Show je huis!
+49
VeryCherry
Ooh La La!
Lady1984
slaatje
Zeester
Puggle
Floor
vlinder-19
TGR
Pinklady
NoName88
ellibre
Stuiterbal
Laced
Snoes
Mees
Sweety
Error
Barbabella
Dennenappel
Paper Crown
CCC
luna86
TNMN
Moonlight
PapillonRose
*Noosa
Rush
Marin
smurfie
Ella
Oasis
Belle1985
Mida4you
ekiaam87
Zonnetje
Jeanette
Aziraphale
Monte
Guus
Biancos
Chocolate Cookie
Arwyn
Femmem
Marsy28
Sarah1985
Rumble
Shisha
Ibbeltje
53 plaatsers
Pagina 1 van 10
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Show je huis!
Ik vind het altijd leuk om naar huizen van forummers te kijken dus kom maar op met je foto's!
Ik weet ook dat er een paar mensen benieuwd waren naar mijn nieuwe huis, dus bij deze! Het is wel echt allemaal bij elkaar geraapt en zeker niet hoe ik het zou doen als ik heel veel geld had en nooit hoefde te verhuizen maar als je anti-kraak woont is het maar doen met wat je hebt haha!
De badkamer (die muurschildering zat er al hahaha)
De woonkamer. Die muurschilderingen zat er overduidelijk ook al. Daar wil ik nog wel iets mee doen..
Keuken.
woonkamer (incl vriend en schoonmoeder haha, die haal ik dus zo weg. Graag niet quoten!)
slaapkamer.
En we hebben nog een gang en een logeerkamer/kledingkamer maar dat is niet zo boeiend .
Ik weet ook dat er een paar mensen benieuwd waren naar mijn nieuwe huis, dus bij deze! Het is wel echt allemaal bij elkaar geraapt en zeker niet hoe ik het zou doen als ik heel veel geld had en nooit hoefde te verhuizen maar als je anti-kraak woont is het maar doen met wat je hebt haha!
De badkamer (die muurschildering zat er al hahaha)
De woonkamer. Die muurschilderingen zat er overduidelijk ook al. Daar wil ik nog wel iets mee doen..
Keuken.
woonkamer (incl vriend en schoonmoeder haha, die haal ik dus zo weg. Graag niet quoten!)
slaapkamer.
En we hebben nog een gang en een logeerkamer/kledingkamer maar dat is niet zo boeiend .
Gast- Gast
Re: Show je huis!
Wat een ruim huis PB!
Als je daar toch voor altijd zou mogen wonen....
Ons huis, gekopieerd uit ander topic.
Je komt binnen in de hal
De wc
Dan door de tussendeur naar de woonkamer met onze heeeerlijke groooote loungebank
Boven de bank komen binnenkort 6 lijsten te hangen met foto's van NYC
Vanuit andere hoek bij raam
Eetkamertafel
Keuken
Onze tuin met veranda
Als je de trap op komt hebben we rechts de 'kleedkamer'
Tegenover de trap de slaapkamer (met onthoofd schilderij )
Daarnaast de hobby-kantoor-rommel-opslag kamer
En nog de badkamer die we nog eens een keer willen verbouwen!
En dan kun je nog met een trap naar boven naar de zolder, maar daar heb ik maar geen foto's van gemaakt Aangezien daar voor een week aan was hangt te drogen
Als je daar toch voor altijd zou mogen wonen....
Ons huis, gekopieerd uit ander topic.
Je komt binnen in de hal
De wc
Dan door de tussendeur naar de woonkamer met onze heeeerlijke groooote loungebank
Boven de bank komen binnenkort 6 lijsten te hangen met foto's van NYC
Vanuit andere hoek bij raam
Eetkamertafel
Keuken
Onze tuin met veranda
Als je de trap op komt hebben we rechts de 'kleedkamer'
Tegenover de trap de slaapkamer (met onthoofd schilderij )
Daarnaast de hobby-kantoor-rommel-opslag kamer
En nog de badkamer die we nog eens een keer willen verbouwen!
En dan kun je nog met een trap naar boven naar de zolder, maar daar heb ik maar geen foto's van gemaakt Aangezien daar voor een week aan was hangt te drogen
Gast- Gast
PB ik ben nog steeds verliefd op jouw huisje ! Vind hem zo mooi! OP de badkamer na
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:PB ik ben nog steeds verliefd op jouw huisje ! Vind hem zo mooi! OP de badkamer na
+1!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ons huis: (wat trouwens nog steeds niet af is haha)
Huiskamer (hebben inmiddels een andere bank)
Eethoek
Keuken
Slaapkamer
Badkamer
En dan hebben we nog 4 kamers maar daar heb ik geen recente foto's van.
Huiskamer (hebben inmiddels een andere bank)
Eethoek
Keuken
Slaapkamer
Badkamer
En dan hebben we nog 4 kamers maar daar heb ik geen recente foto's van.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wat een leuke zithoek pb!
Ja als ik voor altijd daar zou mogen blijven wonen zou ik het wel weten haha! Helaas nu maar doen met wat we hebben . Maar goed de locatie maakt veel goed!
Ja als ik voor altijd daar zou mogen blijven wonen zou ik het wel weten haha! Helaas nu maar doen met wat we hebben . Maar goed de locatie maakt veel goed!
Gast- Gast
Oow zie trouwens dat de afkorting van TO afkorting ook PB kan zijn Maar bedoelde andere PB
Powerbabe: wel lekker groot zeg! En die prullenbak in je badkamer hahaha
En lijkt het nou zo of is je schoonmoeder zo jongen mooi bruin?
PrinsesBo: Oooh, je keuken vind ik erg mooi!
Shisha: Wat lekker dat je een bad hebt! Zou ik ook wel willen maar dat past nooit in mijn ieniemieniebadkamer:P
En lijkt het nou zo of is je schoonmoeder zo jong
PrinsesBo: Oooh, je keuken vind ik erg mooi!
Shisha: Wat lekker dat je een bad hebt! Zou ik ook wel willen maar dat past nooit in mijn ieniemieniebadkamer:P
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
de hal
woonkamer
keuken
bijekeuken, inmiddels staat er een koelkast nog naast de kast
badkamer
En de nieuwe inloopkast. De kast zelf moet er nog in
woonkamer
keuken
bijekeuken, inmiddels staat er een koelkast nog naast de kast
badkamer
En de nieuwe inloopkast. De kast zelf moet er nog in
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Nucia schreef:Powerbabe: wel lekker groot zeg! En die prullenbak in je badkamer hahaha
En lijkt het nou zo of is je schoonmoeder zo jongen mooi bruin?
Hahaha die prullenbak vond ik eerst helemaal fantastisch, maar ik wil er nu wel wat anders voor hebben.. Maar op de een of andere manier komt het er niet van :p.
Mijn schoonmoeder is inderdaad erg jong! 41 om precies te zijn. En heel bruin inderdaad haha.
Gast- Gast
Wij wonen hier nog niet zo lang, dus er moet op sommige plekken nog een likje verf over de muur of nog wat meubels. We moesten vrij snel beslissen of we dit appartement wilden of niet en 110 m2 is nou eenmaal veel om op te vullen in 1 keer..
Bij de voordeur:
Slaapkamer direct links. Bed is besteld en wat we met de muur doen is nog even onduidelijk. Misschien leuk behangetje... Rechts uit beeld staat overigens de kledingkast.
Direct rechts werkkamer/schrijfkamer/logeerkamer. Hier kun je ook goed zien dat de muur een likje verf nodig heeft.
Toilet en badkamer
Als je de woonkamer binnenkomt:
Rechts de keuken:
Woongedeelte:
Eetgedeelte, op de muur erachter komt volgende maand een muurschildering. En aan de rechterkant van de tafel is ons balkon met de hele dag zon
Bij de voordeur:
Slaapkamer direct links. Bed is besteld en wat we met de muur doen is nog even onduidelijk. Misschien leuk behangetje... Rechts uit beeld staat overigens de kledingkast.
Direct rechts werkkamer/schrijfkamer/logeerkamer. Hier kun je ook goed zien dat de muur een likje verf nodig heeft.
Toilet en badkamer
Als je de woonkamer binnenkomt:
Rechts de keuken:
Woongedeelte:
Eetgedeelte, op de muur erachter komt volgende maand een muurschildering. En aan de rechterkant van de tafel is ons balkon met de hele dag zon
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Hey, de rechterkant van de foto's valt helemaal weg
Nou ja, dan kun je erop klikken..
Nou ja, dan kun je erop klikken..
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Marsy wat een lekkere appartement! Fijne ruimtes, lekker veel licht volgens mij. Leuk!
Welke PB? Er staat twee huizen, beide van een PB.Ibbeltje schreef:PB ik ben nog steeds verliefd op jouw huisje ! Vind hem zo mooi! OP de badkamer na
Power B, van jouw huis slaat mijn fantasie op hol. 1000 ideeeen wat je er mee zou kunnen doen
Prachtig pand!
Laatst aangepast door Smikkell op do 1 maa 2012 - 10:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Welke PB? Er staat twee huizen, beiden van een PB.Ibbeltje schreef:PB ik ben nog steeds verliefd op jouw huisje ! Vind hem zo mooi! OP de badkamer na
Power B, van jouw huis slaat mijn fantasie op hol. 1000 ideeeen wat je er mee zou kunnen doen
Prachtig pand!
Als je verder leest heb ik verteld welke PB
Ja, ik zag het!Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Welke PB? Er staat twee huizen, beiden van een PB.Ibbeltje schreef:PB ik ben nog steeds verliefd op jouw huisje ! Vind hem zo mooi! OP de badkamer na
Prachtig pand!
Als je verder leest heb ik verteld welke PB
Gast- Gast
Powerbabe, wat een ruimte! Wow! Al zou ik er wel helemaal jeukerig van worden omdat het gewoon eigen wil maken. Het zou nu inderdaad zonde zijn om dat te doen.
PrinsesBo, wat een mooie inrichting hebben jullie. Vooral de woonkamer
PrinsesBo, wat een mooie inrichting hebben jullie. Vooral de woonkamer
Gast- Gast
goed zo
Smikkell schreef:Welke PB? Er staat twee huizen, beiden van een PB.Ibbeltje schreef:PB ik ben nog steeds verliefd op jouw huisje ! Vind hem zo mooi! OP de badkamer na
Prachtig pand!
Haha ik had het al door ja, nam al aan dat je niet nog steeds verliefd op mijn huis was:P.
Ja erg he, super mooi pand/ruimte maar het is gewoon echt zonde om er al te veel geld in te stoppen. Ik denk elke dag ohhh dit kan ik doen, dat kan ik doen. Maar ach, ik ben zo ook best tevreden. Voor een student heb ik weinig te klagen haha!
Gast- Gast
Marsy28 schreef:Wij wonen hier nog niet zo lang, dus er moet op sommige plekken nog een likje verf over de muur of nog wat meubels. We moesten vrij snel beslissen of we dit appartement wilden of niet en 110 m2 is nou eenmaal veel om op te vullen in 1 keer..
Wat grappig! Wij wonen in hetzelfde complex! Ons appartement is dus bijna precies hetzelfde, alleen wonen wij op de begane grond, is het 10 m2 kleiner en de vorm van het balkon is anders. Ben wel jaloers op jullie uitzicht, wij kijken tegen de woonboten aan..
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Wauw, wat een mooie huizen komen hier voorbij!
Ben vooral jaloers op de keukens en badkamers..
Ben vooral jaloers op de keukens en badkamers..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk Powerbabe! Mijn handen zou ook echt jeuken om er helemaal in los te gaan. Ik vind de slaapkamer ruimte echt geweldig. Woont gewoon even in een grachtenpand Mevrouw van 't hek haha.
Mijn huisje.. Is inmiddels alweer helemaal veranderd. Vond de opstelling toch niet zo handig. Ik ga over 2 weken een mooie dichte kast kopen voor de computer jeeey.. Dan is die eindelijk uit het zicht met alle troep die erbij hoort. Kan nu al niet wachten.
Mijn huisje.. Is inmiddels alweer helemaal veranderd. Vond de opstelling toch niet zo handig. Ik ga over 2 weken een mooie dichte kast kopen voor de computer jeeey.. Dan is die eindelijk uit het zicht met alle troep die erbij hoort. Kan nu al niet wachten.
Laatst aangepast door Punk'd op za 25 feb 2012 - 22:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oooh wat een super leuk topic met super leuke intrieuren! Als mijn huisje klaar is post ik ook zeker foto's! Kan nu al niet wachten
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Super leuk dit topic!
Als ik tijd heb zal ik ook eens even foto's maken
Als ik tijd heb zal ik ook eens even foto's maken
Biancos- Fluisteraar
- Aantal berichten : 126
Punten : 149
Registratiedatum : 27-12-10
Ja, altijd leuk om bij anderen binnen te kijken. Ik hou der zo van
Ik zal dit weekend wat foto's maken. Ik wilde eigenlijk wachten tot het helemaal af was, maar dat kan nog maanden duren en wanneer is een huis eigenlijk echt af?!
Deze heb ik alvast.
Ik zal dit weekend wat foto's maken. Ik wilde eigenlijk wachten tot het helemaal af was, maar dat kan nog maanden duren en wanneer is een huis eigenlijk echt af?!
Deze heb ik alvast.
Gast- Gast
Pagina 1 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Show je huis #575
» Show het lelijkste in je huis!
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show je huis - Topic!
» Show je woonkamer/ je huis!
» Show het lelijkste in je huis!
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show je huis - Topic!