Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

+46
Le Chat Noir
Snoes
Linda
Mermaid
Elysia
Bliss
kwak
Shy
RioolSpook
RYW
Bruintje Beer
Slakje
TukTuk
bolus26
Verona
vlinder-2011
Truttebol
Marsy28
Lady4
CCC
Puggle
Summerlovin
Lady Starstruck
Mizz_S
sweetgirl
Middleme
Caroow
Burn
Shisha
Marin
SparklingEyes
Inge
Jeanette
loura
Bazinga
Sugarfall
Niekske
Benthe
Koffieleut
Rush
slaatje
Arwyn
Silver
Ella
Lejow
Joss1
50 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  SparklingEyes di 3 apr 2012 - 1:28

Marin,

Dat klopt.. Lejow en ik hadden al eerder een meering georganiseerd maar toen zei iedereen af!

Op het oude forum heb ik meerdere namen gehad,o.a. Eeyore..

Die meeting was op 18 juni 2005 smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Marin di 3 apr 2012 - 1:30

Oh ja die naam weet ik nog wel! Wat grappig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Shisha di 3 apr 2012 - 2:19

Wat een leuke verhalen! Very Happy

Ik heb mijn vriend leren kennen tijdens mijn opleiding. Hij zat bij mij in de klas. Hij was (wat ik achteraf van mijn schoonouders hoorde) gelijk compleet overdonderd door mij.
Maar ik had destijds een relatie dus hij deed er niks op uit. We zaten wel vaak samen en konden erg goed met elkaar opschieten. En stiekem vond ik hem ook wel erg leuk.
Toen hij een paar maanden later meekreeg dat mijn relatie niet lekker liep was hij stiekem helemaal happy haha! Een poosje later waren er lessen uitgevallen en het was lekker weer dus we zaten met de hele klas buiten. 1 voor 1 ging iedereen naar huis en uiteindelijk bleven wij 2 over. Toen sloeg de vonk echt over.
Ik ben toen nog een gesprek aangegaan met mijn toemalige vriend (want het liep nog steeds niet lekker) hoe hij de toekomst zag en wat we er aan gingen doen om de relatie weer beter te laten worden. Want ik wou dat niet zomaar aan de kant schuiven en zeker weten dat we alles hadden gedaan om de relatie te laten werken.
Mijn ex vondt dat ik maar aan het zeuren was, noemde mij een zeikwijf (belde zelfs mijn moeder op om te zeggen dat haar dochter een zeikwijf is :shock: ) en toen was ik er echt klaar mee. Dus toen was ik weer vrijgezel. N gesmst en er volgde al snel een date en nu zijn we bijna 4 jaar samen. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  SparklingEyes di 3 apr 2012 - 2:21

Shisha schreef:Wat een leuke verhalen! Very Happy

Ik heb mijn vriend leren kennen tijdens mijn opleiding. Hij zat bij mij in de klas. Hij was (wat ik achteraf van mijn schoonouders hoorde) gelijk compleet overdonderd door mij.
Maar ik had destijds een relatie dus hij deed er niks op uit. We zaten wel vaak samen en konden erg goed met elkaar opschieten. En stiekem vond ik hem ook wel erg leuk.
Toen hij een paar maanden later meekreeg dat mijn relatie niet lekker liep was hij stiekem helemaal happy haha! Een poosje later waren er lessen uitgevallen en het was lekker weer dus we zaten met de hele klas buiten. 1 voor 1 ging iedereen naar huis en uiteindelijk bleven wij 2 over. Toen sloeg de vonk echt over.
Ik ben toen nog een gesprek aangegaan met mijn toemalige vriend (want het liep nog steeds niet lekker) hoe hij de toekomst zag en wat we er aan gingen doen om de relatie weer beter te laten worden. Want ik wou dat niet zomaar aan de kant schuiven en zeker weten dat we alles hadden gedaan om de relatie te laten werken.
Mijn ex vondt dat ik maar aan het zeuren was, noemde mij een zeikwijf (belde zelfs mijn moeder op om te zeggen dat haar dochter een zeikwijf is :shock: ) en toen was ik er echt klaar mee. Dus toen was ik weer vrijgezel. N gesmst en er volgde al snel een date en nu zijn we bijna 4 jaar samen. smile

Raar kan het dan lopen he? smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Shisha di 3 apr 2012 - 2:24

Ja dat had ik niet verwacht toen ik aan die opleiding begon haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Burn di 3 apr 2012 - 2:28

Nog een groot vraagteken! Moet de persoon die mij echt gelukkig gaat maken nog tegen komen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Caroow di 3 apr 2012 - 2:29

Hij was (en is:)) een manager van mijn werk. Het eerste wat hij zei was "zullen we een keer samen lunchen? Ik betaal wel, ik verdien toch genoeg, ik ben manager". Zo fout. Mijn antwoord was dat ik niet op donkere jongens viel.

Dit is inmiddels al weer bijna vier jaar geleden.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Middleme di 3 apr 2012 - 4:15

Via de middelbare school! We zaten n de pauzes met onze groepjes vlak bij elkaar in de aula.. Jaren geen contact gehad, hadden elkaar wel op msn, op facebook en destijds volgens mij hyves.

Vorig jaar ging mijn digitale camera stuk bij het powerkiten en tipte een vriendin dat ik hem ff (hij werkt in de fotobranch) moest vragen. Paar maanden later had ik een lange dag op school en sprak hij me aan via fb of msn. Veel gekletst, ook de dagen erna, va fb, msn en later whatsapp. Ongeveer en maandje later een biosdate gepland, die week erna weer een en sindsdien is het aan I love you
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  sweetgirl di 3 apr 2012 - 4:24

In februari op de sportschool. Hij liep op de loopband naast mij en sprak me aan. Daarna een aantal keer wat leuks gaan doen. Maar vanwege de ziekenhuisopnames van mijn vader en alles er omheen hield ik de boot af. Toen het rustiger werd spraken we vaker af en ging ik vaak naar hem toe (woont nog thuis, 10 min bij mij vandaan) En sinds afgelopen weekend is het officieel Very Happy
sweetgirl
sweetgirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 67
Punten : 84
Registratiedatum : 18-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 5:20

Via de middelbare school. Ik had met mijn vriendengroep afgesproken en hij was er ook. Ik vond hem al langer leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 5:29

Via Paiq, door Terkina! Ik was nieuwsgierig geworden en een van de eerste dagen dat ik daar kwam raakte ik met hem aan de praat en zijn we dezelfde dag nog verder gegaan via de sms. Continu gesmst en na 3 weken elkaar in het echt gezien, daarna is het gaan lopen smile De avond voordat ik mijn vriend in het echt zat vertelde ik aan mijn moeder dat ik voelde dat het goed zat en we bij elkaar hoorden, en dat is ook zo, heel bijzonder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Mizz_S di 3 apr 2012 - 6:25

Bij ons bijbaantje in de supermarkt wat we toen hadden. Ik werkte er al en hij kwam er op een gegeven moment ook werken. In eerste instantie viel hij me eigenlijk totaal niet op, we hadden ook hele andere werktijden en zagen elkaar dus ook vrijwel nooit. Na een tijdje kreeg hij andere werktijden en toen vond ik 'm op zich wel leuk, maar toen kwam ik erachter dat hij pas 17 was (ik was toen 19) en nog op de middelbare school zat (ik studeerde al), en toen vond ik m toch wel te jong. Hij bleef toch wel steeds in mn achterhoofd zitten en we kwamen elkaar een paar keer tegen met uitgaan enzo. Toen zat er een vakantie tussen waarin hij een maand weg was, en ik ging met een vriendin op vakantie. Daar leerde ik ook iemand kennen en daar kreeg ik wat mee, maar hij bleef nog steeds in mn hoofd zitten. Dat andere ging op een gegeven moment uit omdat ik verliefd was op mijn man. (dat verliep eigenlijk niet helemaal netjes zullen we maar zeggen....... Embarassed Embarassed ) En nu zijn we getrouwd!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 7:00

Via Relatieplanet. Ik kwam zijn profiel tegen en vond dat hij wel humor had Very Happy Hij woonde ook wel dichtbij dus dacht ´waarom niet!´ Kreeg pas na een week een reactie terug, toen hebben we wat gemaild. Na een paar dagen stelde hij voor om te gaan poolen in Amsterdam, dus dat hebben we gedaan. Was heel erg gezellig en tsja, van het één kwam het ander Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 8:37

Op het werk. Hij was mijn baas en na 2,5 jaar met elkaar te hebben gewerkt sloeg de vonk over smile We hebben daarna nog een aantal maanden samen gewerkt en dat was best leuk zo die spanning als je elkaar zag haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Lady Starstruck di 3 apr 2012 - 8:46

In een zaaltje in de Betuwe, daar trad een AC/DC coverband op, en toen zag ik hem daar ineens. Ik dacht goh wat een lekker ding. Een paar uur later stonden we te praten Very Happy
Hij bleek alleen 30 te zijn en ik toen 18 hehe. Maar dat mocht de pret niet drukken :P
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Summerlovin di 3 apr 2012 - 8:50

Mijn vriend was mijn buurjongen. Inmiddels niet meer, hij woont opzichzelf. Hij is namelijk 8,5 jaar ouder. Maar mijn schoonmoder is dus nog wel mijn buurvouw :P.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Puggle di 3 apr 2012 - 8:50

Met carnaval op 11-11 nu 6,5 jaar geleden alweer.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  CCC di 3 apr 2012 - 9:38

In een discotheek... Ik was samen met een vriendin, we zouden beide kijken of we een leuke jongen voor 'de avond' konden versieren... Alleen 5.5 jaar later zijn we nog samen Laughing Is een goede keuze geweest dus die avond haha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Rush di 3 apr 2012 - 21:33

Pippa schreef:Via Paiq
Ohjaaaaa, daar waren toen hele topics over!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Lady4 di 3 apr 2012 - 22:25

Wat een leuke verhalen allemaal en ook zo verschillend!

Mijn vriend en ik kennen elkaar al zo'n tien jaar. Tussen mijn 20e en 24e zat ik in het weekend vaak met hem in de kroeg, omdat onze vriendengroepen elkaar overlapten. Toen heb ik hem nooit meer dan gewoon leuk gevonden. Hij is destijds wel verliefd op mij geweest maar daar heb ik destijds nooit iets van gemerkt.

Twee jaar geleden kwamen we elkaar via ons werk weer tegen, maar toen had hij nog een relatie. Ik vond hem toen ook nog niet meer dan leuk. Toen zijn relatie vorige zomer uitging, deed dat wel iets met mij, maar nog steeds niet verliefd. Vanaf eind december hebben we wat meer contact gekregen via whatsapp en Wordfeud. Ergens in januari of februari is de vonk overgesprongen en zo'n 8 weken geleden nodigde hij me uit voor een wijntje. Sindsdien zijn we samen en allebei tot over onze oren verliefd op elkaar. I love you

Leuk detail: Als baby's waren we buurkindjes, dus eigenlijk kennen we elkaar als ons hele leven. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Marin di 3 apr 2012 - 22:30

Jeetje wat leuk om te lezen, Lady! Dat wist ik niet, dat jullie elkaar al zo lang kenden. Echt bijzonder is dat, hoe je al zo lang in elkaars leven op de achtergrond kan zijn, en dat je dan ineens elkaars belangrijkste persoon wordt (zo ongeveer dan, hij heeft ook al een kindje toch?) Echt leuk, ik gun het je zo!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Marsy28 di 3 apr 2012 - 22:45

Ik had al jaren een relatie (6 jaar) die vanwege zijn onzekerheid, stemmingswisselingen en leugens up and down ging. We zaten weer eens in een down toen we in Nederland waren (we woonden in Oostenrijk en hij wilde zijn studie hier afmaken - bleek uiteindelijk dat hij helemaal niet ging, maar dat terzijde). Toen hij weer eens niet meewilde naar een barbecue van vrienden kwam ik daar een hele knappe jongen tegen, mijn vriend dus. Australier en hele avond mee zitten geinen en kletsen. Toen we uiteindelijk weggingen heb ik zijn email gekregen omdat hij hier net paar dagen woonde en niemand kende en ik me rotverveelde omdat mijn toenmalige vriend nooit iets wilde ondernemen. Toen we weggingen van de barbecue zei ik wel tegen mijn vriendin: "als ik single was geweest, had ik het wel geweten". We hebben uren zitten facebookchatten en spraken paar keer per week af om te poolen. Hij wist van mijn relatieproblemen maar we waren echt alleen maar vrienden van elkaar. Ik wilde dat het goedkwam met mijn ex.

Toen ik achter de zoveelste leugen kwam en mijn toenmalige vriend weer terug ging naar Oostenrijk om daar ons net gekochte huis in te richten en te werken (baan bleek ook niet waar te zijn) kreeg ik het moeilijk hier alleen in Nederland. Mijn ex was ook erg jaloers op F. Was helemaal niet nodig want ik was er niet mee bezig, alleen maar met mijn ex en dat het goed zou komen en F. had een scharrel hier. Hij was er gewoon voor mij, that's it. Uiteindelijk is de bom gebarsten tussen mijn ex en mij, vreselijke dingen gebeurd. Dus ik was niet te genieten, zag er niet uit maar bleef wel F. zien voor de gezelligheid.

Na paar weken hebben we eens gezoend en dat voelde eigenlijk goed en vertrouwd. Ik moest eens blijven slapen omdat we een feestje hadden in de stad waar hij woonde en toen zijn we ook verder gegaan. Iedereen vond ons een verliefd stel maar dat hebben we maanden ontkent. Ik gebruikte hem en hij mij en we waren gewoon vrienden. En natuurlijk ook afkeuring richting mij omdat het leek alsof ik van de ene relatie in de andere was gestort. En mijn ex die natuurlijk bevestiging kreeg van wat hij al maanden vermoedde en dit als reden opgaf van onze breuk (terwijl zijn gedrag ons uiteindelijk uit elkaar heeft gedreven, sterker nog, als hij eindelijk eens volwassen was geworden, was ik nu nog bij mijn ex geweest). Ongeveer een half jaar na de breuk met mijn ex heb ik F. opgebiecht verliefd op hem te zijn. Spannend, want we hadden afgesproken nooit meer dan friends met benefits te worden. Hij bekende ook gevoelens voor mij te hebben. En die zijn alleen maar heel erg gegroeid. Nu wonen we alweer half jaar samen, zijn 1,5 jaar samen en het gaat super. Ik was wel even bang voor het leeftijdsverschil (hij 23, ik 29) en eventuele cultuurverschillen (hij Aussie, ik Nederland, het engels spreken thuis was ik al gewend) en onze levens (ik werk, hij studeert) maar helemaal niks. Gaat super.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Lady4 di 3 apr 2012 - 22:57

Inderdaad bijzonder Marin, zo voelen wij dat ook heel erg. We hebben het er regelmatig over hoe fijn het is dat we nu bij elkaar zijn.

Hij heeft inderdaad een zoontje van twee. Een heerlijk jochie, met wie ik heel goed overweg kan. Hij is het belangrijkste in mijn vriend zijn leven. Hij vertelde me onlangs dat ik echter net zo belangrijk voor hem ben als zijn zoontje. Mooiste compliment wat hij me kan geven!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Marin di 3 apr 2012 - 23:07

Dat is inderdaad heel lief, dat hij dat zegt. En zo is het ook: Je hoeft elkaar niet te vervangen als belangrijkste of liefste persoon, je bent dat gewoon allebei, op een andere manier!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 23:14

Via internet, een datingsite.
Ik had hem een berichtje gestuurd en hij reageerde daar weer op en onze mails werden steeds langer en langer Very Happy Na ongeveer een week hadden we elkaar voor het eerst ontmoet en het klikte net zo erg als via de mails smile Hij zit bij mij op school, we hebben zelfs dezelfde courses gevolgd haha(zitten echt niet veel mensen in een les, max 20/30) maar ik had hem echt nog nooit gezien.. Misschien beiden op een ander tijdstip haha.Ik ben nu 5e jaars en hij 4e, ik was er ook niet altijd omdat ik het vorig jaar ook al heb gehad en het meer is als herhaling voor mij om de stof beter te begrijpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum