Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Infectie gaat niet over

4 plaatsers

Ga naar beneden

Infectie gaat niet over Empty Infectie gaat niet over

Bericht  NerdChic di 6 maa 2012 - 0:11

Ik heb een probleempje en ik ben het onderhand wel erg beu.

Sinds begin December loop ik al rond met bacteriële vaginose. Toen heb ik metronidazol gekregen, 1 kuur van vier tabletten in 1 keer. Helaas heeft dit toen niet geholpen. Ik ben toen weer terug gegaan naar de HA en toen heeft ze een kweekje afgenomen, daar is echter niets uitgekomen. Ze hebben mij toen aangeraden om 2 weken echt alleen maar katoenen ondergoed te dragen en ik mocht niet scheren. Nou, dat heb ik gedaan en helaas is het toen nog niet overgegaan.

Twee weken geleden weer naar de huisarts geweest, weer een kweekje gemaakt, en weer metrodinazol mee gekregen. En weer heeft het niets geholpen. Nu kon ik vandaag bellen voor de uitslag van het kweekje en kreeg ik meegedeeld dat ik nu een nieuwe dosis metrodinazol mee krijg, voor een hele week lang.

Nu is het zo dat ik ten eerste kots misselijk wordt van die medicijnen, en dan ook echt 3 dagen lang. En ik wil ze best 7 dagen lang gebruiken hoor, ik ben alleen heel bang dat het weer helemaal niets uit haalt. Ik heb sinds Dec. al geen sex meer gehad met mijn vriend omdat ik me daar niet fijn bij voel, en omdat ik bang ben dat het erger wordt of zo. En nu voel ik me dus gewoon heel even flink rot, en baal ik er van dat het maar niet over wilt gaan. En dus weer die medicijnen krijg die voorheen ook niet hielpen!

Geen idee wat ik met dit verhaal wil, misschien zijn er mensen die het herkennen?
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infectie gaat niet over Empty Re: Infectie gaat niet over

Bericht  Susan di 6 maa 2012 - 0:27

Bestaat er geen ander middel voor? Voor de meeste medicijnen is er toch wel een alternatief, kennelijk slaat dit bij jou niet echt aan en je kunt moeilijk de rest van je leven metrodinazol gebruiken, bij wijze van spreken. Zeker als je je er zo beroerd door voelt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infectie gaat niet over Empty Re: Infectie gaat niet over

Bericht  NerdChic di 6 maa 2012 - 0:46

Ik kan op internet ook niet echt iets vinden wat vervangend is. Het is metronidazol, in tablet vorm of drank vorm. Dus helaas, als die weer niet aan slaat, dan ga ik wederom weer eens naar de huisarts. Heb het twee jaar terug ook gehad en toen sloeg de metronidazol wel aan.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infectie gaat niet over Empty Re: Infectie gaat niet over

Bericht  Ella di 6 maa 2012 - 2:56

NerdChic schreef:Ik kan op internet ook niet echt iets vinden wat vervangend is. Het is metronidazol, in tablet vorm of drank vorm. Dus helaas, als die weer niet aan slaat, dan ga ik wederom weer eens naar de huisarts. Heb het twee jaar terug ook gehad en toen sloeg de metronidazol wel aan.

Ik zou vragen om een doorverwijzing. Op deze manier blijf je tobben
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infectie gaat niet over Empty Re: Infectie gaat niet over

Bericht  JustMeDaan di 6 maa 2012 - 6:01

Clindamycine voor in de vagina
Clindamycine is een antibioticum van de lincomycine-groep. Het remt de groei van sommige bacteriën. Artsen schrijven de crème voor vaginaal gebruik voor bij bacteriële vaginose.

Dit word ook wel eens voorgeschreven.

Bron: http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Klachten___ziektes/Aandoeningen/Bacteriële_vaginose.aspx?mId=10701&rId=47

Waarbij misselijkheid enz bij zeer zelden staat. Misschien reageer je hier beter op?

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Infectie gaat niet over Empty Re: Infectie gaat niet over

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum