Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
+46
Le Chat Noir
Snoes
Linda
Mermaid
Elysia
Bliss
kwak
Shy
RioolSpook
RYW
Bruintje Beer
Slakje
TukTuk
bolus26
Verona
vlinder-2011
Truttebol
Marsy28
Lady4
CCC
Puggle
Summerlovin
Lady Starstruck
Mizz_S
sweetgirl
Middleme
Caroow
Burn
Shisha
Marin
SparklingEyes
Inge
Jeanette
loura
Bazinga
Sugarfall
Niekske
Benthe
Koffieleut
Rush
slaatje
Arwyn
Silver
Ella
Lejow
Joss1
50 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
Op het strand
Ik ging met 2 vriendinnen een dagje naar zee en mijn vriend was daar toen op vakantie.
Ik ging met 2 vriendinnen een dagje naar zee en mijn vriend was daar toen op vakantie.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:Ik ken mijn vriend eigenlijk al vanaf zijn 13e toen we een beetje rondhingen op het winkelcentrum in de zomer (ik was 15) en hij sigaretjes bietste van mij.
Verder in al die jaren is het bij hoi en doei gebleven. Tot ik op het winkelcentrum liep en hij op het balkon van een vriend stond. Ik zag hem, en hij was gespier geworden, en volwassener. Ik dacht 'wauw die is mooi opgedroogd!' en we probeerden te kletsen, maar er kwam een veegwagen aan. Hij bleef stug doorkletsen maar ik verstond er geen klap meer van.
De volgende dag heb ik hem toegevoegd op Hyves, daarna een week op MSN gekletst. Ik heb hem mee uitgevraagd en sinds die date was het al snel dik aan. Na 1 jaar zijn we gaan samenwonen, in mei hebben we alweer 4 jaar een relatie en 1 juni krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis dat we hebben gekocht.
Hahaha ik moest echt ff hardop lachen
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Tijdens het stappen, vriendin waar ik mee was raakte aan de praat met de vriend waar hij mee was...dus gingen wij ook maar een gesprek beginnen . Ik weet nu nog het gevoel wat ik kreeg toen we zo aan het kletsen waren..ik voelde gelijk een klik!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik kende hem al jaren van gezicht van het uitgaan maar vond hem altijd arrogant overkomen.. hij houdt zijn hoofd omhoog als hij je aankijkt en dat vond ik maar stom. Tijdens een concert in tilburg kwam ik hem toevallig tegen en ben ik met hem aan de praat geraakt (terwijl ik een date had met iemand anders )en ik vond hem meteen leuk, hij was helemaal niet arrogant! Uiteindelijk mijn date afgekapt en geregeld dat ik met zijn vrienden terug kon rijden naar mijn woonplaats, toen moest ik 'toevallig' dezelfde kant op fietsen en heb ik hem binnengehaald met de vraag 'wil je mijn konijn zien?' (het was een echt konijn overigens, we hebben hem nog steeds)
Laatst aangepast door Highway op vr 20 apr 2012 - 4:23; in totaal 3 keer bewerkt
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Yvette schreef:Via internet, toen msn uitgewisseld, gemaild, gesmst, gebeld en toen maar eens ontmoet ;-)
+1
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Highway schreef:Ik kende hem al jaren van gezicht van het uitgaan maar vond hem altijd arrogant overkomen.. hij houdt zijn hoofd omhoog als hij je aankijkt en dat vond ik maar stom. Tijdens een concert in tilburg kwam ik hem toevallig tegen en ben ik met hem aan de praat geraakt (terwijl ik een date had met iemand anders )en ik vond hem meteen leuk, hij was helemaal niet arrogant! Uiteindelijk mijn date afgekapt en geregeld dat ik met zijn vrienden terug kon rijden naar mijn woonplaats, toen moest ik 'toevallig' dezelfde kant op fietsen en heb ik hem binnengehaald met de vraag 'wil je mijn konijn zien?' (het was een echt konijn overigens, we hebben hem nog steeds)
Hahahaha, briljant.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Highway schreef:Ik kende hem al jaren van gezicht van het uitgaan maar vond hem altijd arrogant overkomen.. hij houdt zijn hoofd omhoog als hij je aankijkt en dat vond ik maar stom. Tijdens een concert in tilburg kwam ik hem toevallig tegen en ben ik met hem aan de praat geraakt (terwijl ik een date had met iemand anders )en ik vond hem meteen leuk, hij was helemaal niet arrogant! Uiteindelijk mijn date afgekapt en geregeld dat ik met zijn vrienden terug kon rijden naar mijn woonplaats, toen moest ik 'toevallig' dezelfde kant op fietsen en heb ik hem binnengehaald met de vraag 'wil je mijn konijn zien?' (het was een echt konijn overigens, we hebben hem nog steeds)
Hahahaha, briljant.
ahw..
Doet me denken aan mij en mijn vriend. Ik heb mezelf bij hem binnen gepraat met het excuus dat ik zijn hut wou zien. Ik had zelf een klein rotkamertje dat ik met iemand moest delen en hij had een grote kamer voor zichzelf, met raam en een bank. Dat wou ik even zien...
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk! Ik ken inderdaad ook iemand die zijn vriendin op WoW heeft ontmoet en die al een hele tijd erg gelukkig zijn .Marin schreef:Ik heb een vriendin en een andere kennis die hun vriend ook via WoW kennen, zo gek vind ik dat niet
Ik vind het zelf ook niet gek hoor, maar krijg wel vaak rare reacties van mensen als ik het vertel.
Ach, het is in ieder geval een aparte manier om iemand te ontmoeten .
Elysia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12
Via msn.
Naja msn... er was toen een meisje op sugerbabes die mijn emailadres als nickname had. Werd toen echt beladen door msnverzoeken en mailtjes van mannen. (zelfs iemand van 64 heb die meneer even verteld wat voor vies mannetje hij wel niet was en of hij soms een pedopas had)
Op een gegeven moment iedereen verwijderd behalve die leuke blonde jongen.
In gesprek geraakt. Maandenlang gebeld, gesmst en gecamd en toen in de zomer afgesproken om te meeten. En vanaf die dag was het raak
Naja msn... er was toen een meisje op sugerbabes die mijn emailadres als nickname had. Werd toen echt beladen door msnverzoeken en mailtjes van mannen. (zelfs iemand van 64 heb die meneer even verteld wat voor vies mannetje hij wel niet was en of hij soms een pedopas had)
Op een gegeven moment iedereen verwijderd behalve die leuke blonde jongen.
In gesprek geraakt. Maandenlang gebeld, gesmst en gecamd en toen in de zomer afgesproken om te meeten. En vanaf die dag was het raak
Was op een verkleedfeestje van een vriendin van mij, hij woonde daar in huis. Ik was verkleed als hoer en hij als pooier.. jaja mooier kun je het niet krijgen Die avond hebben we gezoend nadat we al een aantal weken toch wel elkaar leuk vonden. Daarna ben ik niet meer weggegaan.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ken mijn vriend al jaren van naam. Hij woonde een dorp verder op. Op gegeven moment ging ik met mijn toenmalige beste vriendin naar een feest in zijn dorp, waarbij mijn beste vriendin met hem in contact kwam. Paar maand later schenen zij iets te hebben. Vervolgens probeerde hij (mijn vriend dus ) mij te koppelen aan zijn beste vriend die straalbezopen was. Niet leuk dus. Maandje later zag ik hem op de verjaardag van die vriendin en hij was zo ontzettend lief voor haar en zij bekte hem zo af! Toen had ik het echt met hem te doen. Uiteindelijk hebben we elkaar toegevoegd op hyves enzo en was er wat vriendschappelijk contact. Op gegeven moment raakte het uit tussen die twee en kreeg ik 's nachts zomaar uit het niets een tik van hem op hyves: (Naam vriend) wil je een nachtzoen geven. Ik was verbouwereerd! Nooit verwacht ook! Snel die tik maar verwijderd voordat andere mensen hem zagen en met name mijn beste vriendin.
Op gegeven moment voegde hij mij toe op msn en hebben we echt dagen zitten kletsen. Op gegeven moment probeerde ik hem een beetje uit de tent te lokken waarna een date volgde. Niet veel dagen later waren we een setje. Inmiddels zijn we 3 jaar verder Ohja, die beste vriendin, die was er natuurlijk niet heel blij mee. Veel contact hadden we toch al niet meer, dus zo'n leuke jongen liet ik niet voor haar schieten!
Op gegeven moment voegde hij mij toe op msn en hebben we echt dagen zitten kletsen. Op gegeven moment probeerde ik hem een beetje uit de tent te lokken waarna een date volgde. Niet veel dagen later waren we een setje. Inmiddels zijn we 3 jaar verder Ohja, die beste vriendin, die was er natuurlijk niet heel blij mee. Veel contact hadden we toch al niet meer, dus zo'n leuke jongen liet ik niet voor haar schieten!
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
» Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?
» Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?
» Hoe lang hebben jullie iets met elkaar?
» discussie onderwerpen / vragen om elkaar te leren kennen
» Hoe heb jij jouw vriend/man leren kennen?
» Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?
» Hoe lang hebben jullie iets met elkaar?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: