Bewust niet reageren op topics?
+6
Sugarfall
Susan
Rush
Marin
Muis
SparklingEyes
10 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Bewust niet reageren op topics?
Wat vindt je dan 'over iemand heen vallen'? Want ik zie hier echt zelden iemand over iemand heen vallen. Of ik lees niet de goede topics..?
Gast- Gast
Charlie schreef:Jolee schreef:Jolicious schreef:Ah jammer, het is wel weer tijd voor een rel
Zie, ik wist het.
Nou laat me raden.
Fysiek straffen en bewust alleenstaande moeder.
Oh, ik zal daar dan eens even spieken.
Gast- Gast
ik denk dat iedereen dat wel mee maakt dat ze een hele reeks aan tegen reacties krijgen
Gast- Gast
Dat dus. Hoe erg kan het zijn, qua reacties?Jolicious schreef:Wat vindt je dan 'over iemand heen vallen'? Want ik zie hier echt zelden iemand over iemand heen vallen. Of ik lees niet de goede topics..?
Dan nog, mensen hebben hier ook weleens heel hard op mijn gereageerd. Dat raakt me maar zelden, alleen als het iets is waar ik zelf ook al mijn twijfels over heb. Maar keiharde ongefundeerde oordelen, die neem ik zelden serieus omdat die geen enkel doel dienen. Maar die zie ik ook niet zo heel vaak voorbijkomen.
Gast- Gast
Ja inderdaad, beetje erg overgevoelig als mensen bang zijn hun mening te posten voor het geval er iemand over valt. Hoe doe je dat dan in het echte leven, dan trek je toch je mond helemaal niet meer open?
Gast- Gast
Euc jij bent denk ik een sterker persoon qua reageren dan dat ik ben. Ik vind het vaak moeilijk om een reactie terug te geven als er bepaalde dingen gezegd worden waardoor ik mij aangevallen voel. Ik kan het moeilijker langs mij neer leggen dan jij.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik wilde hier bewust niet reageren maar dacht doe het toch maar wel, haha!
Ik weet niet, ik reageer niet zoveel in inhoudelijke discussies, vaak omdat wat ik vind al gezegd is. Of omdat ik de discussie niet interessant vind. Of omdat ik hier eigenlijk niet kom om lekker inhoudelijk te discusseren. Dat moet ik voor mijn studie al teveel doen, en ik discusseer wat af met mijn vriend, vriendinnen en familie haha! Dus eigenlijk kom ik hier alleen maar om oppervlakkig te babbelen als ik me "verveel". Ik ben in ieder geval niet bang dat mensen over me heen vallen. Kan toch dat iemand iets anders vind?
Ik weet niet, ik reageer niet zoveel in inhoudelijke discussies, vaak omdat wat ik vind al gezegd is. Of omdat ik de discussie niet interessant vind. Of omdat ik hier eigenlijk niet kom om lekker inhoudelijk te discusseren. Dat moet ik voor mijn studie al teveel doen, en ik discusseer wat af met mijn vriend, vriendinnen en familie haha! Dus eigenlijk kom ik hier alleen maar om oppervlakkig te babbelen als ik me "verveel". Ik ben in ieder geval niet bang dat mensen over me heen vallen. Kan toch dat iemand iets anders vind?
Gast- Gast
Ik heb in het echte leven vaak moeite met mijn mond open te trekken maar het gaat steeds beter. Hier op het forum gaat dat beter.Charlie schreef:Ja inderdaad, beetje erg overgevoelig als mensen bang zijn hun mening te posten voor het geval er iemand over valt. Hoe doe je dat dan in het echte leven, dan trek je toch je mond helemaal niet meer open?
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik heb in het echte leven vaak moeite met mijn mond open te trekken maar het gaat steeds beter. Hier op het forum gaat dat beter.Charlie schreef:Ja inderdaad, beetje erg overgevoelig als mensen bang zijn hun mening te posten voor het geval er iemand over valt. Hoe doe je dat dan in het echte leven, dan trek je toch je mond helemaal niet meer open?
Mooie plek hier om dat te oefenen, niet?
Gast- Gast
Klopt, ik denk dat het ook wel een beetje door het Yes forum komt dat ik in het echte leven vaker mijn mening geef.Charlie schreef:Zelda schreef:Ik heb in het echte leven vaak moeite met mijn mond open te trekken maar het gaat steeds beter. Hier op het forum gaat dat beter.Charlie schreef:Ja inderdaad, beetje erg overgevoelig als mensen bang zijn hun mening te posten voor het geval er iemand over valt. Hoe doe je dat dan in het echte leven, dan trek je toch je mond helemaal niet meer open?
Mooie plek hier om dat te oefenen, niet?
Dat wordt me helaas niet altijd in dank afgenomen
Gast- Gast
Ik heb het juist andersom. In RL geef ik veel vaker m`n mening en zeg ik veel meer, dan hier op het forum.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Charlie schreef:Jolee schreef:Jolicious schreef:Ah jammer, het is wel weer tijd voor een rel
Zie, ik wist het.
Nou laat me raden.
Niet van mij hoor, Jolicious vroeg mij naar namen van personen. SparklingEyes heeft het over topics.
Gast- Gast
Dat snap ik ook wel. Maar meestal vind ik de reacties wel meevallen. En als het écht erg is dan wordt degene die die reactie geeft ook wel teruggefloten is mijn ervaring.Ibbeltje schreef:Euc jij bent denk ik een sterker persoon qua reageren dan dat ik ben. Ik vind het vaak moeilijk om een reactie terug te geven als er bepaalde dingen gezegd worden waardoor ik mij aangevallen voel. Ik kan het moeilijker langs mij neer leggen dan jij.
Gast- Gast
Jolee schreef:Charlie schreef:Jolee schreef:Jolicious schreef:Ah jammer, het is wel weer tijd voor een rel
Zie, ik wist het.
Nou laat me raden.
Niet van mij hoor, Jolicious vroeg mij naar namen van personen. SparklingEyes heeft het over topics.
oeps klopt!
Gast- Gast
In het echte leven ben ik ook niet zo'n mening gever/discusieerder (hoe schrijf je dat?). Ik ben wat dat betreft onzeker.
Eucalypta schreef:Dat snap ik ook wel. Maar meestal vind ik de reacties wel meevallen. En als het écht erg is dan wordt degene die die reactie geeft ook wel teruggefloten is mijn ervaring.Ibbeltje schreef:Euc jij bent denk ik een sterker persoon qua reageren dan dat ik ben. Ik vind het vaak moeilijk om een reactie terug te geven als er bepaalde dingen gezegd worden waardoor ik mij aangevallen voel. Ik kan het moeilijker langs mij neer leggen dan jij.
Ik denk eerlijk gezegd dat wanneer je niet op bijv. Euc reageert dat niks heeft te maken met aangevallen voelen of angst ervoor, maar de discussie op intellectueel niveau niet aan te kunnen.
Gast- Gast
Charlie schreef:Eucalypta schreef:Dat snap ik ook wel. Maar meestal vind ik de reacties wel meevallen. En als het écht erg is dan wordt degene die die reactie geeft ook wel teruggefloten is mijn ervaring.Ibbeltje schreef:Euc jij bent denk ik een sterker persoon qua reageren dan dat ik ben. Ik vind het vaak moeilijk om een reactie terug te geven als er bepaalde dingen gezegd worden waardoor ik mij aangevallen voel. Ik kan het moeilijker langs mij neer leggen dan jij.
Ik denk eerlijk gezegd dat wanneer je niet op bijv. Euc reageert dat niks heeft te maken met aangevallen voelen of angst ervoor, maar de discussie op intellectueel niveau niet aan te kunnen.
Nee het is meer als men op mij bepaalde negatieve reactie geeft zeg maar en dat ik dan soms het maar laat om daar weer op te reageren. Of ja ik kan het even niet goed verwoorden.
Maar ik heb dat niet met iedereen hoor. Bepaalde mensen die sterk zijn in reacties te geven. Ik noem ook geen namen of zo maakt verder ook niet uit.
Maar het ligt gewoon bij mij zelf, het onzekere van mij.
Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 1 apr 2012 - 23:11; in totaal 1 keer bewerkt
Ik reageer soms niet omdat ik geen zin heb in de discussie met bepaalde forummers. Dat is niet omdat ik mijn mening niet kan onderbouwen, maar omdat ik er persoonlijk gewoon het nut niet van zie. In het echte leven zou ik die mensen ook ontlopen, dus waarom dan tijd en energie steken in het voeren van een online discussie? Ik vind het wél interessant om te zien hoe andere mensen in het leven staan, daarom lees ik graag mee, en als ik tijd heb schrijf ik ook. Maar ik heb er gewoon weinig zin in om mijn mening over van alles en nog wat hier van de daken te schreeuwen.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ibbeltje schreef:Charlie schreef:Eucalypta schreef:Dat snap ik ook wel. Maar meestal vind ik de reacties wel meevallen. En als het écht erg is dan wordt degene die die reactie geeft ook wel teruggefloten is mijn ervaring.Ibbeltje schreef:Euc jij bent denk ik een sterker persoon qua reageren dan dat ik ben. Ik vind het vaak moeilijk om een reactie terug te geven als er bepaalde dingen gezegd worden waardoor ik mij aangevallen voel. Ik kan het moeilijker langs mij neer leggen dan jij.
Nee het is meer als men op mij bepaalde negatieve reactie geeft zeg maar. Of ja ik kan het even niet goed verwoorden.
Maar ik heb dat niet met iedereen hoor. Bepaalde mensen die sterk zijn in reacties te geven. Ik noem ook geen namen of zo maakt verder ook niet uit.
Sorry, maar het 'niet kunnen onderbouwen' is wat mij betreft een gebrek aan vaardigheid tot het voeren van dergelijke discussies en verder niks. Als je hier sterker in was, hoef je ook nergens angst voor te hebben.
Gast- Gast
Dat is ook zo! Ik raak zelf snel in de war door m`n eigen gebrabbel. Dan kan ik er soms gewoon beter niet aan beginnen om in zo`n topic te reageren.Charlie schreef:
Sorry, maar het 'niet kunnen onderbouwen' is wat mij betreft een gebrek aan vaardigheid tot het voeren van dergelijke discussies en verder niks. Als je hier sterker in was, hoef je ook nergens angst voor te hebben.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Polly schreef:Ik reageer soms niet omdat ik geen zin heb in de discussie met bepaalde forummers. Dat is niet omdat ik mijn mening niet kan onderbouwen, maar omdat ik er persoonlijk gewoon het nut niet van zie. In het echte leven zou ik die mensen ook ontlopen, dus waarom dan tijd en energie steken in het voeren van een online discussie? Ik vind het wél interessant om te zien hoe andere mensen in het leven staan, daarom lees ik graag mee, en als ik tijd heb schrijf ik ook. Maar ik heb er gewoon weinig zin in om mijn mening over van alles en nog wat hier van de daken te schreeuwen.
Kijk en dít is dus wat anders, dat snap ik wel heel goed. En dat heeft ook niks met intellect te maken.
Gast- Gast
Precies, ik vind dat heel weinig te maken hebben met de discussie op intellectueel niveau niet aankunnen. Dat klinkt ook erg denigrerend en ik denk dat dat lang niet altijd het geval is.Polly schreef:Ik reageer soms niet omdat ik geen zin heb in de discussie met bepaalde forummers. Dat is niet omdat ik mijn mening niet kan onderbouwen, maar omdat ik er persoonlijk gewoon het nut niet van zie. In het echte leven zou ik die mensen ook ontlopen, dus waarom dan tijd en energie steken in het voeren van een online discussie? Ik vind het wél interessant om te zien hoe andere mensen in het leven staan, daarom lees ik graag mee, en als ik tijd heb schrijf ik ook. Maar ik heb er gewoon weinig zin in om mijn mening over van alles en nog wat hier van de daken te schreeuwen.
Gast- Gast
Ja misschien wel. Maar ik heb het dus niet bij iedereen. Maar bij mensen die wel sterk zijn in het onderbouwen en zo. Ik heb dan soms het gevoel dat mijn onderbouwing echt nergens op slaat, terwijl deze er misschien toch best mag zijn. En ja dan laat ik het soms gewoon maar om te reageren.
Rush schreef:Dat is ook zo! Ik raak zelf snel in de war door m`n eigen gebrabbel. Dan kan ik er soms gewoon beter niet aan beginnen om in zo`n topic te reageren.Charlie schreef:
Niet doen. Ieder mens heeft het recht om onlogisch te zijn. Lees maar eens Manuel J. Smith.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Charlie schreef:Eucalypta schreef:Dat snap ik ook wel. Maar meestal vind ik de reacties wel meevallen. En als het écht erg is dan wordt degene die die reactie geeft ook wel teruggefloten is mijn ervaring.Ibbeltje schreef:Euc jij bent denk ik een sterker persoon qua reageren dan dat ik ben. Ik vind het vaak moeilijk om een reactie terug te geven als er bepaalde dingen gezegd worden waardoor ik mij aangevallen voel. Ik kan het moeilijker langs mij neer leggen dan jij.
Nee het is meer als men op mij bepaalde negatieve reactie geeft zeg maar en dat ik dan soms het maar laat o
m daar weer op te reageren. Of ja ik kan het even niet goed verwoorden.
Ik denk ook dat dat niets te maken heeft met intellectueel niveau hoor. Dat is bij mij ook niet zo hoog Ik snap wel wat je bedoelt. Jammer dat je je daardoor laat weerhouden. Juist mensen die goed nadenken over wat ze zeggen en hun onderbouwing, en die niet zo stellig zijn kunnen denk ik een goede bijdrage leveren
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat eet jij bewust niet, om gezondheidsredenen?
» Niet zwanger worden en bewust geen medische molen?
» Wat voor topics boeien jou wel en niet?
» Niet alle topics zichtbaar
» Bewust kinderloos
» Niet zwanger worden en bewust geen medische molen?
» Wat voor topics boeien jou wel en niet?
» Niet alle topics zichtbaar
» Bewust kinderloos
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: