Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

+30
sanne-84
SleepingBeauty
Flippin' Bitch
Ella
Vanilla Queen
Sterre
SuperGrover
SarahKey
Phileine
Twellie
CCC
rapa nui
silly-one
Beachgirl
Arwyn
bolus26
Carra
Zwerver
Minx
PrimaBella
Jeanette
Susan
Caresses
Blond
Pompoen
Dani
Rush
Bazinga
Inge
Rose
34 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? - Pagina 3 Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Merai do 12 apr 2012 - 10:15

Ik blijf alleen thuis als ik echt ziek ben maar heb dat wel moeten leren. Ben altijd geneigd om toch te gaan en ben afgelopen jaar ook al twee keer naar huis gestuurd omdat mijn collega's vonden dat ik naar bed moest Wink Wel leer ik mijn grenzen steeds beter kennen en weet ik nu dat als ik er mentaal doorheen dreig te raken ik beter even een pas op de plaats kan maken en een dagje kan relaxen. Officieel meld ik me dan ziek maar mijn naaste collega's (degenen die er over gaan) weten dan wel hoe het zit. Overigens komt dat heel weinig voor.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? - Pagina 3 Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  ijsjemeisje do 12 apr 2012 - 10:19

Eerder wel op school en stage's die ik niet boeiend vond.

Tegenwoordig ben ik nooit meer ziek. (even afkloppen natuurlijk Wink )
Ik heb weleens dagen dat ik denk ik heb geen zin. Maar dat heeft iedereen weleens.
Als ik er dan eenmaal ben is het prima.
Ik blijf alleen maar thuis wanneer ik buikgriep heb.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? - Pagina 3 Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  FireButterfly do 12 apr 2012 - 22:20

Eenmalig op stage gedaan.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? - Pagina 3 Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 22:56

Op het werk heb ik dat nooit gedaan. Vroeger op school was ik wel eens 'ziek', als ik geen zin had of zo..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? - Pagina 3 Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Bolleke do 12 apr 2012 - 23:03

Ik heb me wel eens ziek gemeld toen mijn zoon ziek was en ik met mijn handen in het haar zat. Verder nooit.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? - Pagina 3 Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 23:04

een keer op stage heb ik het erger gemaakt dan dat het was, maar die stage was verschrikkelijk. Op school heb ik dit nooit gedaan maar dat kwam denk ik ook doordat dat bij ons op school niet zo makkelijk ging. Je kreeg 4 afwezigheidsbriefjes voor 1 schooljaar die gelden voor 3 dagen dus bv als je ziek was. Als ze op waren of een afspraak had bij de tandarts of HA ofzo moest je daar een briefje van meenemen ter bevestiging dat je daar echt geweest was.
Enkele jaren geleden op mijn toenmalige werk heb ik me 1 keer 1 dag ziek gemeld terwijl ik niet heel erg ziek was en wel had kunnen werken Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent? - Pagina 3 Empty Re: Jullie je weleens ziek gemeld terwijl je dat niet bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum