Het gaat niet zo goed met m'n oma.
+3
Ibbeltje
FireButterfly
Caribbeanlover
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het gaat niet zo goed met m'n oma.
Haar darmen, nieren, lever werken niet goed en ze heeft vocht achter de longen. Als ze een longontsteking krijgt kan het zo afgelopen zijn. Het is een beetje onduidelijk,maar zonder kan het ook zo afgelopen zijn.
Maar het kan net zo goed nog een paar maanden tot een half jaar duren. Maak me een beetje zorgen en ga binnenkort even langs voor het geval dat het te laat is.
Maar het kan net zo goed nog een paar maanden tot een half jaar duren. Maak me een beetje zorgen en ga binnenkort even langs voor het geval dat het te laat is.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Het gaat niet zo goed met m'n oma.
Heel veel sterkte.
Meer dan langsgaan kun je niet doen. Ik vind het heel dapper van je dat je wel besluit langs te gaan binnenkort voordat het te laat is.
Meer dan langsgaan kun je niet doen. Ik vind het heel dapper van je dat je wel besluit langs te gaan binnenkort voordat het te laat is.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Dank je. Dapper is wellicht het verkeerde woord, ik zie het meer als een verplichting van mezelf.
Caribbeanlover- Ratel
Wat is dat met die oma's de laatste tijd zeg..zo naar allemaal. Sterkte CBL. Ik zou ook nog langs gaan als ik jou was.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Caribbeanlover schreef:Dank je. Dapper is wellicht het verkeerde woord, ik zie het meer als een verplichting van mezelf.
Ik vind je dapper omdat het emotioneel niet heel gemakkelijk zal zijn. En ik snap ook dat het als een verplichting aan jezelf ziet.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Toen mijn oma overleed, heb ik er altijd spijt van gehad dat ik niet op haar laatste verjaardag geweest ben. Dus idd ga zo veel mogelijk nu het nog kan naar je oma.
Zelf heb ik helemaal geen opa's en oma's meer, en het doet me goed dat mijn vriend ze nog wel heeft. Bij 1 die dichtbij woont mag ik zo vaak komen als ik wil, en dat vinden ze nog leuk ook. Zijn andere opa en oma wonen wat verder weg helaas.
Zelf heb ik helemaal geen opa's en oma's meer, en het doet me goed dat mijn vriend ze nog wel heeft. Bij 1 die dichtbij woont mag ik zo vaak komen als ik wil, en dat vinden ze nog leuk ook. Zijn andere opa en oma wonen wat verder weg helaas.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga woensdag even langs. Het is mijn moeders moeders overigens. M'n moeder zei altijd dat mijn broertje en ik speciaal voor haar zijn, weet even niet waarom. Ik heb als baby 6 weken bij haar gelogeerd toen mijn ouders op reis waren en heb mij 1e verjaardag bij haar gevierd. Vroeger verweet ik ze dat wel eens, maar nu maakt het me niets uit en maak ik er wel eens een grapje over.
Caribbeanlover- Ratel
Sterkte CBL! Dit zijn nooit leuke dingen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dank je en de anderen ook. Is idd niet leuk, maar zo gaat dat nou eenmaal met ouderen.
Caribbeanlover- Ratel
Sterkte!
Het hoort er bij inderdaad het lijkt me zo moeilijk!
Hoe oud is je oma CBL?
Het hoort er bij inderdaad het lijkt me zo moeilijk!
Hoe oud is je oma CBL?
Gast- Gast
Caribbeanlover- Ratel
Wat sneu Ook al weet je dat de kans op zoiets steeds groter wordt op hogere leeftijd, blijft naar.
Goed dat je er nog langs gaat.
Goed dat je er nog langs gaat.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Sterkte CBL! Het hoort er helaas bij maar het blijft moeilijk. Ik zou je oma zoveel mogelijk bezoeken nu je nog kan.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Soortgelijke onderwerpen
» Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed
» Het gaat niet goed met mijn opa
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Het gaat minder goed..
» Gaat dit ooit nog goed komen?
» Het gaat niet goed met mijn opa
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed