Show je woonkamer/ je huis!
+54
duckie
Ella
VeryCherry
Mamsie
Océane
SoCali
Lindsya
flower
Sweety
leeuw
Oasis
vlinder19
Jerry
VanillaRose
Monte
Error
klavertje
fleurigebloem
Silver
snapple
Parisienne
Rouge
Kreeftje
CCC
Schaapke
Poisongirl
Zora
Pien
Lynn_
fryskfamke1
Julia
samantjuh89
SarahKey
Zwerver
TNMN
Caresses
LoveMusic
Theeleut
Mari
Didi
Penny Blossom
Guus
Aimee
Atelier Madame
Winegum
Mida4you
smooch
ekiaam87
TGR
Pannetoet
JD
Sarah1985
Eris
yellow
58 plaatsers
Pagina 4 van 12
Pagina 4 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12
Re: Show je woonkamer/ je huis!
Dank je wel ladies
Ik ben er ook erg blij mee.
Dat trappetje heb ik bij elke verdieping trouwens. Als ik de voordeur in ga loop je tegen de eerste trap, deze gaat naar de woonkamer. Dan een trap naar de keuken, via de keuken een trap naar de ouder slaapkamer en badkamer, dan een trap naar de kinderkamers en dan een trap naar de zolderverdieping.
Onder de woonkamer heb ik nog een kelder (gebruik als kantoor/kluskamer) zo groot als de woonkamer.
Tuintje van bovenaf gezien:
Ik ben er ook erg blij mee.
Dat trappetje heb ik bij elke verdieping trouwens. Als ik de voordeur in ga loop je tegen de eerste trap, deze gaat naar de woonkamer. Dan een trap naar de keuken, via de keuken een trap naar de ouder slaapkamer en badkamer, dan een trap naar de kinderkamers en dan een trap naar de zolderverdieping.
Onder de woonkamer heb ik nog een kelder (gebruik als kantoor/kluskamer) zo groot als de woonkamer.
Tuintje van bovenaf gezien:
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Wauw....wat heb jij een mooie, gezellige woonkamer Theeleut! Supermooi! Wat heb je trouwens achter de bank?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je wel. Achter de bank, bedoel je op de muur? Dat is fotobehang.Ik_zelf_87 schreef:Wauw....wat heb jij een mooie, gezellige woonkamer Theeleut! Supermooi! Wat heb je trouwens achter de bank?
Theeleut- Prater
Ooh wat leuk
Ik zat eerst al te kijken of het misschien een groot schilderij was maar fotobehang dus...wat een leuk idee!
Ik zat eerst al te kijken of het misschien een groot schilderij was maar fotobehang dus...wat een leuk idee!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Theeleut, wat is dat voor een soort plant/struik/boom die er aan beide kanten op je vlonders staan in je tuin?
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
theeleutje, wat gaaaaaaf zo'n splitlevel....dat wil ik ook "als ik later groot ben" haha! vindt dat zo leuk met die trappen en halve verdiepingen
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Dat zijn olijfbomen. Ze staan nu ingepakt ivm (nacht)vorst.
Theeleut- Prater
Ik vind het ook erg gaaf Marietje Het is een niet zo standaard huis, daar houden wij wel van. In het begin moest ik wel wennen aan de trappetjes, je loopt nu eenmaal vaker de trap op ook al is het maar een halve. Dat merk ik nu wel met mijn zwangerschap.
Theeleut- Prater
Dat dacht ik al. Vind ze prachtig! Hoe doen ze het in dit klimaat? Heb je ze al lang staan?
Eris- Prater
Ze doen het super! We hebben ze afgelopen zomer gekocht en ze zijn zeker al de helft gegroeid, vooral de rechter die meer in de volle zon staat zomers. Ze hebben de winter tot nu toe ook overleefd. Er wordt wel geadviseerd ze tegen de vorst te beschermen, vandaar hun leuke 'jasje'
Theeleut- Prater
Dat jasje in de winter staat wel hip Goed te horen dat olijfbomen in ons klimaat het ook goed kunnen doen. Ik ga eens bekijken of een olijfboom bij mij ook kan. Leuk!
Eris- Prater
Gezellig woonkamer heb je Isabelle!
yellow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10
Vandaag heb ik alles veranderd in "de woonkamer". En dus wilde ik het even showen. Nu is het helemaal nog niet af, want ik zie nu waar ik planten e.d. kan neerzetten en het schilderij hangt nu verkeerd, dus dat moet nog worden verhangen etc.. Ow, en het zijn niet de beste foto's.... Volgens mij is mijn lens vies ofzo...
*edit*
*edit*
Laatst aangepast door ABE op ma 24 jan 2011 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ABE schreef:Vandaag heb ik alles veranderd in "de woonkamer". En dus wilde ik het even showen. Nu is het helemaal nog niet af, want ik zie nu waar ik planten e.d. kan neerzetten en het schilderij hangt nu verkeerd, dus dat moet nog worden verhangen etc.. Ow, en het zijn niet de beste foto's.... Volgens mij is mijn lens vies ofzo...
Foto's die in kleur zijn maar sepia lijken.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:ABE schreef:Vandaag heb ik alles veranderd in "de woonkamer". En dus wilde ik het even showen. Nu is het helemaal nog niet af, want ik zie nu waar ik planten e.d. kan neerzetten en het schilderij hangt nu verkeerd, dus dat moet nog worden verhangen etc.. Ow, en het zijn niet de beste foto's.... Volgens mij is mijn lens vies ofzo...
Foto's die in kleur zijn maar sepia lijken.
Huh? Wat bedoel je?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zo, kon je het aan AbE, zoveel verandering
Nouhou, nog maar net.
Gast- Gast
De keuken :
Zithoek (hangen nu ook witte gordijnen)
Eethoek :
Ander stuk woonkamer heb ik geen foto van zie ik nu, er staat een hoogglans witte kast met een tafeltje van S.enna en er ligt een speelgoedkleed met speelgoed van Senna.
Stukje slaapkamer :
Senna's kamer :
Mara's kamer :
Van de Zolderkamer, Wc en bijkeuken heb ik geen foto's.
Zithoek (hangen nu ook witte gordijnen)
Eethoek :
Ander stuk woonkamer heb ik geen foto van zie ik nu, er staat een hoogglans witte kast met een tafeltje van S.enna en er ligt een speelgoedkleed met speelgoed van Senna.
Stukje slaapkamer :
Senna's kamer :
Mara's kamer :
Van de Zolderkamer, Wc en bijkeuken heb ik geen foto's.
Gast- Gast
Martine, ik vind jouw huis fantastisch! Heeeeeeeeeerlijk opgeruimd en aan kant zonder prullaria, maar toch warm!
Gast- Gast
Dank u dank u ik hou van een opgeruimd huis haha alleen S.enna haar speelhoek ligt nu op z'n kop maar goed daar is het ook voor bedoeld. Verder hou ik heeeeeelemaal niet van prulletjes,kleine spullen etc. wordt daar onrustig van in mijn hoofd
Gast- Gast
Ik vind jouw huis ook echt prachtig Mamavan2, ik hou echt van zwart/wit en in combi met die houten vloer, prachtig!
Gast- Gast
Dank je , we hebben expres voor een houten vloer gekozen om het wel warm over te laten komen. Eerste wilde we een witte houten vloer of een licht grijze maar we waren bang dat het dan te 'kil' over zou komen al heb ik nog weleens de neiging om de vloer op te laten schuren en hem grijs te laten lakken *twijfel twijfel*
Gast- Gast
Je hebt echt een heel mooi huis mama_van2, love it.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het ook echt prachtig, al is het wel iets te 'glim' naar mijn smaak. En zo piekfijn in orde! Ik denk dan echt: Waar zijn je spullen? Maar goed, ik ben dan ook echt een sloddervos eerste klas, dus ik heb altijd overal spullen liggen. Ik wou dat ik zo netjes was als jij
Gast- Gast
Pagina 4 van 12 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Show je woonkamer!
» Show je huis!
» Show je huis #575
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show het lelijkste in je huis!
» Show je huis!
» Show je huis #575
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show het lelijkste in je huis!