Jij weet het geslacht wel en je partner niet..
+21
_Blush_
Pandora
L!ND@
Flip Fluitketel
Lejow
SarahKey
Susan
Inge
Puggle
Floor
Teddyaapje
PiP
yes1984
Happydobby
Lilypie
Jezzie
kwak
Marin
Rush
Flower_L
studiebol
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jij weet het geslacht wel en je partner niet..
Ik heb wat kleding te koop staan op marktplaats daar is op geboden en die mevrouw vroeg of ik het in een gesloten envelop wilde doen want haar partner weet niet dat ze een dochter krijgen.
Ik las dit en mijn eerste reactie was toch wel dat ik het apart vond. Zij heeft dus ergens in huis meisjesspullen liggen. dat weet haar vriend niet,
Hoe doe je dat met de babykamer, hou je die dan heel naturel, terwijl je hem mischien eigenlijk echt meisjesachtig wil hebben? Of komt je vriend dan gewoon niet in de babykamer?
Nou ja er kwamen ineens heel veel vragen bij mij op
Zouden jullie dat kunnen? Dat jij het geslacht wel weet maar je partner niet?
Ik las dit en mijn eerste reactie was toch wel dat ik het apart vond. Zij heeft dus ergens in huis meisjesspullen liggen. dat weet haar vriend niet,
Hoe doe je dat met de babykamer, hou je die dan heel naturel, terwijl je hem mischien eigenlijk echt meisjesachtig wil hebben? Of komt je vriend dan gewoon niet in de babykamer?
Nou ja er kwamen ineens heel veel vragen bij mij op
Zouden jullie dat kunnen? Dat jij het geslacht wel weet maar je partner niet?
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Jij weet het geslacht wel en je partner niet..
Nee, lijkt me verschrikkelijk moeilijk.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
nee dat zou ik niet kunnen, en ook niet willen.
bij de pfaffs weet debbie elke keer wel het geslacht, maar nicolas mag het niet weten omdat hij zijn mond niet kan houden. belachelijk! of je weet het samen, of je weet het niet, het is juist leuk samen te beleven!
bij de pfaffs weet debbie elke keer wel het geslacht, maar nicolas mag het niet weten omdat hij zijn mond niet kan houden. belachelijk! of je weet het samen, of je weet het niet, het is juist leuk samen te beleven!
Gast- Gast
Mijn collega wilde het ook weten, zijn vriendin niet. Dat hebben ze tot rond de 30 weken vol weten te houden en toen heeft iemand uit haar omgeving zich versproken.
Ik zou bij iedere hij/zij na gaan denken als m`n vriend het wel zou weten en ik niet. Toch wel een beetje vreemd en moeilijk geheim te houden denk ik.
Ik zou bij iedere hij/zij na gaan denken als m`n vriend het wel zou weten en ik niet. Toch wel een beetje vreemd en moeilijk geheim te houden denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Je krijgt toch samen een kind? Lijkt me dat je dat ook wilt delen. En zeker niet bewust geheim zult houden voor de ander (tenzij hij het echt niet wilt weten en jij wel. Maar lijkt me niet leuk, als je daar niet samen in staat). Ik vind het wel een beetje raar
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
echt? Ik vind het wel een beetje raar, vreemd dat je een geheim hebt voor je man.
ik zou het niet kunnen, of beide wel of niet weten maar niet de 1 wel en de ander niet.
sowieso, ik zou mijn mond toch niet kunnen houden en mijn man weet echt alles van me dus dat zou het dan ook weten.
ik zou het niet kunnen, of beide wel of niet weten maar niet de 1 wel en de ander niet.
sowieso, ik zou mijn mond toch niet kunnen houden en mijn man weet echt alles van me dus dat zou het dan ook weten.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vind het ook wel raar.
Mijn man wilde het eerst niet weten. Dan wilde ik het ook niet.
Ik zou mijn mond toch niet kunnen houden en ik had het ook niet leuk gevonden om het alleen te weten.
Maar goed, hij bedacht zich ter plekke tijdens de 20 weken echo.
Mijn man wilde het eerst niet weten. Dan wilde ik het ook niet.
Ik zou mijn mond toch niet kunnen houden en ik had het ook niet leuk gevonden om het alleen te weten.
Maar goed, hij bedacht zich ter plekke tijdens de 20 weken echo.
Gast- Gast
Dat zou ik echt niet geheim kunnen houden voor mijn vriend.
Zoiets beslis je toch samen lijkt mij...
Zoiets beslis je toch samen lijkt mij...
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Dat zou ik dus echt niet geheim kunnen houden tegenover mijn vriend , ik zou me al heel snel verspreken denk ik...
Wij wilden het toen wel weten allebei maar hebben tegen de rest van de familie niks gezegt, alleen de oma's wisten het die waren bij de pretecho .
Wij wilden het toen wel weten allebei maar hebben tegen de rest van de familie niks gezegt, alleen de oma's wisten het die waren bij de pretecho .
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Ik vond het al lastig om mijn mond te houden tegen de rest. Raar hoor.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dit ook raar. En zou dit niet kunnen, maar ook niet willen.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Hij zal misschien wel weten dat zij het geslacht wel weet, zo gek vind ik dat dan niet, dan wil hij gewoon niet weten welke kleertjes ze dan in huis heeft, vandaar dus de gesloten envelop.
Maar nee, zelf zou ik dat niet kunnen en willen. De laatste keer wilde ik het wel graag weten, maar mijn man liever niet, dus hebben we er voor gekozen om het toch geheim te houden tot aan de bevalling.
Maar nee, zelf zou ik dat niet kunnen en willen. De laatste keer wilde ik het wel graag weten, maar mijn man liever niet, dus hebben we er voor gekozen om het toch geheim te houden tot aan de bevalling.
Gast- Gast
Ik vind ook dat je er samen achter moet staan om het geslacht moet weten.
Als mijn man het niet had willen weten, dan had ik het ook niet hoeven te weten.
Als mijn man het niet had willen weten, dan had ik het ook niet hoeven te weten.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb t wel vaker gehoord. Ik weet niet of ik t zou kunnen, ik denk dat mn vriend t toch wel zou doorkrijgen, hoef ik me niet eens voor te verspreken. En andersom zou ik zelf toch veel te nieuwsgierig worden en m smeken t me te vertellen
Edit: ik neem aan dat de man wel weet dat de vrouw t geslacht wel weet, maar wilde hij t zelf niet weten.
Edit: ik neem aan dat de man wel weet dat de vrouw t geslacht wel weet, maar wilde hij t zelf niet weten.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hadden vooraf ook besproken of het beide wel weten of beide niet maar niet de een wel de ander niet.
Nu was het bij ons ook verschillend (1 van ons wilde het wel weten, de ander niet) maar we hebben toen besloten het samen niet te weten tot de geboorte.
Nu was het bij ons ook verschillend (1 van ons wilde het wel weten, de ander niet) maar we hebben toen besloten het samen niet te weten tot de geboorte.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat ook wel raar. Zou het zelf nooit doen, maar gelukkig is geheim doen hier ook niet nodig.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Het lijkt mij ook helemaal niet leuk.
Ik vind het leuk om gericht kleertjes te kunnen kopen en een babykamer te kunnen maken.
Kleertjes kan je wel kopen, maar je kan het niet in de kast hangen of laten zien.
Ik wil juist alles showen, haha!
Ik vind het leuk om gericht kleertjes te kunnen kopen en een babykamer te kunnen maken.
Kleertjes kan je wel kopen, maar je kan het niet in de kast hangen of laten zien.
Ik wil juist alles showen, haha!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
hier hebben we dat wel overwogen om het zo te doen, omdat ik het wel heel graag wilde weten en mijn man niet. Uiteindelijk heb ik besloten dat ik het ook niet wilde weten, ik denk dat ik mijn mond toch niet kan houden.
Gast- Gast
Ik zou het niet kunnen/willen. Bij ons wilde mijn man het geslacht écht niet weten, ik éigenlijk wel. Maar als ik het zou hebben geweten, dan had ik het met hem willen delen. Daarom heb ik ervoor gekozen ook het geslacht niet te weten.
Gast- Gast
Ik zou het niet kunnen.
Mocht ik ooit zwanger hopen te raken dan zou ik het geslacht graag willen weten, vriend wil dit alleen niet.
Mocht ik ooit zwanger hopen te raken dan zou ik het geslacht graag willen weten, vriend wil dit alleen niet.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik vind het niet raar, waarom altijd zo oordelen over wat anderen doen? Wel of niet het geslacht weten is toch puur een aardigheidje, het heeft toch verder geen invloed op je relatie of de opvoeding of ontwikkeling van je kind? Als de ene partner het liever niet wil weten en de ander heel graag wel dan is dit toch een prima compromis?
Als mijn man het per se niet had willen weten dan had ik het misschien ook wel zo gedaan.
Als mijn man het per se niet had willen weten dan had ik het misschien ook wel zo gedaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Happydobby schreef:Ik vond het al lastig om mijn mond te houden tegen de rest. Raar hoor.
Ik ook. En vond het juist wel wat hebben, het samen weten en de rest nog niet. Zou het ook moeilijk vinden met spulletjes idd. We kochten nu kleding toch wel gericht.
Susan schreef:Ik vind het niet raar, waarom altijd zo oordelen over wat anderen doen? Wel of niet het geslacht weten is toch puur een aardigheidje, het heeft toch verder geen invloed op je relatie of de opvoeding of ontwikkeling van je kind? Als de ene partner het liever niet wil weten en de ander heel graag wel dan is dit toch een prima compromis?
Eens!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?
» Geslacht niet weten....eerste pakje
» weet jij wat jouw partner wil voor jullie kindje(s) ...
» Geslacht baby - wil je het weten of niet?
» Geslacht van je kindje: wil je dat weten of niet?
» Geslacht niet weten....eerste pakje
» weet jij wat jouw partner wil voor jullie kindje(s) ...
» Geslacht baby - wil je het weten of niet?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: