Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?

+29
Gympie
Didi
Pussycat
Mermaid
Atelier Madame
FireButterfly
Puggle
Liadan
Verona
schuddebuikje
Caramba
Jeanette
Lenthe
Summerlovin
Le Chat Noir
Siem
Lejow
Phileine
Flower_L
loura
Ibbeltje
Lima
Rovine
Bosjesvrouw
Poisongirl
VeryCherry
Ella
Chocolate Cookie
Susan
33 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet? - Pagina 5 Empty Re: Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?

Bericht  Pussycat vr 27 apr 2012 - 3:17

Susan schreef:
Pussycat schreef:Laughing

Ze hadden gewoon andere hulp moeten hebben met hun huis/geldproblemen etc...
Als ze wat meer hun best hadden gedaan i.p.v. het zo uit de hand te laten lopen hadden ze makkelijk bij elkaar kunnen blijven volgens mij... maar goed ik weet natuurlijk niet alle ins en outs.
Maar zo kwam het wel op mij over in ieder geval.

Inderdaad, hulp met de praktische zaken, maar die man had ook gewoon eerder een wake-up-call moeten hebben over zijn opmerkingen naar haar toe. Ik denk ook dat er nog wel mogelijkheden waren geweest.

Precies... ik kan wel janken voor die tv. Haha zie al voor me hoe je dat tegen je kinderen moet zeggen enzo bah!
Mijn ouders zijn ook gescheiden dus weet er helaas alles van Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet? - Pagina 5 1371890812

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet? - Pagina 5 Empty Re: Gaat 'Echt scheiden' te ver of niet?

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 20:04

Gympie_ schreef:Ja zoiets was het inderdaad. Wat een geld. Volgens mij kwamen ze er nog slechter uit omdat het huis veel minder waard bleek te zijn.

Het viel mij wel op dat het huis getaxeerd is toen het nog zo'n bende was. Daarna werd er opgeruimd, schoongemaakt en geschilderd en zag het er veel beter uit. Als een taxatie dan plaatsvindt, komt het huis toch beter uit de bus, lijkt me?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 21:29

Heb nog geen aflevering gezien maar begrijp niet waarom mensen hun scheiding openbaar moeten maken. Hou niet van dit soort leedvermaak. scratch

Gast
Gast

Bericht  SarahKey vr 27 apr 2012 - 23:33

Break Of Day schreef:
Gympie_ schreef:Ja zoiets was het inderdaad. Wat een geld. Volgens mij kwamen ze er nog slechter uit omdat het huis veel minder waard bleek te zijn.

Het viel mij wel op dat het huis getaxeerd is toen het nog zo'n bende was. Daarna werd er opgeruimd, schoongemaakt en geschilderd en zag het er veel beter uit. Als een taxatie dan plaatsvindt, komt het huis toch beter uit de bus, lijkt me?

dat lijkt mij niet. Ze kijken naar hoe je huis is, hoeveel kamers, wat voor keuken en badkamer, welke buurt, garage ja of nee, dakraam ja of nee etc etc. Niet naar hoe vies een huis is.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Caribbeanlover do 3 mei 2012 - 10:27

Chocolate Cookie schreef:Ik vind het ook te ver gaan. Snap niet dat je heel je hebben en houden op tv wilt hebben.

Ze willen het toch zelf op tv laten zien.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: