Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zou jij reageren als...

+10
Sterre
Moezie
loura
RioolSpook
Mariposa
Alias
Merai
Miss G
Roxi3
SuperGrover
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Hoe zou jij reageren als...

Bericht  SuperGrover ma 7 feb 2011 - 5:38

... Je kind homo blijkt te zijn?

... Je partner vreemd is gegaan?

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Roxi3 ma 7 feb 2011 - 5:48

... Je kind homo blijkt te zijn?
Ik zou het geen probleem vinden maar ik heb geen kinderen dus ik heb geen idee hoe ik op dat moment zou reageren.

... Je partner vreemd is gegaan?
Ik zou mijn relatie serieus gaan overdenken en veel met hem praten. Ik zou wel proberen om mijn relatie stand te laten houden, ik vind het zonde van een lange relatie om die dan gelijk te verbreken.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Ik ga nooit naar de sauna maar ik zou het denk ik erg ongemakkelijk vinden en na een kort praatje snel doorlopen.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?
Alle beetjes helpen dus ik zou heel blij zijn en reageren.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Ik zou het geen probleem vinden, tenzij het diegene als persoon heel erg veranderd. Dan zou ik er met diegene over gaan praten en proberen zijn of haar denkwijze te achterhalen en (beter) te begrijpen.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Het ligt er een beetje aan de situatie maar ik stel het sowieso niet op prijs als andere mensen dingen voor mij beslissen of invullen dus het zou wel een flinke discussie worden.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 5:55

... Je kind homo blijkt te zijn? Dat zou ik geen enkel probleem vinden. Ik zou open reageren en geinteresseerd. Ik heb zelf een coming out gehad naar mijn ouders en dat vond ik doodeng, dus ik weet hoe ontzettend veel moed dat vergt.

... Je partner vreemd is gegaan? Verdrietig zijn. Praten er over waarom dit gebeurd is en hoe we dit kunnen oplossen. Maar ik ben vrij ruimdenkend dus het is denk ik niet definitief over

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? Hoi. Alles goed. Kom je hier vaker?

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Hahahaha oh wat erg. Dan zou de teleurstelling van m'n gezicht te lezen zijn, ik zou dat niet kunnen verbergen denk ik Wink

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Uitleg vragen waarom, wat drijft hem. Ik zou ook meer van dat geloof willen weten en kijken hoe ik kan bijdragen, maar ook wel kritisch zijn, en dan met name vanwege de plotse bekering.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Dat is vrij lullig. Daar zou ik heel boos om worden en dat een te lage actie vinden om ook maar serieus mee om te gaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:05

.. Je kind homo blijkt te zijn? Ik heb niets tegen homoseksualiteit dus ik zou dat accepteren. Ik heb geen kinderen, dus ik weet niet hoe dat is.

... Je partner vreemd is gegaan? Ik zou de relatie verbreken en weggaan.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? Een handdoekje om wikkelen.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Ik had door die bonbarie waarschijnlijk meer verwacht, maar ik vind 200 euro een mooi bedrag!

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Ik zou kijken hoe wij als persoon tegen over elkaar zouden gaan staan, en of het op den duur nog zou blijven werken etc etc.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Mezelf afmelden, en vragen wie dat gedaan zou hebben.


Laatst aangepast door Brennuss op ma 7 feb 2011 - 6:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Miss G ma 7 feb 2011 - 6:07

... Je kind homo blijkt te zijn?
Ik denk dat ik wel eerst zou schrikken, maar niet erg zou vinden. Zolang hij/zij maar gelukkig is toch!

... Je partner vreemd is gegaan?
Ik zou helemaal gek worden, en alles voor onze bruiloft afblazen. Ook zou ik hem het huis uitzetten en naar zijn ouders toe sturen om daar te slapen, dat zal hem leren haha!

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Tja.. ligt eraan wie.. Maar ik denk niet dat ik er heel blij mee ben!

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?
Tja.. ik denk dat je het wel aan me zou zien als die cheque tevoorschijn komt! En ik zou waarschijnlijk eerst zeggen: o.. en dan daarna zoiets van dat is mooi meegenomen :P

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Dat zou ik denk ik niet leuk vinden! Maar ik denk dat het ook zou liggen aan welk geloof, en als ze maar niet gaan overdrijven! Kijk als je nou gelovig bent opgevoed en dan er later niets mee hebt, is toch een stuk makkelijker..

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Ik zou uitzoeken wie dat gedaan heeft, dat zou ik eigenlijk wel willen weten haha! En dan zou ik een zeer lelijke foto ergens van internet plukken, en diegene via een mail of iets dergelijks een berichtje sturen hihi
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:36

... Je kind homo blijkt te zijn? Met mijn kind praten en er voor mijn kind zijn.
... Je partner vreemd is gegaan? Heel verdrietig zijn & heel goed nadenken, want ik denk dat ik dat niet kan hebben.
... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? Hallo zeggen en naar een andere sauna gaan.
... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Ook blij mee zijn clown
... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Moeilijk vinden, maar wel over praten waarom etc.
... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Ligt eraan wie het flikt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:41

SuperGrover schreef:
... Je kind homo blijkt te zijn? Ik zou het niet erg of verdrietig of zo vinden. Ik zou blij zijn als mijn kind maar gelukkig is. Wel zou ik misschien bang zijn voor pesterijen, alhoewel dat (denk ik) vandaag de dag niet echt reëel meer is. Volgens mij is homoseksualiteit steeds meer geaccepteerd.

... Je partner vreemd is gegaan? Ik zou het uitmaken. Al ligt het denk ik ook aan de omstandigheden (woon je samen of niet, heb je kinderen of niet, ben je getrouwd of niet) en aan hoever hij is gegaan (alleen zoenen, of echt alles erop en eraan).

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? Dat gebeurt mij niet want ik ga nooit naar de sauna. Mij te warm.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Lachen. Lijkt me wel grappig een het is toch mooi € 200,00 extra. Je zal die miljoenen toch niet missen want je hebt ze nooit gehad.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Pff... Dat weet ik niet eigenlijk...

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Ik zou het ontzettend kut vinden en als ik zou weten welke persoon dit gedaan zou hebben zou ik daar echt even iets van zeggen. Ik zou dan wel flink pissed zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:45

... Je kind homo blijkt te zijn? gewoon accepteren

... Je partner vreemd is gegaan? Ik weet het niet. Ik zei altijd dat ik meteen zou vertrekken, maar het ligt een beetje aan de situatie.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? zwaaien Very Happy

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? ehh nou ja ik ben blij met 200 euro hoor :P

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Moeilijk, ik had het daar gister nog over met mijn vriend naar aanleiding een serie op ned 2 over moslima's die leerden autorijden. 1 meisje daar had zich bekeerd tot de Islam. Ik ben zelf best ruimdenkend qua geloof, volgens mij :P, maar ik zou toch wel even moeten slikken geloof ik als mijn kind zich in een burka ging hullen (net als dat meisje). Maar goed, het is je kind. Ik zou het uiteindelijk accepteren, als hij/zij mij ook accepteert. Mijn vriend gaat zich écht niet tot een geloof bekeren haha, dat weet ik 100 procent zeker.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Me zwaar beledigd voelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:47

SuperGrover schreef:... Je kind homo blijkt te zijn?
Ik zou er zelf geen moeite mee hebben maar ik zou het wel moeilijk vinden dat hij dan in een wereld komt waarin hij nog steeds niet helemaal geaccpteerd wordt.


... Je partner vreemd is gegaan?
Dat zou mij heel boos en verdrietig maken en ik zou hem niet meer vertrouwen. Ik denk dat het niet meer goed zou komen.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Ik zou me even ongemakkelijk voelen maar gewoon zo normaal mogelijk doen en me er overheen zetten.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?
Een tikkeltje teleurgesteld maar wie het kleine niet eert.....

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Zolang hij zich niet tot in het extremisme bekeert, sta ik achter hem.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Daar zou ik alleen maar om lachen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  SuperGrover ma 7 feb 2011 - 7:25

Ik zal hem zelf ook even invullen.


... Je kind homo blijkt te zijn?

Wat Marin zegt. Ik zou hem/haar steunen, sowieso, en het heel dapper vinden dat hij/zij er voor uit durft te komen

... Je partner vreemd is gegaan?

Ligt eraan. Ik ben nu pas 18, als ik nu in een relatie zou zitten waarin de ander vreemdgaat, tja, dan lijkt het me weinig zinvol om het door te zetten. Ligt er ook aan wat er gebeurd is, of diegene het direct eerlijk opbiecht, etc.


... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?

Dan zou ik echt not amused zijn laughcry

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?

Ik denk dat ik dan keihard in de lach schiet. Nee, ik had dan wel meer verwacht, maar 200 euro is voor mij wel veel geld, dus ik ben er wel blij mee. Maar een goeie grap is het wel.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?

Als mijn partner echt ineens heel christelijk/islamitisch/whatever zou worden, weet ik niet of die relatie stand houdt. Nee, denk het niet. Je kind daar breek je niet zomaar mee, maar ik zou wel goed met hem/haar praten hoe die bij zo'n keus is gekomen.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?

Ik kan me voorstellen dat het een goede grap lijkt, op het moment dat je zoiets doet... Maar ik zou me er wel ongelooflijk rot van voelen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 7:33


... Je kind homo blijkt te zijn?

Wat zou ik moeten doen dan? Homo...hetero....Sja....

... Je partner vreemd is gegaan?

Bij hem weggaan smile

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?

Uhm begroeten?

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?

Blij zijn! Wink 200 euro is toch weer mooi meegenomen!

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?

Het ligt er een beetje aan tot in hoeverre het gaat smile

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?

Ja ik zou daar wel de humor van in kunnen zien Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 7:38

... Je kind homo blijkt te zijn?
Het lijkt me voor je gevoel wel raar en misschien dat ik even moeten slikken, maar daarna vooral duidelijk maken dat daar heel open over gesproken kan worden en dat we hem/haar altijd zouden steunen.

... Je partner vreemd is gegaan?
Toen ik net verkering had riep ik altijd dat de relatie dan meteen over zou zijn, nu ben ik er toch wel anders over gaan denken. Als de partner ook verliefd is dan is het anders als gewoon een eenmalige vergissing.
Ik denk dat je zoiets mee moet maken (liever niet!) om er over te kunnen oordelen.
Als een ander zoiets meemaakt is het altijd makkelijk praten.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Kleine kans, ik kom nooit in de sauna.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?
Dan is hij net zo goed welkom, maar moet dat echt met die camera erbij??!!

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Dat ligt er denk ik maar net aan hoe fanatiek iemand daarin wordt.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Ik geloof dat ik dan eens heel goed na ga denken hoe ik die persoon terug ga pakken ....
Dat vind ik namelijk geen leuke geintjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:12

SuperGrover schreef:... Je kind homo blijkt te zijn? Als ik nu heel bijdehand zou doen, zou ik me afvragen waarom dit überhaupt een vraag is die in dit rijtje staat, aangezien heteroseksualiteit ook niet wordt bevraagd, wat domweg komt doordat dit normatief is. Maar daar zal je vast niet op doelen, vermoed ik.:-) Ik zou hooguit mijn kind erop wijzen dat ik er geen enkel probleem mee heb, maar dat het wel zo kan zijn dat 'de buitenwereld' hier op- of aanmerkingen op heeft en hem daar weerbaar voor willen maken.

... Je partner vreemd is gegaan? Nou, toen me dat gebeurde in juni 2010, was het binnen een week uit.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? 'Hoi' zeggen.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Dankbaar en blij zijn.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Me erin verdiepen, zodat ik weet waar mijn partner/kind voor staat en ik een constructieve dialoog aan kan gaan (die bestaat uit interesse in plaats van veroordelen).

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Pff, ik zou erom lachen, maar tegelijkertijd ook stiekem wel willen weten wie diegene is geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:17

SuperGrover schreef:... Je kind homo blijkt te zijn? Naar zo'n heropvoedingskamp in Amerika sturen...kan écht niet.

... Je partner vreemd is gegaan? Een gat in de lucht springen. Dan mag ik dat natuurlijk ook, he.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? Als het een man is...kijken hoe groot zijn piemel is.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Ik kijk een gegeven paard niet in de bek. Ik kijk paarden sowieso niet in hun beks.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Op straat zetten natuurlijk. Aan mijn lijf geen polonaise!

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? 5 kubiek zand voor die persoon bestellen en zeggen dat ze het wel in de voortuin mogen kiepen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 9:29

Hahaha, Mozz geweldig lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Merai ma 7 feb 2011 - 10:23

Sunprincess schreef:
SuperGrover schreef:... Je kind homo blijkt te zijn?
Ik zou er zelf geen moeite mee hebben maar ik zou het wel moeilijk vinden dat hij dan in een wereld komt waarin hij nog steeds niet helemaal geaccpteerd wordt.


... Je partner vreemd is gegaan?
Dat zou mij heel boos en verdrietig maken en ik zou hem niet meer vertrouwen. Ik denk dat het niet meer goed zou komen.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Ik zou me even ongemakkelijk voelen maar gewoon zo normaal mogelijk doen en me er overheen zetten.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?
Een tikkeltje teleurgesteld maar wie het kleine niet eert.....

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Zolang hij zich niet tot in het extremisme bekeert, sta ik achter hem.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Daar zou ik alleen maar om lachen.

Dit had ik precies zo kunnen invullen, ben het er helemaal mee eens. Behalve wat betreft het geloof, ik zou daar wel eerder moeite mee hebben maar het ligt er wel helemaal aan in welke mate.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 11:26

... Je kind homo blijkt te zijn? Dan is dat zo en dan hoop ik dat mijn kind het gelukkigste kind van de wereld is/wordt.
... Je partner vreemd is gegaan? Dan mag hij een deur verdergaan. Hij komt er niet meer in.
... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? Hoi zeggen.
... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.
... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Dan hoop ik dat hij daar gelukkig van wordt.
... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Dan zou ik verdrietig zijn en degene bannen uit alle lijsten die ik ken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 11:32

... Je kind homo blijkt te zijn? Ik zou het alleen maar fijn vinden als mijn kind mij in vertrouwen neemt en het aan mij verteld. Wat hij/zij is maakt niet uit.

... Je partner vreemd is gegaan? Toen ik 13 was en mijn vriend ging vreemd heb ik het gewoon meteen uitgemaakt, maar ik denk nu met een langere relatie dat ik er dan goed over zou praten. (nadat ik afgekoeld ben)

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Gedag zeggen.
... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?Heel blij zijn!

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Moet hij/zij zelf weten.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Toch even laten weten dat ik daar niet zo blij mee ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Alias ma 7 feb 2011 - 11:39

SuperGrover schreef:... Je kind homo blijkt te zijn? Blij zijn dat hij/zij daar voor uit komt en hem/haar steunen uiteraard.

... Je partner vreemd is gegaan? hoogstwaarschijnlijk stoppen met de relatie.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? hoi zeggen en daarna weglopen. Als er een handdoek in de buurt is, die omslaan.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Nog steeds blij zijn maar je zal vast aan mijn gezicht kunnen aflezen dat ik op meer had gehoopt.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Daar goed over proberen te praten, afgezien van dat ik best geschokt zal zijn. Ik heb zelf niet veel met religie.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? mijn profiel verwijderen natuurlijk.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Mariposa ma 7 feb 2011 - 11:54

... Je kind homo blijkt te zijn?
Prima, dat maakt mij echt niks uit. Maar zou t wel moeilijk voor hem zelf vinden, t lijkt me niet makkelijk om homo te zijn vanwege discriminatie, vooroordelen etc.

... Je partner vreemd is gegaan?
Ik zou boos en verdrietig zijn. Daarna zou ik erover praten, of ik t hem zou kunnen vergeven weet ik niet, hangt van de situatie af denk ik.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Ik kom nooit in de sauna, maar ik denk dat ik me wel ongemakkelijk zou voelen al hangt t er wel vanaf wie t is natuurlijk, ik zou diegene groeten en gauw ergens anders heen gaan.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?
Een beetje teleurgesteld zijn maar ik zou t niet laten merken.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Geen problemen mee, als hij of zij maar gelukkig is. Wel vind ik het belangrijk dat ze mij en alle andere mensen in hun waarde laten. Zou wel heel nieuwsgierig zijn naar hun redenen tot bekering.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Ik zou boos worden op diegene, zou dat echt een klotegrap vinden.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  RioolSpook ma 7 feb 2011 - 12:07

SuperGrover schreef:... Je kind homo blijkt te zijn? Geen problemen mee.

... Je partner vreemd is gegaan?
Dan is het exit.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Ga nooit naar de sauna, maar zal me niet gemakkelijk voelen.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?
Blij zijn met die prijs.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Denken dat die persoon gek is geworden.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Eindelijk DE datingsite voor mij!
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 20:58

... Je kind homo blijkt te zijn? Hem of haar steunen, blij voor hem of haar zijn als er een vriendje/vriendinnetje komt, geinteresseerd zijn. Dus hetzelfde als wanneer mijn kind hetero blijkt te zijn.

... Je partner vreemd is gegaan? Even slikken, nog even slikken,misschien even razen, even huilen, hem de deur wijzen, of hem toch vergeven. Tja, ik heb geen flauw idee, ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt en ik hoop het ook nooit mee te maken.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? In ieder geval niet uitgebreid een praatje maken, maar ook niet negeren.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Ik zou het in ieder geval niet uitgezonden willen hebben. Geef mij maar gewoon die 200 euro en wegwezen.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Met mijn partner praten om achter zijn beweegredenen te komen. En vervolgens bepalen hoe mijn partner, met dat nieuwe geloof, in mijn leven past en of ik daar nog wel mee kan leven.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Mijn schouders ophalen en verder leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 21:08

Hahaha Mozz :P

... Je kind homo blijkt te zijn? Accepteren en er voor haar zijn, zeker in de huidige maatschappij waar het helaas nog steeds een taboe is.

... Je partner vreemd is gegaan? Ligt eraan. Als het eenmalig was en ik duidelijk zie dat hij er spijt van heeft kunnen we erover praten. Het vertrouwen zal dan wel een stuk minder zijn. Maar als het meerdere malen is gebeurd dan is het voorbij.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? Ligt eraan wat voor bekende, als het mijn buurman is zou ik me toch wel zeer ongemakkelijk voelen.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Oei, ik denk ook dat ik mijn teleurstelling niet kan verbergen (net als Marin). Dat zou echt van mijn gezicht af te lezen zijn.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Dat zou ik heel erg vinden, maar ik zal wel de tijd en de ruimte geven om erover te praten en over het waarom.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Zie reactie Mozz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  loura ma 7 feb 2011 - 21:27

... Je kind homo blijkt te zijn? Maakt niet uit als je maar gelukkig word

... Je partner vreemd is gegaan? Dat het een klootzak is en dat ik hem niet meer hoef te zien

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? Maakt niet uit ik ga alleen met badkleding dagen Wink

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Nou dank je vriendelijk ook met 200 ben ik blij Embarassed

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Hmm ligt aan het geloof denk ik... Ik zou er niet blij mee zijn. Ik heb niks met geen 1 geloof

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Verdrietig Sad
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 21:31

.. Je kind homo blijkt te zijn?
Accepteren, als mijn kindje gelukkig is dan ben ik dat ook.

... Je partner vreemd is gegaan?
Boos, verdrietig en vooral teleurgesteld zijn.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Ik ga niet naar de sauna, maar als ik dat wel zou doen dan zou ik gewoon een praatje maken.

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?
Hahaha teleurgesteld.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Als hij daarvan gelukkig word kan ik dat prima accepteren mits het niet een heel streng geloof is, dan zou ik er meer moeite mee hebben.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Verdrietig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum