Show je woonkamer/ je huis!
+54
duckie
Ella
VeryCherry
Mamsie
Océane
SoCali
Lindsya
flower
Sweety
leeuw
Oasis
vlinder19
Jerry
VanillaRose
Monte
Error
klavertje
fleurigebloem
Silver
snapple
Parisienne
Rouge
Kreeftje
CCC
Schaapke
Poisongirl
Zora
Pien
Lynn_
fryskfamke1
Julia
samantjuh89
SarahKey
Zwerver
TNMN
Caresses
LoveMusic
Theeleut
Mari
Didi
Penny Blossom
Guus
Aimee
Atelier Madame
Winegum
Mida4you
smooch
ekiaam87
TGR
Pannetoet
JD
Sarah1985
Eris
yellow
58 plaatsers
Pagina 12 van 12
Pagina 12 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Re: Show je woonkamer/ je huis!
Hier wat foto's van ons huis. We wonen er net 1 week!
De voorkant van ons huis
Zithoek
TV kast
Eethoek
Slaapkamer
(de deuren die moeten nog opgehangen worden!!)
De voorkant van ons huis
Zithoek
TV kast
Eethoek
Slaapkamer
(de deuren die moeten nog opgehangen worden!!)
samantjuh89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11
Super mooi Aquala!! Mag ik vragen waar je die boekenkast vandaan hebt/ van welk merk het is?
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Jerry schreef:vlinder19 schreef:Jerry schreef:vlinder19 schreef:Via www.eetkamerstoelen.com
Hele goeie tip!
Op de website staat dat ze 't (boven 250 euro) gratis bezorgen en als je 't dan (bijvoorbeeld) niet mooi vindt, nemen ze 't ook zo weer mee, kost jou niks. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat 't echt zo werkt..! Heb jij 't zo gedaan? Dan is 't misschien wel een hele goede website voor ons om tafel + tv-meubel te bestellen
Wij zijn eerst naar de loods geweest op te kijken, elke zaterdag kun je kijken. Maar ik ben er van overtuigd dat het echt zo gaat hoor. Wij kregen eerste keer verkeerde salontafel en het tv dressoir was beschadigt.. geen probleem, kregen zo weer nieuwe en verkeerde ging weer mee. ( zat wel twee week tussen omdat we niet vaak op de route lagen )
Vandaag gebeld... Ze gaan van teak over op eikenhout, omdat teak een hele lange levertijd heeft... Nu hebben ze me foto's gestuurd hoe 't eikenhout eruit ziet, maar dat is net wat lichter dan dat teak... Nou weet ik het niet meer zo goed
't heeft even geduurd, maar dit weekend worden de tafels gebracht!
Ben erg benieuwd of 't naar onze verwachting is... De mevrouw van de winkel zei dat ze de eiken tafels zo lakken dat ze de kleur van teak krijgen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Aquala: echt een mooi huis/inrichting. Net als diegene een paar posten hierboven ben ik ook wel benieuwd waar je kasten vandaan komen. Ik vind de boekenkast erg speciaal en de andere ook erg mooi. Ben je dat trouwens zelf op de foto? Heel lang geen foto's van je gezien en denk altijd aan jou als meisje met een bril op en haar strak naar achteren/staartje.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
De tafel is vandaag gebracht... En niet wat we ervan verwachtten Hij heeft 'm dus weer meegenomen...
Dusssss, iemand nog een goede suggestie voor 'n mooie massief houten eettafel voor niet teveel geld?
Dusssss, iemand nog een goede suggestie voor 'n mooie massief houten eettafel voor niet teveel geld?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Diese en rapa nui: De boekenkast komt van www.4udesigned.nl en ik ben het zelf niet op de foto, het is mijn 5 jaar jongere zusje met m'n dochtertje. Ik heb inderdaad een bril en tegenwoordig redelijk kort haar.
Het huis is nu zo goed als af, het is nu echt aangekleed en niet meer zo kaal als op de foto's...
Het huis is nu zo goed als af, het is nu echt aangekleed en niet meer zo kaal als op de foto's...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Jerry schreef:De tafel is vandaag gebracht... En niet wat we ervan verwachtten Hij heeft 'm dus weer meegenomen...
http://www.design247.nl/eettafels-c-6.html
Hier hebben wij onze meubels vandaan.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 12 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Show je woonkamer!
» Show je huis!
» Show je huis #575
» Show Je Huis - Vol Troep!