Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

+35
Bosjesvrouw
Elysia
Tazz
bolus26
Rouxxxe
piene1983
Verona
ellibre
kwak
Thunder
RYW
Winegum
Merai
Roxi3
heartsdale
Annemoontje
Snoes
Suus
Rush
minoessepoes
Jade
Ella
Lady4
Dennenappel
SoGood
studiebol
Hoochie
Sarah1985
Benthe
Didi
Marin
Fearie
Mermaid
Guus
Middleme
39 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:05

Mijn vriend & ik kennen elkaar inmiddels ruim 2.5 jaar, maar niemand van onze families heeft elkaar nog ontmoet. Nu is dit door omstandigheden, en zullen onze ouders elkaar zeker snel ontmoeten (ze spreken elkaar wel eens telefonisch of via kaart oid), maar ik vind het zelf zo'n gek idee, dat ik een hele familie erbij heb, en mijn vriend ook, maar dat die elkaar helemaal niet kennen. En wat als we willen trouwen volgend jaar, dan zitten we de hele dag met een groep die elkaar helemaal niet kennen :nopompom: Is dat raar, of zijn er (veel) meer mensen waarvan de families elkaar eigenlijk helemaal niet kennen? Very Happy


Laatst aangepast door Pippa op ma 7 mei 2012 - 6:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:11

Ik heb bijna 9 jaar een relatie, en mijn schoonouders kennen mijn moeder en man wel. Maar ze komen niet bij elkaar over de vloer en hebben ook geen contact met elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Middleme ma 7 mei 2012 - 6:14

Mijn ouders kennen mijn schoonouders. Daarnaast heeft mn vriend een heel deel van mijn familie ontmoet en ik een klein beetje van zijn familie. We zijn ruim een half jaar samen.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:23

Het is door omstandigheden geef je al aan, dus dat is niet anders, maar in normale omstandigheden vind ik het wel prettig dat ze elkaar kennen.

Wij hebben onze ouders ook al snel kennis laten maken, of dat wilden ze zelf graag, waren ook nog maar 17 en 18, dus dat vonden ze zelf ook wel fijn, ook omdat we bij elkaar logeerden elk weekend en ze wel graag wilden weten bij welke mensen.

Op verjaardagen zien ze elkaar nu nog, het is niet zo dat ze zomaar afspreken, maar dat komt ook doordat mijn schoonouders 75 km verderop wonen. Ze hebben verder wel goed contact met elkaar.

Wij hebben ook kinderen, dus dat is voor mij ook een reden om ze gewoon samen op de verjaardagen te laten komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Guus ma 7 mei 2012 - 6:25

Ze hebben elkaar een keer ontmoet, verder niet.

Vind ik ook wel prima, zijn echt totaal elkaar type niet Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:26

Ja ze kennen elkaar, maar dat was geen succes laughcry . Geen match helaas. Nouja 't is niet anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Mermaid ma 7 mei 2012 - 6:28

Onze ouders hebben elkaar wel eens ontmoet, de rest van de families niet.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:31

Ja ze kennen elkaar, maar ze hebben 't geloof ik niet zo op elkaar, jammer genoeg. Mijn moeder en schoonmoeder bellen soms met verjaardagen etc maar dat was het.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:38

Mijn moeder kent mijn schoonvader en schoonmoeder nog wel van vroeger. Ze zijn in dezelfde stad opgegroeid. Mijn moeder en schoonvader kunnen het wel goed met elkaar vinden, m'n schoonmoeder woont in het buitenland dus ik zou niet weten of ze het goed met elkaar kunnen vinden. Mijn 'stiefschoonmoeder' en moeder kunnen het ook goed met elkaar vinden. Het is oppervlakkig maar gaat gelukkig goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Fearie ma 7 mei 2012 - 6:39

Charlie schreef:Ja ze kennen elkaar, maar dat was geen succes laughcry . Geen match helaas. Nouja 't is niet anders.

Zelfde geval hier, we hebben al diverse pogingen ondernomen om ze met elkaar te laten oraten op verjaardagen enzo. Maar het klikt gewoon niet, totaal verschillende werelden en personen, ik heb ook het ook opgegeven maar leuk is anders.
Er is hier ook geen contact met elkaar zoals een telfoontje of kaartje.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 6:45

Hier is het vrij ingewikkeld. Allebei onze ouders zijn gescheiden, iedereen heeft inmiddels een nieuwe partner, er woont er één in het westen van Zeeland, één in het oosten van Brabant, eentje in Leiden en dan nog één in Vianen, dus ook niet bij elkaar om de hoek. Mijn vader en de moeder van mijn man hebben elkaar al wel vaker op verjaardagen gezien, maar de rest heeft elkaar pas ontmoet vlak voor onze bruiloft - omdat ik dat toch wel heel graag wilde. Had het niet fijn gevonden als er tijdens de bruiloft kennis gemaakt had moeten worden. Sindsdien, ruim een jaar geleden, hebben ze elkaar niet meer gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Marin ma 7 mei 2012 - 6:52

Wij hebben dit laatst gedaan, onze ouders elkaar laten ontmoeten. Gewoon bij mijn ouders thuis, tijdens de borrel en dineetje. Was echt heel erg gezellig en ze konden het goed met elkaar vinden. We vonden het ook wel belangrijk dat ze elkaar kenden voordat we gingen samenwonen. Sowieso voor als er eens iets gebeurt, dan kennen ze elkaar tenminste al, en gewoon ook omdat we familie belangrijk vinden, dus vonden het gewoon leuk als ze elkaar leerden kennen.


Laatst aangepast door Marin op ma 7 mei 2012 - 7:15; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Didi ma 7 mei 2012 - 6:56

Hier kennen ze elkaar ook. Ze zien elkaar bij onze verjaardagen en kunnen goed met elkaar opschieten. Ze zijn ook wel verschillend in allerlei dingen. Mijn vader is eind 40 en mijn schoonvader is in de 60 dus hun levens zijn ook anders. Maar het is altijd gezellig als we met zn allen bij elkaar zijn gelukkig.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Benthe ma 7 mei 2012 - 7:13

Ja hier kennen ze elkaar wel. Op verjaardagen en met Sinterklaas komen ze elkaar voornamelijk bij ons thuis tegen, en ze kunnen het ook goed met elkaar vinden volgens mij. Maar het is niet dat ze onderling contact opnemen of zo.

Toen mijn zus ging trouwens had mijn familie de familie van haar aanstaande man ook nog nooit gezien, dat vond ik ook wel heel apart. Moet je je eerst aan elkaar gaan voorstellen op zo'n dag. Maar goed, verder was dat eigenlijk ook wel prima en geen hinder van gehad tijdens de dag, ze bleken best aardig Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? 253468018
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Sarah1985 ma 7 mei 2012 - 7:24

ja ze kennen elkaar. Al vrij snel toen wij verkering kregen. Toen moesten we altijd gehaald en gebracht worden omdat we geen rijbewijs hadden. En zo zagen ze elkaar. EN op verjaardagen zien ze elkaar. En mijn moeder en schoonmoeder hadden voor ons trouwen dingen georganiseerd. Verder zien ze elkaar niet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Hoochie ma 7 mei 2012 - 7:33

Mijn ouders en schoonouders hebben elkaar nu 3 keer gezien met verjaardagen en ze sturen elkaar een kaartje met kerst. Volgens mij gaat het wel goed als ze elkaar zien, maar echt contact met elkaar hoeft van mij ook niet.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  studiebol ma 7 mei 2012 - 7:41

Drie jaar geleden hebben mijn ouder mijn schoonouders op een verjaardag gezien. Daarna nooit meer. Mijn zwager heeft mijn ouders volgens mij nog nooit gezien. Mijn zus en mijn zwager zien elkaar wel eens op mijn verjaardag of die van mijn vriend.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  SoGood ma 7 mei 2012 - 7:46

Ja hoor. Onze moeders zijn zelfs vriendinnen geworden! Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? 561177 Leuk toch?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 7:48

Ze kennen elkaar omdat ik ze toen ik thuis woonde uitgenodigd heb om naar mijn verjaardag te komen. Mijn moeder kan niet zo goed overweg met mijn schoonmoeder, voor de rest gaat het prima.
Ze zien elkaar hooguit op mijn verjaardag of de verjaardag van mijn vriend, verder niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 7:49

Ja, ze kennen elkaar wel maar komen niet los van mijn vriend en mij bij elkaar over de vloer. Onze ouders zijn echt verschillend, hoewel mijn vader wel een makkelijke prater is en dus met iedereen wel kan lullen. Daarbij vinden mijn ouders alles wat anders is dan dat zij dat doen raar, dus zo ook de opvoeding van mijn vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 8:05

Yoyo schreef:Ja, ze kennen elkaar wel maar komen niet los van mijn vriend en mij bij elkaar over de vloer. Onze ouders zijn echt verschillend, hoewel mijn vader wel een makkelijke prater is en dus met iedereen wel kan lullen. Daarbij vinden mijn ouders alles wat anders is dan dat zij dat doen raar, dus zo ook de opvoeding van mijn vriend.

Goh, dat komt me bekend voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Dennenappel ma 7 mei 2012 - 8:22

Elkaar wel ontmoet drie keer ofzo, maar het klikt niet. Totaal verschillende personen met verschillende ideeën.

Verjaardagen doen we daarom niet tegelijkertijd enzo.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Lady4 ma 7 mei 2012 - 8:25

Mijn ouders en zijn zijn ouders kenden elkaar al. Mijn vriend en ik waren vroeger buurkindjes namelijk. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Ella ma 7 mei 2012 - 8:26

Hier heel goed contact tussen de ouders en schoonoudrs. ze spreken vaak met zn vieren af
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 8:28

Birgit schreef:
Yoyo schreef:Ja, ze kennen elkaar wel maar komen niet los van mijn vriend en mij bij elkaar over de vloer. Onze ouders zijn echt verschillend, hoewel mijn vader wel een makkelijke prater is en dus met iedereen wel kan lullen. Daarbij vinden mijn ouders alles wat anders is dan dat zij dat doen raar, dus zo ook de opvoeding van mijn vriend.

Goh, dat komt me bekend voor.

Hoe ga jij daar mee om? Want alles wat ik thuis vertel over wat ik bij hen meemaak is stom, belachelijk en 'typisch hun'. Terwijl ik mij meer kan vinden in de opvoeding van mijn vriend dan in die van mijzelf. Wat sowieso nu zorgt voor een innerlijk conflict.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar? Empty Re: Jouw familie, en je schoonfamilie, kennen die elkaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum