Show je woonkamer/ je huis!
+54
duckie
Ella
VeryCherry
Mamsie
Océane
SoCali
Lindsya
flower
Sweety
leeuw
Oasis
vlinder19
Jerry
VanillaRose
Monte
Error
klavertje
fleurigebloem
Silver
snapple
Parisienne
Rouge
Kreeftje
CCC
Schaapke
Poisongirl
Zora
Pien
Lynn_
fryskfamke1
Julia
samantjuh89
SarahKey
Zwerver
TNMN
Caresses
LoveMusic
Theeleut
Mari
Didi
Penny Blossom
Guus
Aimee
Atelier Madame
Winegum
Mida4you
smooch
ekiaam87
TGR
Pannetoet
JD
Sarah1985
Eris
yellow
58 plaatsers
Pagina 3 van 12
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Re: Show je woonkamer/ je huis!
hahahahaha ja maar natuurlijk. je kunt me heeeeeeeeeeeel veel wijsmaken, maar dat niet;)
alhoewel ik daar wel soort van in geloof eigenlijk. 3 maanden nadat mijn neefje was overleden was ik bij het optreden van zijn favoriete band, samen met mijn oom,tante en nichtje (zijn ouders en zusje). Op een groepsfoto van ons, zag je precies tussen hun 3en in een grote wazige vlek...daar geloof ik dus wel weer in... vooral omdat het met een professionele camera gemaakt was, dus lijkt me niet dat daar allemaal vlekken op zitten....
alhoewel ik daar wel soort van in geloof eigenlijk. 3 maanden nadat mijn neefje was overleden was ik bij het optreden van zijn favoriete band, samen met mijn oom,tante en nichtje (zijn ouders en zusje). Op een groepsfoto van ons, zag je precies tussen hun 3en in een grote wazige vlek...daar geloof ik dus wel weer in... vooral omdat het met een professionele camera gemaakt was, dus lijkt me niet dat daar allemaal vlekken op zitten....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
wat een gave inrichtingen hebben jullie allemaal! Ook i kga binnenkort verhuizen dus kan hier veel goede ideeen vandaan halen!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
*Marietje* schreef:@CKC, i looooooooooooooove your house! supermooi! het enige wat ik altijd denk (en dat is echt niet lullig bedoeld ofzo hoor haha) ik vind je lamp boven je tafel zo leuk, maar dan snap ik weer niet waarom die staande versie naast je tv dan bruin is ipv zwart net als die andere....maar ik ben nou eenmaal een pietje precies haha!
maar verder, echt supermooi! vind de kleur van je muur bij je schoenenkast ook erg mooi!
@smootch, moooooie bank! en sowieso een lekker licht huis volgens mij!
Ik ben niet CKC maar heb dezelfde soort lampen, dus antwoord even
Volgens mij is de lamp die naast de tv staat ook gewoon zwart, maar zodra je de lamp aandoet lijkt hij een beetje bruin door het gelige licht. Het lijkt verschillend omdat de lamp boven de eettafel uitstaat en de lamp naast de tv aan. Maar als ze beide uit staan zijn het gewoon dezelfde vierkante zwarte kappen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:*Marietje* schreef:@CKC, i looooooooooooooove your house! supermooi! het enige wat ik altijd denk (en dat is echt niet lullig bedoeld ofzo hoor haha) ik vind je lamp boven je tafel zo leuk, maar dan snap ik weer niet waarom die staande versie naast je tv dan bruin is ipv zwart net als die andere....maar ik ben nou eenmaal een pietje precies haha!
maar verder, echt supermooi! vind de kleur van je muur bij je schoenenkast ook erg mooi!
Volgens mij is de lamp die naast de tv staat ook gewoon zwart, maar zodra je de lamp aandoet lijkt hij een beetje bruin door het gelige licht. Het lijkt verschillend omdat de lamp boven de eettafel uitstaat en de lamp naast de tv aan. Maar als ze beide uit staan zijn het gewoon dezelfde vierkante zwarte kappen.
hihi ja klopt, CKC had al gereageerd ergens in de topic;) maar evengoed bedankt voor je reactie
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Orbs zijn luchtbolletjes, Marietje. Jij noemt ze vlekken, wij noemen het orbs. En niet om je het één en ander 'wijs' te maken. Haha!
Gast- Gast
*Marietje* schreef:Aimee schreef:*Marietje* schreef:@CKC, i looooooooooooooove your house! supermooi! het enige wat ik altijd denk (en dat is echt niet lullig bedoeld ofzo hoor haha) ik vind je lamp boven je tafel zo leuk, maar dan snap ik weer niet waarom die staande versie naast je tv dan bruin is ipv zwart net als die andere....maar ik ben nou eenmaal een pietje precies haha!
hihi ja klopt, CKC had al gereageerd ergens in de topic;) maar evengoed bedankt voor je reactie
oh, haha stom!! Niet goed gelezen
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
ik heb alleen foto's in de kerstsferen:
woonkamer
achter de kerstboom is de tv e.d. nu staan de stoeltjes weer 'waar ze horen', recht tegenover de bank en is de rechtermuur weer vrij
eetkamer
gang met aan het eind de keuken
en de rest is prive (Lees: ik heb er geen foto's van en geen zin die te maken )
woonkamer
achter de kerstboom is de tv e.d. nu staan de stoeltjes weer 'waar ze horen', recht tegenover de bank en is de rechtermuur weer vrij
eetkamer
gang met aan het eind de keuken
en de rest is prive (Lees: ik heb er geen foto's van en geen zin die te maken )
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Let niet op de kwaliteit van de foto's. Zijn met mijn mobiel gemaakt.
*gone*
*gone*
Laatst aangepast door BlackRabbit op wo 18 mei 2011 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Lijkt het zo vol op de foto of heb je wel nog wel ruimte over?
Gast- Gast
Het lijkt vol. Haha. Tussen de bank en tafel zit nog een deur naar het balkon. En bij de andere deur voor de kast is nog een hele ruimte open. Alleen bij de bank is het iets krapper. Maar ik wilde perse een grote salontafel, haha. maar je kan overal fatsoenlijk je kont keren om het zo maar te zeggen.
Penny Blossom- Prater
*Marietje*, je bed is deze keer wel opgemaakt
Goochempie, mooie eetkamer.
Goochempie, mooie eetkamer.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
BlackRabbit schreef:Het lijkt vol. Haha. Tussen de bank en tafel zit nog een deur naar het balkon. En bij de andere deur voor de kast is nog een hele ruimte open. Alleen bij de bank is het iets krapper. Maar ik wilde perse een grote salontafel, haha. maar je kan overal fatsoenlijk je kont keren om het zo maar te zeggen.
Wat een knus huisje!
Welke kleur heb jij op je muren?
Gast- Gast
CKC schreef:BlackRabbit schreef:Het lijkt vol. Haha. Tussen de bank en tafel zit nog een deur naar het balkon. En bij de andere deur voor de kast is nog een hele ruimte open. Alleen bij de bank is het iets krapper. Maar ik wilde perse een grote salontafel, haha. maar je kan overal fatsoenlijk je kont keren om het zo maar te zeggen.
Wat een knus huisje!
Welke kleur heb jij op je muren?
Dankje!
Het is kiezel van de histor. Ik weet alleen niet of ze die nog verkopen. Toen we vorig jaar de muur wilde overschilderen op de slaapkamer (de ondermuur was rood en je zag spikkels erdoorheen) verkocht de gamma deze kleur niet meer. De Karwei nog wel.
Penny Blossom- Prater
@ Black rabbit: je bank is leuk! Waar heb je die gehaald.. of heb je hem al heel lang?
@ iedereen: bedankt voor het plaatsen van de foto's. Ziet er allemaal heel gezellig uit!
@ iedereen: bedankt voor het plaatsen van de foto's. Ziet er allemaal heel gezellig uit!
yellow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10
@ BlackRabbit: Ik sluit mij helemaal aan bij CKC! Wat een ontzettend leuk knus huisje Hoe groot is je woonkamer eigenlijk?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
@CKC, wat heb je een leuk lampje op je kast staan, met dat roze licht. Waar heb je die vandaan?
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
weg
Laatst aangepast door Mari op di 22 feb 2011 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Net geen 4 bij 5. Ienieminie dus, haha.Ik_zelf_87 schreef:@ BlackRabbit: Ik sluit mij helemaal aan bij CKC! Wat een ontzettend leuk knus huisje Hoe groot is je woonkamer eigenlijk?
Penny Blossom- Prater
yellow schreef:@ Black rabbit: je bank is leuk! Waar heb je die gehaald.. of heb je hem al heel lang?
Tylosand van Ikea. Is nog geen jaar oud. Hij zit goddelijk. Als je de poef ervoor zet heb je net een tweepersoonsbed. Mijn vriend en ik doen dan altijd als we film gaan kijken.
Penny Blossom- Prater
Mooie huisjes heb ik voorbij zien komen.
Ik heb vandaag ook maar eens foto's genomen. Ik woon er al een jaaren had dat nog steeds niet gedaan.
Foto's zijn niet zo scherp helaas.
Tuin
Rondje keuken
De rest komt nog een keer. Ik geb geloof ik wel genoeg gespamt nu
Ik heb vandaag ook maar eens foto's genomen. Ik woon er al een jaaren had dat nog steeds niet gedaan.
Foto's zijn niet zo scherp helaas.
Tuin
Rondje keuken
De rest komt nog een keer. Ik geb geloof ik wel genoeg gespamt nu
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Wat zien veel huizen er ontzettend mooi uit! Check hoeveel inspiratie ik hier krijg. Ik kan niet wachten totdat ik mijn eigen appartementje heb..
Gast- Gast
Didi schreef:@CKC, wat heb je een leuk lampje op je kast staan, met dat roze licht. Waar heb je die vandaan?
Dat is de philips living colorslamp
http://www.livingambiance.philips.com/
Kan wel 100 kleuren ermee laten schijnen!
Je ziet trouwens door de flits van de foto niet goed hoe het eigenlijk is dat licht.. het is heel mooi en heeeeeeeeeeeeeeeeel veel licht geeft ie!
Gast- Gast
Wat zitten er gezellige/leuke inrichtingen bij.
Theeleut, jouw huis vind ik echt heel huiselijk en warm. Een heerlijk leefhuis
Theeleut, jouw huis vind ik echt heel huiselijk en warm. Een heerlijk leefhuis
Laatst aangepast door Eris op di 18 jan 2011 - 3:26; in totaal 1 keer bewerkt
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Smooch ik vind jou huis echt heel erg mooi!
Die van CKC ook, vooral je keuken vind ik erg mooi.
Theeleut leuk huisje heb jij, volgens mij zou ik het zonder de inrichting nog steeds mooi vinden, ik vind die kleine trap leuk!
Die van CKC ook, vooral je keuken vind ik erg mooi.
Theeleut leuk huisje heb jij, volgens mij zou ik het zonder de inrichting nog steeds mooi vinden, ik vind die kleine trap leuk!
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Dank je wel.
Ik vind theeleut haar huis ook mooi, vooral dat trapje naar de keuken/eetkamer. En je tuin is ook mooi. Wij willen van de zomer onze tuin doen en kijk een beetje rond op internet voor ideeen...maar jou tuin is erg leuk!
Ik vind theeleut haar huis ook mooi, vooral dat trapje naar de keuken/eetkamer. En je tuin is ook mooi. Wij willen van de zomer onze tuin doen en kijk een beetje rond op internet voor ideeen...maar jou tuin is erg leuk!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Show je woonkamer!
» Show je huis!
» Show je huis #575
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show het lelijkste in je huis!
» Show je huis!