Gaat dit verdriet echt (een keer) over?
+13
Flip Fluitketel
Puggle
nillis
Lejow
Pandora
Muppetje
Amber-
juffie001
*Troela*
CCC
Weegschaal
Thunder
Makamba
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gaat dit verdriet echt (een keer) over?
...
Laatst aangepast door Makamba op vr 13 apr 2012 - 8:45; in totaal 2 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Gaat dit verdriet echt (een keer) over?
Misschien gaat het wel nooit helemaal over, maar een plekje krijgt het vast en zeker. Geef het tijd. Denk er ook eens aan hoe je er anders bij had gezeten, voor eeuwig verbonden aan die zak van een ex....
Knuffel meis!
Knuffel meis!
Gast- Gast
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
_Leaf_ schreef:Misschien gaat het wel nooit helemaal over, maar een plekje krijgt het vast en zeker. Geef het tijd. Denk er ook eens aan hoe je er anders bij had gezeten, voor eeuwig verbonden aan die zak van een ex....
Knuffel meis!
Ik hoop het ooit zeker een plekje te kunnen geven en dat gaat ook vast wel gebeuren. Alleen lijkt er soms maar geen einde te komen aan het verdriet en de pijn.
Steeds als ik me zo voel, dan denk ik inderdaad aan hoe ik er anders bij had gezeten. Het maakt zoveel in me los, maar tegelijkertijd is dat hetgene wat me erdoor heen sleept de pijn draaglijker maakt. Had er inderdaad niet aan moeten denken om mijn leven lang aan hem vast te zitten, toen al niet, maar na alles wat erna nog is gebeurd en wat hij me heeft geflikt al helemaal niet meer.
Dankjewel voor je knuffel! Doet goed. Moest het echt ff kwijt.
Makamba- Kletskop
Ik heb er geen ervaring mee maar het zal wel even tijd kosten voor je je er weer beter bij gaat voelen.
Het is toch niet niks wat er met je gebeurd is.
Het is toch niet niks wat er met je gebeurd is.
Gast- Gast
Rataplan schreef: voor jou!
Dankjewel.
Makamba- Kletskop
Logisch toch, het is ook niet niks. Ik weet alles van verdriet, helaas. En dus ook dat zomaar ineens de zon weer een beetje kan gaan schijnen. Er is geen limiet of tijd te verbinden aan verdriet!
Gast- Gast
Dikke voor jou!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
_Leaf_ schreef:Logisch toch, het is ook niet niks. Ik weet alles van verdriet, helaas. En dus ook dat zomaar ineens de zon weer een beetje kan gaan schijnen. Er is geen limiet of tijd te verbinden aan verdriet!
Ook een hele dikke knuffel voor jou Leaf! En dankjewel voor je lieve woorden. Het gekke is dat ik ook weet dat het tijd nodig heeft en dat er geen tijd of limiet aan te verbinden is, maar dat het soms zo'n ontzettende pijn doet dat ik zo willen dat ik niks meer zou (kunnen) voelen. Helaas werkt het niet zo en het enige wat ik kan doen is de pijn en het verdriet aangaan, hoe moeilijk dat ook is.
Makamba- Kletskop
Weegschaal en chococupcake, dank jullie wel!
Makamba- Kletskop
Makamba schreef:_Leaf_ schreef:Logisch toch, het is ook niet niks. Ik weet alles van verdriet, helaas. En dus ook dat zomaar ineens de zon weer een beetje kan gaan schijnen. Er is geen limiet of tijd te verbinden aan verdriet!
Ook een hele dikke knuffel voor jou Leaf! En dankjewel voor je lieve woorden. Het gekke is dat ik ook weet dat het tijd nodig heeft en dat er geen tijd of limiet aan te verbinden is, maar dat het soms zo'n ontzettende pijn doet dat ik zo willen dat ik niks meer zou (kunnen) voelen. Helaas werkt het niet zo en het enige wat ik kan doen is de pijn en het verdriet aangaan, hoe moeilijk dat ook is.
Ik herken het zo....ik wilde ook gewoon zo graag weten hoelang het dan nog ging duren, zodat ik me er op in kon stellen....maar dat gaat niet en dat maakt dan weer zo machteloos! Het verdriet aangaan is heel moeilijk, maar wel het beste. Ik heb zoveel vooruitgang geboekt in een jaar tijd....dank voor je knuffel!
Gast- Gast
Het is ook allemaal best heftig wat er gebeurt is, en dit zal echt tijd nodig hebben om het een beetje te kunnen verwerken. Denk dat verstand en gevoel gewoon ver uit elkaar liggen. Is het iets om er met proffesioneel iemand over te praten om het een plaatsje te kunnen geven?
Heeel veel sterkte!
Heeel veel sterkte!
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ik zou een hoop willen zeggen, maar kan de juiste woorden echt niet vinden. Wil je wel even een dikke knuffel geven
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Leaf, precies zoals je het omschrijft zo voelt het!
@ de rest, bedankt voor de knuffels. Na een nachtje slapen voel ik me inmiddels weer een beetje 'beter'. Soms zijn er momenten dat ik verdrietig ben en dan kan ik het nog wel handelen, maar er zijn ook vaker momenten zoals gister dat ik er echt even helemaal doorheen zit en niet meer weet waar ik het moet zoeken.
@ de rest, bedankt voor de knuffels. Na een nachtje slapen voel ik me inmiddels weer een beetje 'beter'. Soms zijn er momenten dat ik verdrietig ben en dan kan ik het nog wel handelen, maar er zijn ook vaker momenten zoals gister dat ik er echt even helemaal doorheen zit en niet meer weet waar ik het moet zoeken.
Makamba- Kletskop
Ik weet niet zoveel te zeggen...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Muppetje schreef:Ik zou een hoop willen zeggen, maar kan de juiste woorden echt niet vinden. Wil je wel even een dikke knuffel geven
+1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ook ik weet niet veel te zeggen....maar wil je wel een geven.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik weet ook niet zo goed wat te zeggen. Ik vind het echt rot dat je er zoveel verdriet van hebt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nee dat gaat écht niet gebeuren..
» Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Bij verdriet...
» Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?
» Bij verdriet...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: