Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

+13
Flip Fluitketel
Puggle
nillis
Lejow
Pandora
Muppetje
Amber-
juffie001
*Troela*
CCC
Weegschaal
Thunder
Makamba
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Makamba wo 11 apr 2012 - 10:07

...


Laatst aangepast door Makamba op vr 13 apr 2012 - 8:45; in totaal 2 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 10:09

Misschien gaat het wel nooit helemaal over, maar een plekje krijgt het vast en zeker. Geef het tijd. Denk er ook eens aan hoe je er anders bij had gezeten, voor eeuwig verbonden aan die zak van een ex....

Knuffel meis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Thunder wo 11 apr 2012 - 10:11

hug voor jou!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Makamba wo 11 apr 2012 - 10:13

_Leaf_ schreef:Misschien gaat het wel nooit helemaal over, maar een plekje krijgt het vast en zeker. Geef het tijd. Denk er ook eens aan hoe je er anders bij had gezeten, voor eeuwig verbonden aan die zak van een ex....

Knuffel meis!

Ik hoop het ooit zeker een plekje te kunnen geven en dat gaat ook vast wel gebeuren. Alleen lijkt er soms maar geen einde te komen aan het verdriet en de pijn.

Steeds als ik me zo voel, dan denk ik inderdaad aan hoe ik er anders bij had gezeten. Het maakt zoveel in me los, maar tegelijkertijd is dat hetgene wat me erdoor heen sleept de pijn draaglijker maakt. Had er inderdaad niet aan moeten denken om mijn leven lang aan hem vast te zitten, toen al niet, maar na alles wat erna nog is gebeurd en wat hij me heeft geflikt al helemaal niet meer.

Dankjewel voor je knuffel! Doet goed. Moest het echt ff kwijt. Embarassed Sad
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 10:13

Ik heb er geen ervaring mee maar het zal wel even tijd kosten voor je je er weer beter bij gaat voelen.

Het is toch niet niks wat er met je gebeurd is. Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Makamba wo 11 apr 2012 - 10:13

Rataplan schreef: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  699888 voor jou!

Dankjewel.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 10:18

Logisch toch, het is ook niet niks. Ik weet alles van verdriet, helaas. En dus ook dat zomaar ineens de zon weer een beetje kan gaan schijnen. Er is geen limiet of tijd te verbinden aan verdriet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Weegschaal wo 11 apr 2012 - 10:20

Dikke Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  699888 voor jou!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  CCC wo 11 apr 2012 - 10:21

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  699888

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Makamba wo 11 apr 2012 - 10:22

_Leaf_ schreef:Logisch toch, het is ook niet niks. Ik weet alles van verdriet, helaas. En dus ook dat zomaar ineens de zon weer een beetje kan gaan schijnen. Er is geen limiet of tijd te verbinden aan verdriet!

Ook een hele dikke knuffel voor jou Leaf! En dankjewel voor je lieve woorden. Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  699888 Het gekke is dat ik ook weet dat het tijd nodig heeft en dat er geen tijd of limiet aan te verbinden is, maar dat het soms zo'n ontzettende pijn doet dat ik zo willen dat ik niks meer zou (kunnen) voelen. Helaas werkt het niet zo en het enige wat ik kan doen is de pijn en het verdriet aangaan, hoe moeilijk dat ook is.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Makamba wo 11 apr 2012 - 10:23

Weegschaal en chococupcake, dank jullie wel! Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  699888
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 10:27

Makamba schreef:
_Leaf_ schreef:Logisch toch, het is ook niet niks. Ik weet alles van verdriet, helaas. En dus ook dat zomaar ineens de zon weer een beetje kan gaan schijnen. Er is geen limiet of tijd te verbinden aan verdriet!

Ook een hele dikke knuffel voor jou Leaf! En dankjewel voor je lieve woorden. Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  699888 Het gekke is dat ik ook weet dat het tijd nodig heeft en dat er geen tijd of limiet aan te verbinden is, maar dat het soms zo'n ontzettende pijn doet dat ik zo willen dat ik niks meer zou (kunnen) voelen. Helaas werkt het niet zo en het enige wat ik kan doen is de pijn en het verdriet aangaan, hoe moeilijk dat ook is.

Ik herken het zo....ik wilde ook gewoon zo graag weten hoelang het dan nog ging duren, zodat ik me er op in kon stellen....maar dat gaat niet en dat maakt dan weer zo machteloos! Het verdriet aangaan is heel moeilijk, maar wel het beste. Ik heb zoveel vooruitgang geboekt in een jaar tijd....dank voor je knuffel! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  *Troela* wo 11 apr 2012 - 18:17

Het is ook allemaal best heftig wat er gebeurt is, en dit zal echt tijd nodig hebben om het een beetje te kunnen verwerken. Denk dat verstand en gevoel gewoon ver uit elkaar liggen. Is het iets om er met proffesioneel iemand over te praten om het een plaatsje te kunnen geven?

Heeel veel sterkte!

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  juffie001 wo 11 apr 2012 - 18:23

hug
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Amber- wo 11 apr 2012 - 18:47

hug hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Muppetje wo 11 apr 2012 - 18:49

Ik zou een hoop willen zeggen, maar kan de juiste woorden echt niet vinden. Wil je wel even een dikke knuffel geven hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Makamba wo 11 apr 2012 - 19:03

Leaf, precies zoals je het omschrijft zo voelt het!

@ de rest, bedankt voor de knuffels. Na een nachtje slapen voel ik me inmiddels weer een beetje 'beter'. Soms zijn er momenten dat ik verdrietig ben en dan kan ik het nog wel handelen, maar er zijn ook vaker momenten zoals gister dat ik er echt even helemaal doorheen zit en niet meer weet waar ik het moet zoeken.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Pandora wo 11 apr 2012 - 20:02

Ik weet niet zoveel te zeggen... Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  699888 Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  699888
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Lejow wo 11 apr 2012 - 20:02

Muppetje schreef:Ik zou een hoop willen zeggen, maar kan de juiste woorden echt niet vinden. Wil je wel even een dikke knuffel geven hug

+1 hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  nillis wo 11 apr 2012 - 20:03

Een dikke Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  699888
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Puggle wo 11 apr 2012 - 20:04

Een hug !
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 20:06

Makamba hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Flip Fluitketel wo 11 apr 2012 - 20:12

Ook ik weet niet veel te zeggen....maar wil je wel een hug hug geven.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 20:22

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Susan wo 11 apr 2012 - 20:24

Ik weet ook niet zo goed wat te zeggen. Ik vind het echt rot dat je er zoveel verdriet van hebt. Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  699888
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat dit verdriet echt (een keer) over?  Empty Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum