Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geslacht baby - wil je het weten of niet?

+41
PapillonRose
meisje
Annie24
Flip Fluitketel
Star007
Clapperdie
Muppetje
Roza
yes1984
Merai
blondje1313
koNijntje
Parisienne
Bruintje Beer
Lilypie
Ellebel
Pandora
Printje
Shy
Flower_L
Happydobby
Thunder
Poisongirl
Lejow
Puggle
Monnie
SarahKey
Roodkapje
Ugly Betty
Muis
loesje
Fearie
moepie
Paper Crown
Marin
Viva
joyce0606
Susan
Annemie
Floor
Niekske
45 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Puggle do 5 apr 2012 - 2:42

Wij wilden het graag weten. En hebben het ook gewoon verteld aan andere.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Lejow do 5 apr 2012 - 2:44

Wij wilden het wel erg graag weten, daarom hebben we met 17 weken een pretecho laten doen. En we hebben het vervolgens ook gewoon aan iedereen verteld.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Poisongirl do 5 apr 2012 - 2:48

Mijn man wild ehet weten, van mij hoefde het niet perse. Bij 20 weken echo besloten het wel te vragen, omdat mijn man het heel graag wilde. Ze zei ik denk een jongetje maar kan het niet goed zien. Bij de tweede 20 weken echo (heb er twee gehad) durfden ze helemaal niets te zeggen en met 36 weken zei de gyn ik denk een jongetje maar pin me er niet op vast. Dus hadden we toch voor de zekerheid een meisjesnaam en geboortekaartje uitgezocht. De babykamer wilden we voor een jongen en een meisje hetzelfde. Dus daarvoor maakte het helemaal niet uit. Eerste pakje(s) hadden wij ook neutraal.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Thunder do 5 apr 2012 - 3:08

Bij de eerste wisten we het niet, bij de tweede wel.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 3:09

Wij wisten het beide keren niet. We vonden de verrassing op het eind het leukst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Happydobby do 5 apr 2012 - 3:19

Mijn vriend wilde het graag weten, ik niet perse dus wij wisten het wel maar de buitenwereld niet, we hebben nu afgesproken dat we het bij een volgende zwangerschap het geheim houden.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Flower_L do 5 apr 2012 - 3:50

Nee, een een volgende keer willen we het niet weten. Bij l wisten we het wel...was okk geen geheim toen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Shy do 5 apr 2012 - 4:05

Wij wilden het wel weten, toen we het wisten afgesproken om het tussen ons te houden dat heb ik maar liefst twee!! dagen volgehouden nerd
Toen maar aan man gevraagd of we het toch niet konden zeggen tegen iedereen, ik was zo blij en wilde het met iedereen delen smile
Resultaat is nu wel dat we een prachtige blauwe kamer hebben voor ons ventje Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  SarahKey do 5 apr 2012 - 4:22

Shygirl85 schreef:Wij wilden het wel weten, toen we het wisten afgesproken om het tussen ons te houden dat heb ik maar liefst twee!! dagen volgehouden nerd
Toen maar aan man gevraagd of we het toch niet konden zeggen tegen iedereen, ik was zo blij en wilde het met iedereen delen smile
Resultaat is nu wel dat we een prachtige blauwe kamer hebben voor ons ventje Very Happy

Oh dat is zo moeilijk idd om het voor je te houden dan. Laughing

Dat weekend toen we hoorden dat Siem een jongen was, hadden we logees. Kwam mijn man om middernacht naar bed, oh ik ben zo blij!!!! Dat we een jongen krijgen!! Sttttt haha gelukkig hadden ze niets gehoord. Wij konden niet slapen zo blij waren we. I love you Kamer hebben we dicht gelaten toen de naam eenmaal op de muur stond. vond niet iedereen even leuk, maar goed zoveel was er anders toch niet te zien.

We hebben het wel volgehouden al had iedereen wel een vermoeden. Een of andere manier hadden veel mensen al een jongen verwacht bij ons.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Printje do 5 apr 2012 - 4:24

Wij wisten het ook en vertelden het ook gewoon. Ik ben te nieuwsgierig om zolang te moeten wachten tot ik zou weten wat het werd. Bovendien was het ook gemakkelijk voor de kamer en de kleertjes, vind die neutrale kleertjes erg saai.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Pandora do 5 apr 2012 - 4:38

Bij F. wilden we het beide niet weten, maar diep van binnen wist ik gewoon heel zeker dat het een meisje was (en dat klopte). Nu wil ik het wel graag weten maar mijn man wil het wederom niet weten, ik denk dus dat er niks anders op zit dan dat we het niet weten. Ik verspreek me toch, of ga toch roze of blauwe dingen kopen die mijn man dan ziet...

Bovendien wordt ons kindje met een geplande keizersnee geboren dus is de geboortedatum (dan) ook al bekend dus is het wel leuk als er nog iets een verrassing is.... Van F. heb ik nog heel veel unisex kleertjes dus dat is het probleem ook niet.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Ellebel do 5 apr 2012 - 5:03

Stofzuiger schreef:Ik wilde het wel weten en had zoveel echo's waarbij en naar de blaas gekeken werd (risico op tts) dus kon er bijna niet omheen.
Wist het rond de 13 weken al, al konden ze het me nog niet 100% garanderen.

Bang om te verspreken was ik niet, had het toch altijd over 'ze' en 'hun'.

Weet je dat je je hier op het forum wel verraden hebt? Je had al eens gepost dat je graag wilde weten wat het zou worden en volgens mij zelfs wanneer je de echo had wanneer je het zou weten. Vlak na dat moment heb je topic geopend over welke namen je als 2e naam kon gebruiken voor jongens. Toen wist ik wel zeker dat jij jongens zou krijgen nerd
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Lilypie do 5 apr 2012 - 5:05

Ik wou het veel te graag weten haha Very Happy .
Allen met de 20 weken liet ze niks zien , hield ze de beentjes stijf tegen elkaar hahah.
Maar een paar weken later met de pretecho konden we het wel zien en kon ik los gaan met kleertjes kopen Very Happy .
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 5:16

Bij de eerste wisten we het met 17 weken en mocht ook iedereen het weten. Dit keer hadden we met 15 weken een pretecho laten maken, maar de uitslag was niet zeker. We hebben het geslacht toen voor de meesten nog wel geheim gehouden, just in case haha. Vorige week hebben we een 4e echo gehad en toen was het wel helemaal duidelijk, nu weet ook iedereen het! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 5:24

Ellebel schreef:
Stofzuiger schreef:Ik wilde het wel weten en had zoveel echo's waarbij en naar de blaas gekeken werd (risico op tts) dus kon er bijna niet omheen.
Wist het rond de 13 weken al, al konden ze het me nog niet 100% garanderen.

Bang om te verspreken was ik niet, had het toch altijd over 'ze' en 'hun'.

Weet je dat je je hier op het forum wel verraden hebt? Je had al eens gepost dat je graag wilde weten wat het zou worden en volgens mij zelfs wanneer je de echo had wanneer je het zou weten. Vlak na dat moment heb je topic geopend over welke namen je als 2e naam kon gebruiken voor jongens. Toen wist ik wel zeker dat jij jongens zou krijgen nerd
Nee, dat van de echo was niet gepland, hadden geen geslachtsbepaling. Tijdens de echo zei ze dat ze het zien, wist niet eens dat je het zo vroeg al kon zien.

Ja, die naam kwam ik niet uit, had hulp nodig haha. Op het forum wisten meerderen het hoor, wat het werd.
Een paar vriendinnen en mijn zusje en schoonzusje heb ik het wel verteld, maar niet aan de grote klok gehangen .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Bruintje Beer do 5 apr 2012 - 5:51

Hier wilde ik het beide keren weten maar mijn man niet. We zijn bij beide bij toch voor de verassing gegaan!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 6:10

de eerste keer wisten we het wel, vond ik ook heel leuk, lekker zwijmelen over het krijgen van een meisje, geslachtgericht shoppen, je kind bij haar naam noemen, dat soort dingen.

Nu weten we het niet en af en toe word ik gek van nieuwsgierigheid, maar het lijkt me ook wel heel speciaal om er bij de geboorte achter te komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Parisienne do 5 apr 2012 - 6:13

Mijn vriend wilde het niet weten, ik wilde het graag wel weten. Omdat hij het niet wilde besloten we samen om het als verrassing te houden. Echter, tijdens de 20-weken echo is vriend toch gezwicht.. hij was te nieuwsgierig door de wetenschap dat ze maar even hoefden te kijken om te zien wat we zouden krijgen! :P Hij vroeg aan mij: "Ik wil het toch eigenlijk wel erg graag weten, zullen we het vragen?" Ik zei natuurlijk gelijk ja!

Bij een tweede weet ik niet wat we dan besluiten. Ik zou het wel graag weer willen weten, weet alleen niet hoe mijn vriend erin staat. Toen we wisten dat we een meisje zouden krijgen voelde alles veel 'echter'. Toen de naam eenmaal vaststond zijn we deze ook af en toe gaan gebruiken. We vonden het gewoon erg leuk om te weten en hebben het ook niet geheim gehouden! Het praktische vond ik ook fijn, al hebben wij ook veel dingen neutraal gehouden. Maar ik was helemaal blij toen ik kon gericht kon gaan shoppen Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  koNijntje do 5 apr 2012 - 6:20

nee, wij wilden het niet weten en bij een volgende ook niet. ik vind het belangrijker dat het kindje gezond is en als je dat bij de 20wekenecho hebt gehoord maakt het verder niets meer uit, daar was ik helemaal gelukkig mee. (een collega van mij wilde heel graag weten wat het werd, maar gaf ook aan dat dat er helemaal niet meer toe deed. ze had gehoord dat haar kindje gezond was en het geslacht deed er niet meer toe > ze weet het overigens wel, en ik ook doordat ik de commode op het kamertje open trok.. geen moment aan gedacht dat er gekleurde kleertjes in zouden liggen..)
wij hebben ook geen pretecho's laten maken, persoonlijk vind ik dat maar onzin!

wat betreft praktische dingen kan ik gedeeltelijk begrijpen dat je het wilt weten, maar een kamertje en wagen (de grote aankopen) wilde ik sowieso neutraal ivm een eventueel volgend kindje. en wat betreft het shoppen: ik ben zo'n 'saaie?' muts die alleen koopt wat nodig is en niet voor de geboorte al de hele kast vol heeft hangen, dus dat heb ik echt niet gemist..
verder vind ik het gewoon bijzonder om er pas bij de geboorte achter te komen welk geslacht de kleine heeft!


Laatst aangepast door koNijntje op do 5 apr 2012 - 6:22; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  blondje1313 do 5 apr 2012 - 6:21

Wij wilden het wel graag weten, eigenlijk omdat we onszelf meer als jongens-ouders zagen en het gevoel hadden wel een paar maanden te moeten wennen aan het idee 'meisje'.
(En dat is gelukt, want na een tijdje zou ik echt niet anders meer willen!)
En natuurlijk was de gezondheid het allerbelangrijkst, maar als het toch zo duidelijk te zien is, waarom dan niet!

Bij een eventuele tweede weet ik het nog niet, het lijkt me ook wel bijzonder om het niet te weten en er pas bij de geboorte achter te komen. Maar ik weet ook niet of het voor mijn man heel erg schrikken zou zijn als het weer een meisje zou zijn.

We hebben het in elk geval wel tegen iedereen verteld. We hadden geen zin in mensen die proberen je te laten verspreken en eigenlijk snap ik het 'leuke' er ook niet van om het voor anderen geheim te houden. Het is ons kindje en voor ons heel bijzonder, maar voor de meeste anderen niet zo belangrijk.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Merai do 5 apr 2012 - 8:09

Mijn vriend en ik hebben het hier ook wel eens over voor de toekomst. Eigenlijk zijn we er nog niet uit, de verrassing lijkt me super maar inderdaad voor het kleertjes kopen ed lijkt het me wel leuk om het al te weten. Ik zou het dan alleen wel graag voor ons tweeën houden en mijn vriend zou het dan ook aan anderen willen vertellen. Gelukkig hebben we nog even om er over na te denken Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  yes1984 do 5 apr 2012 - 8:12

Wij wilden het niet weten. We hebben de kamer met accent kleur oranje gemaakt. Ik had wat neutrale dingen gekocht. En later gericht *edit: na de geboorte* blauwe dingen en jongelskleding gekocht. Ik vond het een leuke verrassing bij de geboorte. (ook al kwam ons voorgevoel uit)


Laatst aangepast door yes1984 op do 5 apr 2012 - 8:15; in totaal 1 keer bewerkt
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Roza do 5 apr 2012 - 8:13

Ik zou het willen weten. Al is het nu niet van toepassing..

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 8:18

Merai schreef:Mijn vriend en ik hebben het hier ook wel eens over voor de toekomst. Eigenlijk zijn we er nog niet uit, de verrassing lijkt me super maar inderdaad voor het kleertjes kopen ed lijkt het me wel leuk om het al te weten. Ik zou het dan alleen wel graag voor ons tweeën houden en mijn vriend zou het dan ook aan anderen willen vertellen. Gelukkig hebben we nog even om er over na te denken Wink

Hier precies hetzelfde! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Muppetje do 5 apr 2012 - 8:25

Wij willen het zeker weten. Nog iets meer dan n week, dan weten we het

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Geslacht baby - wil je het weten of niet? - Pagina 2 Empty Re: Geslacht baby - wil je het weten of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum