het e.e.a. over dit programma te vertellen.
Zij wilde het programma in 1e instantie ook niet doen maar is er toch over na gaan denken omdat haar ouders zelf ook gescheiden zijn. De mensen die zich voor dit programma opgegeven hebben willen dit eigenlijk ook niet op tv laten zien maar weten vaak niet waar ze moeten beginnen en doen het echt voor de hulp die ze er bij krijgen.

Het moment dat hij weggaat en zijn kinderen toespreekt was niet de 1e keer dat hij dit zegt, die mensen hebben zelf aangegeven dat ze dit best met de kijkers wilden delen.

Die man van gisteren wilde zich waarschijnlijk stoerder voordoen dat hij was maar ergens zou het me niks verbazen als hij echt zo kil is. Hij kwam heel ongeinteresseerd over, het leven gaat voor hem verder en je moet genieten van het leven. Zoiets zei hij toch?

http://www.rtl.nl/xl/#/u/c220791c-26dd-4125-9bcc-632501d48e56

Gast
Gast

Bericht  Verona wo 11 apr 2012 - 21:19

Wat ik zo raar vond om te zien was het moment dat hij wegging. Zij moest natuurlijk huilen en hij gaf haar 2sec een knuffel en zei alleen: "het gaat je goed!". Ik dacht echt WTF je hebt 6 jaar een relatie gehad en 2 kinderen samen en dan sluit je zo af...
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Susan wo 11 apr 2012 - 21:22

Ik had het idee dat trouwen en kinderen krijgen voor hem niet heel erg veel voorstelt. Of de vonk er nog is weegt voor hem heel zwaar, als dat niet meer zo is dan is er gewoon niks meer, in zijn ogen, dan kan je gewoon de deur achter je dicht trekken.

Ik heb echt het idee dat hij iemand is die alweer om zich heen aan het kijken is op het moment dat hij vastigheid heeft met iemand.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan do 12 apr 2012 - 0:34

Wat komt die vent gevoelloos over zeg (ben de herhaling aan het kijken). Ik vind het echt niet te geloven, het interesseert hem volgens mij echt helemaal niks hoe zijn vrouw en kinderen zich voelen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Puggle do 12 apr 2012 - 0:49

Liadan schreef:Wat komt die vent gevoelloos over zeg (ben de herhaling aan het kijken). Ik vind het echt niet te geloven, het interesseert hem volgens mij echt helemaal niks hoe zijn vrouw en kinderen zich voelen.

Bizar hè, ik ben ook verbaasd. Moet zeggen dat ik wel moeite heb om te kijken hoor, ik zit me dan af en toe zo op te vreten.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Siem do 12 apr 2012 - 3:58

Birgit schreef:Natasha Froger was gisteren bij RTL Boulevard om het e.e.a. over dit programma te vertellen.
Zij wilde het programma in 1e instantie ook niet doen maar is er toch over na gaan denken omdat haar ouders zelf ook gescheiden zijn. De mensen die zich voor dit programma opgegeven hebben willen dit eigenlijk ook niet op tv laten zien maar weten vaak niet waar ze moeten beginnen en doen het echt voor de hulp die ze er bij krijgen.

Het moment dat hij weggaat en zijn kinderen toespreekt was niet de 1e keer dat hij dit zegt, die mensen hebben zelf aangegeven dat ze dit best met de kijkers wilden delen.

Die man van gisteren wilde zich waarschijnlijk stoerder voordoen dat hij was maar ergens zou het me niks verbazen als hij echt zo kil is. Hij kwam heel ongeinteresseerd over, het leven gaat voor hem verder en je moet genieten van het leven. Zoiets zei hij toch?

[url=http://www.rtl.nl/xl/#/u/c220791c-26dd-4125-9bcc-632501d48e56
http://www.rtl.nl/xl/#/u/c220791c-26dd-4125-9bcc-632501d48e56[/quote[/url]]

En misschien ook wel omdat zij zelf ook de andere vrouw was..

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  FireButterfly do 12 apr 2012 - 22:07

Ik heb het ook gezien en wat een ongelofelijke eikel was die vent. Echt zo gevoelloos. Ik wil het in ieder geval ook nooit meer zien.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11

Bericht  Bosjesvrouw wo 18 apr 2012 - 7:51

Ik snap die vrouw niet. Na 21 jaar scheiden.
Vind het zielig voor die man en jongens

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 7:55

Bosjesvrouw schreef:Ik snap die vrouw niet. Na 21 jaar scheiden.

Ik snap het ook niet helemaal. Ik snap wel dat je uit elkaar kunt groeien, maar het gaat nog zo goed tussen hen lijkt het wel.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 18 apr 2012 - 8:01

Ik snap heel goed dat die man zich zo verschrikkelijk voelt. Hij is niet degene die wil scheiden, hij moet straks wel krom gaan liggen om haar te kunnen betalen.. vind het nogal wat hoor...
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Bosjesvrouw wo 18 apr 2012 - 8:02

Carrie schreef:

Ik snap het ook niet helemaal. Ik snap wel dat je uit elkaar kunt groeien, maar het gaat nog zo goed tussen hen lijkt het wel.

Ja inderdaad. Totdat hij verteld naar het buitenland te gaan.
Nu is ze boos.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Bericht  Mermaid wo 18 apr 2012 - 8:05

Wat een stomme vrouw...
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Bosjesvrouw wo 18 apr 2012 - 8:30

Lizardje schreef:Wat een stomme vrouw...

+1

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Bericht  Lejow wo 18 apr 2012 - 8:35

Tja, zit er een norm aan tot wanneer je mag scheiden dan?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 8:35

Ik heb de laatste 5 minuten gezien maar wat is dit een absurde en walgelijke manier van televisie maken. Waarom werken mensen hier vrijwillig aan mee?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 8:43

Atelier Madame schreef:Ik snap heel goed dat die man zich zo verschrikkelijk voelt. Hij is niet degene die wil scheiden, hij moet straks wel krom gaan liggen om haar te kunnen betalen.. vind het nogal wat hoor...

Die gedachte had ik dus ook enorm. Maar helaas werkt het zo.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 8:43

Lejow schreef:

Precies. Mijn ouders zijn na 23 jaar huwelijk gescheiden. Wij, de kinderen, waren toen al 20 en 17 jaar oud.

Gast
Gast

Bericht  Bosjesvrouw wo 18 apr 2012 - 8:46

[quote="Lejow"]

[/quote

Zo bedoelde ik het niet. Het is altijd erg. En al helemaal op hun manier

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Bericht  Pussycat wo 18 apr 2012 - 8:50

Wat ik niet echt snap... waarom scheiden ze? Omdat zij andere interesses heeft? En het hem niet boeit?
Nou ja heb het ook niet heel goed gevolgd.

En wat ik raar vind is dat die therapeute het hem ook nog verwijt dat hij geen kerst wilde vieren met zijn vrouw scratch
Duh... daar zit je toch ook niet op te wachten?
Lekker gezellig doen met degene die je kapot maakt.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Lejow wo 18 apr 2012 - 8:57

Volgens mij ging het helemaal niet zo.
Hij wilde in het huis blijven, zij zou ergens anders naar toe gaan en alles liep goed, tot ze er achter kwamen dat hij het huis niet kon betalen. Toen ging hij ineens naar het buitenland verhuizen, wat hij zo tussen neus en lippen door op tafel gooide.

En toen zijn oudste zoon naar moeder ging om kerst te vieren zei hij 'ja ga jij ook maar'.. maw 'laat mij maar alleen'. Dat kun je niet maken tegen over je zoon..

En tja, waarom scheiden, dat zal vast echt niet zijn omdat hij een ochtendhumeur heeft, er zal genoeg gebeurd zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Susan wo 25 apr 2012 - 7:45

Zo, wat een vervelende vent. Ik geef haar groot gelijk dat ze wil scheiden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: