Show je woonkamer/ je huis!
+54
duckie
Ella
VeryCherry
Mamsie
Océane
SoCali
Lindsya
flower
Sweety
leeuw
Oasis
vlinder19
Jerry
VanillaRose
Monte
Error
klavertje
fleurigebloem
Silver
snapple
Parisienne
Rouge
Kreeftje
CCC
Schaapke
Poisongirl
Zora
Pien
Lynn_
fryskfamke1
Julia
samantjuh89
SarahKey
Zwerver
TNMN
Caresses
LoveMusic
Theeleut
Mari
Didi
Penny Blossom
Guus
Aimee
Atelier Madame
Winegum
Mida4you
smooch
ekiaam87
TGR
Pannetoet
JD
Sarah1985
Eris
yellow
58 plaatsers
Pagina 2 van 12
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Re: Show je woonkamer/ je huis!
@ Isa, ik heb wel eens vaker foto's gezien van jou huisje en het begint er steeds leuker en gezellig uit te zien!
yellow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10
Krijg je een beeld zo? Dit is eigenlijk helemaal niet meer uptodate maar ach
Gast- Gast
@ CKC je behang op de laatste foto
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell schreef:Ekiaam, waar blijven jouw foto's?
Vind je het goed als ik die post als ik verhuisd ben, ik heb nu alleen maar foto's van het huis waar ik in zit en die zijn al 3.5 jaar oud.
Krijg als het goed is begin febr. de sleutel.
En help me er gerust aan herinneren hoor!!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Paris1985 en Reeza jullie inrichting is mooi....me like!
Ik heb alleen nog foto´s van toen we net verhuisd waren. Nu ziet het er wel een beetje anders uit. Maar geen zin om nieuwe foto´s te maken
Ik heb alleen nog foto´s van toen we net verhuisd waren. Nu ziet het er wel een beetje anders uit. Maar geen zin om nieuwe foto´s te maken
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
smooch schreef:Paris1985 en Reeza jullie inrichting is mooi....me like!
Heey Smootch,
Ik zie dat jullie in de woonkamer in de hoek een bootkast hebben staan. Die is vet mooi! Me man is er nu zelf 1tje aan het maken.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
@CKC, i looooooooooooooove your house! supermooi! het enige wat ik altijd denk (en dat is echt niet lullig bedoeld ofzo hoor haha) ik vind je lamp boven je tafel zo leuk, maar dan snap ik weer niet waarom die staande versie naast je tv dan bruin is ipv zwart net als die andere....maar ik ben nou eenmaal een pietje precies haha!
maar verder, echt supermooi! vind de kleur van je muur bij je schoenenkast ook erg mooi!
@smootch, moooooie bank! en sowieso een lekker licht huis volgens mij!
maar verder, echt supermooi! vind de kleur van je muur bij je schoenenkast ook erg mooi!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Mirjam4you schreef:smooch schreef:
Heey Smootch,
Ik zie dat jullie in de woonkamer in de hoek een bootkast hebben staan. Die is vet mooi! Me man is er nu zelf 1tje aan het maken.
Thnx, die hebben we gekregen van een kennis. Ik zag em laatst ook bij Loods 5 staan.
Handig van je vriend, lijkt me best moeilijk:)
*Marietje*, dank je wel. Het is zeker een licht huis,toen we het huis kochte was het heel donker en stond er een muur tussen de huiskamer en keuken. Dat was het eerste wat we hebben gesloopt, en het huis werd meteen lichter en ruimer.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
*Marietje* schreef:@CKC, i looooooooooooooove your house! supermooi! het enige wat ik altijd denk (en dat is echt niet lullig bedoeld ofzo hoor haha) ik vind je lamp boven je tafel zo leuk, maar dan snap ik weer niet waarom die staande versie naast je tv dan bruin is ipv zwart net als die andere....maar ik ben nou eenmaal een pietje precies haha!
WHAHAHAHA! Die lamp is zwart gekkie, maar omdat het licht aan is, lijkt het bruin denk je dat ik daar niet op zou letten, haha!
Gast- Gast
@ CKC: ik heb exact hetzelfde schoenenkastje, hij is zoo mooi! De kast op je laatste foto (zelfde serie ) hebben wij in het groot!
En ook de lamp boven je eettafel heb ik ook haha. Alleen dan met 3 lampenkapjes ipv 4. Wij hebben niet zo'n grote tafel!
En ook de lamp boven je eettafel heb ik ook haha. Alleen dan met 3 lampenkapjes ipv 4. Wij hebben niet zo'n grote tafel!
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Winegum schreef:@ CKC: ik heb exact hetzelfde schoenenkastje, hij is zoo mooi! De kast op je laatste foto (zelfde serie ) hebben wij in het groot!
Haha, die kast in het groot heb ik ook kijk:
Gast- Gast
Haha jeeej! Hemnes is een erg mooie serie. Ik ben er nog steeds dol op
Winegum- Prater
Winegum schreef:Haha jeeej! Hemnes is een erg mooie serie. Ik ben er nog steeds dol op
Ja he, ik ook! Ben benieuwd naar jouw huisje.
Gast- Gast
CKC schreef:*Marietje* schreef:@CKC, i looooooooooooooove your house! supermooi! het enige wat ik altijd denk (en dat is echt niet lullig bedoeld ofzo hoor haha) ik vind je lamp boven je tafel zo leuk, maar dan snap ik weer niet waarom die staande versie naast je tv dan bruin is ipv zwart net als die andere....maar ik ben nou eenmaal een pietje precies haha!
WHAHAHAHA! Die lamp is zwart gekkie, maar omdat het licht aan is, lijkt het bruin denk je dat ik daar niet op zou letten, haha!
o hahahahaa sorry!!! vond t al zo gek omdat de rest van je huis echt zo goed matcht met elkaar!
en inderdaad lang leve Hemnes! heb mn bed ervan en het ladenkastje met 3 lades:)
JD- Ratel
Ik zal een deze dagen foto's maken Het wordt wel weer eens tijd voor nieuwe foto's! De eerste en laatste foto's zijn gemaakt toen we hier in kwamen, nu meer dan een jaar geleden.CKC schreef:Winegum schreef:Haha jeeej! Hemnes is een erg mooie serie. Ik ben er nog steeds dol op
Ja he, ik ook! Ben benieuwd naar jouw huisje.
Winegum- Prater
Darcy schreef:Ik heb diezelfde kast in dressoir-versie
En... ook als schoenenkastje toch?
Winegum- Prater
Winegum schreef:Darcy schreef:Ik heb diezelfde kast in dressoir-versie
En... ook als schoenenkastje toch?
Oh ja Die ook (ikea huis heb ik )
Gast- Gast
hier alvast mijn slaapkamertje. woonkamer komt nog, t is nu wel erg donker om er een foto van te maken en echt een meeeeegabende. (afwas van een week, zooi op tafel, de bank, de vloer.) en aangezien ik morgenmiddag visite krijg en toch nog moet opruimen, maak ik de foto morgen wel
JD- Ratel
hm zie nu trouwens dat er echt heel veel vlekken op de lens van mn camera zitten.....
JD- Ratel
*Marietje* schreef:hm zie nu trouwens dat er echt heel veel vlekken op de lens van mn camera zitten.....
Nee, dat zijn orbs. Wist je dat niet?
Gast- Gast
Liva schreef:*Marietje* schreef:hm zie nu trouwens dat er echt heel veel vlekken op de lens van mn camera zitten.....
dat zijn wattes?
JD- Ratel
Geesten*Marietje* schreef:Liva schreef:*Marietje* schreef:hm zie nu trouwens dat er echt heel veel vlekken op de lens van mn camera zitten.....
dat zijn wattes?
Gast- Gast
Pagina 2 van 12 • 1, 2, 3, ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Show je woonkamer!
» Show je huis!
» Show je huis #575
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show het lelijkste in je huis!
» Show je huis!
» Show je huis #575