Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

+46
Le Chat Noir
Snoes
Linda
Mermaid
Elysia
Bliss
kwak
Shy
RioolSpook
RYW
Bruintje Beer
Slakje
TukTuk
bolus26
Verona
vlinder-2011
Truttebol
Marsy28
Lady4
CCC
Puggle
Summerlovin
Lady Starstruck
Mizz_S
sweetgirl
Middleme
Caroow
Burn
Shisha
Marin
SparklingEyes
Inge
Jeanette
loura
Bazinga
Sugarfall
Niekske
Benthe
Koffieleut
Rush
slaatje
Arwyn
Silver
Ella
Lejow
Joss1
50 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Truttebol di 3 apr 2012 - 23:38

Het was pas twee weken uit met mijn ex toen ik samen met een vriendin naar pinkpop ging in 2007.
Die eerste avond trad Marilyn Manson op en (heel toepasselijk) regende en onweerde het vreselijk hard.
Ik kwam dus naderhand als een verzopen kat in de feesttent op de camping aan. Ik was een beetje aan het rondkijken, maar absoluut niet van plan om iets te gaan doen, met mijn ex nog zo recent. Ik dacht een leuke jongen te zien, die uiteindelijk tegenviel (e), maar wel samen met zijn vriend (t) bij ons bleef staan heel de avond. En toen kreeg ik oogcontact met hem (mijn vriend) en zei tegen mijn vriendin; 'volgens mij heb ik oogcontact met een leuke'. Uiteindelijk hebben T en T ons gekoppeld omdat we geen van beide de eerste stap durfden te zetten. Ik dacht 'ach ik zie hem toch nooit weer' (woonde aan de andere kant van Nederland en zoveel duizenden mensen op pinkpop). Maar de volgende dag kwam ik het terrein oplopen en zat hij daar tegen het hek voor een podium, meteen aan het begin van de dag kwam ik hem weer tegen!
We zijn het hele weekend met elkaar opgetrokken (met zijn vieren) en bleven naderhand smsen en msnen. Uiteindelijk moest hij op cursus ergens halverwege het land, maar dacht dat dat bij mij in de buurt was en kwam langs. (was nog 1.5 uur rijden in de late avond). Vanaf toen zijn we drie jaar lang elk weekend heen en weer gaan reizen met de trein. Ik was me zo aan het voornemen niet verliefd op hem te worden en dat het
alleen leuk was voor het weekend, maar ik was vanaf het eerste oogcontact verkocht vrees ik Embarassed Na drie jaar zijn we gaan samenwonen en we beginnen het nu voor het eerst serieus over trouwen te hebben Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 561177
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 0:20

Rush schreef:
Pippa schreef:Via Paiq
Ohjaaaaa, daar waren toen hele topics over!

Haha, klopt inderdaad! Er zijn er meerdere die toen een relatie via Paiq hebben gekregen. 1 gaat trouwen binnenkort! Maar zij komt hier niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  vlinder-2011 wo 4 apr 2012 - 0:50

Ik de kroeg waar we beiden altijd kwamen..

We zijn het er nog niet over eens wie wie heeft aangesproken.. Blijft een discussie Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 166342

na een paar weken verkering bleken we vroeger altijd met elkaar te spelen op de camping waar mijn opa en oma en zijn opa en oma altijd stonden..
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Verona wo 4 apr 2012 - 0:51

Via het bijbaantje bij de Blokker wat wij toen hadden. Ik vond hem gewoon leuk en hij dacht "Die moet ik als vriendin hebben!". We hadden op een gegeven moment contact via msn met elkaar, en dat werden natuurlijk hele lange gesprekken. Uiteindelijk afgesproken met elkaar en dat voelde zo goed, dat we meteen iets hadden. En nu zijn we alweer bijna 5 jaar verder...
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  bolus26 wo 4 apr 2012 - 1:05

vanuit t zwembad waar we allebei al jaren kwamen, hij probeerde me te imponeren met fantastische salto´s van de duikplank en ik vond m maar een uitslover:D paar jaar later wertke we er allebei en toen kwam het alsnog goed!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  TukTuk wo 4 apr 2012 - 1:11

Via een vriendin van mij. Zij kende hem via internet, via een online game wat zowel zij als haar vriend speelden.
Toen kwam hij haar eens opzoeken, en ik had hem ook al paar keer online gesproken, maar niks bijzonders. En ik was dat weekend bij haar toen hij haar kwam opzoeken, dus ik was er bij (vond zij ook fijner want we waren 13 en 14, en hij was 19). Sinds dat weekend kwam hij ieder weekend op en neer (2,5 uur heen, 2,5 uur terug, op zaterdag EN op zondag), en we kregen een enorm hechte vriendschap. Ik had op dat moment nog een vriend, maar vond vanaf het eerste moment dat ik mijn huidige vriend zag, hem enorm leuk maar durfde geen stappen te zetten. Heb het uiteindelijk uitgemaakt met mijn ex vriend, want dat liep toch al niet zo goed, voelde niks voor hem, en niet veel later kregen mijn huidige vriend en ik een relatie en zijn inmiddels 9 jaar verder smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Slakje wo 4 apr 2012 - 1:12

Hij was de beste vriend van mijn toenmalige vriend. Maar aangezien mijn toenmalige vriend echt een egoïstische zak is binnen een relatie en ik steeds op mijn honger bleef zitten ben ik stilaan verliefd geworden op zijn beste vriend. Die toenmalige vriend heb ik toen aan de kant geschoven om stilaan naar de beste vriend te gaan.

Ondertussen zijn we bijna 2 jaar samen en hebben we een schat van een dochter, ondanks dat we beide wel eens fout hebben gemaakt.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Bruintje Beer wo 4 apr 2012 - 9:22

Via een vrienden/datingsite. Ik had voor de gein een profiel aangemaakt met een foto. Daar reageerder meerdere jongens op maar 2 bleven er plakken. Met 1had ik meerdere keren afgesproken maar klikte het toc niet. Met B. had ik bijna iedere dag contact bijna 2 weken lang totdat hij 4 weken niet antwoorden. Dacht die heeft geen zin meer. Maar wat bleek hij was 4 weken in Kenia voor wat zendelingenwerk. Daarna kregen we weer contact. veel gesmst en uiteindelijk afgesproken. Voordat we die zaterdag elkaar zouden zien toen belde hij nog en begon hij ineens te twijfelen.
Maar goed nu al ruim 6,5 jaar gelukkig, 5 jaar getrouwd en 2 kinders rijker!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  RYW do 5 apr 2012 - 8:35

Hij was mijn collega en heeft me heel lief gesteund tijdens mijn scheiding... En na een tijdje zei hij dat hij echt niet wist wanneer het juiste moment er was, maar als ik ooit weer wilde gaan daten, dat hij hoopte dat ik dan aan hem zou denken. En dat heb ik gedaan, ik besloot eens wat lol met hem te gaan hebben want ik vond het wel mijn beurt, eigenlijk. En toen bleek dat hij echt heel leuk was!

En maanden daarna kwam ik er pas achter dat hij al heel lang verliefd op me was maar geen move maakte omdat ik getrouwd was. En nu zijn we al 3,5 jaar samen I love you
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  RioolSpook do 5 apr 2012 - 8:59

Via een datingsite. Maar eigenlijk vond ik hem op het begin helemaal niks. Ik vond hem niet al te slim overkomen (slecht nederlands) en was ook niet echt in hem geinteresseerd. Na een maand zo nu en dan chatten (en nog steeds niet weten wie hij ook al weer was) vroeg hij ineens of ik zin had om op koninginnedag met hem iets te doen. Omdat mijn leven toen zo in het teken stond van veranderingen en impulsieve dingen, heb ik ja gezegd. 3 weken later zouden we onze date hebben.

We zouden in Delft over de markt lopen en daarna een terrasje pakken. Hij had zijn telnr doorgegeven via msn. Blijkbaar had ik 1 verkeerd nummer genoteerd in mijn telefoon. Dus op het moment dat ik in Delft was, belde ik hem en kreeg ik een of andere vrouw te spreken. Ik dacht toen echt dat hij me een geintje geflikt had en ben best boos naar huis gegaan. Uiteindelijk kwamen we er achter dat het telefoonnummer niet klopte en dat ik dus ook nog eens per toeval voor zijn deur heb gestaan. Dat wist ik dus helemaal niet want hij had geen adres opgegeven. Waarschijnlijk zijn we elkaar zelfs nog tegen gekomen omdat hij pissig was dat ik er niet was.

Daarna hebben we het twee dagen later nog eens geprobeerd en gingen we naar de kermis in Rotterdam. Ook die date pakte niet zo goed uit. Ik had de nacht ervoor spacecake gegeten en was zo duf als een konijn. Hij had de nacht ervoor veel te veel gedronken en had een flinke kater en bovendien regende het echt enorm. We hebben 1,5 uur op de kermis doorgebracht en zijn daarna in Zuidplein wat gaan drinken. Maar omdat ik zooo nodig moest plassen ben ik na een half uurtje naar huis gegaan.

Uiteindelijk hebben we een week later een wat betere date gehad en zijn we naar de dierentuin geweest. Hij is toen de hele nacht gebleven (gewoon film gekeken en gekletst). Nadien kwam hij zeker een paar keer per week bij me langs in zijn pauze van werk als hij in de buurt was.

Maar eigenlijk heb ik heel lang getwijfeld of ik hem wel leuk vond. Totdat we na een paar weken eens afspraken bij hem thuis. Ik kwam bij hem thuis en hij opende in trainingsbroek, bloot bovenlichaam en een petje op waar zijn krullen onder vandaan kwamen. Ik vond hem op dat moment zo sexy dat ik toen echt als een blok voor hem viel. En nu zijn we bijna 2 jaar verder en wonen we samen.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Shy do 5 apr 2012 - 18:49

In de kroeg smile
Ik zat met een vriendin aan de bar, hij kwam bij ons staan om wat te bestellen en vroeg of hij er even bij mocht. Hij is de hele avond blijven praten met ons en toen we naar huis gingen hebben we telefoonnummers uitgewisseld.
Twee weken erna na heel veel gesmst te hebben, zijn we uit eten geweest. Het weekend erna ging ik een week naar Zweden wat hij achteraf veel te lang vondt I love you
Toen ik terug kwam waren we al snel onafscheidelijk al woonde we niet ver bij elkaar vandaan, ik kwam alleen nog soms thuis om mijn post te halen haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  kwak zo 8 apr 2012 - 2:28

ik heb mijn man leren kennen op de middelbare.
hij rende rondjes om een sta tafel en ik was verliefd!We waren beide 14.
hebben lang om elkaar heen gedraaid, hij heeft nog een ander vriendinnetje gehad en we zaten bij elkaar in de vriendengroep, hij heeft me na een jaar verkering gevraagd en nu zijn we dit jaar al weer 9 jaar samen waarvan 3 getrouwd!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Bliss di 10 apr 2012 - 1:33

Ik heb hem vorig jaar via een datingsite leren kennen. We hebben een maandje gemaild en zijn toen wat gaan drinken op het terras. Ik had er niet echt hoge verwachtingen van, omdat ik hem op de foto’s niet geweldig vond. Het bleek toch erg gezellig, klikte goed, dus we spraken twee weken later weer af. Dat was ook gezellig, maar meer dan dat was er van mijn kant ook niet. Ik had wel het idee dat hij mij leuk vond. Maar goed, de volgende dag toch maar laten weten dat ik puur een vriendschappelijke klik met hem had, waarop hij stuurde dat hij dat ook had (yeah right!). Hij had me nog wel op FB toegevoegd en ook per sms en later Whatsapp hadden we nog regelmatig contact. Was altijd erg gezellig. Ik heb hem toen maanden niet gezien, maar wel altijd contact gehouden, tot hij me uitnodigde voor zijn housewarming in oktober. Ik kende daar niemand, maar ging er toch heen. Uiteindelijk bijna de hele avond op het balkon staan roken met vrienden van hem, was erg gezellig. Ik ving toen ook iets op over een scharrel van hem, wat ik niet zo leuk vond. Ondertussen merkte ik wel elke keer weer dat ie mij toch echt wel leuk vond. Uiteindelijk was het kerstvakantie en spraken we af om weer biertjes te gaan drinken in de kroeg. Een paar dagen daarvoor had ik ineens een soort ‘openbaring’. Hij was toen een week op vakantie en ik hoorde dus veel minder van hem dan normaal. Ik miste ons contact ineens en droomde die nacht over hem. Opeens werd ik ook helemaal zenuwachtig voor onze afspraak, die toch weer als een date voelde! Die avond nam hij me ook nog mee uit eten en daarna gingen we de kroeg in. Het was echt supergezellig en we raakten niet uitgepraat! Ik bleef maar biertjes bestellen en wilde nog lang niet naar huis. Op een gegeven moment ging de kroeg dicht en ik had mijn trein net gemist, die ging een uur later pas weer. We gingen nog ff naar zijn huis en toen we daar op de bank zaten, gingen we ineens zoenen smile Ik nam de trein van 4:00 naar huis en twee dagen later hadden we op het strand afgesproken. Daarna spraken we steeds weer af en elke keer was het weer leuk. Ik twijfelde nog wel veel over mijn gevoel, maar uiteindelijk voelde ik dat ik hem toch écht leuk vond en wilde ik gewoon weten waar ik aan toe was met hem (terwijl ik juist eerst zelf had aangegeven het heel rustig aan te willen doen). Op 9 februari is het toen officieel wat geworden, gisteren precies twee maandjes geleden dus. Zoals bekend heb ik daarna ook nog twijfels gehad, maar ik ben nu gewoon weer heel blij met hem en het gaat goed. Hopelijk blijft het dus goed gaan!!

Grappig detail is dat ik toevallig afgelopen weekend weer wat oude smsjes van ons terug aan t lezen was en toen bleek dat onze eerste date vorig jaar op 10 april was geweest, dus vandaag precies een jaar geleden smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 4:11

Ha wat leuk Bliss!

Ik heb vandaag 1,5 jaar verkering haha! Cool

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Elysia di 17 apr 2012 - 23:55

Ik heb mijn vriend op een best wel stomme manier (tenminste voor veel mensen zal het stom klinken) leren kennen haha.
Ik speel al een aantal jaar World of Warcraft, ooit door mijn ex mee begonnen.
En ik zat in een Nederlandse guild (zeg maar een groep mensen samen waarmee je kan chatten en samen dingen kan doen in het spel enzo, hoe leg je dat uit haha). En op een gegeven moment kwam ik met hem in gesprek over motoren en tattoo's enzo.
Uiteindelijk zijn we privé gaan chatten, later msn/webcam, nog iets later bellen en smsen.
Na een paar weken toch maar wat afgesproken, al wilde ik dat in eerste instantie niet.
Het was iets van 5 maanden uit met mijn ex en ik was mannen echt even zat, daarnaast was hij van wat ik op foto's en de webcam had gezien vééls te leuk voor mij en zou hij me toch nooit leuk vinden Laughing.
We hebben op Rotterdam Centraal afgesproken en ik weet nog goed dat ik hem zag staan maar gewoon niet op hem af durfde te lopen, dus ik ging achter een paal verstoppen Laughing.
En dat was dan 25 haha.
Uiteindelijk echt een hele leuke dag gehad, planning was alleen om samen naar Blijdorp te gaan maar dat was zo gezellig dat we uiteindelijk ook nog samen uit eten zijn geweest en daarna nog een tijdje bij de skihut bij het vuur hebben gezeten met een warme chocolademelk smile.
Sindsdien is het helemaal raak!

Stom wel, je verwacht in een spel helemaal geen leuke man te vinden, en juist daar Very Happy.
Elysia
Elysia
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 100
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Marin wo 18 apr 2012 - 0:08

Ik heb een vriendin en een andere kennis die hun vriend ook via WoW kennen, zo gek vind ik dat niet Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Mermaid wo 18 apr 2012 - 0:20

is toch niet gek? is juist leuk! ook via internet maar dan anders Wink

Ik vind het verhaal van mij en mijn vriend ook heel cliché, beiden werken op een cruiseschip en worden verliefd. Hoe vaak dat wel niet voorkomt ; )
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Marin wo 18 apr 2012 - 0:35

Ik vind het ook nog steeds niet leuk om te zeggen dat wij elkaar via internet kennen. Niet omdat ik me schaam, maar gewoon omdat het geen uitgebreid, stoer verhaal is ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Mermaid wo 18 apr 2012 - 1:53

Ik denk dat elkaar via internet ontmoeten net zo normaal is als vroeger elkaar via dansles leren kennen.

Tja wat dat betreft is mijn verhaal dan weer interessant voor veel mensen, spreekt voor veel mensen toch al tot de verbeelding werken op zo'n schip.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Marin wo 18 apr 2012 - 1:56

M'n vriend heeft wel alle eerste berichten bewaard en toen we ons uitschreven van die datingsite, die berichtjes naar me gemaild. Op 13 juni is het een jaar geleden dat ie me het eerste berichtje stuurde, dus dan ga ik ze herlezen en aan 'm doorsturen weer smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Mermaid wo 18 apr 2012 - 2:03

Wat lief dat hij dat heeft bewaard.
Mijn vriend heeft ook nog allemaal briefjes en kaartjes die ik hem heb gegeven toen we elkaar net leerden kennen. Is gek om dat terug te lezen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:27

Ik ken mijn vriend eigenlijk al vanaf zijn 13e toen we een beetje rondhingen op het winkelcentrum in de zomer (ik was 15) en hij sigaretjes bietste van mij.

Verder in al die jaren is het bij hoi en doei gebleven. Tot ik op het winkelcentrum liep en hij op het balkon van een vriend stond. Ik zag hem, en hij was gespier geworden, en volwassener. Ik dacht 'wauw die is mooi opgedroogd!' en we probeerden te kletsen, maar er kwam een veegwagen aan. Hij bleef stug doorkletsenHoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 394967 maar ik verstond er geen klap meer van.

De volgende dag heb ik hem toegevoegd op Hyves, daarna een week op MSN gekletst. Ik heb hem mee uitgevraagd en sinds die date was het al snel dik aan. Na 1 jaar zijn we gaan samenwonen, in mei hebben we alweer 4 jaar een relatie en 1 juni krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis dat we hebben gekocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Bliss wo 18 apr 2012 - 2:57

Marin schreef:M'n vriend heeft wel alle eerste berichten bewaard en toen we ons uitschreven van die datingsite, die berichtjes naar me gemaild. Op 13 juni is het een jaar geleden dat ie me het eerste berichtje stuurde, dus dan ga ik ze herlezen en aan 'm doorsturen weer smile


Ik heb die mailtjes volgens mij ook nog gewoon, ga ik ook weer eens teruglezen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 3:41

Mijn vriend en ik hebben elkaar via een datingsite leren kennen. Algauw e-mailadressen uitgewisseld en in eerste instantie een paar maanden lang veel over en weer gemaild. Tijdens de mailcontacten bleek dat hij bij hetzelfde bedrijf als mijn vader werkte (en werkt). Maar dat durfde ik hem eerst niet te vertellen, ik wilde hem niet meteen afschrikken haha.

Op een gegeven moment werden we nieuwsgierig naar elkaar en toen heb ik hem bij mij thuis uitgenodigd. Zomaar... Het werd een gezellige 1e avond, al is er toen nog niets gebeurd. Wel hebben we erg leuke gesprekken gehad, overal over en is hij 's nachts pas weer naar huis gegaan. (hij woonde ook nog eens niet zo ver bij mij vandaan).

De 2e keer dat we elkaar zagen was toen ik hem had uitgenodigd om mee te gaan naar een feestje van een kennis van mij. Een vriendin van mij ging ook mee en zij had het me zowaar een beetje opgelegd om mijn vriend uit te nodigen.. En maar goed ook, want na afloop van dat feestje (waar overigens geen ruk aan was) en hij, mijn vriendin en ik met z'n drieen weer samen bij mij thuis zaten, kon ik mijn vriendin wel weg kijken! Maar ze ging maar nooit. Haha.. En eindelijk,toen ze was vertrokken, zoenden mijn vriend en ik voor de eerste keer.. I love you I love you Brings back good memories!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Linda wo 18 apr 2012 - 4:35

Mijn man is schilder en was het huis van mijn buren aan het verven. Ik zag hem staan en was opslag verliefd!
Bangerik als ik ben durfde ik niks te zeggen, hij ook niet. Toen was tie opeens weg en heb ik hem 2 weken niet gezien, wat baalde ik! Na 2 weken kwam hij terug en vroeg me mee uit. Daarna zijn we altijd samen gebleven. 9 maanden later was ik zwanger, zijn we gaan samenwonen en toen gaan trouwen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 3 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum