Show Je Huis - Vol Troep!
+29
VeryCherry
PiP
Rovine
Shisha
Liz
Viva
Puggle
Caroow
SoGood
Zora
NoName88
Elysia
Pancake
Linnie1985
Alex
Cherry Darling
kwak
Stuiterbal
Zwerver
tweeling
Bolleke
mickey
Sarah1985
Coco
Ibbeltje
Rush
Paper Crown
Roza
Marin
33 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Show Je Huis - Vol Troep!
Ditmaal geen mooie opgeruimde huisjes..Maar huizen die heel erg nodig moeten worden opgeruimd. Voor de mensen die heus wel hun huis opruimen, maar er gewoon nog eventjes niet aan toegekomen zijn. Regel: Niet anderen afzeiken omdat het een zooitje is, ze ruimen het heus wel (ooit) op en er is vast wel een reden dat het zo'n zooi is...
Wie durft?
Ik namelijk wel. Mijn huis is echt een teringzooi en ik heb de puf niet om het op te ruimen. Omdat ik constant van hot naar her ren, heb ik alles gewoon maar neergekwakt en het wordt alleen maar erger. Ik denk dat ik zaterdag maar een ochtendje ga puinruimen, want nu wordt het toch wel wat te gek
Salontafel en bank. Foto naar beneden gevallen..blijft gewoon liggen. Chocolaatjes moet ik nog steeds aan bovenbuurman geven...
Koffer nog van de wintersport twee weken geleden..moet ik toch maar eens uitpakken. Die doos was van m'n bureaustoel. Geen idee waar het oud papier hier zit, dus staat ie hier maar..
Werktafel. Tja. Ook maar weer eens een cola blikjes en afwas ronde door m'n huis doen...
Keuken..Dat aanrecht heeft er ook wel eens beter uitgezien. Die doos zat een goodiepakket in, maar moet ook met oud papier..Oftewel: Geen idee..
Wie durft nog meer z'n troep te laten zien
Wie durft?
Ik namelijk wel. Mijn huis is echt een teringzooi en ik heb de puf niet om het op te ruimen. Omdat ik constant van hot naar her ren, heb ik alles gewoon maar neergekwakt en het wordt alleen maar erger. Ik denk dat ik zaterdag maar een ochtendje ga puinruimen, want nu wordt het toch wel wat te gek
Salontafel en bank. Foto naar beneden gevallen..blijft gewoon liggen. Chocolaatjes moet ik nog steeds aan bovenbuurman geven...
Koffer nog van de wintersport twee weken geleden..moet ik toch maar eens uitpakken. Die doos was van m'n bureaustoel. Geen idee waar het oud papier hier zit, dus staat ie hier maar..
Werktafel. Tja. Ook maar weer eens een cola blikjes en afwas ronde door m'n huis doen...
Keuken..Dat aanrecht heeft er ook wel eens beter uitgezien. Die doos zat een goodiepakket in, maar moet ook met oud papier..Oftewel: Geen idee..
Wie durft nog meer z'n troep te laten zien
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Show Je Huis - Vol Troep!
En voel je je niet onrustig als je daar woont? Krijg jij wel gewoon rust in je hoofd als het er zo uit ziet? Dat is wel fijn anders, ik krijg namelijk bij een leeg glas op de tafel al kriebels dat het niet opgeruimd/netjes is.
Gast- Gast
Zo ziet mijn slaapkamer er ook ongeveer uit momenteel..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Als je dit al rotzooi vindt, heb je mijn slaapkamer nog niet gezien
Gast- Gast
Rosa ik zie je foto niet, of had je die niet geplaatst?
Pippa, ja ik vind t op zich wel fijner werken in een net huis. Maar ja, moet ik t eerst opruimen ;-) maar ik ben niet zo netjes dat ik elk papiertje en bordje opgeruimd moet hebben. Denk dat mijn huis sowieso altijd slordiger is dan die van jou ;-)
Pippa, ja ik vind t op zich wel fijner werken in een net huis. Maar ja, moet ik t eerst opruimen ;-) maar ik ben niet zo netjes dat ik elk papiertje en bordje opgeruimd moet hebben. Denk dat mijn huis sowieso altijd slordiger is dan die van jou ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Rosa ik zie je foto niet, of had je die niet geplaatst?
Wacht maar tot je zwanger bent ooit, dan krijg ook jij nesteldrang. Ik ben veranderd in een poetsfee en snap er zelf nog het minst van.
Gast- Gast
Haha oh dat hoop ik ook! Nog paar jaar wachten dan maar..
Marin- Lady Post-a-lot
Haha dat denk ik sowieso inderdaad; ik krijg overal kriebels van en houd mijn hart vast als ik zwanger word, of dat erger word
Gast- Gast
Wel handig Charlie! Jullie huis wordt al zo mooi en dan nog extra schoon ook.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Wel handig Charlie! Jullie huis wordt al zo mooi en dan nog extra schoon ook.
Ja ik ben er ook wel blij mee! Ik kick zelfs op gedweilde vloeren . Hoop dat dit zo blijft haha.
Gast- Gast
Charlie schreef:Marin schreef:Rosa ik zie je foto niet, of had je die niet geplaatst?
Wacht maar tot je zwanger bent ooit, dan krijg ook jij nesteldrang. Ik ben veranderd in een poetsfee en snap er zelf nog het minst van.
Eh...nergens last van hoor
Gast- Gast
Valt wel mee allemaal hoor Marin. Bij mij is het altijd netjes omdat ik serieus panisch ben dat als het eenmaal een troep wordt ik er nooit meer aan toe kom. Enige wat ik nooit echt opgeruimd krijg is mijn kast en mijn kleding. Alles ligt overal.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Weet je wat het is, ik heb er gewoon zo weinig zin in altijd. Ik heb tijden dat ik héél netjes ben enzo. Maar sinds ik weer zwanger ben, ben ik vaker moe en dan denk ik 'fuck alles, ik doe het gewoon niet want het maakt toch geen reet uit'. Ik heb hier 2 honden en 2 katten rondlopen (NOOIT DOEN! Ze lijken zo lief, maar hemel die troep...) en nog een peuter die het presteert om echt 10 keer per dag een glas drinken over de vloer te mikken, witte muren met bruine handjes te besmeren, muren en meubels te bekladden met merkstift enzovoort.. Het heeft gewoon géén zin! Ik ruim iets op, 5 minuten later ligt er weer troep.
Gast- Gast
Ik kijk nu ook tegen een muur aan die vorig jaar gesaust is, helemaal mooi creme wit weet je wel. Was zo'n onwijs mooie witte muur. En nu? 20 pennenstrepen, 10 potloodstrepen in verschillende kleuren, een hele bruine waas over 1 gedeelte van de muur.. Het is zo hopeloos..
Gast- Gast
Ik denk dat mijn drijfveer is dat ik 't aan mijn longen heb en dat een aanval slecht is voor de baby's. Ik zou het écht heel naar vinden wanneer ze daar last van zouden hebben doordat er hier in huis teveel stof ronddwarrelt en daardoor ga ik nu wel aan de slag, en voorheen niet zo snel.
Gast- Gast
Marin, zoals jouw huis er nu uitziet is het hier op een goede dag Maar ik vind het stiekem wel heel fijn als het opgeruimd en netjes is, alleen volhouden lukt niet.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Ik kijk nu ook tegen een muur aan die vorig jaar gesaust is, helemaal mooi creme wit weet je wel. Was zo'n onwijs mooie witte muur. En nu? 20 pennenstrepen, 10 potloodstrepen in verschillende kleuren, een hele bruine waas over 1 gedeelte van de muur.. Het is zo hopeloos..
Nog een jaar of 10 dan is de jongste telg ook wat ouder en dan is het klaar, echt! Nog 10 jaar maar.
Wat ik wel echt altijd heb, als ik binnenkom, dan trap ik mijn schoenen midden in de woonkamer uit, mijn jas paar stappen verder en mijn tas plemp ik waar maar kan. Ik kan mezelf gewoon niet toezetten gelijk mijn schoenen netjes op de trap te leggen om mee naar boven te nemen, mijn jas op te hangen en mijn tas een vast plekje te geven. Resultaat, de schoenen liggen met moeite op de trap, voor 2 weken want naar boven meenemen, nee op dat moment lijkt het wel LOODZWAAR. Dus. Mijn jas hangt over de stoel en die van man er bovenop en mijn tas is altijd zoek smorgens.. dus kom altijd te laat.
fuck my life.
fuck my life.
2CKC2 schreef:Jolicious schreef:Ik kijk nu ook tegen een muur aan die vorig jaar gesaust is, helemaal mooi creme wit weet je wel. Was zo'n onwijs mooie witte muur. En nu? 20 pennenstrepen, 10 potloodstrepen in verschillende kleuren, een hele bruine waas over 1 gedeelte van de muur.. Het is zo hopeloos..
Nog een jaar of 10 dan is de jongste telg ook wat ouder en dan is het klaar, echt! Nog 10 jaar maar.
10 jaar lang mijn ogen dicht knijpen. Kan ook alle muren zwart verfen, zie je er ook geen bruine vlekken op.
Ik hád ook zulke mooie witte gordijnen....Nu helemaal besmeurd met spaghetti bolognese handjes.. En reken maar niet dat je dat eruit krijgt, heb alles al geprobeerd. Als we straks gaan verhuizen, geen witte gordijnen meer.
Nog 10 jaar...
Gast- Gast
Mijn man die trekt als hij uit zijn werk komt altijd in de woonkamer zijn overhemd uit en zijn pak, smijt dat over een stoel. Schoenen ergens daar in de buurt en de rest van de avond dartelt hij rond in zijn boxershort en t-shirt (meestal onder een dekentje terwijl hij tussendoor elke keer rillend van de kou op kousevoeten naar de keuken chocola gaat halen).
Als hij dan gaat slapen trekt hij pas zijn sokken uit, die liggen dan aan het voeteneinde en zijn t-shirt gaat in de loop van de nacht uit en ligt naast het bed.
Als hij dan gaat slapen trekt hij pas zijn sokken uit, die liggen dan aan het voeteneinde en zijn t-shirt gaat in de loop van de nacht uit en ligt naast het bed.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Wat ik wel echt altijd heb, als ik binnenkom, dan trap ik mijn schoenen midden in de woonkamer uit, mijn jas paar stappen verder en mijn tas plemp ik waar maar kan. Ik kan mezelf gewoon niet toezetten gelijk mijn schoenen netjes op de trap te leggen om mee naar boven te nemen, mijn jas op te hangen en mijn tas een vast plekje te geven. Resultaat, de schoenen liggen met moeite op de trap, voor 2 weken want naar boven meenemen, nee op dat moment lijkt het wel LOODZWAAR. Dus. Mijn jas hangt over de stoel en die van man er bovenop en mijn tas is altijd zoek smorgens.. dus kom altijd te laat.
fuck my life.
Dat heb ik met mijn sleutels. ALTIJD KWIJT
Gast- Gast
Jolicious schreef:2CKC2 schreef:Wat ik wel echt altijd heb, als ik binnenkom, dan trap ik mijn schoenen midden in de woonkamer uit, mijn jas paar stappen verder en mijn tas plemp ik waar maar kan. Ik kan mezelf gewoon niet toezetten gelijk mijn schoenen netjes op de trap te leggen om mee naar boven te nemen, mijn jas op te hangen en mijn tas een vast plekje te geven. Resultaat, de schoenen liggen met moeite op de trap, voor 2 weken want naar boven meenemen, nee op dat moment lijkt het wel LOODZWAAR. Dus. Mijn jas hangt over de stoel en die van man er bovenop en mijn tas is altijd zoek smorgens.. dus kom altijd te laat.
fuck my life.
Dat heb ik met mijn sleutels. ALTIJD KWIJT
Oh ja ik ook en dan heb ik zo'n mooi hanger waar met big ass letters KEYS staat. Maar dat is Engels, om 18:30 met honger heb ik geen idee wat daar staat.
Hahaha ik vind jullie allemaal grappig.
Ik heb ook zo'n hangertje met Keys.. toch hangen daar 9 van de 10 keer mijn sleutels niet. Mijn sjaal ligt in de keuken, mijn jas over de bank, mijn schoenen onder tafel en zo een heel spoor. Meestal stap ik in de kledingkamer zo uit mijn kleren of hang ze aan mijn bed. Gelukkig word het de laatste tijd wel iets minder bij mij.
Ik heb ook zo'n hangertje met Keys.. toch hangen daar 9 van de 10 keer mijn sleutels niet. Mijn sjaal ligt in de keuken, mijn jas over de bank, mijn schoenen onder tafel en zo een heel spoor. Meestal stap ik in de kledingkamer zo uit mijn kleren of hang ze aan mijn bed. Gelukkig word het de laatste tijd wel iets minder bij mij.
Gast- Gast
Ik heb geen foto`s met troep en die kan ik ook niet maken.
Het kan een 'troep' zijn als we aan het koken/eten zijn of met administratie/school bezig, maar wij ruimen altijd direct alles op.
Het kan een 'troep' zijn als we aan het koken/eten zijn of met administratie/school bezig, maar wij ruimen altijd direct alles op.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Show je huis #575
» Show je huis!
» Show het lelijkste in je huis!
» Show je woonkamer/ je huis!
» Show je huis - Topic!
» Show je huis!