Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

+23
Darius
joyce0606
Teddyaapje
Dolphinne
Caresses
Atelier Madame
Pussycat
TGR
Monte
Pien
ekjir@M
Susan
ProudMom
Mamsie
PiP
Jilke
snoezel
knets
patjuhhh
**_pearl_**
Muppetje
Linnie1985
duckie
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  duckie za 18 jun 2011 - 10:21

vandaag hadden we ergens een feestje met een bbqbuffet achtig iets... staat er zon kok rosbief af te snijden dus ik zeg mag ik daar wat van.... zegt ie, tis wel erg rood hoor mag u dat wel hebben?? u bent zwanger toch?? nou eeuhh nee ben net 6 maand geleden bevallen... OEPS....
nou weet ik dat ik niet de slankste ben en nog (best) wel een buikje heb maar echt geen zwangere buik....

hebben jullie dit wel eens gehad? of dit perongeluk tegen iemand gezegd?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:25

Ja, dit is me meerdere keren gevraagd in de jaren voor mijn eerste zwangerschap. Vond ik eigenlijk altijd wel aardig vreemd, aangezien ik toen nog in maatje 34 paste.

Ik vraag zelf dus echt NOOIT aan mensen of ze zwanger zijn, of het moet echt een buik zijn van 35+ weken, ik ben altijd zo bang iemand daarmee te beledigen / kwetsen.


Laatst aangepast door Twellie op za 18 jun 2011 - 10:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:26

Nee, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Tenzij ik natuurlijk echt zwanger was. Nu moet ik zeggen dat ik erg dun/slank ben en mijn buik is helemaal plat dus ik zou raar opkijken als iemand nu zou denken dat ik zwanger was.

Ik heb nog nooit aan iemand gevraagd of ze zwanger is. Wie weet is het helemaal niet zo, of lukt het maar niet om zwanger te worden. Nee zoiets zou ik echt nooit vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Linnie1985 za 18 jun 2011 - 10:26

Ik word wel eens gek van mn ma als ik zeg dat ik niet zo lekker ben. Dan zegt ze ben je zwanger. We zijn dan wel bezig, maar dat weet zij niet.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:46

Ja dat is mij ook wel een paar keer gevraagd ja. Jaar of 2 geleden was ik bijna 10 kilo zwaarder en als ik dan bepaalde kleding aan had was ik de 'sjaak'. Ik werk in een winkel en kreeg dat dan van klanten te horen! Erg vervelend nu let ik nog steeds op wat ik aan doe daardoor terwijl ik nu niet echt een zwanger uitziende buik heb.
Zelf vraag ik het nooit aan iemand het kan zo vervelend over komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Muppetje za 18 jun 2011 - 11:00

Het is mij afgelopen vakantie nog gevraagd, meteen ook de eerste en laatste keer.

Best jammer als je het heel graag wilt en het lukt niet... Ok, dat weet degene die t vraagt niet, maar toch, t komt lullig over...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 11:13

Ja, ik drink normaal als een ketter. Als ik dan een keer geen zin heb in drank en de wijn afsla, dan zeggen mijn vrienden: Aarhhhh Jij bent ZWANGER!! Uhmmmm... nee... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 20:11

Ja, de moeder van mijn beste vriendin.
Ik had H op mijn arm en stond wat naar voren waarop zij zegt: Oh, krijg jij een broertje of een zusje???
Uhm nee hoor.... Hahaha.

Hoewel ik een paar weken later wel positief testte.
Maar op dat bewuste moment was ik nog niet zwanger :P

Op vakantie vroeg iemand: Mag ik een hele brutale vraag stellen?
Uh nou ja, doe maar... Ben jij zwanger?
Ja duuuuuh, ik heb nog nooit iemand met zo'n perfect ronde buik gezien terwijl die persoon niet zwanger is :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  **_pearl_** za 18 jun 2011 - 21:19

ik heb daar ook wel last van Sad
ik ben nog nooit zwanger geweest en ik ben nu ook niet zwanger .
ik heb heel veel maag en darm klachten waar ze eigeijk niet achter kunnen komen wat het is maar waardoor mijn buik dan van de ene dag na de andere dag helemaal opzet en dan lijk ik net 25 weken zwanger .
ik vind dit zelf al erg vervelend maar dan heb ik ook nog ouders op mijn werk die steeds komen vragen of ik zwanger ben ...

ik denk dan altijd STEL je voor ik probeer al 2 jaar om zwanger te worden maar dat lukt allemaal niet , en iemand blijf maar vragen of je zwanger bent
**_pearl_**
**_pearl_**
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 271
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 23:45

Het is mij tot nu toe nog nooit gevraagd, ook tijdens de zwangerschap niet. Als er dan naderhand gezegd werd dat ze dat al dachten, maar het niet durfde te vragen dacht ik altijd, zo klein is mn buik toch niet angel maar als ik nu foto's zie kan ik me goed voorstellen dat ze twijfelde. Wel mensen die me al kende en voor de zwangerschap dus ook gezien hadden (met een redelijk platte buik)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  patjuhhh zo 19 jun 2011 - 0:42

Ik heb dat ook weleens gehad, toen ik in de ziektewet zat en toen halve dagen werkte vroeg ook iemand: Goh mag je niet veel werken omdat je zwanger bent? Uhhhh neeee!! :P
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 0:48

duckie schreef:vandaag hadden we ergens een feestje met een bbqbuffet achtig iets... staat er zon kok rosbief af te snijden dus ik zeg mag ik daar wat van.... zegt ie, tis wel erg rood hoor mag u dat wel hebben?? u bent zwanger toch?? nou eeuhh nee ben net 6 maand geleden bevallen... OEPS....
nou weet ik dat ik niet de slankste ben en nog (best) wel een buikje heb maar echt geen zwangere buik....

hebben jullie dit wel eens gehad? of dit perongeluk tegen iemand gezegd?
Ik vind het dan wel weer lief en oplettend van die kok, dat hij daar aan denkt. Maar de opmerking zelf is niet (altijd even) fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  knets zo 19 jun 2011 - 1:12

Nadat voor de 4e keer in 1 zomer gefeliciteerd werd voor m'n zwangerschap was voor mij echt de druppel om de kliniek te bellen om mijn buikwand correctie door te zetten.. Neutral... Kon het ze eigenlijk niet kwalijk nemen, m'n buik zag er ook uit alsof ik 5 maanden zwanger was. Het was een ronde bolle buik..

Aan de andere kant wel attent van de kok dat hij oplet.. Voor hetzelfde geld was je wel zwanger maar wist je het niet van dat vlees..

Maar het blijft een kwetsende opmerking silent
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  snoezel zo 19 jun 2011 - 2:07

Ow, auw.. Dat zijn echt van die nare opmerkingen... Een vriendin van mij heeft er ook zo'n last van, die is 6 maanden geleden bevallen en mensen vragen nu nog geregeld of ze zwanger is :S
Bij mij was het alleen na 2 weken nadat ik bevallen was en ik de buurman tegen kwam en die vroeg- joh, wanneer ben je nou uitgerekend??? LOL
Ik wist niet waar ik het moest zoeken.. Hij ook niet overigens... Was een nare situatie. Ben erna redelijk goed bijgetrokken, maar het is echt naar. Alsof iemand gewoon recht voor zn raap tegen je zegt- jeetje, jij hebt een dikke pens! Dat kan niet zomaar zijn...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Jilke zo 19 jun 2011 - 5:46

Ik had ook zo'n pijnlijke. We stonden met zijn 2en voor de douane te wachten en stond er een ouder vrouwtje achter ons. Ik had nogal veel gegeten ( angel , ach het was vakantie!) en ben al niet heel slank van mezelf. Zegt ze tegen mijn vriend: leuk! volgend jaar met zijn 3en op vakantie!
Nou en echt, ik snapte hem niet eens haha. Echt heel genant. Tot ze over dr buik wreef snapte ik hem! Mijn vriend wel en die lachte zich een breuk. God wat was ik pissig! Zowel op haar als mijn vriend, omdat hij zo moest lachen haha. Dat was echt niet grappig!
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 5:54

Toen S. rond de 3 maanden was stond ik bij een viskraam en bestelde een visje. Zegt een meisje langs me "wist je dat als je zwanger bent je dat niet mag eten?" En bedankt.. silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  PiP zo 19 jun 2011 - 8:33

Hier is het de laatste weken raak... Misschien dat de mensen denken dat het zo onderhand weer "tijd" is voor een 2e!?
Ik heb ook wel een buikje, maar geen zwangerbuikje.

Toen mijn schoonzusje 5 dagen geleden bevallen was en bij CenterParcs een bikini ging passen zei de verkoopster nog: Wat een mooie buik heb je! Die dacht dus dat ze zwanger was. Nu kan die verkoopster er natuurlijk niks aan doen, na 5 dagen heb je natuurlijk nog gewoon een buikje. Maar denk dat ze zichzelf wel voor de kop kan slaan smile
Nu snap ik nog steeds niet wat ze na 5 dagen al in het zwembad moest, maar dat is ieder voorzich!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 8:38

PiP schreef:Hier is het de laatste weken raak... Misschien dat de mensen denken dat het zo onderhand weer "tijd" is voor een 2e!?
Ik heb ook wel een buikje, maar geen zwangerbuikje.

Toen mijn schoonzusje 5 dagen geleden bevallen was en bij CenterParcs een bikini ging passen zei de verkoopster nog: Wat een mooie buik heb je! Die dacht dus dat ze zwanger was. Nu kan die verkoopster er natuurlijk niks aan doen, na 5 dagen heb je natuurlijk nog gewoon een buikje. Maar denk dat ze zichzelf wel voor de kop kan slaan smile
Nu snap ik nog steeds niet wat ze na 5 dagen al in het zwembad moest, maar dat is ieder voorzich!

5 dagen na de bevalling gaan zwemmen? Dat mag niet eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 8:44

Ik heb dat gelukkig nog nooit gehad en durf ook nooit aan mensen te vragen of ze zwanger zijn. Als iemand een dikke buik heeft gecombineerd met een strak shirt ga ik er meestal wel vanuit dat ze zwanger zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Mamsie zo 19 jun 2011 - 8:46

Weetjewel schreef:
PiP schreef:Hier is het de laatste weken raak... Misschien dat de mensen denken dat het zo onderhand weer "tijd" is voor een 2e!?
Ik heb ook wel een buikje, maar geen zwangerbuikje.

Toen mijn schoonzusje 5 dagen geleden bevallen was en bij CenterParcs een bikini ging passen zei de verkoopster nog: Wat een mooie buik heb je! Die dacht dus dat ze zwanger was. Nu kan die verkoopster er natuurlijk niks aan doen, na 5 dagen heb je natuurlijk nog gewoon een buikje. Maar denk dat ze zichzelf wel voor de kop kan slaan smile
Nu snap ik nog steeds niet wat ze na 5 dagen al in het zwembad moest, maar dat is ieder voorzich!

5 dagen na de bevalling gaan zwemmen? Dat mag niet eens!

idd en uh ik neem aan dat ze ook nog vloeide? lekker een bikini passen met een kraamverband tussen je benen. haha doe mij een boxer!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 8:46

Weetjewel schreef:
PiP schreef:Hier is het de laatste weken raak... Misschien dat de mensen denken dat het zo onderhand weer "tijd" is voor een 2e!?
Ik heb ook wel een buikje, maar geen zwangerbuikje.

Toen mijn schoonzusje 5 dagen geleden bevallen was en bij CenterParcs een bikini ging passen zei de verkoopster nog: Wat een mooie buik heb je! Die dacht dus dat ze zwanger was. Nu kan die verkoopster er natuurlijk niks aan doen, na 5 dagen heb je natuurlijk nog gewoon een buikje. Maar denk dat ze zichzelf wel voor de kop kan slaan mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is 561177
Nu snap ik nog steeds niet wat ze na 5 dagen al in het zwembad moest, maar dat is ieder voorzich!

5 dagen na de bevalling gaan zwemmen? Dat mag niet eens!
En dat wil je ook nog niet eens.. scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  ProudMom zo 19 jun 2011 - 9:36

Toen B.randon 2 maanden oud was liep ik (achter de kinderwagen) samen met m'n zusje even door de Kruidvat.
Ik had het een beetje warm, dus had m'n jas open. Waarop één van de verkoopsters lekker hard door de winkel riep: ''Heee gefeliciteerd! Wat zie ik nou, is de 2e al op komst?'' scratch Euhm.. En bedankt he!
Je ziet toch dat er een heel klein mannetje in de kinderwagen ligt.. Net alsof ik dan alweer zwanger ben.
Ik wist dus ook even niet wat ik moest zeggen, voelde me ook wel ongemakkelijk, want er keken meteen allemaal mensen mijn kant op. (En ik voelde me al zo onzeker door al die extra kilo's.) Dus zei ik alleen maar: ''Nee, ik heb gewoon nog een buik. Helaas hoor ik niet bij die paar mensen die meteen weer hun figuurtje terug hebben.''
Waarop de verkoopster zei: ''Ooh okay, ik dacht het echt, want je hebt zo'n dikke buik.'' :shock:
Okay, dat vond ik dus echt niet leuk, en m'n zusje zag het aan m'n gezicht. Dus kon zij het niet laten om die verkoopster erop aan te spreken, dat ze het niet normaal vond hoe ze dat zei. Haha en dan die verbaasde kop van die vrouw joh.. :S Achja, sommige mensen he.. Ik vind 't echt niet netjes, en zal het dan ook nooit op zo'n manier aan iemand vragen.
Heb het ook nog nooit aan iemand gevraagd eigenlijk.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 9:39

Ik zou ook nooit aan iemand durven vragen of ze zwanger is, tenzij ze echt een heel duidelijke hoogzwangere toeter heeft. Dan is het eigenlijk ook niet meer echt een vraag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Susan zo 19 jun 2011 - 9:42

Een paar jaar geleden deed ik trouwens een master aan de UvA, daar was een studiegenote die zwanger was en dat met een week of 17 had verteld, maar er was nog iemand die wel zwanger leek maar daar met geen woord over sprak. Op een gegeven moment hadden we eindpresentaties en toen was ze er niet bij, want ze was net bevallen. Ik vond het zo raar dat ze dat niet vertelde, het had iets heel ongemakkelijks.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 9:47

Wow, na vijf dagen al zwemmen? Volgens mij mag het inderdaad niet, maar wat een energie om dan alweer naar de Centerparcs te gaan :shock: . Ik lag toen nog creperend van de pijn op bed om er af en toe uit te strompelen om naar de wc te gaan, maar daar hield het echt mee op. Bedoel je niet vijf weken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is Empty Re: mensen die denken dat je zwanger bent terwijl dat niet zo is

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum